Of het is een placebo, dat het lichaam liever gewoon echt rookt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Of voor pleisters misschien?
Hmm. Zijn je longen wellicht ook rood i.p.v. zwart?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:54 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want ik hijs dagelijks een pakje marlboro naar binnen.
Nee want het is op m'n bil.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mogen we een pic van je rode plek zodat we kunnen beoordelen hoe lang je nog te leven hebt ts
Zo'n pleister hoort op je bovenarm.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee want het is op m'n bil.
Echt heel kut gekozen trouwens.![]()
![]()
Waaromquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee want het is op m'n bil.
Echt heel kut gekozen trouwens.![]()
![]()
zijn pener zat al volquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Waarom
Serieus, waarom heb je die plek gekozen
Ik dacht, dan blijft het een beetje droog met douchen enzo, maar dat sloeg eigenlijk ook helemaal nergens op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Waarom
Serieus, waarom heb je die plek gekozen
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik dacht, dan blijft het een beetje droog met douchen enzo, maar dat sloeg eigenlijk ook helemaal nergens op.
Maar wat als je een natte ruft laat, wat dan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik dacht, dan blijft het een beetje droog met douchen enzo, maar dat sloeg eigenlijk ook helemaal nergens op.
Ja ik rook altijd met mijn anus nou goed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Wat is deze?Nicotinepleister op zijn bil
Moest hij dicht bij je sterretje?
Hmmm... waar zou meer water lopen bij douchen... Je bovenarm of je reetquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
gozer, het zit natuurlijk een beetje aan de zijkant. op mijn linkerbil. heb dat ding er alweer afgehaald trouwens, niet te doen man.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar wat als je een natte ruft laat, wat dan.
Je hebt hier duidelijk niet goed over nagedacht.
Plak er eentje op je voorhoofd, dan kun je net doen of je een vrouw uit India bent.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
gozer, het zit natuurlijk een beetje aan de zijkant. op mijn linkerbil. heb dat ding er alweer afgehaald trouwens, niet te doen man.
Denk dat je onder de douche beter gewoon kan roken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja ik rook altijd met mijn anus nou goed.
Nah denk niet dat mensen daarin gaan trappen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Plak er eentje op je voorhoofd, dan kun je net doen of je een vrouw uit India bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |