SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Hossel gespotquote:
flippie heeft mij al lang geleden afgewezenquote:
Flippie schijnt enkel moderators te overwegen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flippie heeft mij al lang geleden afgewezen
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 20 maart 2014 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flippie heeft mij al lang geleden afgewezen
kendraquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn favo playboy chick is geen playboy chick meer:
[ afbeelding ]
En users die mijn username correct spellen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flippie schijnt enkel moderators te overwegen.
Maar Flipsels vind je wel oké tochquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En users die mijn username correct spellen.
Ik moet het over het algemeen met 'LR' doen, dan kom jij er toch nog goed vanaf.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En users die mijn username correct spellen.
in die serie leek ze me wel tof jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso. Ze lijkt me ook heel lief/aardig
Ik vond haar als enige lief overkomen, de rest vond ik best achterbaks overkomenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in die serie leek ze me wel tof ja
Mijn username wordt afgekort tot Ama, meteen de afkorting van mijn eigen naamquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet het over het algemeen met 'LR' doen, dan kom jij er toch nog goed vanaf.
holly was dat totale leeghoofd?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond haar als enige lief overkomen, de rest vond ik best achterbaks overkomenOok Holly.
Leefbaar Rotterdam is ook geen schande natuurlijk na hun overwinning.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn username wordt afgekort tot Ama, meteen de afkorting van mijn eigen naamHandig hehe
Jullie hebben dus een serie gekeken over playboy modellen en hun persoonlijkheden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in die serie leek ze me wel tof ja
Ik kan niet anders dan je gelijk geven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet het over het algemeen met 'LR' doen, dan kom jij er toch nog goed vanaf.
Flips, Flipje, Flipsje. Allemaal prima.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar Flipsels vind je wel oké toch
Holly Madison en die ander? Even spieken op Googlequote:Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
holly was dat totale leeghoofd?
hoe heette die andere ook al weer?
girls of the playboy mansionquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam is ook geen schande natuurlijk na hun overwinning.
[..]
Jullie hebben dus een serie gekeken over playboy modellen en hun persoonlijkheden?
Dat klinkt ehm... interessant.quote:
Bedankt Piequote:Op donderdag 20 maart 2014 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan je gelijk geven.
[..]
Flips, Flipje, Flipsje. Allemaal prima.
Pie lijkt op taart. Dit tolereer ik niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt ehm... interessant.
[..]
Bedankt Pie
ligt er aan op welke zender je het keekquote:
ohw ja, die was ook wel leuk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso is Kendra de knapste van de 3Maar die ander heet Bridget Marquardt
Oh ja ik lees het nu op wiki. Heb het al zolang niet gekeken. Al die meiden doen inmiddels ook allang wat anders. Kendra heeft een gezin, Holly zet zich in voor dierenrechten dacht ik en die ander geen idee. Heb ik nooit boeiend gevondenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan op welke zender je het keek
ik vond holly juist niet leuk. bridget welquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja ik lees het nu op wiki. Heb het al zolang niet gekeken. Al die meiden doen inmiddels ook allang wat anders. Kendra heeft een gezin, Holly zet zich in voor dierenrechten dacht ik en die ander geen idee. Heb ik nooit boeiend gevonden
En alle denigrerende verkleiningen wel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pie lijkt op taart. Dit tolereer ik niet.
The Girls Next Door (TV Series 2005– ) - IMDbquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond holly juist niet leuk. bridget wel
Oh ik vind Holly alleen achteraf leuk, ze zet zich heel erg voor dieren. Dat vind ik wel tof aan haarquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond holly juist niet leuk. bridget wel
gast, een serie met in de hoofdrol 3 bunny's... need i say more?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En alle denigrerende verkleiningen wel?![]()
Bij deze kan de notulist opnemen dat ik het dan op Flip ga houden.
[..]
The Girls Next Door (TV Series 2005– ) - IMDb
En jij werd door niemand gedwongen om dit te kijken?
Ja maar dat is schattig en dat kan ik wel hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En alle denigrerende verkleiningen wel?![]()
Bij deze kan de notulist opnemen dat ik het dan op Flip ga houden.
[..]
The Girls Next Door (TV Series 2005– ) - IMDb
En jij werd door niemand gedwongen om dit te kijken?
Is dat een artiest of nr van Pink Floyd?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
The Division Bell ook al geluisterd?
Het laatste album van Pink Floyd, mijn favoriet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat een artiest of nr van Pink Floyd?(ik ken echt niet elke nr van hun)
Ik zou niet weten welk album ik het beste vind eigenlijk. The Wall en Wish You Were Here denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Het laatste album van Pink Floyd, mijn favoriet.
Allemaal Pink Floyd? Zal ze zo eens opzetten. Maar liedjes van ze ontdekken is nooit verkeerdquote:
Watquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Het laatste album van Pink Floyd, mijn favoriet.
Yup yupquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Allemaal Pink Floyd? Zal ze zo eens opzetten. Maar liedjes van ze ontdekken is nooit verkeerd
ken dit eigenlijk alleen van scissor sistersquote:
Zal ze zo opzettenquote:
Echoesquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal ze zo opzetten! Meer aanraders? Die ik wellicht ook niet ken
SCHAAM JE!!!!!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken dit eigenlijk alleen van scissor sisters
Ook prachtig ja, meer je kan maar 1 favoriet hebben toch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
WatDark side of the moon
wish you were here
the wall
lekker voor jequote:Op donderdag 20 maart 2014 15:22 schreef Rezania het volgende:
Veel te heet zelfs. Krijg er koppijn van.
Nee serieus, schaam je. Je moet echt de versie van Pink Floyd horenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ook prachtig ja, meer je kan maar 1 favoriet hebben toch.
Al heb ik PF al maanden niet geluisterd eigenlijk
nee serieus, ik schaam mij niet voor mij muziekkeuzesquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee serieus, schaam je. Je moet echt de versie van Pink Floyd horen![]()
Zo'n prachtig lied!
Ik ben al sinds acht uur aan het werkquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Succes in de zomer straks met tien graden warmer
Nee daar hoef je je ook niet voor te schamen maar wel voor het feit dat je die van Pink Floyd niet kentquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee serieus, ik schaam mij niet voor mij muziekkeuzes
Ik zat gisteren van 7:00 tot 21:00 in een stembureauquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben al sinds acht uur aan het werk
Dat is luxe.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben al sinds acht uur aan het werk
denk dat ik hem wel ken, maar die scissor sisters versie komt als eerste in me opquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee daar hoef je je ook niet voor te schamen maar wel voor het feit dat je die van Pink Floyd niet kent
Ik mag hopen dat dat niet vrijwillig was.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik zat gisteren van 7:00 tot 21:00 in een stembureau
zit ik toch binnen.quote:
nope, kreeg er een tientje per uur voorquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niet vrijwillig was.
quote:
qftquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg altijd zoveel kippenvel als ik Pink Floyd luisterOgen dicht en genieten maar
welke functie had je?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
nope, kreeg er een tientje per uur voor
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
nope, kreeg er een tientje per uur voor
checken op een lijst van mensen die niet mogen stemmen of degene die wil stemmen erop stondquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke functie had je?
pas controleren, blaadje geven of die wat er tussenin zit?
ik vroeg me altijd al af wat die middelste voor functie hadquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
checken op een lijst van mensen die niet mogen stemmen of degene die wil stemmen erop stond
Hihiquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik steek ook maar een jointje aan om even aan het stereotype PF luisteraar te voldoen
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik steek ook maar een jointje aan om even aan het stereotype PF luisteraar te voldoen
Vreemd eigenlijk dat PF altijd als een junkie band gezien werd. Ergens begrijpelijk wegens Syd Barrett, maar de rest gebruikte veel minder drugs dan leden van andere bands rond die tijd zoals The Beatles, Rolling Stones, The Beach Boys, The Doors, etc. etc.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is dat uitgeteld ja? Al durf ik The Beatles toch wel erg in twijfel te trekken. Black Sabbath daarentegenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk dat PF altijd als een junkie band gezien werd. Ergens begrijpelijk wegens Syd Barrett, maar de rest gebruikte veel minder drugs dan leden van andere bands rond die tijd zoals The Beatles, Rolling Stones, The Beach Boys, The Doors, etc. etc.
Ik hou van oude muziek. Black Sabbath heb ik ook echt grote liefde voor. Maar ik hou ook van hardcore jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Fijn dat er meer mensen zijn die gewoon alles waarderen, of het nou goede rock of goede hardcore is
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou van oude muziek. Black Sabbath heb ik ook echt grote liefde voor. Maar ik hou ook van hardcore jaEn Die Antwoord. Maar ook Eddie Vedder (Into The Wild album
) is echt prachtig
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:50 schreef Amarantha het volgende:
War Pigs, a song by Black Sabbath on Spotify.
Aah balen. Ze waren paar jaar terug in Nederland, mijn vader wou verdomme niet meequote:Op donderdag 20 maart 2014 15:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Sabbath aaaaah daar had ik kaarten voor alleen toen kreeg die bassist (dacht ik) kanker en ging de tour niet meer door
Er zijn maar weinig bands die meer drugs gebruikten dan The Beatles. In ieder geval heeft het bij The Beatles de grootste invloed gehad op hun muziek van allemaal sinds ze voor het eerst met cannabis in aanraking kwamen via Bob Dylan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat uitgeteld ja? Al durf ik The Beatles toch wel erg in twijfel te trekken. Black Sabbath daarentegen
Flink aan de LSD zaten ze dan wel weer ja. Al zat ik even met mijn hoofd bij bands die zich bijna de vernieling inhielpen door drugsgebruik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig bands die meer drugs gebruikten dan The Beatles. In ieder geval heeft het bij The Beatles de grootste invloed gehad op hun muziek sinds ze voor het eerst met cannabis in aanraking kwamen via Bob Dylan.
Ik heb ze daardoor enkel gezien als "Ozzy & Friends". Black Sabbath zonder Tony Lommi dusquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Sabbath aaaaah daar had ik kaarten voor alleen toen kreeg die bassist (dacht ik) kanker en ging de tour niet meer door
Niet meer inmiddels na opnieuw een terugval van 2 jaar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Ozzy zat (zit?) totaal niet aan de drugs hoor *gnif*
Netjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet meer inmiddels na opnieuw een terugval van 2 jaar.
Dat vind ik nog wel een van de ergste dingen ja, pink Floyd niet live kunnen zienquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah balen. Ze waren paar jaar terug in Nederland, mijn vader wou verdomme niet meeIk wou daar dan echt mee hem heen omdat ik dankzij mijn vader naar dit soort muziek luister. Hij heeft Pink Floyd ook 2x live gezien in de jaren 90. *jaloers*
Daarom ben ik strontjaloers op mijn vaderquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel een van de ergste dingen ja, pink Floyd niet live kunnen zien
Schijnt ook wel een variant op Parkinson te hebben. Zijn bijzondere houding is niet geheel aan zijn extreme verleden te wijtenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NetjesOok al denk ik dat bij hem de drugs nooit helemaal verdwijnt uit zijn hersens haha
Hoiquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit ik toch binnen.
zaterdag moet wel droog zijn
ohw, en: Hai Krul
Ach ik vind Ozzy altijd baas. Met of zonder drugs. Ik mag die man gewoon echt, ik weet niet. Ik vond hem in zijn real life show ook altijd zo geniaal hahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijnt ook wel een variant op Parkinson te hebben. Zijn bijzondere houding is niet geheel aan zijn extreme verleden te wijten(Maar voor 80% wel denk ik)
Gebruikten ook redelijk wat amfetaminen, coke en opiaten hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flink aan de LSD zaten ze dan wel weer ja. Al zat ik even met mijn hoofd bij bands die zich bijna de vernieling inhielpen door drugsgebruik.
hoe maakt u het?quote:
dus dan is het vaarwel tett'n?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Goed! Hoor net dat ik volgende week donderdag geopereerd kan worden ipv eind april
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Goed! Hoor net dat ik volgende week donderdag geopereerd kan worden ipv eind april
opluchtingquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee hoor ik hou nog een mooie C over
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nu wel lichte kriebels in mijn buik maar meer van blijdschapquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GefeliciteerdNiet eens een klein beetje zenuwachtig?
ik kom toch nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Betekend ook dat ik nu sowieso naar de onz meet kan
Begrijpelijk, zou eigenlijk raar zijn als je dat gevoel niet zou hebben. Gelukkig sta je er wel met de volle 100% achter wat het hopelijk iets dragelijker maakt de dagen ernaartoequote:Op donderdag 20 maart 2014 16:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nu wel lichte kriebels in mijn buik maar meer van blijdschapWaarschijnlijk sterf ik op de dag zelf wel van de zenuwen, denkend aan allemaal doem scenario's uit ziekenhuis series en dergelijke
Heuj! Avec flips et moiquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Betekend ook dat ik nu sowieso naar de onz meet kan
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
JaaaStraks eindelijk mooie bikini's/kleren kunnen kopen voor de zomer
![]()
![]()
meet topics mis ik altijd. en meets eigenlijk ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar die meet, en dan Yvonne provoceren omdat ze me toch niet kan bannen
Je moet snow ook niet willen meetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meet topics mis ik altijd. en meets eigenlijk ook
ik heb ook niet echt de drang om fokkers te meeten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je moet snow ook niet willen meeten
eerst doet ze heel lief maar zodra ze aan je went begint ze te slaan en te doen
En ze is behoorlijk klein en heeft een piepstemmetjequote:Op donderdag 20 maart 2014 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook niet echt de drang om fokkers te meeten.
al heb ik begrepen dat snowy hele leuke sproetjes heeft
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En ze is behoorlijk klein en heeft een piepstemmetje
Geen last vanquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:38 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, de wind al dagen.Konkohard.
Houd eens op met zeuren vlegel. Morgen krijg jij je regen welquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:38 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, de wind al dagen.Konkohard.
Mijn gedrag op het forum is gelijk aan het gedrag in mijn echte leven natuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dacht van wel met je gedrag soms.
Ja ik heb gelukkig 0 twijfel al hoop ik natuurlijk wel dat ze er wat moois van makenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zou eigenlijk raar zijn als je dat gevoel niet zou hebben. Gelukkig sta je er wel met de volle 100% achter wat het hopelijk iets dragelijker maakt de dagen ernaartoe
Tja... opnieuw een begrijpelijk gedachtegang maar toch wel één die beter kunt vermijden qua spanningquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik heb gelukkig 0 twijfel al hoop ik natuurlijk wel dat ze er wat moois van maken
Watquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En ze is behoorlijk klein en heeft een piepstemmetje
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
WatZware stem met Duits accent bedoel je!
Droomvrouw/meisjequote:Op donderdag 20 maart 2014 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik zie wel inderdaad het ligt volledig uit mijn handenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... opnieuw een begrijpelijk gedachtegang maar toch wel één die beter kunt vermijden qua spanning
Ook met wind zeker?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd eens op met zeuren vlegel. Morgen krijg jij je regen wel
Forumpuber dan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn gedrag op het forum is gelijk aan het gedrag in mijn echte leven natuurlijk![]()
![]()
![]()
sorry was het even vergeten![]()
![]()
dat klinkt al beterquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook met wind zeker?
[..]
Forumpuber dan.
goedquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Not much, ziek voor de zoveelste keer. Jij?
niks mis met een duits accentquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Docenten met een levenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Docenten die niet op urgente mails reageren![]()
iets urgents mailenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Docenten met een leven![]()
Docenten die ook andere dingen te doen hebben dan lesgeven
Dan mail je voortaan maar gewoon eerderquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als jij mij een apparaat/gave etc geeft waarmee ik in de toekomst kan kijken, zou ik dat kunnen doen ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan mail je voortaan maar gewoon eerder
Haha ja man, stelletje randdebielen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed
gisteren nog hells angels gezien?
Jij spoort echt niet helemaal hequote:Op donderdag 20 maart 2014 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als ik er achter zou komen dat een docent van mij zou FOK! ken , zou ik per direct kappen met school
Ik had laatst een leraar oo de nacht van zaterdag op zondag om half 4 's nachts gemaild en ik kreeg gelijk een antwoord terug.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:49 schreef Rezania het volgende:
Meestal als ik een docent mail krijg ik een mail terug rond 3 uur 's nachts.
Nee zij moeten 24/7 paraat staanquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet helemaal he![]()
Mogen docenten geen privéleven hebben?
Dan hoop ik dat je ooit zelf leerkracht wordtquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee zij moeten 24/7 paraat staan
Ik zal nooit 30 kutkoters in het gareel willen houdenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je ooit zelf leerkracht wordt
Hells angels hadden een bom voor iemands deur gezet bij mij in de buurt omdat hij zijn eigen motorgang had gestart ofzo? Dat is wat ik heb gehoord.quote:
Motorclub* en ja dat is niet zo slimquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Hells angels hadden een bom voor iemands deur gezet bij mij in de buurt omdat hij zijn eigen motorgang had gestart ofzo? Dat is wat ik heb gehoord.
Jippiequote:Op donderdag 20 maart 2014 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij mag ook bij ons groepje hoor.
Ik woon in Sittard.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Motorclub* en ja dat is niet zo slim
het is een heel groot teken van disrespect in die wereld
maar jij woont niet in sittard in de buurt zeker?
Ahaquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Aha
las dat de Bandidos MC daar een chapter willen hebben
en de angels en de Bandido's zijn aartsvijanden
Ik heb geen idee haha, ik hou me daar niet bezig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Aha
las dat de Bandidos MC daar een chapter willen hebben
en de angels en de Bandido's zijn aartsvijanden
kan best nog eens problemen opleveren waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:09 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee haha, ik hou me daar niet bezig.
gewoon boterhammetje makenquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:11 schreef krullenbolletje het volgende:
Nog een uur voordat we gaan eten
Gadverdammequote:Op donderdag 20 maart 2014 17:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik krijg zometeen spinazie á la créme
Zojuist een bak patat op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mag niet vlak voor het eten
Rode bietjes, karbonade en piepersquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik krijg zometeen spinazie á la créme
kan niet wachten op de herfstquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:17 schreef Amarantha het volgende:
Over 40 minuten is het officieel lente
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan niet wachten op de herfst
ben dit vrolijke kutweer wel weer zat
Goed topic toch? Vooral mijn inbreng was weer hoogstaand als altijd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:19 schreef Rezania het volgende:
ONZ / Ben dat topic [Date wil geen seks] van Renzu o.i.v. 2cb aan het lezen.
Wtf is dit?
nachtbaggerquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:19 schreef Rezania het volgende:
ONZ / Ben dat topic [Date wil geen seks] van Renzu o.i.v. 2cb aan het lezen.
Wtf is dit?
Dikkerdjequote:
Mannen houden van vlees, jongetjes van botten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Echte vrouwen hebben rondingen
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mannen houden van vlees, jongetjes van botten.
Ik houd van kittens en als het heel warm is gaat een waterijsje er ook wel in.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is wel de beste jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
GAYquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd van kittens en als het heel warm is gaat een waterijsje er ook wel in.
jij stopt graag waterijsjes in kittens? okequote:Op donderdag 20 maart 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd van kittens en als het heel warm is gaat een waterijsje er ook wel in.
Ik heb mijn post nader geanalyseerd en dat staat er nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij stopt graag waterijsjes in kittens? oke
AMAquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:34 schreef Amarantha het volgende:
FL
Allemaal lieve mensen hier ineens
Je wil mij gewoon bewust pijn doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:34 schreef Amarantha het volgende:
FL
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil mij gewoon bewust pijn doen.
w t fquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij stopt graag waterijsjes in kittens? oke
Welk spel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
spelletje van vroeger is nergens meer te verkrijgen en we hebben hem ook niet fysiek
Amaquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:34 schreef Amarantha het volgende:
FL
Nou, hier ben ik om de balans terug te brengen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:34 schreef Amarantha het volgende:
FL
och stop je bent een leuke jongen :$quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou, hier ben ik om de balans terug te brengen.
Rodawa lieverdjequote:Op donderdag 20 maart 2014 18:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als ik een baarmoeder had was ik maar wat graag je draagmoeder geweestquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:44 schreef Rodawa het volgende:
Hou op jongens, ik ben een enorme lul. Echt hoor. Toen ik de groeicontrole kreeg op mijn 12e zei de dokter dat ik al een bovengemiddelde lul was voor mijn leeftijd, sindsdien ben ik alleen maar gegroeid.
Carričre aan het maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Carričre aan het maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de appie ja
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
[..]
Carričre aan het maken.Wordt hij mod op FOK!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne en ik overwegen hevig iemand van #TeamJohannes naar voren te schuiven, je weet maar nooit wat er gaat gebeurenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rustig aan, stapje voor stapje. Eerst maar eens laag beginnen voor we over topfuncties gaan praten.
[..]
[ afbeelding ]
Als d4v1d een modje wordt, log ik uit om nooit meer terug te komenquote:
Als het iemand uit jouw kamp wordt heeft hij/zij direct mijn steun. Het liefst zou ik jou zelf zo'n hoge functie zien bekleden, maar ik begreep dat je net een ban achter de rug hebt, wellicht maakt dat de zaak wat ingewikkelder.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yvonne en ik overwegen hevig iemand van #TeamJohannes naar voren te schuiven, je weet maar nooit wat er gaat gebeuren
Als ik jou was zou ik de benoemingen de komende tijd eens goed in de gaten houdenquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als het iemand uit jouw kamp wordt heeft hij/zij direct mijn steun. Het liefst zou ik jou zelf zo'n hoge functie zien bekleden, maar ik begreep dat je net een ban achter de rug hebt, wellicht maakt dat de zaak wat ingewikkelder.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rustig aan, stapje voor stapje. Eerst maar eens laag beginnen voor we over topfuncties gaan praten.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Carričre aan het maken.Doctor who gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
80% aanwezigheidsplichtquote:
Waaronder Nederlands zeker?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
80% aanwezigheidsplicht
Al ben ik bij 3 vakken al vaker abscent geweest![]()
niet?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
haha
alsof iemand zich daar aan houdt
ha
haha
Was getekend, een meisje met 100% aanwezigheid op de presentielijst van school.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
haha
alsof iemand zich daar aan houdt
ha
haha
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Was getekend, een meisje met 100% aanwezigheid op de presentielijst van school.
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
AmaKom jij ook naar de onz meet?
Ja nu, maar toen nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je ziet me hier toch posten
Gary Moore!!!!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:32 schreef Toto69 het volgende:
http://www.yourepeat.com/watch?v=FZCnq7yvXtk
8quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:09 schreef Flippiee het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 9 posts.
liedje terugquote:
Met alvast een glitterplaatje erbij voor het weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |