abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:16:32 #226
382129 crew  Donna
pi_143439525
Kail heeft sowieso issues maar ik denk dat hormonen ook een hele hoop met je doen. Ik weet niet maar ik vind Javi soms wel een beetje dom overkomen. Snap wel dat je dan een soort van gefrustreerd raakt. Een combi van haar karakter, hormonen en weinig slaap maakt haar niet de leukste vrouw nee.

Ik kijk wel wat positiever naar Jenelle maar vind Nathan per episode nepper worden. Damn wat een acteur. Zitten ze in de auto beloofd hij haar een betere boyfriend te zijn waarop zij duidelijk trots zegt dat ze binnen een suprise heeft. Gaat hij eerst met de hond spelen in de tuin. Je kon gewoon zien dat ze zich alweer moest houden.

Better boyfriend my ass. Ik hoop wel voor Jenelle dat het nu beter gaat.
pi_143546888
Catelynn en Tyler krijgen wederom een meisje
http://www.dailymail.co.u(...)er-reveal-party.html
pi_143583950
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:22 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het zo jammer van Leah. Zoals het op mij overkomt hebben ze samen een fantastisch inkomen om van te leven en ze verprutst het helemaal. Ze komt zo ondankbaar over. Ik denk dat geen een van de meiden het zo goed heeft als haar.

Maar gelukkig gaf ze in de vorige aflevering ook toe dat ze issues heeft met geld uitgeven.
Leah is gewoon trailertrash.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_143584032
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:16 schreef DonnaRush het volgende:
Kail heeft sowieso issues maar ik denk dat hormonen ook een hele hoop met je doen. Ik weet niet maar ik vind Javi soms wel een beetje dom overkomen. Snap wel dat je dan een soort van gefrustreerd raakt. Een combi van haar karakter, hormonen en weinig slaap maakt haar niet de leukste vrouw nee.

Ik kijk wel wat positiever naar Jenelle maar vind Nathan per episode nepper worden. Damn wat een acteur. Zitten ze in de auto beloofd hij haar een betere boyfriend te zijn waarop zij duidelijk trots zegt dat ze binnen een suprise heeft. Gaat hij eerst met de hond spelen in de tuin. Je kon gewoon zien dat ze zich alweer moest houden.

Better boyfriend my ass. Ik hoop wel voor Jenelle dat het nu beter gaat.
Hormonen? Is Kailyn weer zwanger?

Javier is volgens mij een grote goedsul maar idd wat traag van begrip.
Kailyn was natuurlijk ook al heel jong zelfstandig en op zichzelf aangewezen. Ze had geen vangnet zoals de meeste andere teenmoms. Hoe beroerd die soms ook was.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:17:41 #230
382129 crew  Donna
pi_143584175
Nee, maar zo oud is die kleine nog niet en ze geeft nog borstvoeding. Volgens mij slaat de boel dan nog steeds regelmatig op hol qua hormonen. Maar dat kan ik mis hebben ;)
pi_143584358
nah ja, toen ze javi een beuk gaf was ze volgens mij niet zwanger en kreeg isaac al jaren geen borstvoeding meer
maar goed, ze heeft sowieso een kort lontje denk ik en kail is ook belast met haar verleden
dat in combinatie met suffige goedzak javi en dan kan het af en toe ploffen
pi_143584424
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:17 schreef DonnaRush het volgende:
Nee, maar zo oud is die kleine nog niet en ze geeft nog borstvoeding. Volgens mij slaat de boel dan nog steeds regelmatig op hol qua hormonen. Maar dat kan ik mis hebben ;)
Hij is van half november dan kan het idd nog wel ja ;)
En dat idd icm met haar karakter ;)

Heb btw nog geen afl gezien van dit seizoen. Dat wordt weer alles achter mekaar kijken :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_143584535
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:24 schreef JaneDoe het volgende:
nah ja, toen ze javi een beuk gaf was ze volgens mij niet zwanger en kreeg isaac al jaren geen borstvoeding meer
maar goed, ze heeft sowieso een kort lontje denk ik en kail is ook belast met haar verleden
dat in combinatie met suffige goedzak javi en dan kan het af en toe ploffen
Op de 1 of andere manier kan ik me best wel een beetje inleven in haar en kan ik het van haar wel hebben.
Sommige dingen begrijp ik ook zo goed hoe zij zich ongeveer moet voelen en waarom ze zo dus reageert :@
Niet dat ik het altijd even correct vind hoor.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:37:24 #234
382129 crew  Donna
pi_143584750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:24 schreef JaneDoe het volgende:
nah ja, toen ze javi een beuk gaf was ze volgens mij niet zwanger en kreeg isaac al jaren geen borstvoeding meer
maar goed, ze heeft sowieso een kort lontje denk ik en kail is ook belast met haar verleden
dat in combinatie met suffige goedzak javi en dan kan het af en toe ploffen
Dat is waar. Maar dat zei ik eerder ook al, het zit ook gewoon in haar karakter. Ze is vrij opvliegend haha.

En Kail zei ook op Twitter ook dat het vlak na de bevalling een tijdje lastig ging en dat het huwelijk en een tweede kindje echt niet was wat ze ervan verwacht had. Maar dat dat inmiddels weer helemaal goed gaat. Dus dat geloof ik dan maar :D
pi_143590982
Ik heb erg met Kailyn te doen. Die heeft er inderdaad altijd ontzettend alleen voorgestaan, al had ze wel weer telkens een vriendje om haar (moreel) te steunen.

Wat ik echter onvergeeflijk vind is dat ze er nauwelijks begrip voor lijkt te hebben dat Jo, de vader van Isaac, een relatie met zijn zoon wil hebben. Ze is alleen maar bezig met haar eigen leventje, waar zij wil wonen en hoe onrechtvaardig het is dat Jo haar ervan wil weerhouden om te verhuizen. Het lijkt me nogal wiedes dat hij zijn zoon in de buurt wil hebben en houden. Ik vind het heel onsympathiek dat zij daar geen rekening mee houdt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_143591076
Ik dacht trouwens dat Jenelle per ongeluk zwanger was geraakt van haar jongste, maar uit de aflevering van gisteren maak ik op dat het een bewuste keuze was om nog een kind te krijgen. Ik kan er niet bij hoe kortzichtig en egoïstisch ze is. Ze heeft nog maar twee maanden een relatie met die pief en gaat misschien de gevangenis in...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:28:37 #237
382129 crew  Donna
pi_143591225
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht trouwens dat Jenelle per ongeluk zwanger was geraakt van haar jongste, maar uit de aflevering van gisteren maak ik op dat het een bewuste keuze was om nog een kind te krijgen. Ik kan er niet bij hoe kortzichtig en egoïstisch ze is. Ze heeft nog maar twee maanden een relatie met die pief en gaat misschien de gevangenis in...
Zit je in het begin van seizoen 5?
pi_143591405
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:28 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Zit je in het begin van seizoen 5?
Ik weet het niet precies meer waar ik ben, want de programmering van MTV is me steevast een raadsel en daardoor zie ik veel door elkaar heen. Ik heb net de aflevering gezien waarin Jenelle en Nathan aan de moeder van Jenelle vertellen dat ze een kind willen. En Javi en Kailyn zijn net verhuisd (terwijl Kailyn nog zwanger is).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:35:01 #239
382129 crew  Donna
pi_143591449
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies meer waar ik ben, want de programmering van MTV is me steevast een raadsel en daardoor zie ik veel door elkaar heen. Ik heb net de aflevering gezien waarin Jenelle en Nathan aan de moeder van Jenelle vertellen dat ze een kind willen. En Javi en Kailyn zijn net verhuisd (terwijl Kailyn nog zwanger is).
Okay. Ja volgens mij zit je dan aan het begin van het seizoen inderdaad. :Y Seizoen 5 begint uit twee delen. Tussen beide delen zat ook een redelijke periode van 'niet-filmen'.
pi_143591500
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:35 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Okay. Ja volgens mij zit je dan aan het begin van het seizoen inderdaad. :Y Seizoen 5 begint uit twee delen. Tussen beide delen zat ook een redelijke periode van 'niet-filmen'.
Is de rest dan al uitgezonden?

Ik zit nu weer naar een terugblikaflevering te kijken. Ik snap er niks meer van. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_143591932
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Is de rest dan al uitgezonden?

Ik zit nu weer naar een terugblikaflevering te kijken. Ik snap er niks meer van. :+
seizoen 5 aflevering 17 begint het tweede deel mee.
(Ik hengel ze net binnen via pb ;) )
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_143592093
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb erg met Kailyn te doen. Die heeft er inderdaad altijd ontzettend alleen voorgestaan, al had ze wel weer telkens een vriendje om haar (moreel) te steunen.

Wat ik echter onvergeeflijk vind is dat ze er nauwelijks begrip voor lijkt te hebben dat Jo, de vader van Isaac, een relatie met zijn zoon wil hebben. Ze is alleen maar bezig met haar eigen leventje, waar zij wil wonen en hoe onrechtvaardig het is dat Jo haar ervan wil weerhouden om te verhuizen. Het lijkt me nogal wiedes dat hij zijn zoon in de buurt wil hebben en houden. Ik vind het heel onsympathiek dat zij daar geen rekening mee houdt.
Met het laatste deel wel eens ja. Maar heb ook het gevoel dat Jo nog lekker veel aan het stappen is enzo. Ook als Isaac er is. En hij Isaac dan bij zijn ouders achterlaat.
Hetzelfde gevoel heb ik ook bij Adam en Ryan. Dan kan ik me wel voorstellen dat je iets minder rekening met de ander houdt.
De 3 moeders gaan 100% voor hun kind en zijn niet elk weekend de hort op hun kind bij de oppas achterlatend.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:57:00 #243
382129 crew  Donna
pi_143592156
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Is de rest dan al uitgezonden?

Ik zit nu weer naar een terugblikaflevering te kijken. Ik snap er niks meer van. :+
In Nederland of in Amerika? Ik loop gelijk met Amerika.
pi_143592184
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Met het laatste deel wel eens ja. Maar heb ook het gevoel dat Jo nog lekker veel aan het stappen is enzo. Ook als Isaac er is. En hij Isaac dan bij zijn ouders achterlaat.
Hetzelfde gevoel heb ik ook bij Adam en Ryan. Dan kan ik me wel voorstellen dat je iets minder rekening met de ander houdt.
De 3 moeders gaan 100% voor hun kind en zijn niet elk weekend de hort o hun kind bij de oppas achterlatend.
Ik begrijp dat het voor Kailyn wrang is dat zij niet zo'n vangnet als Jo heeft, maar hij was natuurlijk ook maar een knulletje toen hij een kind kreeg met haar. Hij is een van de weinige jongens in de verschillende teenmom-reeken geweest die zich van meet af aan betrokken bij en geïnteresseerd in zijn kind heeft getoond. Hij houdt echt van Isaac; dat is werkelijk geweldig om te zien en ik wou dat Kailyn dat meer voor ogen kon houden. Nu komt ze vaak eenvoudigweg jaloers over, jaloers op het vangnet dat Jo wel heeft en zij maar al te goed had kunnen gebruiken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_143593804
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

De 3 moeders gaan 100% voor hun kind en zijn niet elk weekend de hort op hun kind bij de oppas achterlatend.
nou las ik anders dat met name maci ook flink aan t stappen is wanneer bentley bij zijn vader is.. zij weet het echter goed buiten het zicht van de camera te houden waardoor het overkomt dat ze altijd maar zit te balen van het party gedrag van ryan terwijl zij in de weekenden braaf met dr neus in de boeken zit

niet dat er wat mis mee is, maar zij schijnt dus ook regelmatig uit te gaan
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:56:12 #247
382129 crew  Donna
pi_143594070
Ik heb niks met Adam, maar Adam heeft in zo`n check up met Dr.Drew ook wel eens gezegd dat MTV de vaders 'slecht' laat lijken.
pi_143594380
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:56 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb niks met Adam, maar Adam heeft in zo`n check up met Dr.Drew ook wel eens gezegd dat MTV de vaders 'slecht' laat lijken.
wat me er dan weer aan herinnert dat uit één van die check ups ook bleek dat chelsea ook vreemd ging terwijl ze met adam was, volgens mij zelfs met zijn vrienden

idd niet dat adam en de andere vaders heilig zijn, maar de teen moms worden aardig uit de wind gehouden
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:06:11 #249
382129 crew  Donna
pi_143594410
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wat me er dan weer aan herinnert dat uit één van die check ups ook bleek dat chelsea ook vreemd ging terwijl ze met adam was, volgens mij zelfs met zijn vrienden

idd niet dat adam en de andere vaders heilig zijn, maar de teen moms worden aardig uit de wind gehouden
Jup. Terwijl ze zwanger was van Aubree lag ze in bed met een vriend van hem. Volgens mij was dat uit dezelfde check-up.
pi_143594562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:06 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Jup. Terwijl ze zwanger was van Aubree lag ze in bed met een vriend van hem. Volgens mij was dat uit dezelfde check-up.
Dat was zeker na een van de vele keren dat hij haar had gedumpt?

Ik vind het te ver gaan om te doen alsof de vaders stelselmatig in een negatief daglicht worden gezet. Volgens mij zit er wel een kern van waarheid in dat de meeste vaders zich onverantwoordelijk tonen en na de geboorte van hun kind hun gangetje gaan (enkele uitzonderingen daargelaten). Ryan en Adam zijn allebei ongelooflijke hufters geweest die zich onbetrouwbaar hebben getoond. Hun gedrag valt niet te bagatelliseren.

Het valt me op dat je van sommige vaders wat meer te zien krijgt, bijv. van Jo. Dat roept wel meteen meer sympathie op. Ik heb de indruk dat hij en zijn ouders ook graag de andere kant van het verhaal willen laten zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')