Beste remedie is voor mij meestal meer bierquote:
Op korte termijn is dat sowieso de beste oplossingquote:Op zondag 23 maart 2014 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Beste remedie is voor mij meestal meer bierdus ga nu naar de kroeg haha. Voetballoze zondag is kut
Tussen de 150 en 200 miljoen. Hoeveel het echt is mag niet bekend worden gemaakt i.v.m. veiligheid. Koekoek. Al dat geld? Ja, al dat geld. Als die Obama niet was gekomen waren er weer wat bejaarden extra gewassen deze maand.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach.... al dat geld. Hoeveel is dat nu op de rijksbegroting?
Beetje veel niet?quote:Op zondag 23 maart 2014 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tussen de 150 en 200 miljoen. Hoeveel het echt is mag niet bekend worden gemaakt i.v.m. veiligheid. Koekoek. Al dat geld? Ja, al dat geld. Als die Obama niet was gekomen waren er weer wat bejaarden extra gewassen deze maand.
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)op-in-Den-Haag.dhtmlquote:Op zondag 23 maart 2014 17:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Beetje veel niet?
24 miljoen begroot ex veiligheid.
Hoe kom je aan dat bedrag?
Los van dat gaat het geld niet naar bejaarden natuurlijk als de top er niet zou zijn.
mm dat is vreemd zit daar een groot complot achterquote:Op zondag 23 maart 2014 19:00 schreef .Masturbatron. het volgende:
las net dat mark dice zn kanalen waren verwijderd
ja heb je wel een beetje gelijk in, chelsea is zoiezo een rijke club .. er gaat wel iets boven AZ hoor..PSVquote:Op zondag 23 maart 2014 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou goed...weet ik niet. Het is een gevoel . Kan er wel helemaal naast zitten. Chelsea klinkt ook chic.
Maar er gaat natuurlijk niets boven AZ he ? En AZ is helemaal niet chic
Maar wel wielrennenquote:Op zondag 23 maart 2014 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Beste remedie is voor mij meestal meer bierdus ga nu naar de kroeg haha. Voetballoze zondag is kut
ge-wel-digquote:
Shit ja, hoe laat was dat?!quote:
Ja lekker! Straks kijken dus, nu ff een aflevering Ghost Adventuresquote:Op zondag 23 maart 2014 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
20:30 beginnen ze met voorbeschouwen. Sport 1 zender v/d maand, dus voor iedereen gratis.
Een geweldige wedstrijd, heel lang geleden dat ik zo'n wedstrijd heb gezien.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:01 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
gezien de eerste helft kan je alles nog verwachtenmaar ik ga nu pitte . Ciaoo
Slaap lekker!quote:
Hey Lavenderr.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey HV! Daar ben je weer
Dadgad niet meer gezien hier![]()
Dadgad had altijd wel aparte muziekjes met virtuoos gitaarspel.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hey Lavenderr.
Hmm jammer, oh well.
Hoppahoppa was ook een leuke user.. Jammer zeg. Het is hier veranderd dus.. Met mij gaat het prima, mijn bloed begint langzaam slomer te stromen dus dat scheelt.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dadgad had altijd wel aparte muziekjes met virtuoos gitaarspel.
Hoppa Hoppa is ook spoorloos verdwenen. Wellicht komt hij nog eens terug.
Hoe is het met je?
De SC is drukker geworden, en het is gezellig hier.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hoppahoppa was ook een leuke user.. Jammer zeg. Het is hier veranderd dus.. Met mij gaat het prima, mijn bloed begint langzaam slomer te stromen dus dat scheelt.Hoe is het met jou?
Wel een beetje fout, hoor, zo tegelijkertijd met die top.quote:
Helemaal niks aan het handjequote:Op maandag 24 maart 2014 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen Div! Geen kater, niks?
Heb hem dan ook niet geheel per ongeluk gepostquote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel een beetje fout, hoor, zo tegelijkertijd met die top.
Fijn! Altijd fijn om blije mensen te zienquote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Helemaal niks aan het handjewel ontzettend lekkere trek, doe me nu tegoed aan wat Snelle Jelle koeken
En ben blij, don't know why!
Hoe issie met jouu?
Uhuh, kan hij goedquote:Op maandag 24 maart 2014 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooie foto zeg. Alsof poes poseerde.
Heeft de kat een wat kleiner oog aan de rechterkant of lijkt dat zo?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Uhuh, kan hij goedHet hielp ook wel dat mijn vriendin net links buiten beeld met eten zat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt maar zoquote:Op maandag 24 maart 2014 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft de kat een wat kleiner oog aan de rechterkant of lijkt dat zo?
En wat een mooi dier zeg. Katten
Wel waakzaam zo te zien.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lijkt maar zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldige katKwam als een bang nerveus hoopje uit het asiel, nu net wat langer dan een jaar geleden. Was dusdanig getraumatiseerd dat hij in eerste instantie in het asiel iedereen aanviel die in de buurt kwam. Heeft daar een half jaar gezeten voordat hij bij ons terecht kwam. En het is me toch een grote knuffelkont nu
Die zat naar voedsel te starenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel waakzaam zo te zien.
Ik wil nu ook weer een kat. Als ik het doe haal ik er ook een uit het asiel.
Doe mij maar een moeilijke. Ik weet al een naam.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die zat naar voedsel te staren
En idd, meer dan genoeg leuke katten in het asiel. Ook minder moeilijke (hadden wij toen bewust voor gekozen) als je dat liever doet
Scrummeltjequote:Op maandag 24 maart 2014 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe mij maar een moeilijke. Ik weet al een naam.
Ik ben heel erg lastig!quote:Op maandag 24 maart 2014 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt goed, klinkt goed. Maar het moet bij een lástige kat passen.
zat veel meer actie in als de classicos die ik me kan herinneren:P (zijn er niet bijzonder veel maar toch)quote:Op zondag 23 maart 2014 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een geweldige wedstrijd, heel lang geleden dat ik zo'n wedstrijd heb gezien.![]()
Slaap lekker.
Haha.. Soms ben ik lastiger dan een kleine baby hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat reuze mee![]()
Wie schuift er aan vanavond Scrum ?
Ah leuk. Altijd lachenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha.. Soms ben ik lastiger dan een kleine baby hoor.
Vanavond is kraay aan de beurt! Word leuk denk ik, supporters hebben dit weekend geloof ik jasjes op hem gegooid
Niveau was ook erg hoog gister, dat waren de vorige classico's toch minder. Daarnaast 7 goals, dat gebeurt ook niet elk jaar.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:26 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
zat veel meer actie in als de classicos die ik me kan herinneren:P (zijn er niet bijzonder veel maar toch)
waarvan 3 penaltiesquote:Op maandag 24 maart 2014 18:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niveau was ook erg hoog gister, dat waren de vorige classico's toch minder. Daarnaast 7 goals, dat gebeurt ook niet elk jaar.
Dat van Ronaldo was buiten de 16, dus onterecht. Dat van Iniesta kon gegeven worden (al was het wel makkelijk). Op Neymar was terecht.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:45 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
waarvan 3 penaltieswaren ze allemaal terecht vond je ?
okee dus terechte winst barca wel. Vond die 2e goal van benzema wel leuk . Had ook erg veel tijdquote:Op maandag 24 maart 2014 18:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat van Ronaldo was buiten de 16, dus onterecht. Dat van Iniesta kon gegeven worden (al was het wel makkelijk). Op Neymar was terecht.
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:51 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
okee dus terechte winst barca wel. Vond die 2e goal van benzema wel leuk . Had ook erg veel tijd
guyviequote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
guyvie
als we dan toch bezig zijn, btw tip noem hem geen dildo zoals een huisgenoot van mij ooit heeft gedaan, ze was m ooit eens kwijt.....![]()
Topshow hoor Scrumquote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]Haha..
Briljant hoor!
Zo, begin nu pas met VI. Hardlopen + Oculus Rift = alles word later.
Gaaf! Het is apart. Sommige demo's zijn echt waanzinnig goed gedaan, heel echt en het is echt alsof je even in een andere wereld stapt. Soms word je er een beetje misselijk van, maar ja, dat was bekend. Maar erg gaaf hoor, echt stukje toekomst.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Topshow hoor Scrum![]()
En hoe bevalt je Oculus?
Ben ook zwaar benieuwd naar de Oculus, lijkt me geweldig icm een spel als Skyrim oid.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaaf! Het is apart. Sommige demo's zijn echt waanzinnig goed gedaan, heel echt en het is echt alsof je even in een andere wereld stapt. Soms word je er een beetje misselijk van, maar ja, dat was bekend. Maar erg gaaf hoor, echt stukje toekomst.
quote:
Wat een waanzin weer om die dingen te willen verbieden. Laat ze zich eens met de echt belangrijke zaken bezighouden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]na overwelidigende reacties van hier, heb ik maar kindersuprise gehaald voor ze hier straks ook verboden zijn
Hier niet hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een waanzin weer om die dingen te willen verbieden. Laat ze zich eens met de echt belangrijke zaken bezighouden.
Ik kocht die altijd voor mijn neefjes. Man wat waren sommige van die dingen moeilijk in elkaar te zetten. Maar zij hadden het zo voor elkaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hier niet hoor
Mja zie topic of regels VS die ze nu ook hier willen invoeren, maar blijf potverdikkie van de Kindersuprises af, Ik heb nog niet alle smurfen
Tegenwoordig mag je al blij zijn als je nog een sticker mag plakken bij die dingen...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kocht die altijd voor mijn neefjes. Man wat waren sommige van die dingen moeilijk in elkaar te zetten. Maar zij hadden het zo voor elkaar.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je al blij zijn als je nog een sticker mag plakken bij die dingen...
idd die zijn helemaal verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]zolang het maar geen tol of een puzzel is
Moet zeggen heb er ooit 1tje op clubgebouw van mijn oude scouting groep neer gehangen zo'n 7 jaar geleden en die zit er nu nogquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
idd die zijn helemaal verschrikkelijk.
ja. scouts zijn moeilijk weg te krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moet zeggen heb er ooit 1tje op clubgebouw van mijn oude scouting groep neer gehangen zo'n 7 jaar geleden en die zit er nu nog
hahaha dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ja. scouts zijn moeilijk weg te krijgen.
Oeh, ongemakkelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:41 schreef Scrummie het volgende:
Zit je dan op een verjaardag met ex en nieuwe vriend. Paaaaaarty
Maar je kan toch posten?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja zou zo even geven
ben ww van fok kwijt
alleen op iPadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je kan toch posten?
Vertel eens wat voor auto je hebt . Ben je blij?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen op iPad
maar een punto uit 2006 met 41.000 km
wow! Geweldig zeg! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen op iPad
maar een punto uit 2006 met 41.000 km
ik heb hem net opgehaaldquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
wow! Geweldig zeg! Gefeliciteerd![]()
Wanneer kan je hem ophalen? Of heb je hem al?
ja goed hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Even een FA aanschieten?
Verder alles goed? Nog steeds zo druk aan het werk?
Top Tjackquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja goed hoor.
is stuk rustiger nu in de tulpen hé
gaat allemaal wel fijn zit lekker in mijn vel, fijn ritme etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |