abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137992352
Ik heb hem alleen maar tot een maandje terug gevonden. http://planefinder.net/data/flights/MH370

Als iemand wat weet te vinden, ik ben erg nieuwsgierig :).
pi_137992594
quote:
49m ago

It’s daylight in Perth, and ABC News Radio reports that an RAAF plane is preparing to leave Base Pearce to resume the search for the missing Malaysia Airlines flight.

9m ago

AFP have spoken to Australia’s Bureau of Meteorology, who forecast that weather conditions in the area where satellites this week spotted two pieces of possible debris from flight MH370 will today improve, aiding the search effort.

“Showers associated with the passage of a cold front on Thursday, which saw low cloud and drizzle affect visibility, are easing,” the bureau said.

“Winds are currently 15-20 knots, with swell 2 to 2.5m, and also easing. Overall conditions are expected to slowly improve today for the search operations in the area.”
http://www.theguardian.co(...)mes-at-daybreak-live
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_137993932
Die Indische Oceaan mag dat kutvliegtuig houden. ^O^

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137994165


Ik zie hier eigenlijk helemaal niks in...
pi_137994191
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:46 schreef El_Matador het volgende:

Nee, Tilburgse rechtensletjes zijn beter, wilde je zeggen? _O-
Thuiswonende droeftoeters...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137994397
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 01:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik twee vluchten heb gehad in 777-200's van Malaysia airlines :'). En gezien ze er maar 14 in totaal hebben bestaat er zomaar een kans dat ik er in heb gezeten. Weet iemand waar je de hele vluchtgeschiedenis van vliegtuig 9M-MRO vinden kan?
Lol, ik heb vorig jaar gevlogen met MH860 (KUL-MES)
pi_137994662
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 07:41 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Lol, ik heb vorig jaar gevlogen met MH860 (KUL-MES)
Ik vloog in 2009 met de TK1951 (IST-AMS). Dezelfde vlucht stortte een dag later neer. :{
Rotluchthaven vind ik dat Atatürk trouwens. Niet eens een rookruimte. Lekker is dat als je transfer 3 uur duurt. :(
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:14:25 #133
54408 Parzival
Where it happens
pi_137994670
topic 32.. en nog steeds mijn theorie niet in de OP.. :(

maar goed.. gister dus weer netjes geland met de Etihad :) ..

nou we zijn benieuwd of ze nog wat gaan vinden.. wat denken jullie trouwens van de tijd die ze hierin gaan steken? Ik denk dat ze nog een weekje doorgaan.. en dan afbouwen
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_137994701
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:14 schreef Parzival het volgende:
topic 32.. en nog steeds mijn theorie niet in de OP.. :(

maar goed.. gister dus weer netjes geland met de Etihad :) ..

nou we zijn benieuwd of ze nog wat gaan vinden.. wat denken jullie trouwens van de tijd die ze hierin gaan steken? Ik denk dat ze nog een weekje doorgaan.. en dan afbouwen
Mijn theorie ook niet. ;(
Is dat wat, dat Etihad? Nooit mee gevlogen.
Ik denk het ook, het kost een beetje veel geld zo.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:20:41 #135
54408 Parzival
Where it happens
pi_137994740
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:17 schreef niels0 het volgende:

[..]

Mijn theorie ook niet. ;(
Is dat wat, dat Etihad? Nooit mee gevlogen.
Ik denk het ook, het kost een beetje veel geld zo.
Etihad is okay hoor.. nu ik hier Qatar Airways, Etihad, Emirates, etc heb gevlogen merk je pas hoe kut die Europese luchtvaartmaatschappijen zijn..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_137994794
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:13 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik vloog in 2009 met de TK1951 (IST-AMS). Dezelfde vlucht stortte een dag later neer. :{
Rotluchthaven vind ik dat Atatürk trouwens. Niet eens een rookruimte. Lekker is dat als je transfer 3 uur duurt. :(
Lijkt me echt een hele rare gewaarwording om dat een dag later ineens te lezen. -O-
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:28:01 #137
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137994820
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:25 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Lijkt me echt een hele rare gewaarwording om dat een dag later ineens te lezen. -O-
Dat weet je op het moment zelf ook wel hoor, dat het 3 uur duurt :{
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137994848
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, Tilburgse rechtensletjes zijn beter, wilde je zeggen? _O-
Niks tegen tilburgers he :P

Maarre, op die satalietfoto's .. is dat niet gewoon een golf?
ik zie er echt geen vliegtuig in
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137994879
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 06:44 schreef Co_OL het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie hier eigenlijk helemaal niks in...
Ik zie er wel zo'n opblaasbare nooduitgang in.
pi_137994936
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:20 schreef Parzival het volgende:

[..]

Etihad is okay hoor.. nu ik hier Qatar Airways, Etihad, Emirates, etc heb gevlogen merk je pas hoe kut die Europese luchtvaartmaatschappijen zijn..
Haha. Van die 3 die je opnoemt heb ik alleen met Emirates gevlogen, en die zijn goed.
Maar europese maatschappijen... KLM vind ik vaak wel prima, niet altijd. Ik vind , vooral op lange vluchten, nederlandssprekend cabinepersoneel wel prettig. Air Berlin en Swiss International ook prima. Austrian Arrows hun materiaal is niet meer zo nieuw maar wel goeie service. Lufthansa vind ik te duits. SAS en British Airways ronduit slecht. Air France is nog wel te doen. Türkish Airlines vlieg ik nooit meer mee.

Beste is en blijft Singapore Airlines.
Leukste vind ik de United States Airforce (1 keer met een C17 Singapore - Clark Airforcebase meegeweest, man man man. binnen 10 minuten op 40.000ft. En dan het bochtenwerk... 60 graden banking enzo, helemaal gek.)
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:42:19 #141
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137994993
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:37 schreef niels0 het volgende:

[..]

1 keer met een C17 Singapore - Clark Airforcebase meegeweest
:9~

Die zijn zo mooi O+
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137995129
Interview met vice president van Inmarsat:
http://nation.foxnews.com(...)nd-malaysia-airliner

Hij vertelt dat hij op een recente vlucht de piloten heeft gevraagd hoe ze alle communicatie zouden uitzetten. Beiden kwamen niet op het idee om de "inmarsat box" uit te schakelen, deze bevindt zich inderdaad niet in de coclpit.
pi_137995250
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:52 schreef MartijnA3 het volgende:
Interview met vice president van Inmarsat:
http://nation.foxnews.com(...)nd-malaysia-airliner

Hij vertelt dat hij op een recente vlucht de piloten heeft gevraagd hoe ze alle communicatie zouden uitzetten. Beiden kwamen niet op het idee om de "inmarsat box" uit te schakelen, deze bevindt zich inderdaad niet in de coclpit.
Maar die zit toch wel gezekerd op het fusepanel in de cockpit? Of wellicht gegroepeerd met andere apparatuur op eenzelfde zekering en dan individueel gefused in de avionicaruimte?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:02:29 #144
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_137995254
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:37 schreef niels0 het volgende:

[..]

Haha. Van die 3 die je opnoemt heb ik alleen met Emirates gevlogen, en die zijn goed.
Maar europese maatschappijen... KLM vind ik vaak wel prima, niet altijd. Ik vind , vooral op lange vluchten, nederlandssprekend cabinepersoneel wel prettig. Air Berlin en Swiss International ook prima. Austrian Arrows hun materiaal is niet meer zo nieuw maar wel goeie service. Lufthansa vind ik te duits. SAS en British Airways ronduit slecht. Air France is nog wel te doen. Türkish Airlines vlieg ik nooit meer mee.

Beste is en blijft Singapore Airlines.
Leukste vind ik de United States Airforce (1 keer met een C17 Singapore - Clark Airforcebase meegeweest, man man man. binnen 10 minuten op 40.000ft. En dan het bochtenwerk... 60 graden banking enzo, helemaal gek.)
Voor mij is het echt de combinatie vliegtuig - cabinepersoneel - piloot - vlucht.

De twee keer dat ik met een 777 heb gevlogen waren lange vluchten met veel turbulentie.

Het maakt mij dus niet zoveel uit dat ik met een oude bak vlieg, zolang de vlucht maar soepeltjes gaat en er fatsoenlijk eten en drinken aan boord is (in geval lange vlucht)
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_137995315
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:02 schreef niels0 het volgende:

[..]

Maar die zit toch wel gezekerd op het fusepanel in de cockpit? Of wellicht gegroepeerd met andere apparatuur op eenzelfde zekering en dan individueel gefused in de avionicaruimte?
Nee, de FDR bijvoorbeeld is ook niet gezekerd in de cockpit. Daarvoor moet je toch echt het luikje in.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:15:40 #146
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_137995455
En er is alweer een halve dag voorbij zonder resultaat.

Ik hoop dat dit een les is voor alle vliegtuig maatschappijen.....

Malaysia Airlines heeft echt slecht gehandeld.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_137995509
Ben benieuwd wanneer en of ze nog iets uit die Flight simulator halen...
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
pi_137995538
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:15 schreef breaky het volgende:


Malaysia Airlines heeft echt slecht gehandeld.
Hoezo?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137995794
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:06 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Nee, de FDR bijvoorbeeld is ook niet gezekerd in de cockpit. Daarvoor moet je toch echt het luikje in.
Aha, dat zou dan misschien verklaren waarom de ACARS interface / satellite transceiver unit niet samen met de SSR-transponder is uitgezet. De transponder op standby zetten is immers gewoon een knopje op het flightdeck omdraaien.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:34:42 #150
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_137995828
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:17 schreef niels0 het volgende:

[..]

Mijn theorie ook niet. ;(
Is dat wat, dat Etihad? Nooit mee gevlogen.
Ja prima, vorig jaar mee gevlogen. Vergelijkbaar met Emirates. Vlucht tussen Düsseldorf en Abu Dhabi werd wel uitgevoerd door Air Berlin (geboekt rechtstreeks bij Etihad), maar die zijn ook zeker prima :)
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')