Het is niet fijn nee, maar neonatologie ligt verderop in de gang, nog geen 50 meter verderop en ik kan daardoor heel makkelijk (en veel) naar hem toe! Naar omstandigheden gaat het dus echt heel fijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mus dat klinkt wel als een heftige bevalling. En je mannetje gewoon gelanceerd.![]()
Ik hoop dat T. snel gewoon bij je mag want het is toch wel flink ruk als je kindje op de neo ligt hè.
Fijn dat jouw suikers weer aan het normaliseren zijn.
Ik mocht mijn bed niet uit de eerste 5 uur na de bevalling, dus ik moest het doen met foto's die mijn man af en toe doorappte. Ik vond het echt niet leuk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:26 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Het is niet fijn nee, maar neonatologie ligt verderop in de gang, nog geen 50 meter verderop en ik kan daardoor heel makkelijk (en veel) naar hem toe! Naar omstandigheden gaat het dus echt heel fijn
Nee want ik had teveel bloedverlies dus ik moest op de verloskamer blijven. Gelukkig deed S. het heel snel goed en toen ik van de OK kwam stond S. al naast zijn broertje.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef mousemicky het volgende:
Nikki, mocht jij dan niet mer bed en al naar de neo? Ik moest 3 dagen in bed blijven, en ik mocht gewoon naar de neo gereden worden door vriend + verpleegkundige of ander bezoek...
O, en Mus en Nikki, gefeliciteerd met jullie jongens natuurlijk!
Sorry voor het binnenwalsen, ik lees hier wel eens mee, maar zelf niet zwanger, bevind me met zoon in het dreumestopic
O, dat is rotquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nee want ik had teveel bloedverlies dus ik moest op de verloskamer blijven. Gelukkig deed S. het heel snel goed en toen ik van de OK kwam stond S. al naast zijn broertje.
Kon vanacht m'n slaapshirt niet aan omdat hij te strak over m'n borsten/tepels zat. Die krengen doen pijn!quote:
Ze had het over wegtrekken, of dat het meestal al weggetrokken was. Maar het ging allemaal zo snel. Maandag heb ik weer een echo, ik zal het dan wel vragen. Maar ik hoef me dus niet ongerust te maken. Gelukkig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Vocht achter de baarmoeder komt best vaak voor. Zeker als het niet veel is, is het niet iets om je ongerust over te maken. Als het wel iets serieus zou zijn had de gynaecoloog er ook wel meer aandacht aan besteed. Wat heeft de gynaecoloog er over gezegd?
Volgens mij heeft SQ een 4 dagen minivakantie StefanieV. Toevallig zat ik ook net te denken waar ze gebleven was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |