Check.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef dennistd het volgende:
Je moet elke keer dat ze die 15-30 minuten omroepen bij elkaar optellen
Jij krijgt het niet stuk hoor zonder gereedschap..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:34 schreef lyolyrc het volgende:
Net reed ik weer over de de nieuwe Dieze-brug bij Den Bosch. Dat goudkleurige rooster erlangs vind ik er echt ontzettend goedkoop en slap uitzien.
Zou dat materiaal eigenlijk nog wat opleveren bij een oudijzerboer?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Jij krijgt het niet stuk hoor zonder gereedschap..
Dat zou er nog bij moeten komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Jij krijgt het niet stuk hoor zonder gereedschap..
quote:
Bedankt, zou mooi zijn inderdaad want dan zijn de afgelopen 2 jaar in ieder geval niet helemaal voor niets geweest... Als ik die machinistenvergunning maar heb, want daar kan ik ook weer een tijdje op voort teren. Maarja, heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:24 schreef Fixers het volgende:
@GlenSpey ik hoop op een klein goederenwondertje voor je.
Aluminium. Idee'tje van de Architectquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zou dat materiaal eigenlijk nog wat opleveren bij een oudijzerboer?
bij "kostenbesparingen door efficiencymaatregelen" denk ik toch eigenlijk wel gelijk aan kortere treinen en dus directe gevolgen voor de reizigerquote:"Uit gesprekken met de NS is mij gebleken dat een totaal van 340 miljoen euro aan extra kostenbesparingen door efficiencymaatregelen over de jaren 2016-2024 volgens de NS-directie uitdagend is, maar bij de huidige inzichten wel haalbaar zou moeten zijn zonder dat dit leidt tot operationele risico's of directe gevolgen voor de reiziger."
En uitstel van projecten als PHS, ERTMS of ombouw naar 3 kVquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:50 schreef boriq het volgende:
[..]
bij "kostenbesparingen door efficiencymaatregelen" denk ik toch eigenlijk wel gelijk aan kortere treinen en dus directe gevolgen voor de reiziger
is de ombouw naar 3kv niet het gebied van prorail?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
En uitstel van projecten als PHS, ERTMS of ombouw naar 3 kV
oh. wacht. er moeten natuurlijk nog wel treinen van ns onder rijden. laat maar zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
En uitstel van projecten als PHS, ERTMS of ombouw naar 3 kV
De treinen moeten mee omgebouwd worden, als NS ineens zegt "Nee, geen geld voor, doen we niet meer" dan zit je in een impasse. Als ProRail toch gaat ombouwen kunnen er geen treinen meer rijden op de omgebouwde trajecten...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:57 schreef boriq het volgende:
[..]
is de ombouw naar 3kv niet het gebied van prorail?
Ombouwen kan natuurlijk zonder dat je de spanning verandert.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:58 schreef James1988 het volgende:
[..]
De treinen moeten mee omgebouwd worden, als NS ineens zegt "Nee, geen geld voor, doen we niet meer" dan zit je in een impasse. Als ProRail toch gaat ombouwen kunnen er geen treinen meer rijden op de omgebouwde trajecten...
Uiteindelijk moet iemand voor de kosten opdraaien en als NS "Nee" zegt hebben we toch een probleem.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ombouwen kan natuurlijk zonder dat je de spanning verandert.
De ambulancetrein naar Lourdes?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik wil zo graag met de trein dat het pijn doet
"en we nemen gewoon aan dat iedereen dat klakkeloos gelooft want heel treinreizend Nederland bestaat uit volstrekte debielen. Immers, mensen met een IQ van boven het vriespunt kopen wel een auto natuurlijk hehe."quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:01 schreef KomtTijd... het volgende:
T zal wel aan mijn interpretatie liggen, maar volgens mij staat er gewoon "we gaan een goeie 3000 mensen ontslaan, maar niemand zal het merken".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |