bij onze date Ama zal ik wel de films meenemen die ik al heb gezien...dan kan jij het kijken met je vriendquote:
Aah dat is wel liefquote:Op zondag 23 maart 2014 11:39 schreef Channie83 het volgende:
[..]
bij onze date Ama zal ik wel de films meenemen die ik al heb gezien...dan kan jij het kijken met je vriend
Dan neem ik ze gewoon als nog mee...dan kan jij het kijken via je lappie ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah dat is wel liefMaar mijn vriend heeft zelf al wel veel films gezien (ik niet)
Ah dat is wel tof. Dankjequote:Op zondag 23 maart 2014 12:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan neem ik ze gewoon als nog mee...dan kan jij het kijken via je lappie ofzo
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
toffe mensen doen toffe dingen voor andere toffe mensen
Gewoon ene vloeitje haaks op de ander zeg maar en dan aan elkaar plakken en dan gewoon als normale j draaien.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef Trollscience het volgende:
ey hoe rol je een L ik heb alleen rizla klein
probeerde ik maar het lukte nietquote:Op zondag 23 maart 2014 15:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon ene vloeitje haaks op de ander zeg maar en dan aan elkaar plakken en dan gewoon als normale j draaien.
hoeveel graden moet het andere vloeitje liggen dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon ene vloeitje haaks op de ander zeg maar en dan aan elkaar plakken en dan gewoon als normale j draaien.
Je plakt ze aan elkaar met de plakrand van de ene aan het uiteinde van de ander, 90 graden dusquote:Op zondag 23 maart 2014 15:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoeveel graden moet het andere vloeitje liggen dan?
ik deed het schuinquote:Op zondag 23 maart 2014 15:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je plakt ze aan elkaar met de plakrand van de ene aan het uiteinde van de ander, 90 graden dus
Boerenkool of stampot andijvie met spekjes.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:14 schreef Channie83 het volgende:
wat schaft de pot bij julder
bij mij biefstukje en verse frietjes met een lekkere salade
beide lekker...wat is het gewordenquote:Op zondag 23 maart 2014 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Boerenkool of stampot andijvie met spekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |