Vocht achter de baarmoeder komt best vaak voor. Zeker als het niet veel is, is het niet iets om je ongerust over te maken. Als het wel iets serieus zou zijn had de gynaecoloog er ook wel meer aandacht aan besteed. Wat heeft de gynaecoloog er over gezegd?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:51 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Weet iemand of het "normaal" is als er wat vocht achter de baarmoeder zit. Mijn gynaecoloog zei er niet veel over. En het blijft toch een beetje rondspoken op de achtergrond.
Wat voor potjes zijn dat? Doopsuiker is voor bij de doop toch? Of is dat bij jullie anders?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:03 schreef StefanieV het volgende:
Hier zijn de doopsuikerpotjes af! Enkel nog vullen met suikerbonen in april en dan is dit ook af! En nog steeds verliefd op onze naam!
Doopsuiker is eigenlijk een dialectwoord. Het is geboortesuiker. In BE is het de traditie dat er bij de geboorte een klein geschenkje wordt gegeven aan de bezoekers met suikerbonen. Dus bij ons zijn het glazen potjes met de naam erop en suikerbonen erin. Bij de doop wordt er niets meer gegeven behalve etenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat voor potjes zijn dat? Doopsuiker is voor bij de doop toch? Of is dat bij jullie anders?
Dopen doen wij pas met een maand of 6 denk ik, eerst nog even uitzoeken waar(mijn man is katholiek, ikzelf protestants).
Oh ok dan, dacht dat er mss iets gebeurd was ofzo..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:19 schreef Skittles het volgende:
Volgens mij heeft SQ een 4 dagen minivakantie StefanieV. Toevallig zat ik ook net te denken waar ze gebleven was.
Dan is dat inderdaad anders dan hier, grappig! Is dat in plaats van beschuit met muisjes, of doen jullie dat ook?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:43 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Doopsuiker is eigenlijk een dialectwoord. Het is geboortesuiker. In BE is het de traditie dat er bij de geboorte een klein geschenkje wordt gegeven aan de bezoekers met suikerbonen. Dus bij ons zijn het glazen potjes met de naam erop en suikerbonen erin. Bij de doop wordt er niets meer gegeven behalve eten
Ah oke, dank je. Ben ik toch niet helemaal gek, ik miste haar al. Hoop dat alles goed gaat!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:01 schreef Zoë23 het volgende:
Gefeliciteerd mevrMus!! Wat een mooie naam!
DaD
Mawaba
Kwisted het het druk en daarnaast heeft ze wat afstand van Fok genomen. Heb nog wel wat berichtjes gekregen maar op m'n laatste vraag kortgeleden(half feb) heeft ze niet meer gereageerd.
Laatste berichten waren iig positief. Vind het ook erg jammer dat ze niet meer op fok post.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:47 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ah oke, dank je. Ben ik toch niet helemaal gek, ik miste haar al. Hoop dat alles goed gaat!
Ik had dat vorige week ook n dag... Om alles gingen de sluizen open... Ben veel minder ver dan jij maar herken t wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:44 schreef Musique het volgende:
DaD eenvoor jou.
Ik heb de hele dag al last van onbedaarlijke huilbuien. Ik loop te janken om alles. Voel me zo kut. We gaan er zo even tussenuit, vind het ook zo sneu voor mijn lief, die voelt zich zo machteloos. Ik kan er niets aan doen maar kan niet stoppen met huilenKraamtranen vóór de bevalling?
Heel begrijpelijk hoor. Je zit bomvol hormonen, er leven 2 kinderen van jouw energie en je staat voor een megaverandering in je leven. Al die dingen zijn heftig en bij elkaar al helemaal. Nog even volhouden, je bent er bijna! Wanneer moet je weer voor controle? En wat is het beleid bij jou nu?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:44 schreef Musique het volgende:
DaD eenvoor jou.
Ik heb de hele dag al last van onbedaarlijke huilbuien. Ik loop te janken om alles. Voel me zo kut. We gaan er zo even tussenuit, vind het ook zo sneu voor mijn lief, die voelt zich zo machteloos. Ik kan er niets aan doen maar kan niet stoppen met huilenKraamtranen vóór de bevalling?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:44 schreef Poppejans het volgende:
35 weken vandaag!
Begonnen aan de babywasjes
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |