SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Same here..29 stuksquote:
en 6 op mijn tradepile die kapot zijn.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
IF Buffon nu al 79k....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen met een Serie A team met IF spelers wil vast die enige IF keeper er ook in hebben. Ik zet een tientje in op meer dan 100K.
[ Bericht 93% gewijzigd door Tobi-wan op 20-03-2014 02:18:46 ]![]()
quote:Enorm goed TOTW + die 5k packs waren een soort van driedubbele happy hourquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:08 schreef DutchSL het volgende:
Veel ligt er aan hoe scheutig EA is met happy hours.
En welke andere spelers er in de packs zitten (Messi oa zal wel garant staan voor veel geopende packs).![]()
![]()
Ik bak er echt niks van vandaag, alles zit tegen en valt verkeerd. Dan pak ik eindelijk een echt lekkere overwinning na verlenging waar ik wat voldoening uit haal, flikkeren ze me van de server af na het laatste fluitje..Tragisch panisch hoerenspel is dit..echt ongekend. Nu slapen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:48 schreef Tim86 het volgende:
Tragisch panisch hoerenspel is dit..echt ongekend.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik bak er echt niks van vandaag, alles zit tegen en valt verkeerd. Dan pak ik eindelijk een echt lekkere overwinning na verlenging waar ik wat voldoening uit haal, flikkeren ze me van de server af na het laatste fluitje..Tragisch panisch hoerenspel is dit..echt ongekend. Nu slapen
Zo herkenbaar. Ik gooi nooit met mijn controller, maar als dit soort dingen mij overkomen moet ik me vaak toch even inhouden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
The fuck...en dan nog denken dat ze mensen blij gaan maken met van die debiele daily gifts
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaad, doe maar gewoon nog een serie van die rare gold packsquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
The fuck...en dan nog denken dat ze mensen blij gaan maken met van die debiele daily gifts![]()
![]()
Of gewoon niks. Dit voelt aan als eerst 100 euro cadeau krijgen, en daarna doen ze - als klap op de vuurpijl - nog 15 cent erbijquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Inderdaad, doe maar gewoon nog een serie van die rare gold packs
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
laagste BIN koscielny zit vandaag alweer op 70K(nu dilemma verkopen of toch houden)
verder nog flink wat consumables binnen geharkt. (en natuurlijk die 3 bronze kaarten uit het giftpack)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zat ook te kijken. Vind Koscielny en Buffon kopen eigenlijk wel een gokje waard nu.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:48 schreef FCsuarez het volgende:
laagste BIN koscielny zit vandaag alweer op 70K(nu dilemma verkopen of toch houden)
verder nog flink wat consumables binnen geharkt. (en natuurlijk die 3 bronze kaarten uit het giftpack)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gister gekocht voor 60K nadat hij een dal had van 57.5K ben alleen bang dat hij eind van de week weer gaat dalen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijken. Vind Koscielny en Buffon kopen eigenlijk wel een gokje waard nu.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tsja...volgens mij hangt dat volledig af van de vraag of EA nog gaat stunten met packs.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gister gekocht voor 60K nadat hij een dal had van 57.5K ben alleen bang dat hij eind van de week weer gaat dalen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dacht gister een goede koop gedaan te hebben met 1K boven de IFquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja ik zat ook al te kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast heeft echt goede stats, en dat voor 12k
Maar hij is dus 15-16k op de Xbox, dus mensen met de IF moeten zich even realiseren dat ze er nooit vanaf gaan komen en die discarden, zodat de SIF nog iets kan dalen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb trouwens 1 kapot item in de watchlist, die ik heb gewonnen. En eentje in de TP, een ghost duplicate ofzo denk ik. Het is namelijk een IF Aurier, maar die heb ik er 15 en dat is de 16e
Alles bong hier en een Frissalanda?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sanka mooie wirra mi mangquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alles bong hier en een Frissalanda?![]()
![]()
Die is even 4x minder waard geworden in een paar dagenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi moment wel om een Diego Costa UP op de kop te tikken![]()
![]()
Zat er al een tijdje over te denken, dit lijkt me wel het momentquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die is even 4x minder waard geworden in een paar dagen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die had ik in mijn gratis pakjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi moment wel om een Diego Costa UP op de kop te tikken
Daar heb ik een half Liga BBVA team uit gekregen trouwensAlonso, Khedira, Pique en nog 2 kneuzen.
In die gratis pakjes had ik niks. Reus in zo'n 5k packquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die had ik in mijn gratis pakjes
Daar heb ik een half Liga BBVA team uit gekregen trouwensAlonso, Khedira, Pique en nog 2 kneuzen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is dan wel beterquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In die gratis pakjes had ik niks. Reus in zo'n 5k pack. Ik had UP Oscar in die pakjes en ging voor 16k ofzo. Dus dat was in ieder geval profit met de discard value van die 5 pakjes
Als je die packs discard, kreeg je al 3,5k terug ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is dan wel beter. Ik had UP Oscar in die pakjes en ging voor 16k ofzo. Dus dat was in ieder geval profit met de discard value van die 5 pakjes
1 team fitness en je speelt break even
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een stel pleuris mongolen zijn het bij EA ook he.Als ik zo'n product aflever dan kan ik gelijk op het matje komen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ook. En Di Maria, David Luiz en Cole. Ik heb alleen geen idee wat ik ermee moet want ik heb op mijn 2 andere accounts geen Xbox Live.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die had ik in mijn gratis pakjes
![]()
Ik heb alle consumables (behalve die trainingskaarten) maar gewoon naar de club gestuurd, die squad fitness zijn in het weekend bijvoorbeeld alweer duurder denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je die packs discard, kreeg je al 3,5k terug ofzo
1 team fitness en je speelt break evenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik log net even in en zie dat ik 14 pakjes heb staan, geen idee waar die vandaan komen. Ook allemaal niet verhandelbare kaarten trouwens en juist dan krijg je Pogba, Di Maria, Torres, Ramires, Gundogan etc. erin natuurlijk.![]()
![]()
Precies. Aan jou knip- en plakwerk, resulterend in nieuwe plaatjes valt nooit iets op te merkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een stel pleuris mongolen zijn het bij EA ook he.Als ik zo'n product aflever dan kan ik gelijk op het matje komen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yup. Even een beter momentje afwachten. Als dat nog komtquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb alle consumables (behalve die trainingskaarten) maar gewoon naar de club gestuurd, die squad fitness zijn in het weekend bijvoorbeeld alweer duurder denk ik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
David Luiz had ik inderdaad ook, die zit nu in mijn Zlatan teamquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook. En Di Maria, David Luiz en Cole. Ik heb alleen geen idee wat ik ermee moet want ik heb op mijn 2 andere accounts geen Xbox Live.
Juist nu krijg je Torresquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:38 schreef Lastpost het volgende:
Ik log net even in en zie dat ik 14 pakjes heb staan, geen idee waar die vandaan komen. Ook allemaal niet verhandelbare kaarten trouwens en juist dan krijg je Pogba, Di Maria, Torres, Ramires, Gundogan etc. erin natuurlijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaaa maakt me niet zo heel veel uit, anders gebruik ik die zelf welquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Even een beter momentje afwachten. Als dat nog komt
Ik gebruik eigenlijk nooit team fitnessquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaaa maakt me niet zo heel veel uit, anders gebruik ik die zelf wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Emmers vol met moeren in de lucht zweven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Precies. Aan jou knip- en plakwerk, resulterend in nieuwe plaatjes valt nooit iets op te merkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je had ook die andere kunnen verkopen,quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha.
Heb de helft voor 0 coins weggeflikkerd omdat ze blijkbaar al in m'n team stonden.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha.
Heb de helft voor 0 coins weggeflikkerd omdat ze blijkbaar al in m'n team stonden.Einstein in de bochtquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je had ook die andere kunnen verkopen,![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat had ook nog gekund ja, maar zoveel waren degene die ik al in m'n team had staan toch niet waard en TP stond al vol.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je had ook die andere kunnen verkopen,![]()
![]()
Ik maakte gisteren dezelfde fout.quote:
Gewoon een Hazard moeten discarden.
UP Vidal is wel een leuke speler voor mijn pack only team. Ik heb daar alleen nog geen fatsoenlijke RW (ik had wel Biabiany maar die heb ik gediscard)quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
David Luiz had ik inderdaad ook, die zit nu in mijn Zlatan team
Wel een redelijk middenveld.![]()
![]()
Ja ik ook niet, maar omdat ik net een nieuw team af heb, wil ik die misschien wel meteen gebruiken, alleen heeft lang niet iedereen 99 fitness..quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk nooit team fitnessHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
UP Vidal is wel een leuke speler voor mijn pack only team. Ik heb daar alleen nog geen fatsoenlijke RW (ik had wel Biabiany maar die heb ik gediscard)
Wel een redelijk middenveld. [ afbeelding ]
Sexy hoor boiiRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
UP Vidal is wel een leuke speler voor mijn pack only team. Ik heb daar alleen nog geen fatsoenlijke RW (ik had wel Biabiany maar die heb ik gediscard)
Wel een redelijk middenveld. [ afbeelding ]
Ik heb dat ook gedaan
Bateson kreeg gisteren in zijn stream een pack met 10 spelers, een coach en een free gold pack
Bepaalde chem styles dalen nu wel snel in prijs.. gisteren nog regelmatig catalyst goedkoop opgepikt en voor 3.3k verkocht. Nu zie ik ze voor 2k BIN op de markt staan.![]()
Die NassFIFA heeft dus gewoon 2 untradable Ronaldosquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dat ook gedaan
Bateson kreeg gisteren in zijn stream een pack met 10 spelers, een coach en een free gold packDan kan hij met 1 niks.
En ik had ook nog Ibarbo in een rare pack, die moet ik dan ook maar even discarden.![]()
Ulli was ook nooit zo slimquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik maakte gisteren dezelfde fout.
Gewoon een Hazard moeten discarden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
7 wedstrijden mee spelen en dan discardenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die NassFIFA heeft dus gewoon 2 untradable RonaldosDan kan hij met 1 niks.
En ik had ook nog Ibarbo in een rare pack, die moet ik dan ook maar even discarden.
Maar die chemstyles, ja ik probeerde gisteren er flink wat op te pikken voor weinig en meteen weer te verkopen. Maar het binnen halen lukte al niet. Telkens als ik erop bood, kreeg ik dat bericht dat iemand anders er al op geboden had, terwijl het huidige bod niet veranderde... Heel raar. Maar toch 10k kunnen pakken ofzo
oh wacht, 10k maar
Net of ik een Hazard ga discarden, ouwe boer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ulli was ook nooit zo slimRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Griekse krant woest: 'Een lul uit Holland heeft Olympiacos bestolen'
Donderdag, 20 maart 2014 om 09:22
De Griekse krant Gavros is woedend op scheidsrechter Björn Kuipers. De arbiter had woensdagavond de leiding bij het duel tussen Manchester United en Olympiacos en zag zijn landgenoot Robin van Persie een hattrick maken, waardoor de Grieken werden uitgeschakeld. De penalty die Kuipers gaf aan Van Persie was terecht, maar daar denkt men bij Gavros anders over.
/
Volgens het ochtendblad nam Kuipers alle beslissingen in het voordeel van United. "Een lul uit Holland heeft Olympiacos bestolen zoals hij wilde", schrijft de krant volgens het Algemeen Dagblad, dat de teksten vertaalde. "Hij gaf gemakkelijk een strafschop voor de 1-0. De vrije trap waar de 3-0 uit viel was een nepovertreding. In de eerste negen minuten gaf hij al twee gele kaarten aan Olympiacos en tot de laatste minuut bleef hij zenuwachtig."
Olympiacos had de heenwedstrijd tegen United met 2-0 gewonnen, maar werd door de 3-0 nederlaag op Old Trafford toch uitgeschakeld. De Grieken hadden zeker kansen gehad om zelf door te bekeren, maar hadden de pech dat David de Gea een geweldige wedstrijd keepte. Gavros is overigens de enige Griekse krant die fel uithaalt naar Kuipers.![]()
![]()
Ik moest een onverkoopbare Bony discarden, omdat ik al een onverkoopbare Bony had.
Gelukkig waren dat geen Hazards
Die gast met twee onverkoopbare Ronaldo's moest er dus ook 1 discarden? Of op verschillende accounts?![]()
Elke keer dat ik weer een tof team maak ga ik weer FUT doen, maar dan kom ik er ook weer achter dat ik echt slecht ben in FIFA
#ibgs![]()
![]()
Hoi, ben jij mijn spiegelbeeld ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:54 schreef Jorwol het volgende:
Elke keer dat ik weer een tof team maak ga ik weer FUT doen, maar dan kom ik er ook weer achter dat ik echt slecht ben in FIFA
#ibgs![]()
Ik zie je er voor aanquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of ik een Hazard ga discarden, ouwe boer.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgens mij 2 op hetzelfde accountquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik moest een onverkoopbare Bony discarden, omdat ik al een onverkoopbare Bony had.
Gelukkig waren dat geen Hazards
Die gast met twee onverkoopbare Ronaldo's moest er dus ook 1 discarden? Of op verschillende accounts?
Gisteren die offline cup even gewonnen.. alles 10-0 of meer gewonnen.![]()
28e ben ik in jouw stadion trouwens.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooi, ik ook. Waar zit je?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
28e ben ik in jouw stadion trouwens.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb echt geen idee want ik ga met een collega mee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi, ik ook. Waar zit je?
Zal het zo even vragen.
Is die voor NAC of voor Utrecht?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee want ik ga met een collega mee.
Zal het zo even vragen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:EA_FIFA_Italia twitterde op donderdag 20-03-2014 om 09:46:01Van Persie, Rooeny, Welbeck #MOTM #FUT14 ! http://t.co/nm6g9U7tHt reageer retweet
![]()
![]()
Waar halen ze het gore lef vandaan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:05 schreef Zhano het volgende:
twitter:EA_FIFA_Italia twitterde op donderdag 20-03-2014 om 09:46:01Van Persie, Rooeny, Welbeck #MOTM #FUT14 ! http://t.co/nm6g9U7tHt reageer retweet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
NAC natuurlijk die heeft een seizoenskaart die gaat elke thuiswedstrijd van Rotterdam naar Breda.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is die voor NAC of voor Utrecht?
Heldquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NAC natuurlijk die heeft een seizoenskaart die gaat elke thuiswedstrijd van Rotterdam naar Breda.
Laat me ff weten waar je zit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
why ? 3 goals toch ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar halen ze het gore lef vandaan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hatrick in knock-out fase?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar halen ze het gore lef vandaan?
Of krijgen Rooney en Welbeck ook een MOTM?
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat is geen EA tweet maar een of andere Italiaanse faalsite toch ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uberhaupt nog Wellbeck en Rooney durven voor te stellen![]()
Dan nogquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is geen EA tweet maar een of andere Italiaanse faalsite toch ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan heeft het niet zo veel met goor lef te maken, maar meer met domheid dat ze het niet begrijpen.quote:![]()
Gewoon de Twitter van de Italiaanse officiële EA site hoor..quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is geen EA tweet maar een of andere Italiaanse faalsite toch ?![]()
Oke, jij wintquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan heeft het niet zo veel met goor lef te maken, maar meer met domheid dat ze het niet begrijpen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok, jij wintquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon de Twitter van de Italiaanse officiële EA site hoor..![]()
![]()
Ik ga die van Persie denk ik wel halen als mijn huidige contact om mijn coins te verkopen op niks uitloopt
Castaignos er naast voor IF Tadic chem![]()
![]()
twitter:EA_FIFA_NL twitterde op donderdag 20-03-2014 om 10:28:42Wij willen graag onze top pack-koper bedanken #MAVER24.Zonder hem konden we niet in deze mooie Audi rijden. reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:29 schreef DutchSL het volgende:
twitter:EA_FIFA_NL twitterde op donderdag 20-03-2014 om 10:28:42Wij willen graag onze top pack-koper bedanken #MAVER24.Zonder hem konden we niet in deze mooie Audi rijden. reageer retweet
twitter:KingZhano twitterde op donderdag 20-03-2014 om 10:30:23RT @EA_FIFA_NL Wij willen graag onze top pack-koper bedanken #MAVER24.Zonder hem konden we niet in deze mooie Audi rijden. reageer retweet
![]()
hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:29 schreef DutchSL het volgende:
![]()
wat is dit dan. geen speciale packs ofzo vandaag
#FreeTrapz![]()
De markt is al te erg gecrashed.. ik ben blij dat ik de chem styles gisteren heb verkocht. Al kun je nu ook wel wat chem styles inslaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
wat is dit dan. geen speciale packs ofzo vandaag![]()
Ik kan nog op 1 account 5 jumbo's openen. Maar heb op de andere 6 erg weinig kunnen verkopen. Heb ook geen tijd gehad om de markt te bestuderen (ook niet om te profiteren dus), maar volgens mij is er een crash geweest zoals we ze niet vaak zien?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
wat is dit dan. geen speciale packs ofzo vandaag![]()
Zou ze sowieso openen. Als je alles discard heb je die 5k al bijna er uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan nog op 1 account 5 jumbo's openen. Maar heb op de andere 6 erg weinig kunnen verkopen. Heb ook geen tijd gehad om de markt te bestuderen (ook niet om te profiteren dus), maar volgens mij is er een crash geweest zoals we ze niet vaak zien?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
crash is een groot woord. komt echt wel weer goed na een paar slechte TOTW hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan nog op 1 account 5 jumbo's openen. Maar heb op de andere 6 erg weinig kunnen verkopen. Heb ook geen tijd gehad om de markt te bestuderen (ook niet om te profiteren dus), maar volgens mij is er een crash geweest zoals we ze niet vaak zien?
al die kids zijn nu alles maar aan het dumpen om miss nog een pack te kopen waar messi in zit.
als ze volgende week niks meer hebben bedenken ze in ene dat ze toch een team willen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, had wel een paar grappige packs er tussen. Zit er een kaartje in met 5K coins bijvoorbeeld, Op Vidic, Lloris, David Luiz, een IF Braziliaan etc etc. Makkelijker verdien je ze nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou ze sowieso openen. Als je alles discard heb je die 5k al bijna er uit.![]()
![]()
benzema van 16.5K naar 9K BINmensen zijn echt aan het dumpen
als ze maar de laagste bin hebben
#FreeTrapz![]()
Crash groot woord??. Ik kocht gisteren om 18.55 nog een Neymar voor 260. Hij is nu 234. Grr grrquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
crash is een groot woord. komt echt wel weer goed na een paar slechte TOTW hoor.
al die kids zijn nu alles maar aan het dumpen om miss nog een pack te kopen waar messi in zit.
als ze volgende week niks meer hebben bedenken ze in ene dat ze toch een team willen.![]()
Haha ja ik had dit ook nooit aan zien komen. Maar het is wel weer grappig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Enorm goed TOTW + die 5k packs waren een soort van driedubbele happy hour![]()
probeer het over 2 weken weer eens voor 234 gr gr.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:27 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Crash groot woord??. Ik kocht gisteren om 18.55 nog een Neymar voor 260. Hij is nu 234. Grr grr
het is geen crash het is een dal.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een beurscrash is ook een beursdal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
probeer het over 2 weken weer eens voor 234 gr gr.
het is geen crash het is een dal.![]()
jupquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een beurscrash is ook een beursdal.![]()
nee maar de meeste doen net alsof het echt vreselijk is en alles straks voor 100c op te pikken is.
word vanzelf wel duurder hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De andere spelers hebben nu nog wel de goede stats?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:46 schreef Reemi het volgende:
lol_futhead
Hierbij de correcte in game stats van Van Persie: http://wefut.com/en/player/13487Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb hem snel verkocht voor 5.5k (maar ik had hem voor meer kunnen verkopen voordat de prijzen heel snel achteruit gingen)quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:47 schreef AntiHero het volgende:
Atletico Diego ging gister nog voor 5k+, eergister voor 8k en nu voor 1300![]()
Zekerquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De andere spelers hebben nu nog wel de goede stats?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Consumables verkopen dus totaal niet meer. Blij dat ik gister al die hawk kaartjes voor 1600coins heb verkocht. Contracten verkopen ook niet meer en fitness al helemaal niet meer![]()
Ik had alles al verkocht de afgelopen weken, beide tradeaccounts waren al volledig leeg en hoofdaccount had alleen nog een stuk of 20 slechte manager league kaarten en stuk of 200 contracten.
Maar nu weer een stuk meer dus dankzij al die pakjes van gisteren![]()
![]()
Misschien een goed moment om ze juist in te kopen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:19 schreef Maver24 het volgende:
Consumables verkopen dus totaal niet meer. Blij dat ik gister al die hawk kaartjes voor 1600coins heb verkocht. Contracten verkopen ook niet meer en fitness al helemaal niet meerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Porraboiio, me too.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gaat nu voor 45k op Xbox maar ik ben armRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik was even wat aan het teruglezen van vorig jaar (wat een activiteit) en toen kwam ik de post van Lindgren. tegen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neem een zinnetje in je hoofd dat je morgen gaat zeggen. Yolo man. Wel bij het leukste kassameisje gaan staan natuurlijk.Iets van:
"Hallo ik ben darksonic en ik zag dat de bonen in de aanbieding waren helaas stond er maar 1 blik toen ik aan kwam en iemand anders wilde het pakken maar gelukkig was ik eerder ha ha sommige mensen letten echt niet op dus zin om ergens wat te drinken ik kan alleen niet te lang in het café vanwege omstandigheden met het toilet maar dan kunnen we ook even naar huis en weer terug dat is geen probleem nou ja ik hoor het wel maar ik moet snel naar huis want over exact tweehonderveertien seconden loopt er een auction af van oemtietie in for for toe doei [ afbeelding ] "![]()
Zag op facebook ook al van die mensenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je had ook die andere kunnen verkopen,die gingen huilen dat ze een goede speler moesten discarden omdat ze hem al hadden. Inplaats van die andere die ze al hadden op de tp te doen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
"Ja, maar met die ene in mijn club heb ik al van die briljante stats."quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zag op facebook ook al van die mensendie gingen huilen dat ze een goede speler moesten discarden omdat ze hem al hadden. Inplaats van die andere die ze al hadden op de tp te doen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is dit al een jaar geleden? Tijd gaat snel...quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was even wat aan het teruglezen van vorig jaar (wat een activiteit) en toen kwam ik de post van Lindgren. tegen.
[..]
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
O ja, natuurlijk moet #SMLENO er ook achter.
Dit was mijn bijdrage.
En ik had hem er voor 6 uur op gezet, dan verkopen mijn spelers makkelijker.![]()
Reden: met de webapp duurt het gemiddeld 6 uur voor je een speler hebt gevonden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, natuurlijk moet #SMLENO er ook achter.
Dit was mijn bijdrage.
En ik had hem er voor 6 uur op gezet, dan verkopen mijn spelers makkelijker.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja shitquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Reden: met de webapp duurt het gemiddeld 6 uur voor je een speler hebt gevonden.Ik probeer een team te bouwen, dat ga ik ook voorlopig ook niet meer herhalen.
![]()
Nee, ik verkoop ze altijd makkelijker als ik ze er voor 3 of 6 uur opzet. Vorig jaar ook al.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Reden: met de webapp duurt het gemiddeld 6 uur voor je een speler hebt gevonden.![]()
Bewijs maar eens dat daar een verband in zitquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik verkoop ze altijd makkelijker als ik ze er voor 3 of 6 uur opzet. Vorig jaar ook al.![]()
![]()
Hij hoopt dat iemand hem coins geeft omdat ze denken dat ie Maver is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n rare UI?![]()
Het gaat er pas serieus op lijken als hij af en toe een spelfoutje maakt, en hier en daar een leesteken vergeet. En die Latijnse spreuk moet weg, want Maver is niet van het Latijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij hoopt dat iemand hem coins geeft omdat ze denken dat ie Maver is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doen doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:17 schreef DutchSL het volgende:
Moet ik nu een van Gobbel avatar nemen ofzo ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik moet mijn avatar ook weer een keer veranderen. Als ik in een topic post buiten deze reeks dan is dat topic meteen inactief.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij hoopt dat iemand hem coins geeft omdat ze denken dat ie Maver is.![]()
En jij denkt serieus dat dat alleen aan je avatar ligt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet mijn avatar ook weer een keer veranderen. Als ik in een topic post buiten deze reeks dan is dat topic meteen inactief.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moet jij weten..quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:17 schreef DutchSL het volgende:
Moet ik nu een van Gobbel avatar nemen ofzo ?![]()
Ja. Waar kan het anders aan liggen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat dat alleen aan je avatar ligt?![]()
![]()
Aan jou.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Waar kan het anders aan liggen?![]()
Aan tal van andere zaken. Maar ik ga je natuurlijk niet wijzer maken dan je al bentquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Waar kan het anders aan liggen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik pas prima tussen de rest van het forum.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan tal van andere zaken. Maar ik ga je natuurlijk niet wijzer maken dan je al bent![]()
Ik heb ook nooit gezegd dat dat niet zo isquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik pas prima tussen de rest van het forum.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij ons op de binnenweg in rotterdam centrum zit ook een italiaanse broodjes kraam. Die is echt super sweet. Chiabatta broodjes warm uit de oven met verschillende soorten beleg wat je kan nemen. Met tonno. Pollo. Mozarella. Wel een duur broodje maar o zo lekker ,hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mooi verhaal weer dit:
Een van mijn vrouwelijke collega's (je weet wel, dat serpent) vertelt net hardop tegen een andere collega dat ze dit weekend weer lekker naar Zwitserland is geweest om zich te laten uitwonen haar relatie te onderhouden. Merkt de collega op dat het toch wel erg tijdsintensief is zo, en duur. Haar antwoord: "Nou, duur valt wel mee hoor. We delen de kosten van de vlucht, en vliegen is al niet zo duur. En ik verblijf gewoon in zijn appartement. Ik denk dat ik dit zo maar blijf doen tot het einde van het wintersportseizoen, kan ik af en toe ook lekker goedkoop skiën."
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef Zhano het volgende:
Mooi verhaal weer dit:
Een van mijn vrouwelijke collega's (je weet wel, dat serpent) vertelt net hardop tegen een andere collega dat ze dit weekend weer lekker naar Zwitserland is geweest om zich te laten uitwonen haar relatie te onderhouden. Merkt de collega op dat het toch wel erg tijdsintensief is zo, en duur. Haar antwoord: "Nou, duur valt wel mee hoor. We delen de kosten van de vlucht, en vliegen is al niet zo duur. En ik verblijf gewoon in zijn appartement. Ik denk dat ik dit zo maar blijf doen tot het einde van het wintersportseizoen, kan ik af en toe ook lekker goedkoop skiën."
Ik heb me toch een pot gruwelijke mayonaise gehaald. God wat lekkerhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit begint wanstaltige vormen aan te nemenquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef Zhano het volgende:
Mooi verhaal weer dit:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:29 schreef Zhano het volgende:
Tijd om hier eens even het kaf van het koren te scheiden
*Moet je een paar beuken.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hier heb je er vast een.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nu niet meer wie wie is hoor.
Toch maakt de UI wel de man zie ik, je hebt meteen heel wat meer swagg en 5cm erbij bij je derde been.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier heb je er vast een.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
De OP profielschetsen moeten ook weer eens geüpdatet. Zal er binnenkort weer eens naar kijken.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ook niet
Toch maakt de UI wel de man zie ik, je hebt meteen heel wat meer swagg en 5cm erbij bij je derde been.![]()
Er moeten er een paar verwijderd worden, bedoel je?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:37 schreef Lindgren. het volgende:
De OP profielschetsen moeten ook weer eens geüpdatet. Zal er binnenkort weer eens naar kijken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja en er mag wel wat vernieuwing in.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er moeten er een paar verwijderd worden, bedoel je?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
zal wel een ban hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:40 schreef Jorwol het volgende:
Waar is Rijst eigenlijk? Zie m nog wel vaak online in FIFAHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Misschien komen mensen wel terug als FUT 15 veel beter wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja en er mag wel wat vernieuwing in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien komen mensen wel terug als FUT 15 veel beter wordt.HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wachten op de 1 april grap van EA. O wacht het spel is al een grap.![]()
Geojen UI DSjequote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
HAHAHA
Wachten op de 1 april grap van EA. O wacht het spel is al een grap.#iaintevenmad
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien komen mensen wel terug als FUT 15 veel beter wordt.Bij ons werkt het ook op een of andere manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
21 sliding tackle. Kutspits.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ingame stats van van Persie staan op WeFUT.
http://wefut.com/en/player/13487NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DMquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Liever dit dan een gif uit mijn collectie.![]()
Jongens, willen jullie allemaal je eigen UI weer terug nemen? Ik raak in de war.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Autist.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef DuTank het volgende:
Jongens, willen jullie allemaal je eigen UI weer terug nemen? Ik raak in de war.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom denk je dat ik zo loop te kutten hier? (meer dan normaal)quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu niet. Ik moet nu serieus gaan doen.![]()
Omdat je niks te doen hebt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo loop te kutten hier? (meer dan normaal)![]()
Wow, er worden best veel squads gemaakt op Wefut![]()
De hele eerste pagina is van 1 minuut geleden, tot 18 minuten geleden.Feyenoord Rotterdam![]()
Kutleven, vroeg opmoeten terwijl je een kater hebt omdat de schoonmaakster je kamer komt schoonmaken
#liefdagboekRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
godverquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kutleven, vroeg opmoeten terwijl je een kater hebt omdat de schoonmaakster je kamer komt schoonmaken
#liefdagboek![]()
Ultimatedb.nl lijkt ook een beetje van slag na die marketcrash van gisteren. IF Leno is volgens dat ding duurder dan SIF Leno, en IF Lichtsteiner kost nog een schamele 1,5k.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb me toch een pak gruwelijke worstenbroodjes gehaald. God wat lekkerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb me toch een pak gruwelijke worstenbroodjes gehaald. God wat lekker
Ik heb een nieuw account gemaakt voor ultimate team op de xbox one, gewoon nieuwe gamertag gemaakt en fifa account gemaakt om te traden. krijg ik in dat nieuwe account ook weer 5 gratis rare gold packs, wtf ?![]()
DM verstuurd. Ik wil de helft.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:15 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb een nieuw account gemaakt voor ultimate team op de xbox one, gewoon nieuwe gamertag gemaakt en fifa account gemaakt om te traden. krijg ik in dat nieuwe account ook weer 5 gratis rare gold packs, wtf ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DM verstuurd. Ik wil de helft.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb me toch een pak gruwelijke worstenbroodjes gehaald. God wat lekker![]()
![]()
Baas![]()
![]()
Mag ik je autobuyer?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op een nieuw account kan je ook nog een paar 5k Jumbo packs openen.![]()
Dat was de grap.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je vraagt het aan de verkeerde user.![]()
Zeker wel. Want leer mij Pogba kennen. Gegarandeerde profitquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:20 schreef Zhano het volgende:
Je kunt nu Pogba kopen voor 2.7k door de crash. Die wordt zeker weer duurder de komende dagen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Serieus?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op een nieuw account kan je ook nog een paar 5k Jumbo packs openen.nice
thanks!quote:
Je kan toch ook een PS account aanmaken via de sony website?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Volgens mij wel. Alleen om in FUT te kunnen komen moet je wel eerst inloggen met je console. Je zou wel nu wat accounts kunnen maken en ze vanavond allemaal activeren. (djeetje style)quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
thanks!
Je kan toch ook een PS account aanmaken via de sony website?![]()
Activeren duurt focking langquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Alleen om in FUT te kunnen komen moet je wel eerst inloggen met je console. Je zou wel nu wat accounts kunnen maken en ze vanavond allemaal activeren. (djeetje style)![]()
![]()
Even kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Alleen om in FUT te kunnen komen moet je wel eerst inloggen met je console. Je zou wel nu wat accounts kunnen maken en ze vanavond allemaal activeren. (djeetje style)
Tim ff DMen, misschien heeft die nog wel een account voor je over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga straks nog maar een extra account aanmaken, nog meer gratis packs![]()
Ik ga geen nieuwe accounts maken want ik heb toch niks aan de items die ik in de packs krijg als ik daar geen Xbox Live op heb.![]()
En je hebt er helemaal niks aan want je kan ze niet tradeofferen of wel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga straks nog maar een extra account aanmaken, nog meer gratis packs![]()
Maakt niet uit, gewoon leuk, free packsquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je hebt er helemaal niks aan want je kan ze niet tradeofferen of wel?en waarom zou je niet kunnen spelen, dan maar offline spelen tegen de CPU met die spelers die je hebt gekregen
![]()
Mwah, als je een Ronaldo of messi pullt ga je toch op dat account spelen? Niet dat dat gebeurt natuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga geen nieuwe accounts maken want ik heb toch niks aan de items die ik in de packs krijg als ik daar geen Xbox Live op heb.![]()
Straks heb je 10 accounts met op de ene een untradeable Benzema, op de ander Neymar, op nog een andere Thiago Silva etc... En dan kun je er dus eigenlijk net niks meequote:Op donderdag 20 maart 2014 14:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mwah, als je een Ronaldo of messi pullt ga je toch op dat account spelen? Niet dat dat gebeurt natuurlijk![]()
![]()
Truequote:Op donderdag 20 maart 2014 14:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Straks heb je 10 accounts met op de ene een untradeable Benzema, op de ander Neymar, op nog een andere Thiago Silva etc... En dan kun je er dus eigenlijk net niks mee![]()
op de xbox one kan je ook snel een account aanmaken, gaat anders dan op de xbox360. Nu hoef je geen website meer te gebruiken, gewoon alles aanmaken via de xbox one. Kon alleen geen gamertag kiezen, dat was wel een beetje vreemd.![]()
nee hoor. Als je hoofd account psn+ heeft kan je nieuwe accounts maken die ook online kunnen op die playstation.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jep alleen op website even aanmaken en vanavond inloggen.quote:
Die accounts moeten dan op 1 of andere manier onder je hoofdaccount hangen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee hoor. Als je hoofd account psn+ heeft kan je nieuwe accounts maken die ook online kunnen op die playstation.![]()
Je moet nog wel in fifa zelf een origin account aanmaken en die klote tutorials doorlopen in ultimate team etcquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep alleen op website even aanmaken en vanavond inloggen.![]()
Weet niet hoe het precies zit. Maar heb net een nieuw account gemaakt en kan gewoon online zonder op dat account ook psn+ te hebben. Je hebt volgens mij gewoon 1 hoofd account die je aan je playstation koppeld. Dus zolang die psn+ heeft is het goed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die accounts moeten dan op 1 of andere manier onder je hoofdaccount hangen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hmm njah, kan het niet meer testenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet niet hoe het precies zit. Maar heb net een nieuw account gemaakt en kan gewoon online zonder op dat account ook psn+ te hebben. Je hebt volgens mij gewoon 1 hoofd account die je aan je playstation koppeld. Dus zolang die psn+ heeft is het goed.![]()
![]()
Die tutorials kun je gewoon skippen joh.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je moet nog wel in fifa zelf een origin account aanmaken en die klote tutorials doorlopen in ultimate team etc![]()
Ik ging ook dat van een account maken proberen. Nu heb ik if godin. Maar best doelloos want ga toch nooit op dat account spelen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Leuk voor de hebquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik ging ook dat van een account maken proberen. Nu heb ik if godin. Maar best doelloos want ga toch nooit op dat account spelenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maat van me whatsapped mij een berichtje. heeft tie MOTM Van Persie is zijn gratis packs zitten. Fotootje ook erbij![]()
![]()
![]()
![]()
kk jizz of nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:07 schreef Maver24 het volgende:
Maat van me whatsapped mij een berichtje. heeft tie MOTM Van Persie is zijn gratis packs zitten. Fotootje ook erbij![]()
Nou leukquote:Log na dat ik die 5 packs van 5k gekocht heb waarschijnlijk nooit meer in met dat account
Ok en nu.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:07 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
Seasons gaan spelen en dikke jizzquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou leukLog na dat ik die 5 packs van 5k gekocht heb waarschijnlijk nooit meer in met dat account
als ik IF gerrard Messi Zlatan ofzo untradable zou krijgen zou ik best een teampie overzetten en daar in divisie 10 beginnen hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik ging ook dat van een account maken proberen. Nu heb ik if godin. Maar best doelloos want ga toch nooit op dat account spelen
#FreeTrapz![]()
ja dan wel. Maar niet voor if godinquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ik IF gerrard Messi Zlatan ofzo untradable zou krijgen zou ik best een teampie overzetten en daar in divisie 10 beginnen hoorDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ondertussen heb ik een miljoentje verkocht aan een Feyenoorder.. misschien wilt die wel MOTM van Persie er mee kopen![]()
![]()
Donder es op joh, rooiequote:Op donderdag 20 maart 2014 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Seasons gaan spelen en dikke jizz
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik ronaldo o.i.d in een free pack zou krijgen zou ik gewoon mijn account verkopen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: