Mertens maakte bij PSV ook konko veel goals en assists.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook wel over een kaliber spelers he
In de Eredivisie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mertens maakte bij PSV ook konko veel goals en assists.
Ja en Ronaldo in La Liga of Hazard in de BPL. Ik wil Mertens niet de wereldtop in praten. Ik noem het punt van Derksen gewoon onzin.quote:
Tsjah, hij is een beetje ouderwets wat dat betreft. Ziet vast het liefst dat ze met een rechtsbinnen spelenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja en Ronaldo in La Liga of Hazard in de BPL. Ik wil Mertens niet de wereldtop in praten. Ik noem het punt van Derksen gewoon onzin.
Ligt aan je internet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:20 schreef Reemi het volgende:
Kwartfinale gewonnen, wedstrijd afgelopen, verbinding verbroken. Loss erbij en uit het toernooi geknikkerd. EA
Dries in de Eredivisie was ook gewoon top. Probleem is dat veel clubs met middelmatige spelers het nu ook doen. En het dan maar gek vinden dat de spits weinig scoort. Het kan een wapen zijn en het kan een zwakte zijn, vooral als het voorspelbaar wordt. Bij Ajax met Fischer bijvoorbeeld..quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mertens maakte bij PSV ook konko veel goals en assists.
Was het maar zo..dan had je tenminste een verklaring.quote:
Grapjen toch. Dat zei iedereen begin dit jaar. (Of was het vorig jaarquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was het maar zo..dan had je tenminste een verklaring.
Ik had toen Uncharted 3 geloof ik, vond er ook geen knal aan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
TrapZ en poker, hoe kunnen jullie Uncharted zo ontzettend tof vinden? Heb er nu een uurtje of 2 in zitten maar vind er echt geen kut aan.
vind vooral het verhaal wel leuk om te volgenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
TrapZ en poker, hoe kunnen jullie Uncharted zo ontzettend tof vinden? Heb er nu een uurtje of 2 in zitten maar vind er echt geen kut aan.
Spel krijgt een fucking 9,1 op IGN.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had toen Uncharted 3 geloof ik, vond er ook geen knal aan.
Ik heb part 1 gewoon. Slap verhaal, bagger gameplay..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vind vooral het verhaal wel leuk om te volgenpuzzelshit ook niks mee en speel het ook op easy om spel snel door te lopen
3 nog niet gespeeld tho
Geweldig spel, zelfs om als walkthrough te kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom een nieuwe dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:01 schreef Maver24 het volgende:
mijn season ticket loopt morgen af op me xbox360. moet ik weer een nieuwe aanschaffen
hmmquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Spel krijgt een fucking 9,1 op IGN.Ik vind het na 2 uur al vermoeiend eentonig.
[..]
Ik heb part 1 gewoon. Slap verhaal, bagger gameplay..
Krijg ik anders geen korting meer mocht ik fifa points willen aanschaffen. Normaal als ik fifa points aanschaf doe ik dat op me xbox360 en dan de packs op de xbox one openenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |