quote:bron: http://www.audioslavemusic.com
In the spirit of the supergroups of the past, two of the most important bands of the nineties have pooled their talents to create a new band: AUDIOSLAVE. On November 19th, Epic Records will release AUDIOSLAVE's self-titled debut album featuring former lead singer/guitarist of Soundgarden, Chris Cornell (Vocals) and Rage Against The Machine's Tim Commerford (Bass), Tom Morello (Guitar), and Brad Wilk (Drums). AUDIOSLAVE was recorded in Los Angeles at Cello Studios with producer Rick Rubin.Chris Cornell formed Soundgarden in 1985 and over the course of 12 years the group established themselves as one of the most influential rock bands of the nineties selling, over 20 million records worldwide. David Fricke writes in Rolling Stone, "On their '94 master blast, Superunknown, Soundgarden blew a big, black hole through the burnt-boogie angst of heavy Muzak, managing to sound both fried and alive in the fine thunder-and-color tradition of late-period Led Zeppelin."
As Soundgarden continued to release critically acclaimed and platinum-selling albums, the music of Rage Against The Machine was bringing a fierce and uncompromising meld of punk-inspired hard rock and politically-charged rap to the mainstream charts. With the release of their self-titled debut in 1992 the face of rock music began to change.
"On the strength of the album," wrote Timothy White in Billboard, "they must be viewed as one of the most original and virtuosic new rock bands in the nation...Rage Against The Machine generates the most beautifully articulated torrent of hardcore bedlam that one could imagine. And the hopes invested in these humming murals of urban din are equally visionary." Rage Against The Machine went on to sell 15 million records worldwide.
AUDIOSLAVE contains 14 tracks (SEE BELOW FOR COMPLETE TRACKLISTING) including their first single and video "Cochise." The video for "Cochise" will be directed by Mark Romanek.
"Cochise was the last great American Indian chief to die free and absolutely unconquered. When several members of his family were captured, tortured, and hung by the U.S. Cavalry, Cochise declared war on the entire Southwest and went on an unholy rampage, a warpath to end all warpaths. He and his warriors drove out thousands of settlers. Cochise the Avenger, fearless and resolute, attacked everything in his path with an unbridled fury. This song kinda sounds like that." - Tom MorelloThe 14 tracks on AUDIOSLAVE are the result of the band's early time spent in their Los Angeles rehearsal space writing and jamming. During this writing and recording process, rough demos from the album were leaked to the internet. Obviously, these tracks are not representative of the final album as they were rehearsal demos. The members of AUDIOSLAVE look forward to bringing their completed album to the masses this Fall.
quote:hartelijk dank
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:04 schreef Radiohoofdje het volgende:
hmmm aangezien je goede smaak hebt zal ik eens luisteren
ken ze niet
Zijn er hier echt geen mensen met interesse voor deze band
Zucht... waarom moest je nu gaan Zack? ... ....
quote:wel interesse maar aangezien de cd nog niet uit is kan ik er ook geen oordeel over vellen.
Op zondag 27 oktober 2002 11:14 schreef amnesiac het volgende:
Zijn er hier echt geen mensen met interesse voor deze band
ik heb geen idee hoe die zanger eruitziet trouwens , maar als ik zo luister is het echt zo'n boer die op een hekje zit terwijl er een schaap aan zn veter zit te kloten :
(gemaakt op een erg melige avond ) :
hoop dat ze naar nederland komen ooit
Maar wel net als bij ratm dat ik na een cd denk van.... "nou heb ik het wel weer ff gezien.."
Haarlem - Patronaat / Groningen - Café de Ster / Utrecht - Stairway to
Heaven / Venlo - The Reflex / Eindhoven - Thunder Roadhouse / Breda - 't Klapcot / Amsterdam - Soundgarden & Korsakoff / Den Haag - De Paap /Rotterdam - Rotown & Baroeg / Nijmegen - Backstage & Gonzo / Tilburg -Extase
Cochise klinkt goed, ik ben benieuwd naar het volledige album.
quote:Hmm, dat zou ik wel eens kunnen combineren met een avondje ongegeneerd zuipen in de Kors...
Op vrijdag 15 november 2002 13:04 schreef Angelic1 het volgende:
In de nacht van zaterdag 16 op zondag 17 november vindt rond middernacht in veertien rockcafés over heel Nederland de primeur van het debuutalbum van Audioslave plaats: Amsterdam - Soundgarden & Korsakoff
quote:Voor mij geldt precies hetzelfde, maargoed ik heb pas 1 nummer gehoord. Audioslave krijgt de laatste tijd trouwens wel veel aandacht
Op zondag 10 november 2002 11:57 schreef Vork het volgende:
Ik heb 'm ook op mp3 wel eens waar en.. op een of andere manier klopt het toch niet helemaal.. het Klinkt idd erg als RAge Against the Machine alleen de zang is anders, en misschien komt dat gewoon omdat ik RATM gewend ben, dat ik het daardoor ietwat vreemd vind klinken. Slecht is het niet, het heeft me alleen nog niet helemaal weten te overtuigen.
quote:Ik heb enkel het nummer cochise gehoord en die vind ik erg op AC/DC lijken, van zang vooral, ik heb ook in het begin gedacht dat het ac/dc was, maar toen zag ik op the box en realiseeerde me dat ik fout zat, maar toch vind ik het op ac/dc lijken!
Op zondag 24 november 2002 19:44 schreef Doc het volgende:
Nu heb ik veel CDs die er op lijken en beter zijn. Ik hoorde met name de LedZep invloeden.
quote:Ben ik trouwens ook met je eens... En ik ben niet echt een AC/DC liefhebber, dus daar is ook meteen mee verklaard waarom ik niet echt onder de indruk was van die eerste single van Audioslave. Maar ieder z'n ding, hoor.
Op woensdag 27 november 2002 09:48 schreef rapedraper het volgende:[..]
Ik heb enkel het nummer cochise gehoord en die vind ik erg op AC/DC lijken, van zang vooral, ik heb ook in het begin gedacht dat het ac/dc was, maar toen zag ik op the box en realiseeerde me dat ik fout zat, maar toch vind ik het op ac/dc lijken!
quote:Het zat net iets ingewikkelder in elkaar dan AC/DC in mijn ogen. Net iets minder standaard VanDikHoutZaagtMenPlankenRock bassloopjes: deed me meer aan de basloopjes in LedZep denken (ietsjes bluessier). MAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, ik moet wel toegeven dat ik slecht snel en redelijk vluchtig de CD beluisterd heb. Ben wel nieuwsgierig of een tweede luisteranalyse mij dezelfde conclusie brengt
Op woensdag 27 november 2002 09:48 schreef rapedraper het volgende:[..]
Ik heb enkel het nummer cochise gehoord en die vind ik erg op AC/DC lijken, van zang vooral, ik heb ook in het begin gedacht dat het ac/dc was, maar toen zag ik op the box en realiseeerde me dat ik fout zat, maar toch vind ik het op ac/dc lijken!
quote:Bij mij hebben meerdere luisterbeurten mijn oordeel niet veranderd: Een typisch geval van een net-niet-plaat.
Op woensdag 27 november 2002 11:48 schreef Doc het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, ik moet wel toegeven dat ik slecht snel en redelijk vluchtig de CD beluisterd heb. Ben wel nieuwsgierig of een tweede luisteranalyse mij dezelfde conclusie brengt
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 00:43 schreef D3nn15 het volgende:
Hij is compleet binnen... Mjah best aardig. Maar toch frapant. Chris Cornell stoptte met Soundgarden omdat hij zich muzikaal ander wou ontplooien. Met zijn solo cd was dat idd heel anders en nu lijkt het juist weer harder werk te zijn. En eerlijk gezegd Soundgarden was veel beter als ditMjah dit is RATM met mooie zang... Doet Chris Cornell te kort naar mijn mening.
Maargoed ten eerst *schaam schaam* dat ik nog niet een Soundgarden CD heb vind ik zeker zogoed als Pearl jam
Audioslave vind ik zeer interresant vooral door een artikel in de OOR. Heb er nog weinig van gehoord maar denk dat ik deze samen met een Soundgarden CD zeker ga kopen Zal Audioslave zoals velen moeilijk vinden gewoon apart beoordelen gewoon als nieuwe band dus! Enige dat ik ze allemaal als artiest zeer waardeer en weet dat ze goed zijn
quote:Welke zou je Nu gelijk kopen
Heb 'm beluisterd en zou 'm 10 jaar geleden direct gekocht hebben.
quote:Direct aanschaffen: Queens of the Stone Age / Desert Sessions, die richting...
Op woensdag 27 november 2002 18:51 schreef Dethroned het volgende:[..]
Welke zou je Nu gelijk kopen
Maar koop ook veel andere dingen in allerlei richtingen, zij het meestal na het beluisteren.
Ben bijvoorbeeld nog nieuwsgierig naar de nieuwe CD van The Hellacopters, van Beth Gibbons, en van een release van opgelapte demoos van Grand Slam (laatste band van Phil Lynnott) die dit jaar uitgebracht zijn...
BTW ook na nogmaals beluisteren vind ik Audioslave meer op LedZep dan ACDC lijken. Met name door de bas-loopjes.
quote:Ik heb de bon er voor de zekerheid maar ff bijgepakt maar heb die cd 16-11 gekocht.
Op vrijdag 15 november 2002 13:04 schreef Angelic1 het volgende:
In de nacht van zaterdag 16 op zondag 17 november vindt rond middernacht in veertien rockcafés over heel Nederland de primeur van het debuutalbum van Audioslave plaats.
Geen geweldige cd maar toch erg prettig om naar te luisteren, zeker niet slecht.
quote:Check dat dacht ik ook huh? Led Zeppelin...met name in Cochise. Maar bij de andre nummers veranderd dat, maar zekers geslaagde combi
Heb 'm beluisterd en zou 'm 10 jaar geleden direct gekocht hebben. Nu heb ik veel CDs die er op lijken en beter zijn. Ik hoorde met name de LedZep invloeden.
Edit: Timanfaya wellicht?
Edit2: het hoesje:
[Dit bericht is gewijzigd door crisp op 11-12-2002 18:57]
Overigens niks mis met beide cds, en de cd van Audioslave is misschien niet revolutionair, voor mij werkt ie zeker en afgezaagd is ie allerminst, kom op zeg, luister eens naar brick em back alive.
In ieder geval ik vind dus dat de zogenaamde kenners weer enorm hypocriet bezig zijn. Goed de volgende keer wordt er weer een cdtje de lucht in geprezen.
Duizend bommen en granaten! Rage Against The Soundgarden.. maar dan een beetje anders. Chris Cornell, die we van Soundgarden kennen , met krachtige uithalen waar alleen oudere hardrockzangers (Robert Plant!) een patent op hadden. In gitarist Tom Morello blijkt ook een kleine Toni Iomi en een Ace Frehley schuil te gaan, zonder zijn eigen handelsmerk (allerlei schitterende effecten) niet te vergeten. Led Sabbath?
Entree ¤ 29,00 + ¤ 3,20 service
vanaf 21 december
quote:*kaartjes heeft*
Op maandag 16 december 2002 22:49 schreef WasQ het volgende:
Audioslave 20 januari in 013!!!!Duizend bommen en granaten! Rage Against The Soundgarden.. maar dan een beetje anders. Chris Cornell, die we van Soundgarden kennen , met krachtige uithalen waar alleen oudere hardrockzangers (Robert Plant!) een patent op hadden. In gitarist Tom Morello blijkt ook een kleine Toni Iomi en een Ace Frehley schuil te gaan, zonder zijn eigen handelsmerk (allerlei schitterende effecten) niet te vergeten. Led Sabbath?
Entree ¤ 29,00 + ¤ 3,20 service
vanaf 21 december
quote:Ik heb misschien wel interesse, mail me maar even op perongeluuk @ hotmail . com.
Op zaterdag 21 december 2002 12:23 schreef ezzi het volgende:
Ik heb kaartjes gereserveerd maar m'n broer wil ze niet, dus als iemand nog twee kaartjes wilt (gewone prijs) moet het maar ff zeggen...
quote:http://www.musicview.nl/nieuws.php?mode=view&id=486
Het concert dat Audioslave op 20 januari in 013 in Tilburg geeft, is uitverkocht.De voorverkoop van het concert begon vanmorgen, al om 10:30 waren slechts enkele kaarten verkrijgbaar.
Inmiddels is het hele concert uitverkocht, behalve plaatsen voor rolstoelen of begeleiders.
Hier staat nog een flinlke lap tekst over Audioslave.
Nog fokkers die vanavond ook naar het (voor mij dan) verre tilburg afreizen om dit nu al legendarische concert te zien??
Ik heb er zin in! Jammer dat het al om 20:00 begint en ik dus behoorlijk haast moet maken om op tijd te zijn vanuit mijn werk.
ROCK AND ROLL
IsaacD is ook zeker van de partij
Alleen ben ik nog nooit in de 013 geweest dus ik hoop dat ik niet eerst heel Tilburg hoef af te struinen voordat ik Audioslave kan zien..
quote:Same here, ik ben er ook nog nooit geweest. Maar ik neem aan dat het wel te doen is. Anders nemen we wel een taxi...
Op maandag 20 januari 2003 11:00 schreef IsaacD het volgende:
JajajajajaIsaacD is ook zeker van de partij
Alleen ben ik nog nooit in de 013 geweest dus ik hoop dat ik niet eerst heel Tilburg hoef af te struinen voordat ik Audioslave kan zien..
iemand algemene informatie over de 013???
quote:www.013web.nl
Op maandag 20 januari 2003 11:02 schreef HeatWave het volgende:
iemand algemene informatie over de 013???
inclusief routebeschrijvingen.
quote:Zoek in de trein vanuit Amsterdam van 17:58 naar 6 leipo's en stap uit waar zij uitstappen
Op maandag 20 januari 2003 11:08 schreef IsaacD het volgende:
Ja volgens de site is het 5 minuten lopen vanaf het station .. dus dat moet wel lukken
Maar ik zie mezelf er nog voor aan om bij het verkeerde station uit te stappen ...![]()
Tnx voor de website link btw!!
quote:Je kan natuurlijk ook (zoals ik) met de auto gaan...
Op maandag 20 januari 2003 11:08 schreef IsaacD het volgende:
Ja volgens de site is het 5 minuten lopen vanaf het station .. dus dat moet wel lukken
Maar ik zie mezelf er nog voor aan om bij het verkeerde station uit te stappen ...![]()
Vanaf Tilburg CS:
Als je T'burg CS achter je rug hebt moet je naar links gaan. De lange straat uitlopen (niet zo heel ver overigens) totdat je aan de ABN-Amro komt. Die straat (centrum) sla je in, je loopt door totdat je naar links kunt (allemaal kroegen in die straat) en als je voorbij het Cafe de Uitstad bent kun je naar links. Even doorlopen en tada: 013 !!!! (De 013 herken je wel als je 'em ziet)
Per bus kun je lijn 46 of 47 nemen. (richting centrum) Vraag het anders nog ff aan de chauffeur.
Heeft er ook iemand de setlist opgeschreven? Ik weet alleen nog dat ze met Light my Way begonnen en met Cochise en Shadow of the Sun [nieuwe single perhaps?] eindigden. En weet iemand ook nog dat extra nummer ging wat niet op het album stond .. die vond ik wel behoorlijk tof namelijk. [ging in het refrein iets van "Take it on and then stop" ofzo]
quote:Je moest gewoon komen man! Ook al voel je je gaar dan pept de muziek je toch weer op. [Je moet dan natuurlijk niet in de pit gaan bivakkeren als je hoofdpijn hebt maar toch.. als je een kaartje hebt dan ben je toch een van de uitverkorenen die bij dit concert aanwezig mocht zijn
Op maandag 20 januari 2003 17:18 schreef Acathla het volgende:
Als ik geld heb en ik ben niet zo gaar zoals ik me nu voel kom ik nog wel even kijken denk ik.
De pit is niets voor mij, laatste keer dat ik daar stond kreeg ik 2x een elleboog tegen mn harsens. Nou kan ik wel tegen een stootje, maar dat ging mij toch iets te ver.
[edit]Ah, het lijkt erop dat de tweede helft beter is, met nummers als Exploder en Light My Way. Ik ga van 'gematigd positief' naar positief
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 08-02-2003 18:33]
quote:Ja idd, ik heb hetzelfde gevoel bij deze ceedee.. aan de ene kant kan je lekker meebleren enzo met "catchy" refreintjes etc maar aan de andere kant is het gewoon een veels te slap aftreksel van Rage Against The Machine heb ik zo het idee...
Op zaterdag 8 februari 2003 18:24 schreef Fogerty het volgende:
Vandaag in een vlaag van enthousiasme de CD gekocht, die begint natuurlijk enorm sterk met Cochise maar veel nummers die daarna komen vallen wat tegen.
Voor zover ik het na 1x luisteren kan beoordelen is het een CD met een paar erg sterke uitschieters en een grote groep middelmatige nummers die "wel aardig" zijn maar ook niet meer dan dat. Ik ben "gematigd positief"[edit]Ah, het lijkt erop dat de tweede helft beter is, met nummers als Exploder en Light My Way. Ik ga van 'gematigd positief' naar positief
Ik ben wel naar het concert van Audioslave geweest maar dat was eigenlijk meer om de oud-leden van Rage Against The Machine in volle glorie te zien.
Volgens de Oor was trouwens het concert van 20 januari maar middelmatig waar vooral Chris Cornell uitblinkte met zijn gebrul maar voor de rest het gitaarwerk van Tom Morello een beetje afgezaagd was. Al met al een routineklus voor de heeren van Audioslave.
Maargoed, al de nieuwe clip van audioslave gezien: Like a Stone?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 25-04-2003 02:33]
Audioslave - Like A Stone
http://www.audioslavemusic.com/video/likeastonevidfull_100.asx
Al dat gelul over dat de cd niet vernieuwend is, kan me geen ene ruk intresseren, ik vind het een lekkere cd, daar gaat het om!
[Dit bericht is gewijzigd door whosvegas op 27-04-2003 10:44]
quote:hm ja en op alle muziekzenders
Op zaterdag 26 april 2003 20:22 schreef Cool_Runner het volgende:
Hier is de nieuwe clip te zien:Audioslave - Like A Stone
http://www.audioslavemusic.com/video/likeastonevidfull_100.asx
quote:Wow de persoon die jou die cd gegeven heeft moet wel erg cool zijn.
Op zaterdag 26 april 2003 20:25 schreef whosvegas het volgende:
Heerlijke cd, die van audioslave, ik had hem voor m'n verjaardag gekregen. Rockt de pan uit
Tja als je agenten van de weg gaat rijden en het einde ziet is het misschien wel een beetje in te denken.
Als je die opent in MediaPlayer kun je 'm bekijken.
Audioslave ruled VET
quote:
AUDIOSLAVE, currently on the road with the Lollapalooza tour in support of their self-titled platinum debut, have been working on material for their next album during free time backstage and on the bus. "We have a few ideas that we've recorded, you know," bassist Tim C. told Launch. "And that process is starting up again and it's a whole different frame of mind. And we're getting into that frame of mind and so it's going to happen. I'm excited about that. I know the second record is going to be a lot better than this one. We've known each other for years now. We've played together quite a bit. The first record was twenty days and here's the first twenty songs we wrote or whatever."
Vind de cd wel goed, en vind btw NIET dat je ze mag verglijken met RATM.
Tis wel dezelfde band met een andere zanger maar moet toch een nieuwe band voorstellen!
Oh life zijn ze ook super hoor
heb een bootleg dvdtje van hun eerste live optreden (in new york)
Bron: Heineken Music Hallquote:Op 15 juni 2005 komt Audioslave naar de Heineken Music Hall, ter promotie van hun nieuwe album dat medio mei uitkomt. Tijdens dit optreden brengt Audioslave ook veel nummers van Rage Against The Machine en Soundgarden ten gehore.
De toekomst van de oude bandleden van Rage Against The Machine werd onzeker, toen in oktober 2000 de toenmalige zanger Zack de La Rocha de band verliet. Deze onzekerheid werd snel verleden tijd want met de komst van oud-Soundgarden-frontman Chris Cornell was de toon voor een nieuwe topband gezet. Met z'n vieren, gitarist Tom Morello, bassist Timmy Commerford, drummer Brad Wilk en zanger Chris Cornell gingen ze verder onder de vlag 'Audioslave'.
Maar Audioslave is meer dan de optelsom van Rage Against The Machine en Soundgarden. De band is eerder wat traditioneler ingesteld, zoals we kunnen horen op het debuutalbum uit 2003. In plaats van heftige hakkende protestsongs à la RATM of maniakaal stuwende grunge zoals Soundgarden die maakte, bewandelt Audioslave eerder een wat ingetogener pad met prachtige, breekbare songs als resultaat. Maar voor speciaal voor de fans van het eerste uur passeren er tijdens deze show ook RATM -en Soundgardensongs!
Artiesten Audioslave
Datum 15 juni
Aanvang 20.00 uur
Voorprogramma Support act
Entree � 33
Tickets > Bestel online
Trial of death ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:26 schreef Svyatagor het volgende:
*kick*
Weet iemand toevallig wat het voorprogramma voor Audioslave volgende week in de HMH wordt? Vorige keer was het geloof ik Chevelle, en dat was te gek.
Wie weet wordt het weer zo'n vette band![]()
Haha, timing. Goed was het he? De zaal bij 'Killing in the name'....quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:09 schreef Devlinsect het volgende:
Ik ben net terug van Audioslave..... wowl!![]()
Die deed gekke dingen idd. Zie maarquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Stage performance van Morello was weer te gek, Cornell was lekker op dreef (schijnt dat hij bij andere optredens geen RATM zong).
waarom zou dat toch zijn...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:12 schreef Kolkus het volgende:
Audioslave heeft mij nooit kunnen boeien, maar ik begrijp dat ze ook nummers vanSoundgarden
spelen.
Toch maar eens uitchecken morgen![]()
T is niet eerlijkquote:als ik zeg:
Your time has come
Gasoline
the Worm
Spoonman
Like a stone
Doesn't remind me
Out of exile
Be yourself
Bulls on parade (zonder Chris)
Sleep now in the fire
Shadow on the sun
Black hole sun (Chris solo acoustisch)
Fell on black days (Chris solo acoustisch)
I am the highway
Show me how to live
Killing in the name
Cochise
Dan is het toch wel duidelijk hoe aangenaam het was?
Er zitten wat gaten in de setlist, wellicht dat iemand anders die kan vullen.
Mensen die dit weeken naar Fields of rock gaan: enjoy!
Nou, als je oordeelt aan de hand van de bijna hysterische reactie van het publiek op de RATM-nummers zou je kunnen denken van wel. Als je bedenkt dat mensen rustig door 'Fell on black days' heen zaten te keuvelen dan weer niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
HEEY! ik hoorde dat jullie alleen maar voor de covers naar Audioslave zijn gegaan!? Klopt dat...?!
Technisch gezien zijn het geen covers; RATM musicanten die RATM nummers spelen met een andere zanger. Maar het publiek ging er idd wel op los. Ergens wel logisch, RATM nummers zijn wat sneller en heftiger dan de gemiddelde AS-track.........maar om nou te zeggen dat "we" alleen voor de Rage-nummers kwamen, vind ik een beetje ver gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
HEEY! ik hoorde dat jullie alleen maar voor de covers naar Audioslave zijn gegaan!? Klopt dat...?!
ik las een haast vernietigend verslag van het concert in LD/DDL waar de schrijver tot deze conclusie komt. Ik zal het posten als ik het digitaal heb
Mocht je het willen hebben, dan zul je er wel wat voor moeten doen. So who's the bitch now?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:09 schreef SocialDisorder het volgende:
hoeren
Ze zullen alleen maar groeien en beter worden !quote:Op zondag 19 juni 2005 12:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
. Maar je moet niet verwachten dat er een band staat hetzelfde teweeg brengt als Soundgarden of RATM.
nee, ik ga hem niet kopen. Beetje zonde om er twee van in huis te hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:00 schreef Even het volgende:
Gaat iemand anders ook die dvd kopen Live in Cuba?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee, ik ga hem niet kopen. Beetje zonde om er twee van in huis te hebben
valt tegen?quote:
dan zal je teleurgesteld afdruipen, aangezien de FRS deze DVD niet verkoopt. Ik heb bij Sounds in Delft gekocht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:27 schreef Even het volgende:
Nee valt mee maar ik dacht dat je een torrent had ofzo
Ik ga straks eens kijken bij de Free Record Shop
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De rockers van Audioslave hebben een
nieuwe cd opgenomen.Zanger Chris
Cornell heeft naar eigen zeggen een
nieuwe manier van zingen uitgeprobeerd;
meer soul en R&B dan rock.Hoe dat
klinkt is vanaf juni te horen,want dan
verschijnt het nieuwe album
Revelations.
Volgens Vara hittekst
Daar zit nou echt niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Chris Cornell heeft naar eigen zeggen een
meer soul en R&B dan rock
kan goed klinken, als hij de soul en rnb van 20 jaar geleden bedoeld. Marvin Gaye, Barry White, dat werk. Geen Beyoncé en Usher alsjeblieft.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De rockers van Audioslave hebben een
nieuwe cd opgenomen.Zanger Chris
Cornell heeft naar eigen zeggen een
meer soul en R&B dan rock.Hoe dat
klinkt is vanaf juni te horen,want dan
verschijnt het nieuwe album
Revelations.
Volgens Vara hittekst
Bronquote:Audioslave Name First Single
Audioslave has set "Original Fire" as the first single from its upcoming third album, titled "Revelations". According to a label representative, the song is expected to hit radio stations around the middle of July. There's no official release date for the CD yet, although that is tentatively planned to arrive sometime in September, reports Blabbermouth.net.
Audioslave recently canceled a summer tour of Europe in order to wait until the new album came out.
Guitarist Tom Morello told MTV.com a few months back that "Revelations" sounds like "Led Zeppelin meets Earth, Wind & Fire."
The group began recording the new disc while still on tour late last year in support of its second effort, "Out Of Exile". Recording was finished in early spring, with a total of 16 tracks laid down.
Voor zover ik weet, was het al bevestigd. En ik kan me voorstellen dat je spijt hebt van de laatste keer; wat een retestrak concert was dat, zeg.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:29 schreef Even het volgende:
Waren toch geruchten?
Wel klote dat ze niet komen/kwamen want ik heb nog steeds spijt dat ik de laatste keer niet ben gegaan
5 September is de dagquote:The full track-listing for REVELATIONS is as follows:
"Revelations"
"One And The Same"
"Sound of a Gun"
"Until We Fall"
"Original Fire"
"Broken City"
"Somedays"
"Shape of Things To Come"
"Jewel of the Summertime"
"Wide Awake"
"Nothing Left To Say But Goodbye"
"Moth"
Ja, ik ben eigenljk ook wel benieuwd. Ben niet zo fan van RnB. Waarschijnlijk zal het reuze meevallenquote:
Ik vind em toch ook vetquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ach gitaarfreaks moet je nooit serieus nemen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:01 schreef Haunter het volgende:
Ik weet niet of DIT al gepost is, een preview van de titelsong van Revelations... ik heb zin in het nieuwe album![]()
Nee maar goed, toen Rage Against The Machine uit elkaar ging, had eigenlijk niemand echt behoefte aan een soort van halve opvolger. Ik heb destijds op de dag dat ie uitkwam toch het eerste album gekocht, want de muziek van Rage en alleen een andere stem, dat zou wel tof zijn... ik heb 'm niet eens afgeluisterd, ik heb 'm na een paar nummers uitgezet en nooit meer uit de kast gehaald.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:50 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Daar zit nou echt niemand op te wachten
Dat is jouw meningquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:25 schreef Svyatagor het volgende:
Ze worden steeds gemakzuchtiger. Ongeïnspireerd riffje, coupletje, refreintje, bizar solootje, en dan heb je het wel weer gehad. Voorspelbaar.
Ja, het lijkt Tool welquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:25 schreef Svyatagor het volgende:
Ze worden steeds gemakzuchtiger. Ongeïnspireerd riffje, coupletje, refreintje, bizar solootje, en dan heb je het wel weer gehad. Voorspelbaar.
Sarcasm dudequote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
jullie hebben de CD al gehoord?
te vroeg voor mijquote:
ik vind hem met sneeuw ook beterquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Men Chris zonder snow/sik is raar
Kan ik je Out of Exile ook zeker aanradenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:45 schreef no1uknow het volgende:
Erg leuke muziek.
Heb het gelijknamige album in m'n bezit.
Ooooooh dat mag niet hè blablablablaquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:50 schreef Haunter het volgende:
Hier kun je de mp3 van Revelations downloaden.... errug vet![]()
![]()
Het staat op www.audioslaved.com en www.audioslave1.tk, daar zouden ze dan vanaf gehaald moeten worden en dat is niet gebeurd...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:55 schreef Even het volgende:
[..]
Ooooooh dat mag niet hè blablablabla![]()
Thnx![]()
![]()
Shape Of Things To Come al gehoord dan? Ook een nieuwe track, iemand heeft het op zitten nemen met iets en is slechte kwaliteit. Maar dat is ook een erg goed nummer wat je ik er zo van kan horen.quote:
Eensch!quote:
Kan wel wezen, maar t klinkt in ieder geval zeer goed. Stukken beter dan de vorige!quote:
Praten met Chrisquote:Op maandag 22 januari 2007 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:
toffe foto's. Alleen wat doet Eric Corton in die laatste foto?
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:47 schreef Xentic het volgende:
hehe, het is het radioprogramma That's Live van BNN... hij presenteert de boel daar.
Hij ziet er dreigend uitquote:Op maandag 22 januari 2007 17:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]ja dat snap ik, maar z'n houding en gezichtsuitdrukking doelde ik meer op
Bedankt voor de moeite. Klinkt geweldig! Cornell deed dit ook tijdens het concert van Audioslave, een accoustische versie van BHS.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:09 schreef Xentic het volgende:
Ik moet zeggen dat Megaupload nieuw voor me is, maar als het goed is kan je hem hier downloaden:
http://www.megaupload.com/?d=UV4UZS5C
Succes!
Bedanktquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:03 schreef Xentic het volgende:
Nou vooruit ;-)
http://www.megaupload.com/?d=PMI08F1X
http://www.megaupload.com/?d=TYTSOEXI
Ik heb alle albums van ze gedownloadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef Haunter het volgende:
[..]
Kan ik je Out of Exile ook zeker aanraden![]()
![]()
Jup, alleen geen idee meer waar. Pm me maar als je belangstelling hebt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef Xentic het volgende:
zeker zeker!
Is die Unplugged versie uit Zweden ook ergens te downloaden?
Doe dan ook meteen Revelations..quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb alle albums van ze gedownload
Maar misschien dat ik (als ik weer geld hebooit) Out of Exile ook koop.
hij is hier >>http://www.youtube.com/re(...)ris+cornell+stripped te zienquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef Xentic het volgende:
zeker zeker!
Is die Unplugged versie uit Zweden ook ergens te downloaden?
Naa Revelations is een leuk album, maar niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Doe dan ook meteen Revelations..(mijn vorige bericht was al heel oud zo te zien)
@Xentic: Hierzo
Ja maar op Revelations staat ook meteen het stevigste nummer van Audioslave als je het mij vraagt: Moth...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Naa Revelations is een leuk album, maar niet echt mijn ding.
Ik vond het harde op Audioslave(album) erg tof, de harde nummers op Out of Exile ook leuk, en de rustige nummers wat minder zeg maar.
Dudequote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:17 schreef SocialDisorder het volgende:
zonde, maar ja, Chris solo is ook wel lekkere muziek.
Een Bond soundtrack is altijd mainstream.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Dude
Wat zeg je nu... Ik vond dat nummer wat hij voor Casino Royale echt veel te poppy.
Euphoria Morning uit 1999, alleen is die cd meer aan de acoustische kantquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
Het is anders wel door hem gemaakt.. Heeft hij nog meer solo nummers dan?
Ja natuurlijk, maar zo'n nummer moet aan speciale eisen voldoen....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
Die avatar van jouquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:49 schreef Haunter het volgende:
[..]
Euphoria Morning uit 1999, alleen is die cd meer aan de acoustische kant![]()
Euphoria Morning en laatst een acoustische live optreden in Zweden. Heerlijk perfect voor op de zondagmiddag als je net uit je bed komt strompelenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
Toevallig dat ik nu dat optreden in Zweden luister... een super geluidskwaliteit waar Chris erg goed klinkt..!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Euphoria Morning en laatst een acoustische live optreden in Zweden. Heerlijk perfect voor op de zondagmiddag als je net uit je bed komt strompelen
Luister eens naar Seasons van de Singles Sountrack of Sunshower van Great Expectations...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
ik denk dat RATM wel iets verder gaat dan Coachella, Tom Morello heeft ook zelf gezegt dat dit mogelijk is in een interview ergens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:42 schreef shakaboem het volgende:
Ikzelf geloof niet dat RATM na Coachella weer verder gaat, dus Tom, Tim en Brad kunnen weer een nieuwe zanger zoeken. Wie denk je dat het wordt?
Serj Tankian van System of a Down zou best kunnen, want hij is samen met Tom nauw betrokken met Axis of Justice. Maar zijn stem past niet echt bij de sound van AS/RATM.
Ze hebben het nadat RATM uitelkaar ging geprobeerd met Maynard James Keenan van Tool. Maar hij kon niet, omdat hij te druk was met Tool en APC. Misschien kan hij nu wel aangezien ik niet denk dat hij na het touren met Tool een nieuwe plaat gaat opnemen met APC of gaat touren voor Puscifer.
Een jaar maar? Ik denk toch dat dat er een stuk of 3 zullen zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:16 schreef tarzan1 het volgende:
denk dat maynard gewoon weer verder gaat met Tool (nu eerst een rust jaar na de 10,000days tour) en in die tussentijd meer aandacht schenken aan Puscifer. Denk dat APC wel verleden tijd is.
Het is een radioprogramma dat gepresenteerd wordt door Tom Morello en Serj Tankian.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:16 schreef tarzan1 het volgende:
en gaat Axis of Justice verder of was/is dat een eenmalig project?
Z'n optreden in de Melkweg was wel erg strak! En ja, ik heb ook geswitched naar Foo Fighters tijdens Live Earth... ik vind hem beter tot z'n recht komen in een kleinere zaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:53 schreef MrManiak het volgende:
Ik mis ze wel... Wat is er nu met de gasten van Audioslave? ;
Nieuwe CD van Chris Cornell is behoorlijk slecht, en zijn optreden @ Live Earth was te triest voor woorden
Tom Morello: Please, hij kan écht niet zingen...
Tim Commerford & Brad Wilk: Welkom terug bij RATM, gozers.
Nu aan het luisteren. Hun beste vind ik.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:17 schreef Mark het volgende:
Schopje ivm het overlijden van Chris Cornell
Ga jezelf nu promoten terwijl je mij belachelijk probeerde te makenquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:21 schreef Cyanide- het volgende:
MUZ / RIP Chris Cornell
Voor zover de mogelijkheid op ooit nog een reünie / nieuw materiaal.
Mark zal dat topic vast gemist hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:21 schreef Cyanide- het volgende:
MUZ / RIP Chris Cornell
Voor zover de mogelijkheid op ooit nog een reünie / nieuw materiaal.
Man wat basel je allemaal weer?quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mark zal dat topic vast gemist hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |