Dat idee kreeg ik ook ff maar dat leek me niet zo gezelligquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:51 schreef Puala het volgende:
Ik dacht dat het een topic speciaal voor jou was
Werkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef Puala het volgende:
Heeft er iemand nog leuke plannen voor het weekend?
klaverjassen, volleyballen en voetballenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef Puala het volgende:
Helemaal niks doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef Puala het volgende:
ook saaiquote:
Waar is je kroeg eigenlijk ergens in NL?quote:
Sportief en gezellig weekendje dusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
klaverjassen, volleyballen en voetballen
I likequote:
Dat heb ik net weer 15 minuten gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:51 schreef TradeMarkie het volgende:
En jij? Terugspetteren naar je geiser?
Ja, er staat maar één ding op de planning voor de komende dagen. Maandag om 0615 uur weer op het werk zijn.quote:
Jep, na 16 jaar huwelijk en 6 jaar vrijgezel te zijn geweest kwam mijn moeder met een vrouw thuisquote:
ok, dan las ik het toch goedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Jep, na 16 jaar huwelijk en 6 jaar vrijgezel te zijn geweest kwam mijn moeder met een vrouw thuis
Jazekerquote:
Ondanks dat ik haar pas 3 jaar ken voelt het meer als een ouder van me als mijn echte vaderquote:
Maar hoe noem je ze dan? Ik vind het ook wel makkelijk hoor "moeders" maar kan me wel voorstellen dat het voor jou anders voelt.quote:Ik ben dol op de vriend van mijn moeder, en heb geen vader, maar zeg toch maar heel zelden 'mijn ouders'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |