quote:
Wat een waanzin weer om die dingen te willen verbieden. Laat ze zich eens met de echt belangrijke zaken bezighouden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]na overwelidigende reacties van hier, heb ik maar kindersuprise gehaald voor ze hier straks ook verboden zijn
Hier niet hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een waanzin weer om die dingen te willen verbieden. Laat ze zich eens met de echt belangrijke zaken bezighouden.
Ik kocht die altijd voor mijn neefjes. Man wat waren sommige van die dingen moeilijk in elkaar te zetten. Maar zij hadden het zo voor elkaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hier niet hoor
Mja zie topic of regels VS die ze nu ook hier willen invoeren, maar blijf potverdikkie van de Kindersuprises af, Ik heb nog niet alle smurfen
Tegenwoordig mag je al blij zijn als je nog een sticker mag plakken bij die dingen...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kocht die altijd voor mijn neefjes. Man wat waren sommige van die dingen moeilijk in elkaar te zetten. Maar zij hadden het zo voor elkaar.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je al blij zijn als je nog een sticker mag plakken bij die dingen...
idd die zijn helemaal verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]zolang het maar geen tol of een puzzel is
Moet zeggen heb er ooit 1tje op clubgebouw van mijn oude scouting groep neer gehangen zo'n 7 jaar geleden en die zit er nu nogquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
idd die zijn helemaal verschrikkelijk.
ja. scouts zijn moeilijk weg te krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moet zeggen heb er ooit 1tje op clubgebouw van mijn oude scouting groep neer gehangen zo'n 7 jaar geleden en die zit er nu nog
hahaha dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ja. scouts zijn moeilijk weg te krijgen.
Oeh, ongemakkelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:41 schreef Scrummie het volgende:
Zit je dan op een verjaardag met ex en nieuwe vriend. Paaaaaarty
Maar je kan toch posten?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja zou zo even geven
ben ww van fok kwijt
alleen op iPadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je kan toch posten?
Vertel eens wat voor auto je hebt . Ben je blij?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen op iPad
maar een punto uit 2006 met 41.000 km
wow! Geweldig zeg! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen op iPad
maar een punto uit 2006 met 41.000 km
ik heb hem net opgehaaldquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
wow! Geweldig zeg! Gefeliciteerd![]()
Wanneer kan je hem ophalen? Of heb je hem al?
ja goed hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Even een FA aanschieten?
Verder alles goed? Nog steeds zo druk aan het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |