SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkSonic2 op 21-03-2014 13:23:21 ]![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die staan helemaal aan het eind.
BOEM RAAK KOEKOEK![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Betis - Sevilla is wel spannend zo te zien.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mankeert gelukkig niks aan zijn ogen, want Higuain lijkt sprekend op Inlerquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef Zhano het volgende:
Sierd is echt doof. Zelfs mijn buren konden horen dat die omroeper Higuain zei.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tijd voor een MotM.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:47 schreef DutchSL het volgende:
Die Fabiano is helemaal niet zo goed in mijn silver team![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:47 schreef DutchSL het volgende:
Die Fabiano is helemaal niet zo goed in mijn silver team
Toen al een baas.Alleen finales en hattricks zeiden ze gister. Van Bayern etc was er toch ook geen MotMquote:![]()
![]()
Hmm, iemand heeft 40 euro op mijn rekening gestort met de beschrijving fut coins en ik heb geen idee wie het is en heb ook geen kaart van hem gekocht of zo![]()
![]()
delenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, iemand heeft 40 euro op mijn rekening gestort met de beschrijving fut coins en ik heb geen idee wie het is en heb ook geen kaart van hem gekocht of zoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
was ik he nog wat extra wilde ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, iemand heeft 40 euro op mijn rekening gestort met de beschrijving fut coins en ik heb geen idee wie het is en heb ook geen kaart van hem gekocht of zo![]()
Dan maken alleen spitsen dus aanspraak op een MOTM? Slaat echt nergens opquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen al een baas.
[..]
Alleen finales en hattricks zeiden ze gister. Van Bayern etc was er toch ook geen MotM
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Andere naamquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
was ik he nog wat extra wilde ik![]()
![]()
DM van maver al binnen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, iemand heeft 40 euro op mijn rekening gestort met de beschrijving fut coins en ik heb geen idee wie het is en heb ook geen kaart van hem gekocht of zoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan maken alleen spitsen dus aanspraak op een MOTM? Slaat echt nergens op![]()
![]()
was ik gr grquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, iemand heeft 40 euro op mijn rekening gestort met de beschrijving fut coins en ik heb geen idee wie het is en heb ook geen kaart van hem gekocht of zoFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Oh, hierna kan het dus alsnog wel. Zou best dom zijn als ze niet gewoon een MOTM releasen voor de kwartfinales van de CL. Gewoon 1 per speelronde ofzo.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan ga ik stevig masterbeerenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Derksen weer met zijn haten op linkspoot op rechts en vice versa.
Gaat ook heel slecht met Real Madrid en Bayern Munchen enzo.![]()
Maar dan heb je het ook wel over een kaliber spelers hequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:09 schreef DutchSL het volgende:
Derksen weer met zijn haten op linkspoot op rechts en vice versa.
Gaat ook heel slecht met Real Madrid en Bayern Munchen enzo.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mertens maakte bij PSV ook konko veel goals en assists.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook wel over een kaliber spelers he![]()
In de Eredivisie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mertens maakte bij PSV ook konko veel goals en assists.![]()
Ja en Ronaldo in La Liga of Hazard in de BPL. Ik wil Mertens niet de wereldtop in praten. Ik noem het punt van Derksen gewoon onzin.quote:![]()
Tsjah, hij is een beetje ouderwets wat dat betreft. Ziet vast het liefst dat ze met een rechtsbinnen spelenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja en Ronaldo in La Liga of Hazard in de BPL. Ik wil Mertens niet de wereldtop in praten. Ik noem het punt van Derksen gewoon onzin.![]()
![]()
Kwartfinale gewonnen, wedstrijd afgelopen, verbinding verbroken. Loss erbij en uit het toernooi geknikkerd. EA
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ligt aan je internet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:20 schreef Reemi het volgende:
Kwartfinale gewonnen, wedstrijd afgelopen, verbinding verbroken. Loss erbij en uit het toernooi geknikkerd. EA![]()
Mail gehad van de man van 40 euro, was iemand die ik 2 dagen geleden mijn rekeningnummer gaf en daarna niks van zich liet horendan toch maar even zijn kaartje kopen.
![]()
Dries in de Eredivisie was ook gewoon top. Probleem is dat veel clubs met middelmatige spelers het nu ook doen. En het dan maar gek vinden dat de spits weinig scoort. Het kan een wapen zijn en het kan een zwakte zijn, vooral als het voorspelbaar wordt. Bij Ajax met Fischer bijvoorbeeld..quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mertens maakte bij PSV ook konko veel goals en assists.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was het maar zo..dan had je tenminste een verklaring.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Grapjen toch. Dat zei iedereen begin dit jaar. (Of was het vorig jaarquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was het maar zo..dan had je tenminste een verklaring.)
![]()
TrapZ en poker, hoe kunnen jullie Uncharted zo ontzettend tof vinden? Heb er nu een uurtje of 2 in zitten maar vind er echt geen kut aan.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik had toen Uncharted 3 geloof ik, vond er ook geen knal aan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
TrapZ en poker, hoe kunnen jullie Uncharted zo ontzettend tof vinden? Heb er nu een uurtje of 2 in zitten maar vind er echt geen kut aan.![]()
vind vooral het verhaal wel leuk om te volgenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
TrapZ en poker, hoe kunnen jullie Uncharted zo ontzettend tof vinden? Heb er nu een uurtje of 2 in zitten maar vind er echt geen kut aan.puzzelshit ook niks mee en speel het ook op easy om spel snel door te lopen
3 nog niet gespeeld tho
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Spel krijgt een fucking 9,1 op IGN.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had toen Uncharted 3 geloof ik, vond er ook geen knal aan.Ik vind het na 2 uur al vermoeiend eentonig.
Ik heb part 1 gewoon. Slap verhaal, bagger gameplay..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vind vooral het verhaal wel leuk om te volgenpuzzelshit ook niks mee en speel het ook op easy om spel snel door te lopen
3 nog niet gespeeld tho
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Geweldig spel, zelfs om als walkthrough te kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
TrapZ en poker, hoe kunnen jullie Uncharted zo ontzettend tof vinden? Heb er nu een uurtje of 2 in zitten maar vind er echt geen kut aan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom een nieuwe dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:01 schreef Maver24 het volgende:
mijn season ticket loopt morgen af op me xbox360. moet ik weer een nieuwe aanschaffenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hmmquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Spel krijgt een fucking 9,1 op IGN.Ik vind het na 2 uur al vermoeiend eentonig.
[..]
Ik heb part 1 gewoon. Slap verhaal, bagger gameplay..
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Krijg ik anders geen korting meer mocht ik fifa points willen aanschaffen. Normaal als ik fifa points aanschaf doe ik dat op me xbox360 en dan de packs op de xbox one openenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |