Die Zweedse spant toch wel de kroon geloof ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, heb ik best wel sletjes als vriendinnen. De ene neukt haar twee exen op één dag en wisselt om de week afAndere vriendin heeft er al 10 gehad ( in slechts 1 jaar tijd) en eentje (ook wel vriendin) werd ontmaagd in een trio en m'n andere vriendin pijpte een leraar. Hm.
Terwijl ik dat echt allemaal nooit zou doen.
Maarja het zijn m'n vriendinnen, je neemt ze zoals ze zijn, I guess.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, heb ik best wel sletjes als vriendinnen. De ene neukt haar twee exen op één dag en wisselt om de week afAndere vriendin heeft er al 10 gehad ( in slechts 1 jaar tijd) en eentje (ook wel vriendin) werd ontmaagd in een trio en m'n andere vriendin pijpte een leraar. Hm.
Vertel!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die Zweedse spant toch wel de kroon geloof ik.
Hihaho, woordgrapje.quote:
Ze is niet Zweeds, wtf?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooie verhalen. Beeldmateriaal erbij en dit topic is 10/10quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat denkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Puisterige hormoonballen zonder degelijk ontwikkelde lichaamsvormen.
Of de fitnessinstructeur. Vooral de fitnessinstructeur.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alle vrouwen doen dit soort dingen wel. Of het nu de leraar, hockeytrainer of dominee is
Braddie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme ik ben on fire vanavond. Wie zin om te zuipen of over seks te praten?
Tegenwoordig heb je al meisjes van 12 die er als een bijna volwassen vrouw uitzien.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Puisterige hormoonballen zonder degelijk ontwikkelde lichaamsvormen.
Ik ga zo gymmen BT. Daarna daghap?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme ik ben on fire vanavond. Wie zin om te zuipen of over seks te praten?
Wij moeten eens afspreken. Dan kunnen we onze vrienden aan elkaar voorstellen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Sorry babequote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan he totolul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |