abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138034710
Weet iemand of het "normaal" is als er wat vocht achter de baarmoeder zit. Mijn gynaecoloog zei er niet veel over. En het blijft toch een beetje rondspoken op de achtergrond.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_138034738
Bedankt voor alle lieve woorden. :*. Als ik vandaag de verloskundige zou willen bellen moet ik naar het spoednummer bellen, dat lijkt me ook weer wat overdreven. Ik hou het in de gaten, en als ik maandag nog bloedverlies heb bel ik dan naar het gewone nummer of er iets te regelen is met de afspraak bij het echobureau (op de site daarvan staat heel duidelijk dat je alléén na verwijzing bij ze terecht kan).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_138034828
Ook als je geen bloedverlies meer hebt, zou ik het proberen. Duurt wel heel lang anders, zeker als je je zo voelt!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_138035121
Mini-Musje *O* Gefeliciteerd!

DaD :* probeer idd te vervroegen
pi_138035663
Poppejans mooi! Ik wacht hier nog af tot de kamer af is, dan begin ik ook :)

Heeft iemand nog iets gehoord van SQ? Ik denk dat ik ze al even niet heb gezien, of heb ik erover gekeken?
pi_138035747
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:51 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Weet iemand of het "normaal" is als er wat vocht achter de baarmoeder zit. Mijn gynaecoloog zei er niet veel over. En het blijft toch een beetje rondspoken op de achtergrond.
Vocht achter de baarmoeder komt best vaak voor. Zeker als het niet veel is, is het niet iets om je ongerust over te maken. Als het wel iets serieus zou zijn had de gynaecoloog er ook wel meer aandacht aan besteed. Wat heeft de gynaecoloog er over gezegd?

Volgens mij heeft SQ een 4 dagen minivakantie StefanieV. Toevallig zat ik ook net te denken waar ze gebleven was.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:39:35 #232
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138036458
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:03 schreef StefanieV het volgende:
Hier zijn de doopsuikerpotjes af! Enkel nog vullen met suikerbonen in april en dan is dit ook af! En nog steeds verliefd op onze naam! O+
Wat voor potjes zijn dat? Doopsuiker is voor bij de doop toch? Of is dat bij jullie anders?
Dopen doen wij pas met een maand of 6 denk ik, eerst nog even uitzoeken waar ;) (mijn man is katholiek, ikzelf protestants).

DaD :*.
KuikenGuppy
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:41:59 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138036509
Poppejans, krijg je een meisje? O-)
Lekker de was buiten O+.
KuikenGuppy
pi_138036547
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat voor potjes zijn dat? Doopsuiker is voor bij de doop toch? Of is dat bij jullie anders?
Dopen doen wij pas met een maand of 6 denk ik, eerst nog even uitzoeken waar ;) (mijn man is katholiek, ikzelf protestants).
Doopsuiker is eigenlijk een dialectwoord. Het is geboortesuiker. In BE is het de traditie dat er bij de geboorte een klein geschenkje wordt gegeven aan de bezoekers met suikerbonen. Dus bij ons zijn het glazen potjes met de naam erop en suikerbonen erin. Bij de doop wordt er niets meer gegeven behalve eten ;)
pi_138036572
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:19 schreef Skittles het volgende:

Volgens mij heeft SQ een 4 dagen minivakantie StefanieV. Toevallig zat ik ook net te denken waar ze gebleven was.
Oh ok dan, dacht dat er mss iets gebeurd was ofzo..
pi_138036608
Mag ik voor m'n beurt? Doopsuiker is in België een normaal verschijnsel: klein presentje voor de kraamvisite.

Edit: mosterd :')
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:45:33 #237
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_138036613
Gefeliciteerd Mus *G*! Van harte met jullie jongetje met de mooie naam O+

DaD, he gets, wat rot :(
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:46:51 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138036648
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:43 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Doopsuiker is eigenlijk een dialectwoord. Het is geboortesuiker. In BE is het de traditie dat er bij de geboorte een klein geschenkje wordt gegeven aan de bezoekers met suikerbonen. Dus bij ons zijn het glazen potjes met de naam erop en suikerbonen erin. Bij de doop wordt er niets meer gegeven behalve eten ;)
Dan is dat inderdaad anders dan hier, grappig! Is dat in plaats van beschuit met muisjes, of doen jullie dat ook?
KuikenGuppy
pi_138036744
Wup correct :)

Burdie nee geen beschuit met muisjes hier :)
pi_138038539
Mini-musje is er! O+ Gefeliciteerd Mevrouw-moedervan2jommetjes-mus! *G* *G*

Misschien heel overbodig want ik lees niet alles mee maar waar is Kwisted?
pi_138041656
Gefeliciteerd mevrMus!! Wat een mooie naam!

DaD :*

Mawaba
Kwisted het het druk en daarnaast heeft ze wat afstand van Fok genomen. Heb nog wel wat berichtjes gekregen maar op m'n laatste vraag kortgeleden(half feb) heeft ze niet meer gereageerd.
pi_138043030
DaD een :* voor jou.

Ik heb de hele dag al last van onbedaarlijke huilbuien. Ik loop te janken om alles. Voel me zo kut. We gaan er zo even tussenuit, vind het ook zo sneu voor mijn lief, die voelt zich zo machteloos. Ik kan er niets aan doen maar kan niet stoppen met huilen :'( Kraamtranen vóór de bevalling?
pi_138043125
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:01 schreef Zoë23 het volgende:
Gefeliciteerd mevrMus!! Wat een mooie naam!

DaD :*

Mawaba
Kwisted het het druk en daarnaast heeft ze wat afstand van Fok genomen. Heb nog wel wat berichtjes gekregen maar op m'n laatste vraag kortgeleden(half feb) heeft ze niet meer gereageerd.
Ah oke, dank je. Ben ik toch niet helemaal gek, ik miste haar al. Hoop dat alles goed gaat!
pi_138043251
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:47 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ah oke, dank je. Ben ik toch niet helemaal gek, ik miste haar al. Hoop dat alles goed gaat!
Laatste berichten waren iig positief. Vind het ook erg jammer dat ze niet meer op fok post.

Musique
:*
pi_138044055
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:44 schreef Musique het volgende:

Ik heb de hele dag al last van onbedaarlijke huilbuien. Ik loop te janken om alles. Voel me zo kut. We gaan er zo even tussenuit, vind het ook zo sneu voor mijn lief, die voelt zich zo machteloos. Ik kan er niets aan doen maar kan niet stoppen met huilen :'( Kraamtranen vóór de bevalling?
Ik had dat vorige week ook n dag... Om alles gingen de sluizen open... Ben veel minder ver dan jij maar herken t wel.
Het gaat weer over :*
S. 2014
J. 2016
pi_138046806
Musje gefeliciteerd met je mini musje! *O* En wat was hij er snel! :o

Even een :* voor de dames met pre-kraamtranen.

DAD dat is schrikken. Maar het hoeft echt niets te betekenen. Ik had een heel inlegkruisje vol en daarna nog regelmatig bloed tot de 11e week. Sterkte met afwachten, het is gewoon klote en onzeker allemaal. :*
pi_138047231
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:44 schreef Musique het volgende:

Heel begrijpelijk hoor. Je zit bomvol hormonen, er leven 2 kinderen van jouw energie en je staat voor een megaverandering in je leven. Al die dingen zijn heftig en bij elkaar al helemaal. Nog even volhouden, je bent er bijna! Wanneer moet je weer voor controle? En wat is het beleid bij jou nu?
pi_138047310
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:44 schreef Poppejans het volgende:
35 weken vandaag!
Begonnen aan de babywasjes
[ link | afbeelding ]
O+

19 maanden terug was ik nog aan de babywas, maar ik was echt vergeten hoe klein en cute die eerste kleertjes zijn. Mijn eerste reactie toen ik van de week wat spul in mijn handen had, was: huh, is dit gekrompen..? :? :D
  zaterdag 22 maart 2014 @ 17:46:24 #249
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_138047458
Bedankt voor alle felicitaties dames O+

Het was een heftige dag gister. Na het breken van de vliezen kreeg ik al snel weeën. Veel weeën incl beenweeën, heel snel na elkaar :X Daar bleek geen remifentanil tegenop te kunnen... Vergeleken met de vorige bevalling viel het me tegen, maar volgens de mensen in het ziekenhuis was het een droombevalling :D Op het moment dat ik de weeën niet meer op kon vangen kreeg ik een perswee en toen schoot ons jongetje er zo uit :o Infuus met pijnstilling stond nog vol open en T. werd wat versuft geboren. Icm met z'n lancering en mijn zwangersdiabetes is besloten hem op te nemen op de afdeling neonatologie. Niet leuk, maar het was wel echt nodig :{

Inmiddels is T. van de meeste apparatuur af, hebben we vandaag al heel veel kunnen knuffelen en heeft hij ook z'n eerste live voeding binnen O+ En hij is mooi, een klein dikkopje, zit nog vol nesthaar O+ , lijkt op z'n broer maar is tegelijkertijd een heel ander jongetje O+

Met mij gaat het ook goed! Mijn glucosewaarden zijn aan het normaliseren en ben relatief goed uit de bevalling gekomen. Loop alleen wel kreupel, echt, haat aan beenweeën :X En verder geloof ik dat ik stijf sta van de hormonen, op alle foto's zie ik mezelf met een idioot gelukzalige glimlach :D :') O+
Oude (on)bekende.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 17:58:15 #250
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138047859
Gefeliciteerd! Mooie naam is het geworden O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')