Yvonne! Ik ben in al mijn RLS-jaren nog nooit zo geschokt geweest!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:48 schreef yvonne het volgende:
7e topic al en de dag is pas 3 uurtjes oud
Jawel hoor. Vanuit de keuken zo in het neuken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn God, die Vanessa en Joey, dat kan toch echt niet ....
Same herequote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Yvonne! Ik ben in al mijn RLS-jaren nog nooit zo geschokt geweest!
En ik heb echt al heel wat gezien!
En dat door de weeks...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub, hoe bedenk je het, om kwart voor drie nog streams ....
Als Andrea nu met Rienk bezig is val ik van mn stoel denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Yvonne! Ik ben in al mijn RLS-jaren nog nooit zo geschokt geweest!
En ik heb echt al heel wat gezien!
Vanessa, de hoer uit Helmond die 300 meter verderop sigaretten haalt met de auto en elke week naar de kapper gaat, lang leve de klantjes die de bijstand aanvullen. En lekker pijpen dat ze kan als ze haar gebit uit doet!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:49 schreef Grunge. het volgende:
Ja hoor, nu weet men het. "What the fuck is dit. Is dit Vanas uit Helmond!?" OH MY GOD.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:48 schreef yvonne het volgende:
7e topic al en de dag is pas 3 uurtjes oud
Wat die ander ook al zei.. Als ik Emil zie denk ik dat hij echt denkt... Jee... hoe kom ik hier goedkoop weg voordat ikzelf ook volledig gek wordt..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:50 schreef Goldencharly het volgende:
Wat doet Ruud nu weer? wat een zooi en die kop van Emil
Oh please, Yvonne, do not even go there!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als Andrea nu met Rienk bezig is val ik van mn stoel denk ik
Hij zit te denken van hoeveel was die borg ook alweerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:52 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wat die ander ook al zei.. Als ik Emil zie denk ik dat hij echt denk... Jee... hoe kom ik hier goedkoop weg voordat ikzelf ook volledig gek wordt..
Joey heeft geen vriendin.quote:
Na Joey en Vannas kan alles, alles zeg ik je!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please, Yvonne, do not even go there!![]()
Je wil me dood hebben, he?
Dat vond ik bijzonder verontrustende beelden. Beetje erg eeeew.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:52 schreef Flow3r het volgende:
MAAR JIMMY IS EEN SNEAKY VIEZERIK, MAG IK EFFE BEVESTIGING VAN DIEGENEN DIE ER GETUIGE VAN ZIJN GEWEEST ANDERS WORDT HET WEER ONTKEND!
Zo!
ik meld mij als getuigequote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:52 schreef Flow3r het volgende:
MAAR JIMMY IS EEN SNEAKY VIEZERIK, MAG IK EFFE BEVESTIGING VAN DIEGENEN DIE ER GETUIGE VAN ZIJN GEWEEST ANDERS WORDT HET WEER ONTKEND!
Zo!
Ik heb het ook gezien!. Zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:52 schreef Flow3r het volgende:
Zo!
Joh hij zat aan haar bovenbeenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:52 schreef Flow3r het volgende:
Zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |