Zowel voor de dood van Phelps, als jouw "cry-me-a-river" reactie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Grappig....als dit soort reacties bij de dood van 3-voud waren geplaatst, dan waren de rapen gaar geweest en waren ze allemaal verwijderd. Hypocrieter kan het niet.
Blijkbaar is er een lijstje van mensen waarbij je mag juichen als ze dood gaan....kan iemand mij dat lijstje even geven? Ik zou natuurlijk niet in het verkeerde topic willen gaan juichen om de dood van iemand.
Dan zal ik bij het volgende overlijdenstopic wat in POL verschijnt jouw "opgeruimd staat netjes" reactie quoten. Dan ga je er wel over.quote:
Als jij jezelf op dezelfde manier wilt gedragen als Phelps, dan is dat je goed recht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
En inderdaad, die man juichte zelf om de dood van soldaten, homo's en vele anderen. Waarom zou hij dan na zijn dood een betere behandeling verdienen?
Ligt eraan wie er overleden is. Lijkt mij voor een ieder nogal persoonlijk. Jouw vergelijking tussen deze meneer in Amerika en 3-voud, die hier een aantal jaar poste en met een aantal users een wat hechtere band had, raakt namelijk kant noch wal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zal ik bij het volgende overlijdenstopic wat in POL verschijnt jouw "opgeruimd staat netjes" reactie quoten. Dan ga je er wel over.
Volgens mij heeft 3-voud nooit fysiek een uitvaart lopen verstoren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Grappig....als dit soort reacties bij de dood van 3-voud waren geplaatst, dan waren de rapen gaar geweest en waren ze allemaal verwijderd. Hypocrieter kan het niet.
Blijkbaar is er een lijstje van mensen waarbij je mag juichen als ze dood gaan....kan iemand mij dat lijstje even geven? Ik zou natuurlijk niet in het verkeerde topic willen gaan juichen om de dood van iemand.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er overleden is. Lijkt mij voor een ieder nogal persoonlijk. Jouw vergelijking tussen deze meneer in Amerika en 3-voud, die hier een aantal jaar poste en met een aantal users een wat hechtere band had, raakt namelijk kant noch wal.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef Kingstown het volgende:
3-voud vergelijken met Phelpsquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je tot datzelfde treurige niveau verlagen. Ja dat helpt! Echt!quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk wordt zijn begrafenis effectief verstoord door de nodige activisten.
Als ik me als Phelps zou gedragen was ik nu bezig een poster te malen met 'God hate Phelps' om mee te gaan staan poseren bij zijn begrafenis. Echter is dit niet het geval.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij jezelf op dezelfde manier wilt gedragen als Phelps, dan is dat je goed recht.
Ik afficheer me liever niet met zijn gedrag.
Wandert? Je grote geheim is dat je beter sex met dieren kunt hebben dan een biefstukje eten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:37 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
zou ik je een geheimpje verklappen?
...
Zie Midas Dekkers
Leuk weetje, dit wist ik niet. Ik heb die twee documentaires van Louis Theroux gezien en daar komt die Steve Drain veelvuldig in voor. Is eigenlijk pas laat bij de kerk gekomen en geen familie, maar ik vond hem nog de fanatiekste van het hele stel. Heeft zijn gezin ook bij de kerk betrokken. Zijn dochter is inmiddels weg van de kerk en komt veelvuldig in de media als anti WBC. Kwam er trouwens ook achter dat Megan en Grace inmiddels de kerk ook verlaten hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:21 schreef Ludwig. het volgende:
Leuk detail is dat hij zelf in 2013 is verbannen van de kerk die hij zelf heeft gestart, door een raad van mannelijke ouderlingen die de macht greep binnen de kerk. Hierin zaten o.a. enkele zonen van hem en Steve Drain. Die laatste lijkt me de nieuwe woordvoerder te worden.
Het is te bizar voor woorden om de dood van een forum-user te vergelijken met de dood van deze christen-extremist; een man die een groot deel van zijn leven in het teken stelde van haat. Een man die met zijn uitspraken veel leed heeft aangericht; een man die verantwoordelijk is voor het verstoren van begrafenissen en meer ellende.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
In dit geval zou het zijn verdiende loon zijn. Een begrafenis vindt maar één keer plaats. Deze man heeft met zijn zieke club diverse begrafenissen verstoord en daarmee het leed van nabestaanden extra versterkt. Het zou niet meer dan terecht zijn als activisten nu het omgekeerde deden; kan de familie Phelps eens ervaren hoe leuk het is dat begrafenissen worden verstoord. Misschien zorgt dat ervoor dat ze hun zieke gedrag voortaan veranderen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Je tot datzelfde treurige niveau verlagen. Ja dat helpt! Echt!
![]()
Dat jij juicht bij de dood van wie dan ook vind ik te bizar voor woorden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is te bizar voor woorden om de dood van een forum-user te vergelijken met de dood van deze christen-extremist; een man die een groot deel van zijn leven in het teken stelde van haat. Een man die met zijn uitspraken veel leed heeft aangericht; een man die verantwoordelijk is voor het verstoren van begrafenissen en meer ellende.
Te bizar voor woorden is het.
En voor zover ik een lijstje heb van mensen bij wie ik juich als ze doodgaan, stond deze extremist daar beslist tussen, tussen de terroristen, dictators en massamoordenaars.
En jij bent te zwakbegaafd om verder nog woorden aan vuil te maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat jij juicht bij de dood van wie dan ook vind ik te bizar voor woorden.
Als andere mensen juichen bij de dood van mensen die niet op je lijstje staan, dan neem ik aan dat jij die mensen dat recht ook gunt of is dat alleen aan jou voorbehouden met jouw lijstje en moet de rest van de wereld zich aan jouw normen en waarden aanpassen?
Het zou je sieren als je bij de dood van wie dan ook, niet staat te juichen. Anders heb je ook geen enkel recht van spreken op het moment dat anderen dat ook doen.
Hypocriet en moralistisch verheven....zo kom jij over en in je woorden ben je net zo extreem als Phelps in zijn woorden was. Ergo....ook jij bent een extremist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |