abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137969899
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137969935
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

*ril* Melk :r

Gewoon beetje roomboter, 2 eieren, paprika, ui en champignon :P
Ik lust ook geen melk maar probeer het eens door een omelet. Word het, heb ik het idee, altijd lekker luchtig van. En je proeft er niks van!

En kwam jij uit Drenthe? :o
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
De mensen die dat 30 days shred van Jillian doen, houden jullie je aan de max van 1200 kcal per dan dan?
Ik las dat je 5 - 10 kg in die 30 dagen kunt afvallen. Lijkt mij niet zo gezond allemaal?
Maar je at de laatste tijd zelf toch ook maar 1000 kcal? Of heb ik dat verkeerd begrepen? :P
pi_137969952
Mijn mediaplayer is nog aan het opstarten (duurt altijd een uur) en dan ga ik echt beginnen *O*
Dag 2 is wel het ergste vanwege de spierpijn, vanaf dan wordt het alleen maar minder.
pi_137970444
Ik moet echt niet meer vergeten eten mee te nemen naar college. :{ Dagtotaal nog maar 550 en hongerrr.
  donderdag 20 maart 2014 @ 17:01:05 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137970472
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:41 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik lust ook geen melk maar probeer het eens door een omelet. Word het, heb ik het idee, altijd lekker luchtig van. En je proeft er niks van!

No way dat ik in mijn ei melk doe :N

Jup, drenthe idd.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 20 maart 2014 @ 17:03:15 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137970533
En ik vind het heerlijk om aan zee te wonen. Zit een geweldige strandtent op het strand, waar ik elke altijd te vinden ben in de zomer. Vaak 4/5x per week :Y Heerlijk bruin worden (reminds me, ik moet nog te zonnebanken binnenkort :o ), heerlijk met de hond naar het strand en zwemmen O+ Stomdronken die strandtent uitkomen, 300 meter naar benee fietsen en besluiten dat je echt niet meer gaat koken en bij het steakhouse voor je neus gaat eten O+ \O/ ZOMER!

Oeh, en hardlopen op het strand O+
pi_137970858
Jillian was weer fijn om te doen *O*
En ik ga lekker niet mijn haar wassen, ga de komende dagen toch niet de deur uit :D
pi_137970957
Straks zwemmen _O_
  donderdag 20 maart 2014 @ 17:23:56 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137971156
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Straks zwemmen _O_
*O* Buiten neem ik aan? :P
pi_137971400
Daaames! Ik ben hier al heel lang niet meer geweest en ik zit op het moment 3 kilo van een gezond bmi af O+, maar ik wil wel ietwat training gaan doen om strakker te worden zonder naar de sportschool te gaan. Ik zwem nu 2 keer in de week 1,5 uur, maar ik zag dat jullie het hadden over de 7 minute workout van Jillian. Waar kan ik die vinden (ik hoop dat ik geen vraag stel die al heel vaak gesteld is). Dat zou wel lekker zijn om wat strakker te worden + het neemt niet extreem veel tijd in beslag op mijn dag.
pi_137971408
quote:
12s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

*O* Buiten neem ik aan? :P
Helaas niet, hier is geen buitenbad (meer) in de buurt ;(

En het is gewoon voor mijn baantjes die ik al sinds jaar en dag op donderdagavond zwem, niet omdat het lekker weer is :P
Wel gratis trouwens. Een moeder hebben die in het zwembad werkt is erg relaxed kan ik melden _O_
pi_137971479
quote:
17s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Daaames! Ik ben hier al heel lang niet meer geweest en ik zit op het moment 3 kilo van een gezond bmi af O+, maar ik wil wel ietwat training gaan doen om strakker te worden zonder naar de sportschool te gaan. Ik zwem nu 2 keer in de week 1,5 uur, maar ik zag dat jullie het hadden over de 7 minute workout van Jillian. Waar kan ik die vinden (ik hoop dat ik geen vraag stel die al heel vaak gesteld is). Dat zou wel lekker zijn om wat strakker te worden + het neemt niet extreem veel tijd in beslag op mijn dag.
7 workout is iets anders dan Jillian :)
Jillian's 30 day shred (je hebt ook nog andere dingen van haar) duren 25 minuten en die 'moet' je dagelijks doen.
Is te vinden op youtube :)
pi_137971512
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

7 workout is iets anders dan Jillian :)
Jillian's 30 day shred (je hebt ook nog andere dingen van haar) duren 25 minuten en die 'moet' je dagelijks doen.
Is te vinden op youtube :)
Aaah! Maar ik ben echt specifiek op zoek naar de 7 minute workout. Weet jij waar ik die kan vinden? :)
pi_137971528
quote:
17s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:36 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Aaah! Maar ik ben echt specifiek op zoek naar de 7 minute workout. Weet jij waar ik die kan vinden? :)
Ergens in de afgelopen 2 topics staat de link ^O^
pi_137971541
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ergens in de afgelopen 2 topics staat de link ^O^
Oke thanks, ga ik even zoeken!
pi_137971855
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:41 schreef Patoshik het volgende:

[..]

[..]

Maar je at de laatste tijd zelf toch ook maar 1000 kcal? Of heb ik dat verkeerd begrepen? :P
Ja zoiets :P maar omdat er steeds gezegd werd dat dat veel te weinig is enzo, vind ik het allemaal zo verwarrend :') maar ik hou t lekker bij mn bmr :)
pi_137971883
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer heb je whey nu precies nodig?
Ik dacht altijd vooral aan bodybuilders maar nu gebruikt iedereen het zo'n beetje in dit topic.
Even hierop terugkomen :P

Ik eet al jaaaaaren vegetarisch. Leuk, maar je moet dan net even wat meer opletten bij bepaalde voedingsstoffen. Zonder whey zou ik vandaag op 60 g eiwit komen, met op 80 g. Dat is dan ook nog eens met een uur trainen erbij, dus dan is het wel verstandig.

Zo. En nu mn linzensalade eens klaarmaken :P
pi_137971907
Change of plans: niet hardlopen maar straks naar de sportschool en terug wandelen om abonnement aan te vragen. De bus stopt toch niet in de buurt en daar ben ik denk ik ook wel 2x 30min mee zoet. :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_137971934
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:51 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Even hierop terugkomen :P

Ik eet al jaaaaaren vegetarisch. Leuk, maar je moet dan net even wat meer opletten bij bepaalde voedingsstoffen. Zonder whey zou ik vandaag op 60 g eiwit komen, met op 80 g. Dat is dan ook nog eens met een uur trainen erbij, dus dan is het wel verstandig.

Zo. En nu mn linzensalade eens klaarmaken :P
Aha :D zo had ik er nog niet over nagedacht.
pi_137972089
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Aha :D zo had ik er nog niet over nagedacht.
En het is inderdaad ook voor bodybuilders. Als je traint voor meer spiermassa ben je ook aan het bodybuilden vind ik, daar hoef je geen grote spierbundel voor te zijn. Eiwitten helpen nu eenmaal voor spieropbouw/ tegen spierverlies, en shakes zijn een makkelijke manier om relatief veel eiwit binnen te krijgen.
Het is nooit echt nķdig, want je kan ook 2kg kwark en 4 kipfilets gaan eten om aan je eiwitten te komen. Maar daar heeft denk ik geen enkele bodybuilder zin in.
pi_137972124
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:57 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

En het is inderdaad ook voor bodybuilders. Als je traint voor meer spiermassa ben je ook aan het bodybuilden vind ik, daar hoef je geen grote spierbundel voor te zijn. Eiwitten helpen nu eenmaal voor spieropbouw/ tegen spierverlies, en shakes zijn een makkelijke manier om relatief veel eiwit binnen te krijgen.
Het is nooit echt nķdig, want je kan ook 2kg kwark en 4 kipfilets gaan eten om aan je eiwitten te komen. Maar daar heeft denk ik geen enkele bodybuilder zin in.
Urf. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137972175
Bie wieze van proatn :+
pi_137972371
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:50 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja zoiets :P maar omdat er steeds gezegd werd dat dat veel te weinig is enzo, vind ik het allemaal zo verwarrend :') maar ik hou t lekker bij mn bmr :)
En een beetje erbij he! Want je sport aardig toch?

Of misschien heb ik het verkeerd uitgelegd waarom je nu BMR zegt. :P

Bmr = wat je lichaam verbrand in rust
...... = verbranden met rust + activiteit (hier kun je voor 't afvallen ongeveer 500 onder gaan zitten)

Ik weet even niet hoe het heet. :P Maar ik neem aan dat jij die onderste bedoeld?
pi_137972622
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:07 schreef Patoshik het volgende:

[..]

En een beetje erbij he! Want je sport aardig toch?

Of misschien heb ik het verkeerd uitgelegd waarom je nu BMR zegt. :P

Bmr = wat je lichaam verbrand in rust
...... = verbranden met rust + activiteit (hier kun je voor 't afvallen ongeveer 500 onder gaan zitten)

Ik weet even niet hoe het heet. :P Maar ik neem aan dat jij die onderste bedoeld?
Ja ik bedoel die onderste haha.
Ik sport redelijk. 3x hardlopen met evy (ben nog maar in de tweede week nu, dus is maar een halfuurtje ongeveer) en 2 of 3x krachttraining van ongeveer 1,5 uur (met wat cardio erbij voor warming up en cooling down).
En in het weekend vaak lange wandelingen maken van een aantal uur :)
pi_137973068
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:15 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja ik bedoel die onderste haha.
Ik sport redelijk. 3x hardlopen met evy (ben nog maar in de tweede week nu, dus is maar een halfuurtje ongeveer) en 2 of 3x krachttraining van ongeveer 1,5 uur (met wat cardio erbij voor warming up en cooling down).
En in het weekend vaak lange wandelingen maken van een aantal uur :)
Dat is wel meer dan redelijk volgens mij ;)
Sportief ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')