wwe wrestling natuurlijk!quote:Op zondag 23 maart 2014 00:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat dan (ik heb geen zin om onder de tv aan te zetten)
tot nu toe schreeuwen ze alleen een beetjequote:
ja ik ook, zo verschrikkelijk netquote:
Ik ga vanavond wel even douchenquote:Op zondag 23 maart 2014 10:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja ik ook, zo verschrikkelijk netvan die gigantische stukken vuil onder je ogen en vies vettig haar
net ff onder de douche gesprongen en voel me al gelijk een stuk beter
hahaha je heb dus een goeie nacht gehad.....quote:Op zondag 23 maart 2014 10:53 schreef Amarantha het volgende:
Eerst alle tequila en wodka uit mijn lijf
hmmm, sapjequote:Op zondag 23 maart 2014 10:58 schreef Channie83 het volgende:
ik ben al in bad geweest met mijn ochtend tjoepie erbij,ontbijtje en nu aan een sapje...goede leven....
Ja sowieso welquote:Op zondag 23 maart 2014 10:57 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha je heb dus een goeie nacht gehad.....
hahaha ikke wel hoor.....in slaap gevallen tijdens een horror dvd ,tjoepie nog in mijn hand....was kapot omdat ik moest dansen...dat hakte erinquote:
Horror? Welke?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:13 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha ikke wel hoor.....in slaap gevallen tijdens een horror dvd ,tjoepie nog in mijn hand....was kapot omdat ik moest dansen...dat hakte erin
mijn broer die download altijd films voor mij.....quote:Op zondag 23 maart 2014 11:34 schreef Amarantha het volgende:
Ken ik niet![]()
Maar ik kijk ook weinig films
Dat is wel handig hahaquote:Op zondag 23 maart 2014 11:36 schreef Channie83 het volgende:
[..]
mijn broer die download altijd films voor mij.....
bij onze date Ama zal ik wel de films meenemen die ik al heb gezien...dan kan jij het kijken met je vriendquote:
Aah dat is wel liefquote:Op zondag 23 maart 2014 11:39 schreef Channie83 het volgende:
[..]
bij onze date Ama zal ik wel de films meenemen die ik al heb gezien...dan kan jij het kijken met je vriend
Dan neem ik ze gewoon als nog mee...dan kan jij het kijken via je lappie ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah dat is wel liefMaar mijn vriend heeft zelf al wel veel films gezien (ik niet)
Ah dat is wel tof. Dankjequote:Op zondag 23 maart 2014 12:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan neem ik ze gewoon als nog mee...dan kan jij het kijken via je lappie ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |