abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138065419
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 07:02 schreef Dot. het volgende:
Meld :O De verkoudheid wordt erger, dus kon vannacht alleen slapen met paracetamol en die is nu uitgewerkt. Even wachten tot ik er weer een mag en dan lekker terug naar bed :O
Kleine tip, neem neusspray mee als je gaat bevallen. Ik had tijdens mijn bevalling niet zonder het spul gekunt.
pi_138065437
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 07:22 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Kleine tip, neem neusspray mee als je gaat bevallen. Ik had tijdens mijn bevalling niet zonder het spul gekunt.
Thanks! Ik heb al een zoutoplossing liggen voor nu en nog een gewone in het medicijnkastje, maar ik heb nu vooral last van een griepig hoofd. Overal pijntjes en zelfs mn tanden voelen vervelend :{ Gorgelen met zout water en zuurtjes helpen erg goed voor mn keel en mn neus begint nu net een beetje te lopen, dus ik hoop dat het gewoon een sneltreinverkoudheid is en hij zo goed als over is voor ik beval O-) Het is alleen zo vervelend als ik doodmoe eraan moet beginnen, dus ik zet mn koppigheid van geen paracetamol maar even aan de kant... De eerste week van mn zwangerschap was ik ook ontzettend verkouden, dus misschien is het een teken :P
pi_138065512
Och verkoudheid, dat virus wat ik begin dit jaar had heeft me trauma's gegeven :') 6 weken lang een dichte neus gehad en 4 weken ervan alleen maar gehoest etc. Soms gebruikte ik de neusspray voor kinderen (met klein beetje xylometazoline of hoe t ook heet) zodat ik toch een klein beetje kon ademen. Maar uiteindelijk was een kuur amoxiciline hetgeen wat m'n verkoudheid om zeep hielp. En ben nog steeds zo blij dat ik weer door m'n neus kan ademen! Zodra ik maar een beetje snot voel word ik nog net aan niet panisch en snuit ik het er meteen uit :')
Anyway, ik hoop dat ik de komende 8-10 weken word gespaard en niet weer verkouden word. Jij veel beterschap dot, hoop dat het snel over is! :*

Jee musje, wat een bevalling! En een halve perswee, wow. Heeft dat erg consequenties gehad voor je onderkantje of ben je nog redelijk uit de strijd gekomen?

32 weken vandaag! *O* :o wat gaat het toch snel... Nog maar 2,5 week werken. Morgen en overmorgen lekker vrij want door die nucleaire top is het lastig om in den haag te komen. Dus lekker vrij genomen. En na vannacht komt dat wel goed van pas, wat een prutnacht. Werd ik niet wakker van nachtmerries, dan werd ik wel wakker van onweer/naar het toilet moeten/vage geluiden bij de buren etc. Peuter besloot om 7u dat ze wel weer genoeg had geslapen. Jammer ;)
Tralalalaaa
pi_138065697
Gets Dot niet verkouden worden. Dichte neus is zo naar!

Vannacht gezellig zeurende kramp gehad, met pijnlijke buiken. Helaas alles weer rustig nu -O-
Nou ja, heb ik kans mijn breiwerk af te krijgen....
pi_138065743
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:13 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Ze had het over wegtrekken, of dat het meestal al weggetrokken was. Maar het ging allemaal zo snel. Maandag heb ik weer een echo, ik zal het dan wel vragen. Maar ik hoef me dus niet ongerust te maken. Gelukkig. :)
Welkom nog. :). Ik heb je andere topic een beetje gevolgd, maar mag ik vragen waarom je maandag weer een echo hebt?

Hier ziet alles er weer wat zonniger uit. Alleen al het idee dat ik ga vragen om een eerdere echo lucht op.

Dot, ik hoop dat je verkoudheid snel opknapt!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 23 maart 2014 @ 09:11:15 #281
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_138065931
Mw Mus van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Prachtige naam heeft hij gekregen O+

Waar is Rijstebuiltje?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_138066109
Meld!

Vandaag eens kijken of ik aan de laatste klusjes toekom zonder steeds in slaap te vallen oO<
  zondag 23 maart 2014 @ 09:42:04 #283
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_138066240
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 08:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Welkom nog. :). Ik heb je andere topic een beetje gevolgd, maar mag ik vragen waarom je maandag weer een echo hebt?

Hier ziet alles er weer wat zonniger uit. Alleen al het idee dat ik ga vragen om een eerdere echo lucht op.

succes! Met de echo
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  zondag 23 maart 2014 @ 09:45:17 #284
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_138066279
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 07:22 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

goede tips hier. Daar zou ik dus nooit aan gedacht hebben.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  zondag 23 maart 2014 @ 09:54:43 #285
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_138066375
Mus heftige bevalling idd zeg, dat ging dus nog behoorlijk snel op het einde! :o Vervelend dat ie even op de neo moet liggen maar fijn dat het knuffelen en voeden al mag nu O+ Geniet ervan!!

En ik heb hier last, naast mn eeuwig durende verkoudheid, van een buik met velletjes :o :X Gisteravond gescrubd onder de douche, ingesmeerd met olie, vanochtend weeeer velletjes. En jeuken joh :X dus maar weer gescrubd en nu met vette vaseline zalf ingesmeerd van mn dochter. Volgens mij nog geen strepen, zo te zien, maar jeutje wat is dit irritant! En dat gaat dan ook weer aan je hemdje kleven wat over je buik zit en dan weer jeuken en etc etc :') :X
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_138066404
Wow MevrMus, van harte gefeliciteerd! En wat een bijzondere geboorte zo O+ Fijn dat het allemaal al snel beter gaat!
  zondag 23 maart 2014 @ 10:15:42 #287
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_138066589
Meldt!

Joopie zit nog lekker warm binnen :')
doei
  zondag 23 maart 2014 @ 10:51:45 #288
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_138067127
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 09:11 schreef Saffier het volgende:
Mw Mus van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Prachtige naam heeft hij gekregen O+

Waar is Rijstebuiltje?
Hier lieve Saffierkepierke :*
Ik ben zó moe en slaap daarbij zo slecht dat ik wel om alles kan :'(

Gister viel ik bijna in slaap, terwijl onze ouders even op bezoek waren! :@

En nu ben ik ook net wakker :W
Bijlezen.. Dat komt hopelijk nog!

Ik wil wel alle dames een :* geven die m nodig hebben, en een *O* voor familie Mus :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_138067245
Rijstje :*
S. 2014
J. 2016
  zondag 23 maart 2014 @ 11:19:04 #290
73386 Fazz
onderweg
pi_138067600
Mus, gefeliciteerd met je zoon! *O* Wat ging het snel op het einde!

Poppejans, wat heerlijk zo die babywasjes O+ Ik ben dit weekend ook begonnen, as we speak zit er nog een wasje in de machine :+

Chanty, fijn dat je vk je heeft kunnen geruststellen. Ik vind het ook lastig, ga daarom maar niet meer op de weegschaal :@ Na de 20 weken heb ik zo'n groeispurt gemaakt en ging het opeens zo snel, ik werd er bloed chagrijnig van :{

Dit weekend ben ik voor het eerst terug gefloten door m'n lijf; ik had een kast uit elkaar geschroefd en versleept en de schommelstoel naar boven gewerkt... vond m'n bekken niet zo leuk :') Dus nu maar bezig met babywasjes :) De babykamer is iig bijna af! De commode moet nog gelakt en de plinten gelegd en dan is het klaar O+
pi_138068117
Coco ja, W moest nog werken in huis en ik heb de potjes verder gedaan ;) maar het zijn eigenlijk potjes voor de kraamvisite, niet voor op de doop ;)
pi_138068663
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 08:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hey, bedankt :*

Ja, ze kon het de vorige keer nog niet goed zien. Vandaar dat ze nu weer gaan kijken.

Apart, want op erishulp.nl ben ik 6 weken of aan het begin van de 6, en volgens de gyn was ik vorige week woensdag 4 weken en 3 dagen.
Ik dacht dat je moest rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, dat zou 16 feb geweest zijn. Dan heb ik dus 2 weken cadeau gekregen, maar dan klopt het dus niet dat deze week het hartje gaat werken bij week 6.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_138069268
Je was zwanger geworden door de pil heen toch? Je ovulatie hoeft niet per se 2 weken na je laatste menstruatie plaats te vinden en met de pil lijkt het me sowieso een beetje gissen wanneer die ovulatie dan geweest moet zijn.
Daarnaast kunnen er ook andere dingen meespelen zoals een late innesteling.
pi_138069307
Ja klopt, oke, dat betekent dan dat ik niet echt kan uitrekenen hoeveel weken ik ben?
pi_138069466
Ik zou de echo van morgen afwachten en dat termijn aanhouden tot de uiteindelijke termijnecho.
Gaan ze op zoek naar hartactiviteit of kijken ze of de zwangerschap nog intact is?
pi_138069487
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:43 schreef StefanieV het volgende:
Coco ja, W moest nog werken in huis en ik heb de potjes verder gedaan ;) maar het zijn eigenlijk potjes voor de kraamvisite, niet voor op de doop ;)
Ja, dat weet ik :D Vind ik het nog steeds ruim op tijd. Herinnert mij eraan hoe niet-op-tijd wij met alles zijn :+
  zondag 23 maart 2014 @ 12:39:05 #297
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_138069516
quote:
11s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:31 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ja klopt, oke, dat betekent dan dat ik niet echt kan uitrekenen hoeveel weken ik ben?
Nope. Maar met de termijnecho krijg je een schatting aan de hand van de lengte van je kindje :)
Ik had zelf twee weekenden waarin de eisprong plaats heeft kunnen vinden (want twee keer positieve ovutest). De termijnmeting kwam echter uit op precies tussen die twee weekenden in :P Maar goed, die halve week meer of minder daar doen we het voor.

Welkom trouwens. Heb je topic ook gevolgd. Heftig allemaal maar volgens mij heb je hier echt heel goed over nagedacht. Ik zou zeggen: gefeliciteerd en geniet lekker van je zwangerschap *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 23-03-2014 12:50:07 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_138069755
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik :D Vind ik het nog steeds ruim op tijd. Herinnert mij eraan hoe niet-op-tijd wij met alles zijn :+
Ah tijd teveel hier, zit de ganse dag thuis he ;) de suikerbonen moeten er wel nog in dus ze zijn niet helemaal af ;)
pi_138069928
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:39 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nope. Maar met de termijnecho krijg je een schatting aan de hand van de lengte van je kindje :)
Ik had zelf twee weekenden waarin de eisprong plaats heeft kunnen vinden (want twee keer positieve ovutest). De termijnmeting kwam echter uit op precies tussen die twee weekenden in :P Maar goed, die halve week meer of minder daar doen we het voor.

Welkom trouwens. Heb je topic ook gevolgd. Heftig allemaal maar volgens mij heb je hier echt heel goed over nagedacht. Ik zou zeggen: gefeliciteerd en geniet lekker van je zwangerschap *O*
Ja, een halve week is ook niet zo'n erg groot verschil denk ik. Ik ga het morgen nog eens vragen. Ik ben vooral enorm zenuwachtig of er iets te zien valt :x

Hoever ben jij nu?

Dankjewel, ik heb er inderdaad goed over nagedacht. Er zijn nog steeds wel dingen waar ik nog geen oplossing voor heb, maar ik heb nog wel even de tijd :D
pi_138069945
Ah ja, dat scheelt wel idd. Ik heb pas genoeg tijd over als ik verlof heb over 2 weken (TWEE WEKEN NOG MAAR, WAAAAAH!).

En wij hebben niet aan van die kraamcadeautjes gedaan overigens, de vorige keer, denk nu weer niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')