Dit is zo niet mijn Utopiaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:41 schreef drumcell het volgende:
ik ben met stomheid geslagen....
dat billy en ruud bezig zijn oke, dat jimmy dan nog wat doet.... raar, maar oke..
maar dat vanessa nu met joey onder de dekens ligt? ik snap het niet, waar is het ego van die gast gebleven... drank omfg
Ja maar Laura zal zoiets toch niet zomaar pikken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:41 schreef mijntjexx het volgende:
Jimmy was het vieste moment van de avond. Zijn arm lag al zo raar en opeens zag ik dat dekbed heen en weer schudden en laura helemaal afwezig liggen
OOOOOOOMG. Meest bizarre ooit in Utopia hier.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:42 schreef isax het volgende:
[..]
DIE HUISMOEDER PIJPT DAT KIND DAT NET ALCOHOL KAN KOPEN IN AMERIKA
Emil bedenkt hoeveel borg hij moet dokken als hij dit bordeel wil verlatenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:42 schreef Poolhond39 het volgende:
Emil zit nu rechtop met een kop van... WTF gebeurt hier?
mijne ookquote:
Vaness is geen 50 hoor..ze is maar een paar jaar ouder dan Aaike.. alleen, ze ziet er echt als een moeke uit, dat maakt het raar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:41 schreef drumcell het volgende:
ik ben met stomheid geslagen....
dat billy en ruud bezig zijn oke, dat jimmy dan nog wat doet.... raar, maar oke..
maar dat vanessa nu met joey onder de dekens ligt? ik snap het niet, waar is het ego van die gast gebleven... drank omfg
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:42 schreef RodeVos het volgende:
Hehe... verheug me nu al op de "gesprekken" morgenvroeg.. of het ongemakkelijke stilzwijgen, wat soms nog leuker is..
Vanessa wel ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:42 schreef Grunge. het volgende:
Joey kan zich nooit meer vertonen hierna hoor. Ik hoor 'm kreunen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |