Ja standaard maar zo praat ik altijdquote:
Niet mogelijk in die zin van het woord, maar in de zin van misschien. Zoals in het voorbeeld.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:27 schreef Piger het volgende:
Hoe is het überhaupt mogelijk, dat je deze twee woorden als duur beschouwt?
Waarom dan Gquote:
omdat je niet aan t opletten was denk ik...ik ben vandaag woordvoerder voor mortaxx lolquote:
Enkel als we ook een affaire beginnenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat je niet aan t opletten was denk ik...ik ben vandaag woordvoerder voor mortaxx lol
maar straks kan ik me niet focussen op t werk toch.. ik denk neit dat het verstandig isquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Enkel als we ook een affaire beginnen
Als de woordvoerdsters van Jack de Vries en Diederik Samson het kunnen kan jij het zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar straks kan ik me niet focussen op t werk toch.. ik denk neit dat het verstandig is
Tja, weer een ander schopt het tot moderator.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nou, wat een wereldprestaties levert die man.
Ik vind dit überhaupt een erg terechte opmerking, sowieso.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef Bitterlemon het volgende:
Mensen die het verschil tussen "sowieso" en "überhaupt" niet begrijpen, die zijn ook erg.
Moet je eens s**fraan gebruiken..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik betaalde maar 3 euro voor die woorden.
Dat meisje had zeker een iPhone,sliste en sprak zoals die Amerikaanse bimbos op tv.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:37 schreef eend112 het volgende:
Irritant als sommige mensen een hbo beginnen en ineens denken dat ze swaggerboi zakenman zijn en ook zo moeten gaan praten.
Vandaag weer zo'n gozer die ineens in letterlijk elke fucking zin het woord 'mogelijk' gebruikt, en dan ook echt in de meeste debiele contexten.
'ja mogelijk (en let op; spreek uit als moogeluKKK) dat ik zaterdag nog moet werken.'
Ook nog met een handje erbij om het af te maken
Ander voorbeeld: uberhaupt
''Tja uberhauptttt lijkt me het niet zo fijn om te gaan werken deze zaterdag'
Laatst hoorde ik ook een meisje, die een of andere kansloze hbo studie deed, het woord 'aprocrief' gebruiken
wtf is dit nou weer ineens, vaak is het niet echt de woordkeuze maar de manier waarop. Alsof ze hebben rondgekeken in een woordenboek om maar eens wat nieuwe interessante woordjes te gebruiken.
Het gebruik vind ik niet zo erg, maar wel als je het doet omdat je jezelf ineens belangrijk vindtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:38 schreef Fretwork het volgende:
Onterechte klacht. Proper gebruik van de Nederlandse taal bepaalt voor een groot deel hoe goed een persoon zich uit kan drukken. Daarnaast zijn dit natuurlijk geen moeilijke woorden en gewoon een taalkundig verantwoorde keuze.
p.s. Ik incaseer zelf ook menig vuile blik als ik op eloquente wijze mijn groteske vocabulaire etaleer
Dan is de klacht al een stuk gegronder, dat had ik even gemist.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het gebruik vind ik niet zo erg, maar wel als je het doet omdat je jezelf ineens belangrijk vindt
"belangrijk"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het gebruik vind ik niet zo erg, maar wel als je het doet omdat je jezelf ineens belangrijk vindt
Het is überhaupt überhaupt, met puntjes.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |