En ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze niet 3000 voorstanders van de V250 uit zullen zoeken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"en we nemen gewoon aan dat iedereen dat klakkeloos gelooft want heel treinreizend Nederland bestaat uit volstrekte debielen. Immers, mensen met een IQ van boven het vriespunt kopen wel een auto natuurlijk hehe."
Onkruid vergaat niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze niet 3000 voorstanders van de V250 uit zullen zoeken.
Oeh dat moet een mooi stuk zijn inderdaad ja. Ik ben ooit in 2001 van La Spezia naar Cinqueterre gegaan met de trein (met de auto kom je er niet), maar daarvan zijn op eoa manier totaal geen foto's meer vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:39 schreef Sandrvich het volgende:
Vanaf 19h55 is Rail Away op TV, dit keer Genova-La Spezia. Dat wordt dus een mooie uitzending!
in stapjes. Hier en daar kan best al een stukje spoor open gaan om ervoor te zorgen dat er elders gewerkt kan worden. Zie je wel vaker gebeurenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:35 schreef boriq het volgende:
Openen ze de hele vernieuwing op Schiphol-Duivendrecht in 2016 trouwens in één keer of gaat dit al wat eerder in stapjes?
NS stuurt erop aan dat het ministerie lapt, net zoals bij ERTMSquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:58 schreef James1988 het volgende:
[..]
De treinen moeten mee omgebouwd worden, als NS ineens zegt "Nee, geen geld voor, doen we niet meer" dan zit je in een impasse. Als ProRail toch gaat ombouwen kunnen er geen treinen meer rijden op de omgebouwde trajecten...
Binnen 2 minuten van 1a naar 6a in Groningen. Mijn trein vanaf Noord was twee minuten vertraagd en ook de sneltrein kwam Leeuwarden een minuutje te laat binnen, dus het kan nog strakkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:09 schreef dennistd het volgende:
Dan had je ook geen lange overstap, want Gn-Lw is al 35 minuten, en Noord-Gn is ook 5-6 minuten
Das ook een nare zeg! Kon de school je niet helpen met de stage??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Glenspey, sterkte. Ik heb iets soortgelijks gehad met de autotechniek opleiding die ik volgde. Ik kon geen stage meer vinden en kon daarom het jaar niet afmaken en dus de examens ook niet. Anderhalf jaar weggedonderd en compleet afgekapt met die branche. Kop op. Voor jou is er nog een (kleine) opening. Duimen maar
Waarom zou je die oudjes in de lengte neerleggen, met een snelremming breken ze toch hun nek? Waarom niet zoals de slaaptreinen in Frankrijk in de breedte, dan rol je hoogstens tegen een muurtje aanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De ambulancetrein naar Lourdes?
[ afbeelding ]
Glen, jongen, ik heb het zo eens allemaal een paar dagen aangelezen, dit is gewoon ruk, niet tof en ik wens je alle goeds om er toch nog een draai aan te geven, dan maar desnoods met badslippers rijden, en ooit kan je een lange neus maken naar die school. Hou je haaks!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, zou mooi zijn inderdaad want dan zijn de afgelopen 2 jaar in ieder geval niet helemaal voor niets geweest... Als ik die machinistenvergunning maar heb, want daar kan ik ook weer een tijdje op voort teren. Maarja, heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in.
zolang ie maar betaald krijgt maakt het niet uit lijkt mequote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waar word eigenlijk een machinist vandaan gesleurd voor zo een trein? t moet er vast 1 zijn die in die onzin gelooft....
Nouja ik bedoelde eigenlijk leent de NS die dan uit ofzo? en de NMBS en de SNCF?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
zolang ie maar betaald krijgt maakt het niet uit lijkt me
Volgens mij zijn het gewoon NSR machinisten wat erop zit, net als de CNL tegenwoordig, en de autoslaaptreinen in het verledenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:48 schreef James1988 het volgende:
Er zijn een aantal detacheringsbureau's voor machinisten. Veel goederenvervoerders maken daar gebruik van, en voor zo'n trein zal dat ook wel zo gaan.
Die deadlock2k kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waarom zou je die oudjes in de lengte neerleggen, met een snelremming breken ze toch hun nek? Waarom niet zoals de slaaptreinen in Frankrijk in de breedte, dan rol je hoogstens tegen een muurtje aan
Klopt. Ik kan het wel hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die deadlock2k kan wel wat hebbenEn anders maar niet
Was, en is tijdelijk geen ERTMS-SLT, is er onlangs uitgehaald maar wordt binnenkort weer terug ingebouwd. Sticker ter herkenning uiteraard.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:50 schreef Sj0rSz het volgende:
Een ERMTS-SLT rijdt de laatste week rond tussen Tilburg en Eindhoven.. Waarom staat dat er eigenlijk aan de zijkant op?
Had je vroegah met auto's ook. Stond er "Turbo Injection" op. Of "16 valve DOHC". Of als je dat niet had "5-Speed". Of, als je ook DAT niet had, stond er altijd nog wel "Front wheel drive" op.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:50 schreef Sj0rSz het volgende:
Een ERMTS-SLT rijdt de laatste week rond tussen Tilburg en Eindhoven.. Waarom staat dat er eigenlijk aan de zijkant op?
Ekte bazen rijden "Turbo 16S".quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je vroegah met auto's ook. Stond er "Turbo Injection" op. Of "16 valve DOHC". Of als je dat niet had "5-Speed". Of, als je ook DAT niet had, stond er altijd nog wel "Front wheel drive" op.
En tsja. Als je ook DAT niet hebt zet je er ERTMS op
Bron: DeRedactie.bequote:SNCF laat meer busreizen vanuit Brussel vertrekken
De Franse spoorwegmaatschappij SNCF breidt haar netwerk van busreizen (iDBUS) vanuit Brussel uit. Vanaf 28 april zal de Belgische hoofdstad verbonden zijn met Amsterdam, Londen en de Parijse luchthaven Roissy-Charles-De-Gaulle. Die verbindingen komen bovenop de bestaande busreizen naar Parijs Bercy en Rijsel. Dat heeft Maria Harti, de algemeen directeur van iDBUS, aangekondigd in Brussel.
Brussel zal zeven tot acht keer per dag verbonden zijn met Parijs. Een reis duurt wel 3,50 uur, of een pak langer dan met de hogesnelheidstrein Thalys (1,20 uur). SNCF zegt dat te compenseren met zeer comfortabele bussen met voldoende ruimte, die ook over wifi beschikken. Tickets voor een bustrip naar Parijs zijn beschikbaar vanaf 19 euro.
De SNCF startte in juli 2012 met een netwerk voor Europese busreizen. Sindsdien werden 560.000 mensen vervoerd, wat goed is voor een bezettingsgraad van 68 procent.
Treinen keren dus weer in Soest ...twitter:rahimspoor twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 22:23:34Hij is er weer, de muntjeslegger op Soest... dus gaan we weer treinen snijden tussen Den Dolder en Baarn #ns #nsri reageer retweet
Of all places.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:25 schreef greavy het volgende:
Treinen keren dus weer in Soest ...twitter:rahimspoor twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 22:23:34Hij is er weer, de muntjeslegger op Soest... dus gaan we weer treinen snijden tussen Den Dolder en Baarn #ns #nsri reageer retweet
Hang daar eens een camera op of zo. 100 euro en je bent meteen van al dit gezeik af. Niet gaan lopen zuchten alsof het een Groot Onafwendbaar Kwaad betreft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:25 schreef greavy het volgende:
Dat maakt nog steeds niet dat het een Groot Onafwendbaar Kwaad betreft. Maar gewoon een vermijdbare irritatie. Dat men weigert die te vermijden, tsja,quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:32 schreef greavy het volgende:
Er zijn daar al camera's geplaatst. Maar óf ze doen er niks mee óf de camera's werken niet óf de camera's zijn op de verkeerde locatie geplaatst.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:41 schreef greavy het volgende:
Als ze daar nou gewoon gelijk iemand met een honkbalknuppel heen sturen, ben je er gelijk vanaf.
Ja Geert.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:41 schreef greavy het volgende:
Als ze daar nou gewoon gelijk iemand met een honkbalknuppel heen sturen, ben je er gelijk vanaf.
Woeiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een mijlpaal vandaag trouwens, en weer was Gouda erbij betrokken: Vanochtend bij de passage van Gouda Goverwelle overschreed ik officieel de 10.000 spoorkilometers voor dit jaar
Beetje jammer inderdaadquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel, vooral belachelijk dat 25 van de 27 295+ ritten toch de 300 niet halen. So close..
Kwamen niet verder dan een lijstje met bedrijven waar ik langs kon gaan eigenlijk. Vreselijke school.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Das ook een nare zeg! Kon de school je niet helpen met de stage??
Thnx
twitter:NS_online twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 23:39:35Den Dolder-Baarn: er rijden geen treinen door een wisselstoring. http://t.co/axyyfHsO3W #DldBrn reageer retweet
Veel plezier als je dan naar Winterswijk moet, want ik rook het al in Arnhemquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:23 schreef Maegrim het volgende:
dat is zodat de reizigers sneller de trein verlaten bij het eindstation
DSSG?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:45 schreef dennistd het volgende:
Op basis van de tekening van Groningen in http://www.provinciegroni(...)ikbaar_per_spoor.pdf en mijn eigen ideeën heb ik even een tekening van sporenplan verbouwd.
Origineel: http://sporenplan.nl/figuren/tekeningen/ns_nummer/gn-gnl.gif
Mijn tekening: http://dennistd.nl/temp/tr/gn.jpg
Goed plan of maak ik nu grote fouten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |