uhhuh, "handschoenen" jaquote:Scarlett Johansson speelt de rol van Black Widow, een vrouw met leuke handschoenen.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef Sotchi2014 het volgende:
Waar kan ik mijn inzending heensturen?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef Sotchi2014 het volgende:
quote:Post het vervolgens in dit topic
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef Sotchi2014 het volgende:
quote:
quote:
quote:
Bijvoorbeeld. Op Youtube zou leuk zijnquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:41 schreef Sotchi2014 het volgende:
Lekker dan, moet ik met m'n kop op het web. Schild ervoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 maart 2014 00:20 schreef etiket het volgende:
Ik doe ook mee!
Ik heb vandaag - oh kijk, 't is ondertussen al gisteren - een filmpje gemaakt!
Het staat op Youtube (best op youtube zelf bekijken - wegens in 'embed' zie je mijn toegevoegde tekst niet):
Het filmpje staat bol van de 'annotaties' die vermoedelijk niet via embedden op FOK! of via smartphone zichtbaar zijn, dus best gewoon op youtube zelf en met de laptop of pc bekijken!
Indien filmpjes niet zouden mogen meedoen - of hij kan niet afgespeeld worden - dan is hier alvast een 'movie-still'
[ afbeelding ]
We have a winnerquote:Op zondag 23 maart 2014 00:20 schreef etiket het volgende:
Ik doe ook mee!
Ik heb vandaag - oh kijk, 't is ondertussen al gisteren - een filmpje gemaakt!
Het staat op Youtube (best op youtube zelf bekijken - wegens in 'embed' zie je mijn toegevoegde tekst niet):
Het filmpje staat bol van de 'annotaties' die vermoedelijk niet via embedden op FOK! of via smartphone zichtbaar zijn, dus best gewoon op youtube zelf en met de laptop of pc bekijken!
Indien filmpjes niet zouden mogen meedoen - of hij kan niet afgespeeld worden - dan is hier alvast een 'movie-still'
[ afbeelding ]
Ze vliegen elkaar bij Disney momenteel in de haren om te bepalen wie de winnaars zijn.quote:
haha ik dacht altijd dat Disney zo vredelievend bedrijf wasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze vliegen elkaar bij Disney momenteel in de haren om te bepalen wie de winnaars zijn.
Zolang het maar een happy ending heeft tochquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:29 schreef kotsjuhbaf het volgende:
[..]
haha ik dacht altijd dat Disney zo vredelievend bedrijf was
Dan hoop ik niet dat de nieuwe Disney film zich in Thailand gaat afspelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:34 schreef Cocaholic het volgende:
[..]
Zolang het maar een happy ending heeft toch?
Ik zat er al op te wachtenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat de nieuwe Disney film zich in Thailand gaat afspelen.
Mij ook, ik werk er 10 minuten vandaan hahaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:21 schreef Roces18 het volgende:
![]()
![]()
![]()
etiket kan me altijd meenemen naar de première
En daarna pannenkoeken eten zekerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:21 schreef Roces18 het volgende:
![]()
![]()
![]()
etiket kan me altijd meenemen naar de première
Een Sony koptelefoon van bol.comquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:55 schreef Cocaholic het volgende:
[..]
En daarna pannenkoeken eten zeker
Gefeliciteerd winnaars. Nu kan ik alsnog een andere koptelefoon gaan zoeken
Hoe smaakte de pannenkoek?quote:
Moet nog even kijken wat ik doe, ik stel er voor nu nog even geen eisen aan. Wellicht een chinese import van ebay voor een paar maanden, en dan(als ik een nieuwe telefoon heb) zo'n kwaliteit bluetooth koptelefoon. Vooralsnog even sparen dusquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Een Sony koptelefoon van bol.com?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |