Charles is de reďncarnatie van John Lennon, volgens hem is alles leuk en moet er vrede op aarde zijn. Link doesn't agreequote:
quote:Op zondag 6 april 2014 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Charles is de reďncarnatie van John Lennon, volgens hem is alles leuk en moet er vrede op aarde zijn. Link doesn't agree![]()
Maar 't is wel een leuk eikeltje
PIEPEN jonguh.quote:Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Nice! Vond ie het wat? Heb je er ook die buggyset bij of niet?
quote:Op zondag 6 april 2014 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
PIEPEN jonguh.
3 minuten erin, steeg uit, zeikt in dat ding. Naar schoonouders (3 straten verderop), knuffelen, opnieuw in dat ding, 3 minuten erin, schijten. Heel dat ding onder de kak
Ik ga dat stappenplan eens even lezenquote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Misschien is dit stappenplan wat: *LINK*.
Tis nog een baby hč, hij moet nog wennen. Kleine stapjes!
Omdat ik met Lara wilde gaan fietsen als ze oud genoeg was, heb ik haar eerst ook te voet langs de fiets meegenomen om aan dat ding te wennen.
De buurt vond dat voor schut de straat op en neer liep, maar wel met succes!
Ze volgt als een malle en grote stukken vaak ook los naast de fiets.
Sirene Jonge. "Ahoeeeeeeeeeemiemiemiepieppiep" alsof we hem gingen afmakenquote:
Hangt ervan af of ze aangevreten zijn of nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe lang blijven die nekken trouwens goed?
Ze zijn gedroogd, dus langquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe lang blijven die nekken trouwens goed?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hangt ervan af of ze aangevreten zijn of niet
Link, nee, en maar foto's blijven maken, haha!quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:48 schreef Qwea het volgende:
Kippennekken op tafel laten liggen....
[ afbeelding ]
Link! Nee! Moven bij die tafel!
[ afbeelding ]
Link! Nee!!
[ afbeelding ]
POTVERDIKKIE! LINK NEE!
[ afbeelding ]
Klootzak
Ja, en zie dan maar eens je lach in te houden en hem die nek af te pakken![]()
![]()
Ja ik moest lachen, opvoedkundig verantwoord was het nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:14 schreef Cici het volgende:
[..]
Link, nee, en maar foto's blijven maken, haha!
Mooi hondje hoor
Moet af en toe kunnen tochquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik moest lachen, opvoedkundig verantwoord was het niet
Ja hij doet het uitstekend. Groeit als een mofo en idd goeie vacht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:23 schreef Cici het volgende:
[..]
Moet af en toe kunnen toch
Hij zit trouwens goed in zijn vel of niet? Wat glanst hij mooi!!
Boef? Terreur-tijger. Godsammequote:
Vriendin van mij heeft een choco bruine lab, hij loenst heel iets, echt te cute, en zij doet er ook cursussen mee, ook speuren enzo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hij doet het uitstekend. Groeit als een mofo en idd goeie vacht.
Ja dat is echt lab eigen. Link vind werken voor het vrouwtje ook prachtig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:31 schreef Cici het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft een choco bruine lab, hij loenst heel iets, echt te cute, en zij doet er ook cursussen mee, ook speuren enzo.
Vind hij machtig mooi.
Gaat de goede kant dus op!quote:Op zondag 13 april 2014 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat is echt lab eigen. Link vind werken voor het vrouwtje ook prachtig.
Hij gaf vanmorgen gewoon 3x achter elkaar aan dat ie naar buiten moestslimme puppy!
Haha, die zijn zo dope, ik kwam er vorige week een tegen, die had ik echt zo mee naar huis genomenquote:Op maandag 14 april 2014 07:52 schreef Qwea het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met die bull's he.
Komt ie he :quote:Op maandag 14 april 2014 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Ff serieus, waarom kan ie bij die spullen?
Thee, medicijnen, dat ligt toch niet op hondhoogte?
Ja bovenaan de trap dan ookquote:Op maandag 14 april 2014 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Bwhehehe, sukkel, halverwege de trap is dus duidelijk wel op puphoogte!
Ja als ie de trap op kan dan is dat zo idd, slimpiequote:
Domme hond durft er wel op, niet afquote:Op maandag 14 april 2014 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja als ie de trap op kan dan is dat zo idd, slimpie
En je zooi er niet opsmijtenquote:Op maandag 14 april 2014 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Domme hond durft er wel op, niet af
Maar ff traphekje fixen
En je staat erbij foto's te maken terwijl hij dat aan het doen is?quote:Op maandag 14 april 2014 09:41 schreef Qwea het volgende:
09:39, we hebben gehad :
De veger, het dekbed, de kussens, de schoenen, mijn iphone, weer de veger en onderstaand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hele avond?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:20 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik ben het eens met de dda. Beter voorkomen dan genezen (en afleren).
Het zijn net kleine kinderen en je houdt er tenminste een opgeruimd huis aan over. Tafelkleed van tafel als hij daar aan gaat hangen, kussens van de bank (in de kast), schoenen niet rond laten slingeren, net als kranten, lege flessen, etensresten, planten, al die shizzle.
Wat wij wel deden was iedere avond een bordje op tafel met ččn blokje kaas of worst (kippenvel, pens, whatever), en de HELE avond laten staan... En dus afblijven!
quote:Na de laatste poep en plas was dat haat late-night-snack voor het slapen gaan... In d'r bak of in de bench.
Poten op tafel? Niet toestaan, nooit! Ni istie nog klein, straks is de salontafel op arbohoogte voor hem... Omnomnomnomnomnomnom.
Lara was ook zo'n brutaaltje, dus ik kan het me helemaal voorstellen! Stiekum geniet ik wel van je verhalen. Ik moest Lara ook iedere minuut van de dag in de gaten houden, zelfs de bench was af en toe niet veilig.
Zeker als Qwea erbij aanmoedigend staat te lachenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ook al gezegd dat ik dr never nooit geen foto's van was gaan maken ieg, maar dat ik echt METEEN had ingegrepen. Nu vindt ie het vast een onwijs leuk spelletje, al dat spul pakken, komt ie weer fijn op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |