SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
dat magquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:22 schreef frensje het volgende:
Hoop verschillende meningen nu in de COS over Robin
Absoluut mee oneens! Lot zou willen dat ze zou kon lullen als Robin.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:24 schreef rokkutsaains het volgende:
Hahaha, Robin heeft opdracht gekregen om Wytze af te zeiken.
Makkelijk en zegt veel meer over Robin, dan ze zelf beseft, want ze legt daarmee wel direct haar hele lelijke karakter bloot. Ze lult net zo als Charlotte.
Als ik Robin zo hoor, doe me dan Charlotte maar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:24 schreef rokkutsaains het volgende:
Hahaha, Robin heeft opdracht gekregen om Wytze af te zeiken.
Makkelijk en zegt veel meer over Robin, dan ze zelf beseft, want ze legt daarmee wel direct haar hele lelijke karakter bloot. Ze lult net zo als Charlotte.
Nu nog niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:27 schreef Grunge. het volgende:
Robin kan knallen, duidelijk. Maar doe dat dan even naar Charlotte toe of zo.
quote:
Gaat Playboy niet meer door?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef Flow3r het volgende:
Lot tegen Laura: ik wou graag in de Playboy, ik vind het wel heel jammer, had het graag gewild.
Volgens Laura zijn Billy en Ruud nu in de douche aan het neuken
Als er een leuke fittie voorbij komt en ik ga rechtop zitten...dan vind ik dat knallenquote:
Dat gaat ze echt wel doen .....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ook. En als ze Andrea wegstuurt en niet Isa kan ze voor mij helemaal niet meer stuk
+1quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu nog niet.
Wytze was wel degelijk passief agressief bezig, zette daarmee de toon van het gesprek en kreeg het vervolgens met een precicie-tegenaanval keihard om zijn oren.
Het enige wat je Robin zou kunnen verwijten is dat ze iets te lang doorging met hem te laten spartelen, want hij was duidelijk geen partij.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef Baconbus het volgende:
Stel je voor je komt in Utopia, en dan gaat een G tegen je aanlullen over hoe het allemaal wel niet werkt. Daar zakt je broek toch vanaf.
Dat komt wel!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:27 schreef Grunge. het volgende:
Robin kan knallen, duidelijk. Maar doe dat dan even naar Charlotte toe of zo.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu nog niet.
Wytze was wel degelijk passief agressief bezig, zette daarmee de toon van het gesprek en kreeg het vervolgens met een precicie-tegenaanval keihard om zijn oren.
Het enige wat je Robin zou kunnen verwijten is dat ze iets te lang doorging met hem te laten spartelen, want hij was duidelijk geen partij.
we zitten weer op een lijn boksquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:27 schreef martend het volgende:
[..]
dat magmaar ik weet dat ik alles gezien en gehoord heb
ondanks dat ik op de witz heb gestemd, kan ik alleen maar respect voor Robyntje opbrengen, over hoe ze doet binnen Utopia.
deed leuk met de kinderen mee.. heeft de halve loods al geknipt, zegt tegen nico even wachten ik ben in gesprek, rienkie wordt klem geluld na domme uitspraken, de witz probeert haar te overrulen maar gaat volledig op zijn bek
Maar als die knalpot jeuk heeft, dan heeft ze toch niets aan een dildoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:27 schreef Capaja het volgende:
lau heeft jeuk![]()
kan naast bil en ruud er ook nog wel bij
Volgens mij probeerde Wytse hard om het juist niet te hoeven zeggen. Hij had een mening en die was ze uit hem aan het persen. En zodra hij het uitgesproken had deed ze alsof hij iets heel ergs gezegd had.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens! Lot zou willen dat ze zou kon lullen als Robin.
Ze overdrijft het wel een beetje, maar ze heeft wel gelijk met de beschuldiging richting Wytse. Hij probeerde haar inderdaad onderuit te halen.
Zijn broek ook vaak...Van zijn eigen ballerige gezeik...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef Baconbus het volgende:
Stel je voor je komt in Utopia, en dan gaat een G tegen je aanlullen over hoe het allemaal wel niet werkt. Daar zakt je broek toch vanaf.
Ja, het leven van een RLS verslaafde gaat niet over rozen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Het zweet staat op mijn voorhoofd. Er zijn tig nieuwe filmpjes die ik zit te bekijken, ik lees hier mee. Het voelt als hard werken om dat allemaal te volgen.
ze knalt in ieder geval meer dan rasknaller Laura.quote:
+1quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
robin knalt nu inderdaad, eindelijk 1 die het ook doet in plaats van alleen zeggen
Boks!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:29 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
we zitten weer op een lijn boks![]()
Dat!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:29 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde Wytse hard om het juist niet te hoeven zeggen. Hij had een mening en die was ze uit hem aan het persen. En zodra hij het uitgesproken had deed ze alsof hij iets heel ergs gezegd had.
maakt me niet uit hoe en watquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar als die knalpot jeuk heeft, dan heeft ze toch niets aan een dildo
Schijnbaar is er iets met Jimmy gebeurd wat niet opgepikt is door de streams ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Charlot: Op beeld heb ik met niemand hier iets gedaan
Uh.. achter wel?
verbaal is ze wel goed ja, vind haar wel leuk, maar tegen Nico bitchyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:27 schreef martend het volgende:
[..]
dat magmaar ik weet dat ik alles gezien en gehoord heb
ondanks dat ik op de witz heb gestemd, kan ik alleen maar respect voor Robyntje opbrengen, over hoe ze doet binnen Utopia.
deed leuk met de kinderen mee.. heeft de halve loods al geknipt, zegt tegen nico even wachten ik ben in gesprek, rienkie wordt klem geluld na domme uitspraken, de witz probeert haar te overrulen maar gaat volledig op zijn bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |