FOK! mag in samenwerking met Disney een aantal toffe prijzen weggeven van Captain America - The Winter Soldier! We mogen drie keer een unieke koptelefoon en sportsband weggeven. Deze prijzen zijn niet in de winkel te koop! Als bonus hebben we ook nog een hoofdprijs van twee kaartjes voor de exclusieve première van deze vette film, op 26 maart in de Heineken Music Hall (inloop 19:00 uur, aanvang 19:45 uur)! De winnaar van de hoofdprijs ontvangt uiteraard ook de koptelefoon en sportsband.

uhhuh, "handschoenen" jaquote:Scarlett Johansson speelt de rol van Black Widow, een vrouw met leuke handschoenen.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef Sotchi2014 het volgende:
Waar kan ik mijn inzending heensturen?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef Sotchi2014 het volgende:
quote:Post het vervolgens in dit topic
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef Sotchi2014 het volgende:
quote:
quote:
quote:
Bijvoorbeeld. Op Youtube zou leuk zijnquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:41 schreef Sotchi2014 het volgende:
Lekker dan, moet ik met m'n kop op het web. Schild ervoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 maart 2014 00:20 schreef etiket het volgende:
Ik doe ook mee!
Ik heb vandaag - oh kijk, 't is ondertussen al gisteren - een filmpje gemaakt!
Het staat op Youtube (best op youtube zelf bekijken - wegens in 'embed' zie je mijn toegevoegde tekst niet):
Het filmpje staat bol van de 'annotaties' die vermoedelijk niet via embedden op FOK! of via smartphone zichtbaar zijn, dus best gewoon op youtube zelf en met de laptop of pc bekijken!
Indien filmpjes niet zouden mogen meedoen - of hij kan niet afgespeeld worden - dan is hier alvast een 'movie-still'
[ afbeelding ]
We have a winnerquote:Op zondag 23 maart 2014 00:20 schreef etiket het volgende:
Ik doe ook mee!
Ik heb vandaag - oh kijk, 't is ondertussen al gisteren - een filmpje gemaakt!
Het staat op Youtube (best op youtube zelf bekijken - wegens in 'embed' zie je mijn toegevoegde tekst niet):
Het filmpje staat bol van de 'annotaties' die vermoedelijk niet via embedden op FOK! of via smartphone zichtbaar zijn, dus best gewoon op youtube zelf en met de laptop of pc bekijken!
Indien filmpjes niet zouden mogen meedoen - of hij kan niet afgespeeld worden - dan is hier alvast een 'movie-still'
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |