Als je niet was gaan schelden had ik je gelijk gegeven.quote:Op zondag 20 april 2014 02:21 schreef HenkDeZeiler het volgende:
Patat!?!?! Het is friet, ongelikte beer!
Om acht uur 's avondsquote:
Dat zal niet te laat zijn geweest.quote:
Mijn jeugdquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:12 schreef Sheldon. het volgende:
Gouden tijden![]()
Zaterdagochtend voetballen, na het voetbal flesje AA/Extran in de kantine en een zakje snoep/patatje. Nog een uurtje blijven hangen, daarna huiswaarts.
De middag was soms zwaar : Achter vaders en moeders aanzeulen in de V&D uren lang, of gewoon chill met een voetbalvriendje spelen..
Boodschappen doen bij de AH en dan mochten we een ''snoepje bij de kassa'' uitkiezen. 's Avonds Douchen en ''grote schoonmaak'', dus nagels knippen etc..
En daarna inderdaad met strak gekamde haren en een taartje en (weer) een AA'tje voor de TV kijken naar achtereenvolgens Oppassen!!, Geef Nooit op, Kassa en KOP!spijkers..
Wat is dat ? Was dat op zaterdagavond ?quote:
ja was op de zaterdagavond dacht ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is dat ? Was dat op zaterdagavond ?
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:12 schreef Sheldon. het volgende:
Gouden tijden![]()
Zaterdagochtend voetballen, na het voetbal flesje AA/Extran in de kantine en een zakje snoep/patatje. Nog een uurtje blijven hangen, daarna huiswaarts.
De middag was soms zwaar : Achter vaders en moeders aanzeulen in de V&D uren lang, of gewoon chill met een voetbalvriendje spelen..
Boodschappen doen bij de AH en dan mochten we een ''snoepje bij de kassa'' uitkiezen. 's Avonds Douchen en ''grote schoonmaak'', dus nagels knippen etc..
En daarna inderdaad met strak gekamde haren en een taartje en (weer) een AA'tje voor de TV kijken naar achtereenvolgens Oppassen!!, Geef Nooit op, Kassa en KOP!spijkers..
Moesten ze stokken opvangen. En vielen in een puddingbad.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:07 schreef Djeez het volgende:
Ik keek op vrijdag- of zaterdagavond altijd Rons Honeymoonquiz. Was in 1988 ofzo, mooie tijd
En de Toren van Pisa, spel met de engeltjes en duiveltjes en later belandden ze in een kom soepquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moesten ze stokken opvangen. En vielen in een puddingbad.
Oh ja soep ipv pudding. Het was geweldig in al z'n triestheid.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
En de Toren van Pisa, spel met de engeltjes en duiveltjes en later belandden ze in een kom soep
Daarvoor deed hij nog Moordspel. Ik was 7 ofzo, en was best wel bang. Ken me die scène met die slang nog voor de geest halen, brrrquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja soep ipv pudding. Het was geweldig in al z'n triestheid.
Ik was te oud. Was in 1988, 26. Zag er fragmenten van voordat ik achter de lekkere wijven aan ging.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daarvoor deed hij nog Moordspel. Ik was 7 ofzo, en was best wel bang. Ken me die scène met die slang nog voor de geest halen, brrr
In mijn jeugd hadden we op woensdag-en zaterdagmiddag kinderprogramma's. Je keek er naar uit. Klassewerk, Stuif es in, Hamelen, Oebele, Ren je Rot. Nu is het één grote commerciéle bagger.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:28 schreef rdwilbrink het volgende:
Vroeger was alles beter op televisie. Als je alleen al kijkt wat er toen voor kinderen was met fox kids en telekids.
Cool. Is niet meer te vergelijken natuurlijk. Toen ik 14 was hadden we geen internet en keken we op TV naar Nederland 1 of 2. We hadden geen commerciële zenders. Dus iedereen keek naar hetzelfde programma. 6 miljoen kijkers voor een kwisprogramma op zaterdagavond was normaal. Tegenwoordig scoort Linda de Snol goed als ze boven de 1 miljoen komt. Maar het zaterdagavondgevoel zal hetzelfde zijn denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:15 schreef Ziewel het volgende:
Zo gaat dat hier nu nog meestal op de zaterdagavond. Niet altijd patat maar in ieder geval na het eten douchen en pyjama's aan, eerst mijn zusje (12 jr) , dan ik (bijna 15 jr).
Wel andere tv-programma's nu en internet dat soort dingen.
Opblijven maar niet al te lang, mijn zusje gaat dan 10 uur naar bed en ik ongeveer 11 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |