Zo werkt dat dus wel. Precies zo. Mits de politieke wil er is (lees: een absolute meerderheid in Eerste en Tweede Kamer voor de PVV, bijvoorbeeld).quote:
Ah want die kunnen we zelf niet bedenken? Of ben je weer boos dat iemand alleen maar een rechts voorbeeld noemt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat een vreemde conclusie.
Het klopt gewoon wat KoosVogels zegt. Ik heb het alleen een klein beetje aangevuld met voorbeelden.
Boos? Nee, ik moet erom lachen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ah want die kunnen we zelf niet bedenken? Of ben je weer boos dat iemand alleen maar een rechts voorbeeld noemt?
Als bv. alle Turkse en Marokkaanse winkels in de Schilderswijk geplunderd zouden worden? Nee, dergelijke praktijken vind ik te min. Maar ik zou het wel snappen (maar niet goedkeuren) als het zou gebeuren.quote:
gaan we weertwitter:erikvmuiswinkel twitterde op donderdag 20-03-2014 om 23:24:24mij bekruipt het gevoel dat #geertwilders heel trots zou zijn als ie neergeschoten werd. reageer retweet
Ik neem aan dat dat ook geldt als de crimineel geen bontkraagje heeft, maar blond haar en blauwe ogen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:30 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Als bv. alle Turkse en Marokkaanse winkels in de Schilderswijk geplunderd zouden worden? Nee, dergelijke praktijken vind ik te min. Maar ik zou het wel snappen (maar niet goedkeuren) als het zou gebeuren.
Maar als ik iets lees over een crimineel, omaatjes berovend en mishandelend bontkraagje, dat bijvoorbeeld door een politiekogel een dwarslaesie heeft opgelopen, geniet ik, in stilte.
Vreemde humor heb je danquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Boos? Nee, ik moet erom lachen.
Ben jij boos?
Ik snap waar het vandaan komt. Ik snap de onvrede waar het uit voortkomt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
Jij snapt het als de winkel van een onschuldige Turkse ondernemer wordt geplunderd?
Wat gebeurt er tegen criminaliteit onder Nederlanders dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:37 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik snap waar het vandaan komt. Ik snap de onvrede waar het uit voortkomt.
En als er niets gebeurd tegen de oorzaak van die onvrede, als men het geweld door Marokkanen verder laat escaleren, dan zal de geschiedenis zich op een gegeven moment herhalen. En dan zul je dus ook krijgen dat onschuldigen hier de dupe van zullen worden.
En tot nu toe zie ik bitter weinig gebeuren tegen criminaliteit onder Marokkanen. Waar overigens ook vrijwel altijd onschuldigen de dupe van worden.
Dat wordt lastig. Wellicht kun je het mogelijk maken om die persoon ook z'n Nederlandse nationaliteit af te nemen. Maar wat dan? Die persoon heeft dan geen andere nationaliteit, dus die kun je nergens naartoe sturen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:36 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat ook geldt als de crimineel geen bontkraagje heeft, maar blond haar en blauwe ogen?
Wat doet dat ertoe? Men heeft last van criminaliteit onder Marokkanen. Zie Opsporing Verzocht etc. etc.. Men is die bevolkingsgroep zolangzamerhand spuugzat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat gebeurt er tegen criminaliteit onder Nederlanders dan?
Ik doelde op de politiekogel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:39 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat wordt lastig. Wellicht kun je het mogelijk maken om die persoon ook z'n Nederlandse nationaliteit af te nemen. Maar wat dan? Die persoon heeft dan geen andere nationaliteit, dus die kun je nergens naartoe sturen.
Criminaliteit door autochtonen bestaat inderdaad niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:41 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe? Men heeft last van criminaliteit onder Marokkanen. Zie Opsporing Verzocht etc. etc.. Men is die bevolkingsgroep zolangzamerhand spuugzat.
Waar gaat het jou nou om? Minder Marokkanen of minder criminelen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:41 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe? Men heeft last van criminaliteit onder Marokkanen. Zie Opsporing Verzocht etc. etc.. Men is die bevolkingsgroep zolangzamerhand spuugzat.
Wat is er mis met de islam wat er niet mis is met het jodendom of christendom?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ik was het altijd met hem eens dat de islam binnen de perken moet blijven. Jammer dat hij het nu op de persoon gaat spelen. Ik begrijp het ook niet.
Minder Marokkaanse criminelen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:47 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Waar gaat het jou nou om? Minder Marokkanen of minder criminelen?
Er is heel veel mis met de islam.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat is er mis met de islam wat er niet mis is met het jodendom of christendom?
Wilders zei precies wat hij bedoelde.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:48 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat ie bedoelt 'criminele Marokkanen' maar een man als hij moet weten wat hij kan zeggen en wat niet. Hij zei niet criminele Marokkanen, hij zei 'Marokkanen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |