abonnement Unibet Coolblue
pi_138109097
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:20 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

in mijn hoekkastje staan al mijn pannen maar ik heb niet deze maar de andere (die niet om de hoek gaat)
Ja, beneden werkt het hier idd prima met zo'n rek dat je naar buiten kunt halen, maar ik had het iver het bovenkastje :)

Ik denk dat zo'n ronddraaiding wel kan idd, maar dan verlies je best veel ruimte denk ik. En ik ben zo'n gek die dan te hard draait zodat alles eraf vliegt :P
  maandag 24 maart 2014 @ 12:31:40 #52
325863 Krisp
Like.no.other
pi_138110179
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 08:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

past er dan wel een kickspace onder?
Een kickspace is 9cm hoog, die moet nog wel passen.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:50:29 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138110690
Wij waren een weekendje bij vrienden en ik had wel vestjes mee, maar geen jassen voor de kinderen en toen werd het toch wat frisjes. Wat doe je dan?
Je verzint je eigen Ikea-hack:



Je verknipt een deken (uit de auto) tot 2 poncho's. ;)
***
  maandag 24 maart 2014 @ 12:54:50 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138110810
:D _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138121685
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:53 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ja, beneden werkt het hier idd prima met zo'n rek dat je naar buiten kunt halen, maar ik had het iver het bovenkastje :)

Ik denk dat zo'n ronddraaiding wel kan idd, maar dan verlies je best veel ruimte denk ik. En ik ben zo'n gek die dan te hard draait zodat alles eraf vliegt :P
Daar heeft IKEA ook iets voor bedacht ;)
RATIONELL Carrousel bovenhoekkast
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_138121701
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Wij waren een weekendje bij vrienden en ik had wel vestjes mee, maar geen jassen voor de kinderen en toen werd het toch wat frisjes. Wat doe je dan?
Je verzint je eigen Ikea-hack:

[ afbeelding ]

Je verknipt een deken (uit de auto) tot 2 poncho's. ;)
Leuk en lekker warm! ^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_138124264
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Daar heeft IKEA ook iets voor bedacht ;)
RATIONELL Carrousel bovenhoekkast
[ afbeelding ]
Oeh, die kende ik nog niet :)
pi_138124586
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:37 schreef Dot. het volgende:

[..]

Oeh, die kende ik nog niet :)
En nu "maar" 34.-....
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_138128239
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 05:25 schreef Dot. het volgende:
Er past zeker net geen heel kastje in tot de muur?
Dat past wel denk ik, maximaal 90 breed (onder carrousel). Maar deurtjes open met de wapperkap is even de vraag.

Ik was inderdaad van plan zo'n carrousel erin te maken in dat bovenkastje. Dan vol laden met kruiden troep, kleine pakjes enzo. Nog maar eens kieken.
Laat die handjes wapperen!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 19:48:01 #60
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138167071
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Daar heeft IKEA ook iets voor bedacht ;)
RATIONELL Carrousel bovenhoekkast
[ afbeelding ]
Die hebben wij ook. Zat al in de keuken. Onderin hebben we broodrooster, saladeschalen, mixer en kommen en ovenschalen in twee verdiepingen ronddraaiplateaus. Kastje scharniert, waardoor het juist heel ver open kan.

Bovenin ook zo'n deurtje dat helemaal open kan en daar hebben we de voorraad staan. Ananas, lasagnebladen, tomatenpuree, dat soort spul. Ik ben 1,73 en kan precies bij de bovenste plank :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_138167151
je hebt broodrooster, mixer , ovenschalen enzovoort in een bovenkastje staan?
  woensdag 26 maart 2014 @ 08:27:58 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138182863
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:49 schreef loecje het volgende:
je hebt broodrooster, mixer , ovenschalen enzovoort in een bovenkastje staan?
Nee, in het onderste hoekkastje. Bovenin de voorraad.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_138189793
De link/quote waar je naar verwijst gaat over de carousel voor een bovenkastje.
pi_138201314
Weet iemand hoe het zit met de garantie op ektorp banken? Met google vind ik steeds 10 jaar, maar kan het op de ikea site nergens vinden..
pi_138201963
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de garantie op ektorp banken? Met google vind ik steeds 10 jaar, maar kan het op de ikea site nergens vinden..
Het lijkt er op dat IKEA in de huidige voorwaarden niet langer 10 jaar garantie geeft.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_138202173
Balen! Wilde er binnenkort een halen namelijk, maar garantie speelt wel mee.. Op de site staat het ook super onduidelijk, bij de banken staat dat de meeste banken 10 jaar garantie krijgen en sommige zelfs 25, maar niet welke banken dat dan niet krijgen. En bij de garantie site onder klantenservice staan van allerlei categorieën de garantiebepalingen, maar niet van de banken..
pi_138202695
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Balen! Wilde er binnenkort een halen namelijk, maar garantie speelt wel mee.. Op de site staat het ook super onduidelijk, bij de banken staat dat de meeste banken 10 jaar garantie krijgen en sommige zelfs 25, maar niet welke banken dat dan niet krijgen. En bij de garantie site onder klantenservice staan van allerlei categorieën de garantiebepalingen, maar niet van de banken..
Heb je Twitter?

Tweet ze dan eens?

@ikeahelpt
pi_138203720
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:54 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Heb je Twitter?

Tweet ze dan eens?

@ikeahelpt
Had m verwijderd, maar toch maar weer aangemaakt. Thanks voor de tip! Ben benieuwd hoe snel ik antwoord heb :)
  woensdag 26 maart 2014 @ 20:18:21 #69
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_138203788
op de facebook reageren ze heel snel
pi_138204686
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:25 schreef loecje het volgende:
De link/quote waar je naar verwijst gaat over de carousel voor een bovenkastje.
ze zegt toch dat ze die apparaten onderin heeft? :')

Of mag zo'n carousel alleen bovenin :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_138205071
dat stond er eerst niet.
  woensdag 26 maart 2014 @ 20:54:32 #72
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_138205563
Is er iemand uit Noord-Limburg die binnenkort naar Ikea gaat en iets voor mij mee zou willen nemen? Ik wil graag een mat van 9 euro hebben, maar om daar nu extra 45 min voor op en neer te rijden... :P
All she wants and needs is just a little taste..
pi_138206287
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:45 schreef loecje het volgende:
dat stond er eerst niet.
whut :')
Volgens mij wel gewoon hoor _O-
Maar ik wacht ff af wat Tink89 zegt, of ze dr post heeft aangepast of niet :7

Ik ben namelijk wél bereid mn ongelijk toe te geven B-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_138206482
als het niet is aangepast dan heb ik het verkeerd gelezen en is er iets anders op de pagina aangepast waardoor ik een ververs melding kreeg.
pi_138207722
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Balen! Wilde er binnenkort een halen namelijk, maar garantie speelt wel mee.. Op de site staat het ook super onduidelijk, bij de banken staat dat de meeste banken 10 jaar garantie krijgen en sommige zelfs 25, maar niet welke banken dat dan niet krijgen. En bij de garantie site onder klantenservice staan van allerlei categorieën de garantiebepalingen, maar niet van de banken..
Wut, jij wilt meer dan 10 jaar garantie op een Ikea bank... nou ik kan je een garantie geven: na 10 jaar is hij helemaal verrot of je gebruikt hem nooit.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:54 schreef Luxuria het volgende:
Is er iemand uit Noord-Limburg die binnenkort naar Ikea gaat en iets voor mij mee zou willen nemen? Ik wil graag een mat van 9 euro hebben, maar om daar nu extra 45 min voor op en neer te rijden... :P
Als Gouda onder Noord Limburg valt, geen probleem ;)
Laat die handjes wapperen!
pi_138209499
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

Wut, jij wilt meer dan 10 jaar garantie op een Ikea bank... nou ik kan je een garantie geven: na 10 jaar is hij helemaal verrot of je gebruikt hem nooit.

Onder mijn bips momenteel een Klippan va meer dan 15 jaar oud. Ga ik binnenkort vervangen door een Kivik. Met kat(ten) in huis wil ik geen dure design bank die eeuwig mee moet.
pi_138209587
Zo'n koudschuim ding kan toch na 15 jaar geen vorm meer hebben.... ik zit zelf nu ook op een of andere Ikea bank (naam onbekend) en die kussens zijn helemaal ingezakt.

Maar goed, het kan :)
Laat die handjes wapperen!
pi_138209779
Volgens mij zat er mijn versie geen koudschuim, bestond vast nog niet in de IKEA-oudheid.
Hij is ook al echt aan vervanging toe, maar zie altijd op tegen het gedoe ( wat die je met de oude, hoe krijg ik die van 1 hoog naar beneden, komt de nieuwe wel door het trapgat)
pi_138209877
Een mysinge hier van meer dan 10 jaar oud en zonder problemen. De hoes is wel al vervangen voor een ander kleurtje maar hij zit (en slaapt incidenteel) echt nog prima. Dus het kan wel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_138217050
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:19 schreef Gieliovd het volgende:
Zo'n koudschuim ding kan toch na 15 jaar geen vorm meer hebben.... ik zit zelf nu ook op een of andere Ikea bank (naam onbekend) en die kussens zijn helemaal ingezakt.

Maar goed, het kan :)
En dat is dus precies waarom ik graag wil weten of er nog 10 jaar garantie op zit (wat eerder altijd wel het geval was): als je kussens dan inzakken kan je terug naar ikea voor nieuwe :). Wat ik op google aan ervaringen kon vinden was dat ikea daar heel redelijk mee is en dat bevalt me wel :)
pi_138217082
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:23 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij zat er mijn versie geen koudschuim, bestond vast nog niet in de IKEA-oudheid.
Hij is ook al echt aan vervanging toe, maar zie altijd op tegen het gedoe ( wat die je met de oude, hoe krijg ik die van 1 hoog naar beneden, komt de nieuwe wel door het trapgat)
De meeste ikea banken zijn volgens mij een bouwpakket net als de rest van ikea. Tenminste die van mij wel, dus die krijg je vast wel omhoog. :+
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:32:43 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138217335
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

whut :')
Volgens mij wel gewoon hoor _O-
Maar ik wacht ff af wat Tink89 zegt, of ze dr post heeft aangepast of niet :7

Ik ben namelijk wél bereid mn ongelijk toe te geven B-)
Nee hoor, niet aangepast :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:16:09 #83
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_138220816
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

Als Gouda onder Noord Limburg valt, geen probleem ;)
Helaas, dat is jammer :P

Ik baal wel want die mat kun je wel in drie andere kleuren op internet bestellen, maar die kleur die ik wil net weer niet :(
All she wants and needs is just a little taste..
pi_138231820
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

En dat is dus precies waarom ik graag wil weten of er nog 10 jaar garantie op zit (wat eerder altijd wel het geval was): als je kussens dan inzakken kan je terug naar ikea voor nieuwe :). Wat ik op google aan ervaringen kon vinden was dat ikea daar heel redelijk mee is en dat bevalt me wel :)
Kussens vallen sowieso niet onder de garantie...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_138231826
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:09 schreef Fripsel het volgende:

[..]

De meeste ikea banken zijn volgens mij een bouwpakket net als de rest van ikea. Tenminste die van mij wel, dus die krijg je vast wel omhoog. :+
Dat is pas sinds kort hoor ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_138232726
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is pas sinds kort hoor ;)
Waar heb ik gezegd dat dat altijd al was?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2014 17:55:02 ]
pi_138233248
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

En dat is dus precies waarom ik graag wil weten of er nog 10 jaar garantie op zit (wat eerder altijd wel het geval was): als je kussens dan inzakken kan je terug naar ikea voor nieuwe :). Wat ik op google aan ervaringen kon vinden was dat ikea daar heel redelijk mee is en dat bevalt me wel :)
Heb je t nou al op Twitter gevraagd?
pi_138240508
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat dat altijd al was?
Nou niet rustig maar... Ik geef het alleen aan omdat er een aantal mensen zeggen dat ze al jaren een IKEA bank hebben...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_138253231
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Kussens vallen sowieso niet onder de garantie...
Vreemd, heb op internet meerdere ervaringen gelezen waarbij mensen gratis nieuwe zitkussens kregen als deze al snel waren ingezakt.. of zelfs na 6 jaar voor een eigen bijdrage van maar 25 euro. Wat valt er dan wel onder? Alleen het frame van de bank?

@John, ik had het woensdagavond al gevraagd, kreeg gister ochtend rond half 11 antwoord, maar vrij drukke dag op stage dus daarna niet meer op FOK geweest. Tegenwoordig idd geen 10 jaar garantie meer, maar gewoon 2. Jammer. Op alle banken overigens.
pi_138269540
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Vreemd, heb op internet meerdere ervaringen gelezen waarbij mensen gratis nieuwe zitkussens kregen als deze al snel waren ingezakt.. of zelfs na 6 jaar voor een eigen bijdrage van maar 25 euro. Wat valt er dan wel onder? Alleen het frame van de bank?

@John, ik had het woensdagavond al gevraagd, kreeg gister ochtend rond half 11 antwoord, maar vrij drukke dag op stage dus daarna niet meer op FOK geweest. Tegenwoordig idd geen 10 jaar garantie meer, maar gewoon 2. Jammer. Op alle banken overigens.
Mja wat een klantenservice alsnog doet onder coulance weet je nooit en is geen lijn in te trekken. Maar volgens mij stond er in de garantieboekjes van de banken dat kussens en de bekleding er niet onder vallen. Het zou dan inderdaad gaan om het frame- en verenwerk.
(op kussens en de bekleding zat wel de standaard 2 jaar garantie overigens)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_138323399
Ah, zo. Nouja, geen enkele bank heeft meer 10 jaar dus gewoon pech voor mij haha. Wil graag de 2zitsbank met chaise longue idemo zwart, die hoes is bij de ikea bij mn ouders in de aanbieding. Kan je eigenlijk ook los alleen de bank kopen zonder bekleding? Op de site staat hij altijd in combinatie met de hoes, maar de hoes zit wel in een apart pakket en in de winkel geven ze op de prijskaartjes ook de prijs voor de losse onderdelen (bank en hoes) aan. Dat zou wel chill zijn namelijk, dan kan ik de hoes bij mn ouders halen en de bank in Utrecht en dan gewoon thuis laten bezorgen. Staan namelijk geen maten bij de pakketten van het onderstel dus geen idee of dat in de auto past. Zou moeten kunnen, volgens montagehandleiding bestaat het onderstel uit twee losse helften dus neem aan dat die pakketten dan ook niet al te groot zijn..
pi_138323882
Ja dat kan. Zodra IKEA op prijskaarten twee losse producten heeft staan zijn deze ook los van elkaar te koop. :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_138324239
Ah geweldig! Dan ga ik meteen vanmiddag even naar de ikea, voor de zekerheid even checken en dan direct de hoes meenemen. Hij is daar nu 164 euro goedkoper dan normaal dus ik wil niet dat 'ie volgende week dan uitverkocht is haha!
pi_138330570
Iemand enig idee wanneer deze weer op voorraad komen?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20237191/

pi_138332106
Zucht.. ik vandaag vanuit den haag helemaal naar ikea haarlem speciaal voor die afgeprijsde hoes (199 maar bij aanbiedingen haarlem voor 36), was het een foutje. Hij is 159.20. En omdat de andere versies van die hoes (2zitsbank en voetenbank) wel met de goede prijs op de site stonden, is het aannemelijk dat het een fout was van hun kant en daarom geven ze hem ook echt niet voor die prijs mee. Zal allemaal wel, maar ik heb helemaal niet naar de prijs van die andere versies gekeken want die wilde ik niet. Voor niks gekomen dus, 2.5 uur voor niks in de trein gezeten met dit lekkere weer.. En weg goede humeur :( (en ja als het te goed lijkt om waar te zijn dan is dat meestal zo, maar ik dacht misschien gaat de hoes eruit en/of verkoopt hij slecht ofzo..)
  maandag 31 maart 2014 @ 21:12:29 #96
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138377525
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Zucht.. ik vandaag vanuit den haag helemaal naar ikea haarlem speciaal voor die afgeprijsde hoes (199 maar bij aanbiedingen haarlem voor 36), was het een foutje. Hij is 159.20. En omdat de andere versies van die hoes (2zitsbank en voetenbank) wel met de goede prijs op de site stonden, is het aannemelijk dat het een fout was van hun kant en daarom geven ze hem ook echt niet voor die prijs mee. Zal allemaal wel, maar ik heb helemaal niet naar de prijs van die andere versies gekeken want die wilde ik niet. Voor niks gekomen dus, 2.5 uur voor niks in de trein gezeten met dit lekkere weer.. En weg goede humeur :( (en ja als het te goed lijkt om waar te zijn dan is dat meestal zo, maar ik dacht misschien gaat de hoes eruit en/of verkoopt hij slecht ofzo..)
Hmm, die aannemeijkheidsregel geldt volgens mij alleen voor het product zelf... niet voor vergelijkbare artikelen. Maar lekker kut zeg, snap dat je baalt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 31 maart 2014 @ 21:43:23 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_138379654
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Zucht.. ik vandaag vanuit den haag helemaal naar ikea haarlem speciaal voor die afgeprijsde hoes (199 maar bij aanbiedingen haarlem voor 36), was het een foutje. Hij is 159.20. En omdat de andere versies van die hoes (2zitsbank en voetenbank) wel met de goede prijs op de site stonden, is het aannemelijk dat het een fout was van hun kant en daarom geven ze hem ook echt niet voor die prijs mee. Zal allemaal wel, maar ik heb helemaal niet naar de prijs van die andere versies gekeken want die wilde ik niet. Voor niks gekomen dus, 2.5 uur voor niks in de trein gezeten met dit lekkere weer.. En weg goede humeur :( (en ja als het te goed lijkt om waar te zijn dan is dat meestal zo, maar ik dacht misschien gaat de hoes eruit en/of verkoopt hij slecht ofzo..)
Wat een onzin. Het kan prima zijn dat juist bijvoorbeeld een bepaald model eruit gaat (bijvoorbeeld een complete chaise longue) en dat alleen de hoezen van die zeer goedkoop zijn. Heb je een klacht ingediend of in ieder geval je reiskosten vergoed gekregen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_138380150
quote:
17s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hmm, die aannemeijkheidsregel geldt volgens mij alleen voor het product zelf... niet voor vergelijkbare artikelen. Maar lekker kut zeg, snap dat je baalt!
Nou ja... een bekleding van een bank van 199.- voor 36.- is natuurlijk best opvallend. Dat is +/-80% korting. Maar het blijft balen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 1 april 2014 @ 06:23:01 #99
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_138388921
Het is helemaal niet onaannemelijk. Een korting van 80 procent is bij ikea geen uitzondering.
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
pi_138389777
Weet iemand toevallig hoelang je ongeveer bezig bent om een Bjursta dressoir in elkaar te zetten met 2 personen? :P Heb die al een jaar in verpakking staan want heb er eigenlijk niet zoveel zin in :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')