Goed. Vervelend. Onwijs.quote:Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef Miss_Isis het volgende:
Al even niets meer gehoord, hoe is het met Link? Hoe is het met zijn overbeet? En hoeveel dingen heeft hij inmiddels al opgevreten?
quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed. Vervelend. Onwijs.
Overbeet: we hebben besloten er niks uit te halen, 2 wekelijkse controle om te kijken hoe het zich ontwikkeld. Hij heeft namelijk geen wondjes ofzo in zijn mond.
Veel. Heb vanmorgen kattestront uit zijn muil lopen trekken. Eerste keer sinds 4 weken ofzo. Hij pist uit nijd, hij hing net in de gordijnen en hij ligt nu op de bank
Ooh en hij klom over het trapshot heen en stond in ene gisteren ochtend bovenaan de trap
Hij moest gisteren een dooie duif oppakken en terug brengen.. easy! Hij was de enige die het deed en zoiets had van "PEANUTS!!!!". Moest wel lachen want Mike moest met hem trainen (voetwond dus kan niet goed op onstabiele ondergrond lopen en we trainen op gras, met kuilen...) en toen moest hij die duif bij Mike brengen... hij krijgt commando "apport" pakt keurig die duif op.. (hij mocht niet sjorren of plukken of schudden, hij deed het echt heel netjes in het midden ook) Mike geeft commando "kom voor", hij rent als een mofo Mike voorbij (de trainster wilde hem al pakken omdat die aanzag komen dat hij met de duif er vandoor ging), rent de groep en andere honden voorbij, komt naar mij toe (10 meter verderop stond ik), gaat zitten en legt braaf die duif neer voor mijn potenquote:Op maandag 28 april 2014 14:51 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]puppies. gotta love em
Al is deze wel wat extreem
![]()
Hoe gaat het op de cursus? Vindt hij het leuk? Voegt het nog wat toe? Heb je nog een recente foto?
Wat goed!!quote:Op maandag 28 april 2014 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij moest gisteren een dooie duif oppakken en terug brengen.. easy! Hij was de enige die het deed en zoiets had van "PEANUTS!!!!". Moest wel lachen want Mike moest met hem trainen (voetwond dus kan niet goed op onstabiele ondergrond lopen en we trainen op gras, met kuilen...) en toen moest hij die duif bij Mike brengen... hij krijgt commando "apport" pakt keurig die duif op.. (hij mocht niet sjorren of plukken of schudden, hij deed het echt heel netjes in het midden ook) Mike geeft commando "kom voor", hij rent als een mofo Mike voorbij (de trainster wilde hem al pakken omdat die aanzag komen dat hij met de duif er vandoor ging), rent de groep en andere honden voorbij, komt naar mij toe (10 meter verderop stond ik), gaat zitten en legt braaf die duif neer voor mijn poten![]()
![]()
![]()
Link was gisteren de beste van zijn klas. Hij vind het geweldig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Issie ook! Zal zo ff goeie foto plaatsen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 07:28 schreef Harajuku. het volgende:
Haha hij lijkt al vet groot op die laatste foto
Geweldigquote:Op maandag 28 april 2014 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij moest gisteren een dooie duif oppakken en terug brengen.. easy! Hij was de enige die het deed en zoiets had van "PEANUTS!!!!". Moest wel lachen want Mike moest met hem trainen (voetwond dus kan niet goed op onstabiele ondergrond lopen en we trainen op gras, met kuilen...) en toen moest hij die duif bij Mike brengen... hij krijgt commando "apport" pakt keurig die duif op.. (hij mocht niet sjorren of plukken of schudden, hij deed het echt heel netjes in het midden ook) Mike geeft commando "kom voor", hij rent als een mofo Mike voorbij (de trainster wilde hem al pakken omdat die aanzag komen dat hij met de duif er vandoor ging), rent de groep en andere honden voorbij, komt naar mij toe (10 meter verderop stond ik), gaat zitten en legt braaf die duif neer voor mijn poten![]()
![]()
![]()
Link was gisteren de beste van zijn klas. Hij vind het geweldig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SuperLink!quote:Link was gisteren de beste van zijn klas. Hij vind het geweldig.
Aaaaahhhhhhquote:[ afbeelding ]
quote:[ afbeelding ]
Is de laatste foto genomen na dat flesje bier?quote:[ afbeelding ]
Dan is het goedquote:Op woensdag 30 april 2014 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha alsof Q ook maar 1 druppel bier zou afstaan aan die hond
Ik wachtquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Issie ook! Zal zo ff goeie foto plaatsen.
Ja! Hij is echt het tegenovergestelde van Boe ook. Boe was opzichzelf heel erg, hield niet van knuffelen, moest niks van kinderen weten. Link ligt het liefst de hele dag tegen je aan, of op jequote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Snel zwanger raken van een drieling dan! Dat zou Hont vast eeeenig vinden!![]()
Ben je niet goed snik?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Snel zwanger raken van een drieling dan! Dat zou Hont vast eeeenig vinden!![]()
Eigenlijk allesquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Knappe Link!
Is er nog wat heel in je huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |