quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoners en niet stoners. Kom allen naar de ONZ meet en neem mooie vrouwen en wiet mee (ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle)![]()
Hier zag ik d'r voor het eerst en had het al meteen door, Juminelle 2.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Goed dat de wouten je beveiligen op een afstandje met al die gekken op dit forum.
Ach, ik riep het in het begin al.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:50 schreef Nober het volgende:
Ik ben teleurgesteld in jullie, het was toch overduidelijk dat Channie83 geen typische jonkorooksterlook met zich mee droeg?
[..]
Hier zag ik d'r voor het eerst en had het al meteen door, Juminelle 2.
Jordan Tabakshopquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:49 schreef Solo14 het volgende:
Weet iemand waar in Rotterdam ik een bong kan kopen?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:12 schreef Channie83 het volgende:
blijf het maar 100x herhalen hoor.
omdat mijn fotos bij mijn nichtje staan ,logisch nadenken is vrij moeilijk hier...
maar is niet erg.Blijf gewoon gezellig reageren
Dan ga ik zeker weer inslaap vallen....moet straks alleen trainen 3uur langquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ach, luisteren naar de regen als je toch geen verplichtingen hebt is niet zo erg
Sowieso.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
heuj wiet roken hoeren neuken nooit meer werken
Hardcore-Hardstyle. www.fantasyislandfestival.nlquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wat is dat voor festival?
bind me vast en vermoord en verkracht mijn vrouw voor mijn ogenquote:
Weet niet. Ergens denk ik het niet en is ze wat ze zegt met dat het haar familielid is wel geloofwaardig. Ze staat alleen op een groepsfoto en meisje van die FB staat zelf ook op andere foto's apart en die ziet er heel anders uit. Snap best als je haar foto gaat terug zoeken in google dat je op een familielid uit kan komenquote:
dank je Amalientje het kwartje is gevallen .....sommige weten het ook want heb eerdere fotos al gestuurd naar onder andere Viro.....dat het mijn zusje is en mijn nichtje en andere zusjes....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet. Ergens denk ik het niet en is ze wat ze zegt met dat het haar familielid is wel geloofwaardig. Ze staat alleen op een groepsfoto en meisje van die FB staat zelf ook op andere foto's apart en die ziet er heel anders uit. Snap best als je haar foto gaat terug zoeken in google dat je op een familielid uit kan komen
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:34 schreef Channie83 het volgende:
tot ik het echt zat ben dan sluit ik mijn fok natuurlijk....want moet niet gekker worden...
watquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat is/zijn de huidige bewijslast(en) dan, welke rechtsgeldig gewonnen is/zijn ?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
Ik nietkom maar eens met concrete bewijzen over de balk dan praten we anders
Dit. Jij hebt 'bewijzen' dat ze nep is. Ik ben reuze benieuwd naar je bewijslast.quote:
Murrrrrriequote:
quote:
Bewijzen zijn door middel van mods van FOK! gehaaldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Dit. Jij hebt 'bewijzen' dat ze nep is. Ik ben reuze benieuwd naar je bewijslast.
aan jou heb ik schijt dat ik schijt tekort komquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
Ik nietkom maar eens met concrete bewijzen over de balk dan praten we anders
hee schijtjong tuurlijk haal ik dan gelijk alles weg,en blokkeer ik alles dat iemand kan reageren...zeker de meeste kleuters van hier...oeffffquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bewijzen zijn door middel van mods van FOK! gehaald
+ ze gaat nergens inhoudelijk op in, roept constant ik ben niet nep en ze sinds gister (het moment dat andere gingen roepen dat ze nep was) al haar foto's van FOK! verwijderd
Fijn om te wetenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
aan jou heb ik schijt dat ik schijt tekort kom
Ik vind dat helemaal niet zo natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:23 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hee schijtjong tuurlijk haal ik dan gelijk alles weg,en blokkeer ik alles dat iemand kan reageren...zeker de meeste kleuters van hier...oeffff
Ik ben nooit zo down geweest met internet,ook geen fb en hyves en al die andere zooi....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet zo natuurlijk.
als jij het echt zou zijn dan zou je niks te vrezen hebben toch?
door dit gedrag te vertonen maak je jezelf alleen nog maar verdachter
Dat gezeur van echt of nep was al vanaf dr eerste post op FOK!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bewijzen zijn door middel van mods van FOK! gehaald
+ ze gaat nergens inhoudelijk op in, roept constant ik ben niet nep en ze sinds gister (het moment dat andere gingen roepen dat ze nep was) al haar foto's van FOK! verwijderd
Bewijzen kwamen niet van een mod maar van een user. een mod had ze alleen verwijderdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat gezeur van echt of nep was al vanaf dr eerste post op FOK!
Als iemand zou roepen "Jij bent nep" zou ik ook reageren met ik ben niet nep. Volgens mij zijn we ook niet verder verplicht aan de users hier. Dat geldt voor jou, mij en de andere users.
Foto's verwijderen is hier helemaal niks nieuws en zegt dus verder niet veel.
Dat de "bewijzen" van een mod komen zegt ook nog niks.
Verder post ze hier gewoon mee en zit er verder niet veel achter dan dat ze af en toe mee lult in een slowchat. Wat maakt het dan uit of het een puisterige nerd is of een Russin met jetsers waar je U tegen moet zeggen? Het vist niet overdreven naar complimenten en op de dagelijkse Tjoepie na, is er volgens mij niks mis met het postgedrag.
Wat mij betreft zit er meer "nep" in klb dan in deze user en lijkt me de ophef dan ook een storm in een glas water.![]()
Maar als het jullie van de straat houdt en dit topic lebend. Succes ermee.
Precies, en laten we over die foto's allemaal een mening hebben en in dit topic gewoon stoneren en ouwehoeren. Lijkt me in een stonersc meer op z'n plek dan met beschuldigingen gooien die wel of niet waar zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bewijzen kwamen niet van een mod maar van een user. een mod had ze alleen verwijderd![]()
En mij hoor je niet praten over haar postgedrag verder, dat zal me ook een worst wezen verder, alleen is het gewoon sneu om foto's van andere te gebruiken (in het algemeen) Misschien is ze het wel misschien is ze het niet. idk.
ik ga nu ook een "tjoepie" roken dus ben elders
Fijne avond nog allen
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:31 schreef Sardu het volgende:
Wat mij betreft zit er meer "nep" in klb dan in deze user en lijkt me de ophef dan ook een storm in een glas water.
Dat gaat zeker lukken. Lekker muziekje erbij, FOK! en lekker lui in de stoel. De ideale situatie.quote:
Wauw dit waardeer ik echt wel van je.....dank je wel...xxxquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat gezeur van echt of nep was al vanaf dr eerste post op FOK!
Als iemand zou roepen "Jij bent nep" zou ik ook reageren met ik ben niet nep. Volgens mij zijn we ook niet verder verplicht aan de users hier. Dat geldt voor jou, mij en de andere users.
Foto's verwijderen is hier helemaal niks nieuws en zegt dus verder niet veel.
Dat de "bewijzen" van een mod komen zegt ook nog niks.
Verder post ze hier gewoon mee en zit er verder niet veel achter dan dat ze af en toe mee lult in een slowchat. Wat maakt het dan uit of het een puisterige nerd is of een Russin met jetsers waar je U tegen moet zeggen? Het vist niet overdreven naar complimenten en op de dagelijkse Tjoepie na, is er volgens mij niks mis met het postgedrag.
Wat mij betreft zit er meer "nep" in klb dan in deze user en lijkt me de ophef dan ook een storm in een glas water.![]()
Maar als het jullie van de straat houdt en dit topic lebend. Succes ermee.
De titel, ook wel TT bedoel je. Die is idd een beetje sneu.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:02 schreef Channie83 het volgende:
kan iemand de tekst veranderen....is echt niet tewaarderen gewoon
Welke tekstquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:02 schreef Channie83 het volgende:
kan iemand de tekst veranderen....is echt niet tewaarderen gewoon
haha ja TT zal ik wel bedoelen.....ja beetje erg....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:05 schreef bondage het volgende:
[..]
De titel, ook wel TT bedoel je. Die is idd een beetje sneu.
Moet je ff een topicreport, ook wel TR doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
haha ja TT zal ik wel bedoelen.....ja beetje erg....
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou je doen als ik wist hoe dat mobiel moet
shiiiit de eerste die het kentquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bind me vast en vermoord en verkracht mijn vrouw voor mijn ogen
Oeh wil je hem delen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fapje gepleegd, het deed me denken aan één gedicht dat ik laatst las
gezellieeeeeeequote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh ja trouwens, ik ben ook een fakerZo nep als het maar nep kan zijn.
Zullen we samen nepswaggen ?quote:
wij gaan samen nepswaggen....welke nepperd ben jij dan?? ik Angelina jolinquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zullen we samen nepswaggen ?
Oh ja p.s. als je x in de buurt van Groningen bent. Kom effe gezellig op de koffie![]()
Ooh super chill. Ik DM mn mail wel effe door. Ik wil Brood Pitt zijn ofquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
wij gaan samen nepswaggen....welke nepperd ben jij dan?? ik Angelina jolin
Nou toevallig in april heb ik vakantie en moet ik idd in groningen/hoogezand wezen dus ook wij kunnen wel ff chillen...met Ama heb ik sowieso afgesproken,Bondage moet ik nog een datum prikken voor in een weekend....dusseeee
Sowiesoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Far Out is goeie sjoppa wel
Gezelligquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
wij gaan samen nepswaggen....welke nepperd ben jij dan?? ik Angelina jolin
Nou toevallig in april heb ik vakantie en moet ik idd in groningen/hoogezand wezen dus ook wij kunnen wel ff chillen...met Ama heb ik sowieso afgesproken,Bondage moet ik nog een datum prikken voor in een weekend....dusseeee
Ik zou voor broodpitt kiezen...leejoo is niet zo leuk....ik heb je dm binnen hoor....Binnuhhhhhhhhhh,binnen in me hart en ziel van binneeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ooh super chill. Ik DM mn mail wel effe door. Ik wil Brood Pitt zijn of
Leejoo Di Karper RioSounds verder like a plan
Thanks, en bedankt voor je foto's. Je bent best wel een hottie xxquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:20 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik zou voor broodpitt kiezen...leejoo is niet zo leuk....ik heb je dm binnen hoor....Binnuhhhhhhhhhh,binnen in me hart en ziel van binneeeeeeeeeeeeeee
je bedoeld mijn naakt fotos? niet doorsturen he broodpittjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Thanks, en bedankt voor je foto's. Je bent best wel een hottie xx
1 luv
Hihiquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
je bedoeld mijn naakt fotos? niet doorsturen he broodpittje
Goed zo!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:28 schreef Channie83 het volgende:
de rest kan de tering krijgen en een dikke middelvinger erbij toe
Yes, ik heb m. Geef hem iets van een waardebon voor aftershave ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:34 schreef Channie83 het volgende:
mail binnen broodjepitje?
ik heb morgen een verjaardag van mijn broer...ik wil iets leuks kopen voor hem...maar wat
jij zit wel veilig hoor freakje van me.....met de meeste die ik dagelijks spreek hier op fok zitten wel goed bij mij.....de rest tja.......mierenneukersquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:36 schreef FL_Freak het volgende:
Kan ik ook de tering krijgen ? Of ben ik veilig channie ?
neee geen waardebon das afgezaagd ik wil wat anders dan een ander weet je welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Yes, ik heb m. Geef hem iets van een waardebon voor aftershave ?
Neem hem mee de stad in. Lekker doen wat hij wil. Paintballen, karten , lasergamen ? ( die laatste drie in zo'n hal natuurlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:39 schreef Channie83 het volgende:
[..]
jij zit wel veilig hoor freakje van me.....met de meeste die ik dagelijks spreek hier op fok zitten wel goed bij mij.....de rest tja.......mierenneukers
[..]
neee geen waardebon das afgezaagd ik wil wat anders dan een ander weet je wel
dat is wel een gaaf idee...ik ga is checken op internet....ook echt iets voor hem jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Neem hem mee de stad in. Lekker doen wat hij wil. Paintballen, karten , lasergamen ?
ja daar is mijn schoonzus geen typetje voor....zat daar ook al aan tedenken....die is meer voor theatershows en opera gejankquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goed plan. Leuk !
Neem je schoonzus mee naar die gespierde mannestrippers ofzo
Hahaha oke okequote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:00 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ja daar is mijn schoonzus geen typetje voor....zat daar ook al aan tedenken....die is meer voor theatershows en opera gejank
dat is wel meer voor mijn schoonzussie...en nagels doe ik altijd bij de vrouwelijke familieleden want daar ben ik rete goed inquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha oke okemusical dan mar. Of een Spa, moddervat, gezichtfrutsels enzo, nagelsalon. Je kan alle kanten op.
Ja is toch ook zo,voor ff kan ik er naar luisteren maar geen 90min lang en dan zie je mensen ook echt erbij huilen omdat er een verhaallijn in zitquote:
Haha net gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:17 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja is toch ook zo,voor ff kan ik er naar luisteren maar geen 90min lang en dan zie je mensen ook echt erbij huilen omdat er een verhaallijn in zit
maak trouwens een boodschappen lijstje dan vergeet je niks
ik ben net zo hoor...zonder lijstje en stoned naar de winkel gaan is 10x niks...kom alleen maar met ijs thuis,snoep,koek en slagroom enz...lekker bekkie ben ik dan....quote:
Mag ik ze vertroetelenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:31 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ja he...de linker tet heet tiettie en de andere tettie
Hoelang ben je? als je kleiner bent dan 173 dan kunnen we knuffelen dan zit je op de ideale hoogtequote:
1.70quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hoelang ben je? als je kleiner bent dan 173 dan kunnen we knuffelen dan zit je op de ideale hoogte
je jokt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
1.70Laat me die schatjes maar effe lekker motorboten
Hahaha dat heeft ook zijn charmesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:39 schreef Channie83 het volgende:
[..]
dan kom ik wel op mijn gympen...anders lijkt het net of dat jij mijn sleutelhangertje bent
klopt! het heeft zijn charmes.mijn allereerste vriendje was ook kleiner dan ik....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha dat heeft ook zijn charmes
Dan wordt ik de 2equote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:47 schreef Channie83 het volgende:
[..]
klopt! het heeft zijn charmes.mijn allereerste vriendje was ook kleiner dan ik....
Ik heb me redelijk ingehoudenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik ben net zo hoor...zonder lijstje en stoned naar de winkel gaan is 10x niks...kom alleen maar met ijs thuis,snoep,koek en slagroom enz...lekker bekkie ben ik dan....
Hihiquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
misschien ben ik wel lesbi Ama en dan moet jij oppassen...wie zal het zeggen
Wat maakt dat huwelijk anders aan jouw schoonheid ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:57 schreef Channie83 het volgende:
[..]
zozo je weet dat ik al getrouwd ben geweest
wat voor soort jurkje?? ? ik hou van jurkjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond mijn nieuwe jurkje maar eens aandoen na weken in de kast te hebben gelegen
heeft niks met mijn schoonheid temakenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat maakt dat huwelijk anders aan jouw schoonheid ?
Precies. Ookal was je 5x getrouwd geweestquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:01 schreef Channie83 het volgende:
[..]
heeft niks met mijn schoonheid temaken
Uhm even kijken of ik er nog een foto van kan vinden op internetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:01 schreef Channie83 het volgende:
[..]
wat voor soort jurkje?? ? ik hou van jurkjes
hahaha 5x is wel iets te overdreven hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Precies. Ookal was je 5x getrouwd geweest
altijd leuk...ben erg benieuwdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm even kijken of ik er nog een foto van kan vinden op internet
die is cute Ama.....erg leuk!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:05 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1OV%200205974%20008%2061%200175.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha 5x is wel iets te overdreven hoor.
ik snap je heeeeul goedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bij wijze van sprekenMaar je snapt me vast
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik snap je heeeeul goed
graag gedaan Ama
Ja doe is....doe is gek.....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Hihi zullen we foto van ons twee hier gaan posten Chan.
Die zoenfoto is wel leuk
Komt wel goedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:10 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja doe is....doe is gek.....
ik wil sowieso fotos maken als ik een paar van fok heb ontmoet.
Jij kent me al te goed lieverd. Laten we het nog een beetje discreet houden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:20 schreef Channie83 het volgende:
[..]
gaan we selfies maken...onze lippen tuiten en handje in onze zij
neeeee nu gaan we een fotosessie houden...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jij kent me al te goed lieverd. Laten we het nog een beetje discreet houden.
![]()
![]()
have fun mopquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:05 schreef Channie83 het volgende:
Ben ff de stad in....ga mijn schoenen ophalen whoeehoeee
fijne dag
Toppie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:06 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ben al weer terug...pumps zijn binnen met bijpassende tas....ben opslag verliefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah lekker. DELEN !quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:15 schreef Channie83 het volgende:
nu een wereld soepje aan het maken....vers van de pers...beetje chillen in mijn tuin met een dikke tjoepie....dus tot leterzzzzzzzzzzzz
Post eens foto's van die schoenen en tas.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:06 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ben al weer terug...pumps zijn binnen met bijpassende tas....ben opslag verliefd
hah gayquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Post eens foto's van die schoenen en tas.
ehmmm oke momentquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Post eens foto's van die schoenen en tas.
Hihi, die schoen steekt zijn tong uitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:59 schreef Channie83 het volgende:
Met de zelfde kleur tas en van het zelfde stof
[ afbeelding ]
hahaha ja maar ze zijn zo sexylexyquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Hihi, die schoen steekt zijn tong uit
Ja zo kan ik het ook, leugenaar. Ik wil de echte aankopen zien met bon.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:59 schreef Channie83 het volgende:
Met de zelfde kleur tas en van het zelfde stof van Guess
[ afbeelding ]
??????????????quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:47 schreef TCI het volgende:
http://sicerow.blogspot.n(...)aart-shoot-with.html
Lege fles wodka, dat is kadigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein beetje homegrown en een lege fles vodka
hee kneus wie noem jij leugennaar? flikker een end op joh berggeit ...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook, leugenaar. Ik wil de echte aankopen zien met bon.
Wiet is van mij en de drank van mij en mijn vriendquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:53 schreef Channie83 het volgende:
[..]
oeeeeee dat ziet er lekker uit....
Niet zo happen Channie..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:53 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hee kneus wie noem jij leugennaar? flikker een end op joh berggeit ...
woow zo lang nogquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
EnjoyIk ga pas 7 Juni weer iets nemen
Jep maar maakt mij niet uit haha. Wel meteen op een geweldig leuk feestquote:
Welk feest?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep maar maakt mij niet uit haha. Wel meteen op een geweldig leuk feest
lekker jullie gaan een leuke avond/nacht tegemoetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wiet is van mij en de drank van mij en mijn vriend
Hardcore/Hardstyle. Line-up:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordWat voor muziek is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Haha zeker zekerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef Channie83 het volgende:
[..]
lekker jullie gaan een leuke avond/nacht tegemoet
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hardcore/Hardstyle. Line-up:Ah, daar ga je wel lekker op met een pilletje inddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk het ook welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah, daar ga je wel lekker op met een pilletje indd
geniet maar extra...ook een beetje voor mij....ik moet zo weer weg...gelukkig dicht in de buurt dansen dus ben vanavond voor 23:00 weer terug...en dan kom ik hier weer ff kwallequote:
Succes vanavondquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:42 schreef Channie83 het volgende:
[..]
geniet maar extra...ook een beetje voor mij....ik moet zo weer weg...gelukkig dicht in de buurt dansen dus ben vanavond voor 23:00 weer terug...en dan kom ik hier weer ff kwalle
thankyou.....heb het nodig want mijn zin ligt ergens in mijn tuinhuisje terotten....bleeehhh.....1tje maar op mij drinken?? ik ben een rus he doe maar gelijk een dubbele hahaha.....misschien tot vanavond en anders een fijne avond/nacht met je vriendquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Succes vanavondIk zal er één op je drinken hihi. Ik ben hier vanavond niet meer, misschien even tussendoor op mijn mobiel
Ok ok een dubbelequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:45 schreef Channie83 het volgende:
[..]
thankyou.....heb het nodig want mijn zin ligt ergens in mijn tuinhuisje terotten....bleeehhh.....1tje maar op mij drinken?? ik ben een rus he doe maar gelijk een dubbele hahaha.....misschien tot vanavond en anders een fijne avond/nacht met je vriend
echt waar wat een muziekquote:
Stond afgelopen zomer met pupillen als schotels bij een live optreden van hemquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
echt waar wat een muziekwat een muzikant
als ik stoned ben volg ik het altijd beter omdat tijd langzamer gaat, en dan hoor je iedere subtiele bliep of blop glashelder
nicequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Stond afgelopen zomer met pupillen als schotels bij een live optreden van hem
Moet je zeker doenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wil ik nog altijd eens proberen
hee dat is (nog) legaal toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Moet je zeker doen
Ik ga vanavond aan de 4-fa
Strikt gezien niet. In nl vallen alle research chemicals automatisch onder de geneesmiddelenwet wat de handel en productie zonder licentie illegaal maakt. Het bezit en gebruik is niet gereguleerd.quote:
Oh nou ik ken de afkorting niet sorryquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik dacht dat je een grapje maakteik vond het zo'n channie-opmerking
wwe wrestling natuurlijk!quote:Op zondag 23 maart 2014 00:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat dan (ik heb geen zin om onder de tv aan te zetten)
tot nu toe schreeuwen ze alleen een beetjequote:
ja ik ook, zo verschrikkelijk netquote:
Ik ga vanavond wel even douchenquote:Op zondag 23 maart 2014 10:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja ik ook, zo verschrikkelijk netvan die gigantische stukken vuil onder je ogen en vies vettig haar
net ff onder de douche gesprongen en voel me al gelijk een stuk beter
hahaha je heb dus een goeie nacht gehad.....quote:Op zondag 23 maart 2014 10:53 schreef Amarantha het volgende:
Eerst alle tequila en wodka uit mijn lijf
hmmm, sapjequote:Op zondag 23 maart 2014 10:58 schreef Channie83 het volgende:
ik ben al in bad geweest met mijn ochtend tjoepie erbij,ontbijtje en nu aan een sapje...goede leven....
Ja sowieso welquote:Op zondag 23 maart 2014 10:57 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha je heb dus een goeie nacht gehad.....
hahaha ikke wel hoor.....in slaap gevallen tijdens een horror dvd ,tjoepie nog in mijn hand....was kapot omdat ik moest dansen...dat hakte erinquote:
Horror? Welke?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:13 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha ikke wel hoor.....in slaap gevallen tijdens een horror dvd ,tjoepie nog in mijn hand....was kapot omdat ik moest dansen...dat hakte erin
mijn broer die download altijd films voor mij.....quote:Op zondag 23 maart 2014 11:34 schreef Amarantha het volgende:
Ken ik niet![]()
Maar ik kijk ook weinig films
Dat is wel handig hahaquote:Op zondag 23 maart 2014 11:36 schreef Channie83 het volgende:
[..]
mijn broer die download altijd films voor mij.....
bij onze date Ama zal ik wel de films meenemen die ik al heb gezien...dan kan jij het kijken met je vriendquote:
Aah dat is wel liefquote:Op zondag 23 maart 2014 11:39 schreef Channie83 het volgende:
[..]
bij onze date Ama zal ik wel de films meenemen die ik al heb gezien...dan kan jij het kijken met je vriend
Dan neem ik ze gewoon als nog mee...dan kan jij het kijken via je lappie ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah dat is wel liefMaar mijn vriend heeft zelf al wel veel films gezien (ik niet)
Ah dat is wel tof. Dankjequote:Op zondag 23 maart 2014 12:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan neem ik ze gewoon als nog mee...dan kan jij het kijken via je lappie ofzo
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
toffe mensen doen toffe dingen voor andere toffe mensen
Gewoon ene vloeitje haaks op de ander zeg maar en dan aan elkaar plakken en dan gewoon als normale j draaien.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef Trollscience het volgende:
ey hoe rol je een L ik heb alleen rizla klein
probeerde ik maar het lukte nietquote:Op zondag 23 maart 2014 15:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon ene vloeitje haaks op de ander zeg maar en dan aan elkaar plakken en dan gewoon als normale j draaien.
hoeveel graden moet het andere vloeitje liggen dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon ene vloeitje haaks op de ander zeg maar en dan aan elkaar plakken en dan gewoon als normale j draaien.
Je plakt ze aan elkaar met de plakrand van de ene aan het uiteinde van de ander, 90 graden dusquote:Op zondag 23 maart 2014 15:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoeveel graden moet het andere vloeitje liggen dan?
ik deed het schuinquote:Op zondag 23 maart 2014 15:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je plakt ze aan elkaar met de plakrand van de ene aan het uiteinde van de ander, 90 graden dus
Boerenkool of stampot andijvie met spekjes.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:14 schreef Channie83 het volgende:
wat schaft de pot bij julder
bij mij biefstukje en verse frietjes met een lekkere salade
beide lekker...wat is het gewordenquote:Op zondag 23 maart 2014 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Boerenkool of stampot andijvie met spekjes.
usericonquote:Op zondag 23 maart 2014 19:11 schreef Channie83 het volgende:
ui?? sorry amalientje ik ben een leek he met fok afkortingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |