quote:
Fokken mag wel op de sociale werkplaats?.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:25 schreef Fushia2 het volgende:
Nu is mijn baas fucked up boos en ik zie er niet uit. Heb huge wallen en bloeddoorlopen ogen van vermoeidheid
Kortom jij zit op de wipstoel voor een enkeltje het UWV straks?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:25 schreef Fushia2 het volgende:
TS is gisteren zijn sleutels verloren na het sporten
Rond 00.00 kwam ik thuis en had ik mijn sleutels niet meer. Ben onmiddelijk beginnen rondbellen, maar het duurdere even voor ik een mattie aan de lijn kreeg. Tot ik plots wel iemand wakker heb kunnen bellen, maar die gozer woont aan de andere kant van de stad. Heb nog een laatste tram kunnen nemen en heb wat gewandeld.
Vanochtend moest ik er natuurlijk vroeg uit, fucked up en stinkend naar zweet ben ik vertrokken. Ik heb gelukkig een schone polo gekregen. Ben te laat gekomen op het werk omdat ik naar de sportclub gegaan ben om mijn sleutels. Deze lagen er gelukkig
Nu is mijn baas fucked up boos en ik zie er niet uit. Heb huge wallen en bloeddoorlopen ogen van vermoeidheid
Klacht: sleutels verliezen en paar uur als een zwerrie leven
bonus-klacht: baas fucked up boos![]()
Hij woont niet alleen en zijn moeder mag me niet. Heb dus als een ware infiltrant bij hem thuis moeten gaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:34 schreef goed_volk het volgende:
Jammer dat die vriend geen douche heeft en je baas even bellen teveel moeite is.
Ik begrijp zijn moederquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hij woont niet alleen en zijn moeder mag me niet. Heb dus als een ware infiltrant bij hem thuis moeten gaan.
In de Sims kom ik mijn zolderkamer ook niet af.quote:
Ik kom meestal niet verder dan een huis bouwen en inrichten, daarna verlies ik mijn interese.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In de Sims kom ik mijn zolderkamer ook niet af.
Wel een code gebruiken zodat je ongelimiteerd geld hebt en een hele villa neerknallenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kom meestal niet verder dan een huis bouwen en inrichten, daarna verlies ik mijn interese.
Motherlodequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wel een code gebruiken zodat je ongelimiteerd geld hebt en een hele villa neerknallen
Heb wierie in mijn zak zitten, maar dit doe ik natuurlijk niet voor het werkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:13 schreef hoink581 het volgende:
Maar je hebt daarna niet effe lekker met een joint zitten feunen? Tegen de schrik, weet je wel?
Baas is op vakantie. Wist ik veel dat hij ging reageren. Blijkbaar welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:14 schreef SimplyAlex het volgende:
TS .... had dan je baas gelijk gebeld, dat je wat later komt om nog wat te regelen. Kost je misschien een paar uur van je vakantiedagensaldo, maar dan kun je rustig die sleutel halen en je thuis gaan douchen en nieuwe/schone kleding aan doen.
Klacht derhalve onterecht.
Die heb ik al hoor, cadeau gekregen. Limited edition Fiat 500 for Gucciquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Kneusjetijd voor een gucci menpurse gezien je toch al verkapte nichtflikker bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |