SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Same here..29 stuksquote:
en 6 op mijn tradepile die kapot zijn.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
IF Buffon nu al 79k....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen met een Serie A team met IF spelers wil vast die enige IF keeper er ook in hebben. Ik zet een tientje in op meer dan 100K.
[ Bericht 93% gewijzigd door Tobi-wan op 20-03-2014 02:18:46 ]![]()
quote:Enorm goed TOTW + die 5k packs waren een soort van driedubbele happy hourquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:08 schreef DutchSL het volgende:
Veel ligt er aan hoe scheutig EA is met happy hours.
En welke andere spelers er in de packs zitten (Messi oa zal wel garant staan voor veel geopende packs).![]()
![]()
Ik bak er echt niks van vandaag, alles zit tegen en valt verkeerd. Dan pak ik eindelijk een echt lekkere overwinning na verlenging waar ik wat voldoening uit haal, flikkeren ze me van de server af na het laatste fluitje..Tragisch panisch hoerenspel is dit..echt ongekend. Nu slapen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:48 schreef Tim86 het volgende:
Tragisch panisch hoerenspel is dit..echt ongekend.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik bak er echt niks van vandaag, alles zit tegen en valt verkeerd. Dan pak ik eindelijk een echt lekkere overwinning na verlenging waar ik wat voldoening uit haal, flikkeren ze me van de server af na het laatste fluitje..Tragisch panisch hoerenspel is dit..echt ongekend. Nu slapen
Zo herkenbaar. Ik gooi nooit met mijn controller, maar als dit soort dingen mij overkomen moet ik me vaak toch even inhouden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
The fuck...en dan nog denken dat ze mensen blij gaan maken met van die debiele daily gifts
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaad, doe maar gewoon nog een serie van die rare gold packsquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
The fuck...en dan nog denken dat ze mensen blij gaan maken met van die debiele daily gifts![]()
![]()
Of gewoon niks. Dit voelt aan als eerst 100 euro cadeau krijgen, en daarna doen ze - als klap op de vuurpijl - nog 15 cent erbijquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Inderdaad, doe maar gewoon nog een serie van die rare gold packs
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
laagste BIN koscielny zit vandaag alweer op 70K(nu dilemma verkopen of toch houden)
verder nog flink wat consumables binnen geharkt. (en natuurlijk die 3 bronze kaarten uit het giftpack)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zat ook te kijken. Vind Koscielny en Buffon kopen eigenlijk wel een gokje waard nu.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:48 schreef FCsuarez het volgende:
laagste BIN koscielny zit vandaag alweer op 70K(nu dilemma verkopen of toch houden)
verder nog flink wat consumables binnen geharkt. (en natuurlijk die 3 bronze kaarten uit het giftpack)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gister gekocht voor 60K nadat hij een dal had van 57.5K ben alleen bang dat hij eind van de week weer gaat dalen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijken. Vind Koscielny en Buffon kopen eigenlijk wel een gokje waard nu.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tsja...volgens mij hangt dat volledig af van de vraag of EA nog gaat stunten met packs.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gister gekocht voor 60K nadat hij een dal had van 57.5K ben alleen bang dat hij eind van de week weer gaat dalen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dacht gister een goede koop gedaan te hebben met 1K boven de IFquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja ik zat ook al te kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast heeft echt goede stats, en dat voor 12k
Maar hij is dus 15-16k op de Xbox, dus mensen met de IF moeten zich even realiseren dat ze er nooit vanaf gaan komen en die discarden, zodat de SIF nog iets kan dalen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb trouwens 1 kapot item in de watchlist, die ik heb gewonnen. En eentje in de TP, een ghost duplicate ofzo denk ik. Het is namelijk een IF Aurier, maar die heb ik er 15 en dat is de 16e
Alles bong hier en een Frissalanda?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sanka mooie wirra mi mangquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alles bong hier en een Frissalanda?![]()
![]()
Die is even 4x minder waard geworden in een paar dagenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi moment wel om een Diego Costa UP op de kop te tikken![]()
![]()
Zat er al een tijdje over te denken, dit lijkt me wel het momentquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die is even 4x minder waard geworden in een paar dagen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die had ik in mijn gratis pakjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi moment wel om een Diego Costa UP op de kop te tikken
Daar heb ik een half Liga BBVA team uit gekregen trouwensAlonso, Khedira, Pique en nog 2 kneuzen.
In die gratis pakjes had ik niks. Reus in zo'n 5k packquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die had ik in mijn gratis pakjes
Daar heb ik een half Liga BBVA team uit gekregen trouwensAlonso, Khedira, Pique en nog 2 kneuzen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is dan wel beterquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In die gratis pakjes had ik niks. Reus in zo'n 5k pack. Ik had UP Oscar in die pakjes en ging voor 16k ofzo. Dus dat was in ieder geval profit met de discard value van die 5 pakjes
Als je die packs discard, kreeg je al 3,5k terug ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is dan wel beter. Ik had UP Oscar in die pakjes en ging voor 16k ofzo. Dus dat was in ieder geval profit met de discard value van die 5 pakjes
1 team fitness en je speelt break even
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een stel pleuris mongolen zijn het bij EA ook he.Als ik zo'n product aflever dan kan ik gelijk op het matje komen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ook. En Di Maria, David Luiz en Cole. Ik heb alleen geen idee wat ik ermee moet want ik heb op mijn 2 andere accounts geen Xbox Live.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die had ik in mijn gratis pakjes
![]()
Ik heb alle consumables (behalve die trainingskaarten) maar gewoon naar de club gestuurd, die squad fitness zijn in het weekend bijvoorbeeld alweer duurder denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je die packs discard, kreeg je al 3,5k terug ofzo
1 team fitness en je speelt break evenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik log net even in en zie dat ik 14 pakjes heb staan, geen idee waar die vandaan komen. Ook allemaal niet verhandelbare kaarten trouwens en juist dan krijg je Pogba, Di Maria, Torres, Ramires, Gundogan etc. erin natuurlijk.![]()
![]()
Precies. Aan jou knip- en plakwerk, resulterend in nieuwe plaatjes valt nooit iets op te merkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een stel pleuris mongolen zijn het bij EA ook he.Als ik zo'n product aflever dan kan ik gelijk op het matje komen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yup. Even een beter momentje afwachten. Als dat nog komtquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb alle consumables (behalve die trainingskaarten) maar gewoon naar de club gestuurd, die squad fitness zijn in het weekend bijvoorbeeld alweer duurder denk ik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
David Luiz had ik inderdaad ook, die zit nu in mijn Zlatan teamquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook. En Di Maria, David Luiz en Cole. Ik heb alleen geen idee wat ik ermee moet want ik heb op mijn 2 andere accounts geen Xbox Live.
Juist nu krijg je Torresquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:38 schreef Lastpost het volgende:
Ik log net even in en zie dat ik 14 pakjes heb staan, geen idee waar die vandaan komen. Ook allemaal niet verhandelbare kaarten trouwens en juist dan krijg je Pogba, Di Maria, Torres, Ramires, Gundogan etc. erin natuurlijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaaa maakt me niet zo heel veel uit, anders gebruik ik die zelf welquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Even een beter momentje afwachten. Als dat nog komt
Ik gebruik eigenlijk nooit team fitnessquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaaa maakt me niet zo heel veel uit, anders gebruik ik die zelf wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Emmers vol met moeren in de lucht zweven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Precies. Aan jou knip- en plakwerk, resulterend in nieuwe plaatjes valt nooit iets op te merkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je had ook die andere kunnen verkopen,quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha.
Heb de helft voor 0 coins weggeflikkerd omdat ze blijkbaar al in m'n team stonden.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |