Kleine tip, neem neusspray mee als je gaat bevallen. Ik had tijdens mijn bevalling niet zonder het spul gekunt.quote:Op zondag 23 maart 2014 07:02 schreef Dot. het volgende:
MeldDe verkoudheid wordt erger, dus kon vannacht alleen slapen met paracetamol en die is nu uitgewerkt. Even wachten tot ik er weer een mag en dan lekker terug naar bed
Thanks! Ik heb al een zoutoplossing liggen voor nu en nog een gewone in het medicijnkastje, maar ik heb nu vooral last van een griepig hoofd. Overal pijntjes en zelfs mn tanden voelen vervelendquote:Op zondag 23 maart 2014 07:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Kleine tip, neem neusspray mee als je gaat bevallen. Ik had tijdens mijn bevalling niet zonder het spul gekunt.
Welkom nog.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:13 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ze had het over wegtrekken, of dat het meestal al weggetrokken was. Maar het ging allemaal zo snel. Maandag heb ik weer een echo, ik zal het dan wel vragen. Maar ik hoef me dus niet ongerust te maken. Gelukkig.
succes! Met de echoquote:Op zondag 23 maart 2014 08:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welkom nog.. Ik heb je andere topic een beetje gevolgd, maar mag ik vragen waarom je maandag weer een echo hebt?
Hier ziet alles er weer wat zonniger uit. Alleen al het idee dat ik ga vragen om een eerdere echo lucht op.
goede tips hier. Daar zou ik dus nooit aan gedacht hebben.quote:Op zondag 23 maart 2014 07:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Kleine tip, neem neusspray mee als je gaat bevallen. Ik had tijdens mijn bevalling niet zonder het spul gekunt.
Hier lieve Saffierkepierkequote:Op zondag 23 maart 2014 09:11 schreef Saffier het volgende:
Mw Mus van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Prachtige naam heeft hij gekregen
Waar is Rijstebuiltje?
Hey, bedanktquote:Op zondag 23 maart 2014 08:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welkom nog.. Ik heb je andere topic een beetje gevolgd, maar mag ik vragen waarom je maandag weer een echo hebt?
Ja, dat weet ikquote:Op zondag 23 maart 2014 11:43 schreef StefanieV het volgende:
Coco ja, W moest nog werken in huis en ik heb de potjes verder gedaanmaar het zijn eigenlijk potjes voor de kraamvisite, niet voor op de doop
Nope. Maar met de termijnecho krijg je een schatting aan de hand van de lengte van je kindjequote:Op zondag 23 maart 2014 12:31 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ja klopt, oke, dat betekent dan dat ik niet echt kan uitrekenen hoeveel weken ik ben?
Ah tijd teveel hier, zit de ganse dag thuis hequote:Op zondag 23 maart 2014 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikVind ik het nog steeds ruim op tijd. Herinnert mij eraan hoe niet-op-tijd wij met alles zijn
Ja, een halve week is ook niet zo'n erg groot verschil denk ik. Ik ga het morgen nog eens vragen. Ik ben vooral enorm zenuwachtig of er iets te zien valt :xquote:Op zondag 23 maart 2014 12:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nope. Maar met de termijnecho krijg je een schatting aan de hand van de lengte van je kindje![]()
Ik had zelf twee weekenden waarin de eisprong plaats heeft kunnen vinden (want twee keer positieve ovutest). De termijnmeting kwam echter uit op precies tussen die twee weekenden inMaar goed, die halve week meer of minder daar doen we het voor.
Welkom trouwens. Heb je topic ook gevolgd. Heftig allemaal maar volgens mij heb je hier echt heel goed over nagedacht. Ik zou zeggen: gefeliciteerd en geniet lekker van je zwangerschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |