PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
sorry...quote:
True, maar niet allemaal toch?quote:
En gewoon gymnasium doen hequote:
Nu dan. Xbox?quote:
Ik vind meneer Bakkert nog wel meevallen. Van sommigen snap ik inderdaad niet hoe ze hun wachtwoord kunnen onthouden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En gewoon gymnasium doen hezegt ook echt niks gewoon. Snap echt niet hoe dit soort mongolen hier terecht weten te komen
Zoals ik ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind meneer Bakkert nog wel meevallen. Van sommigen snap ik inderdaad niet hoe ze hun wachtwoord kunnen onthouden.
land en competitie = groene lijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
True, maar niet allemaal toch?
Hoeveel moet je er in je team hebben voor chemistry 9 en krijg je alleen groene lijnen als ze en uit dezelfde competitie komen en hetzelfde land?
zeg maar Thyequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit is toch een flinke tegenvaller voor mij Thye. Of moet ik Ritsjie zeggen?
Dude, ik ben zelf smoother dan Biebertje.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Lindje, zet dit op @ de joetjoeps als ze binnenkomt dan kan jij ook meteen naar binnen omdat ze zo je slaapkamer in zal glibberen
Het niveau van dit topic tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Even een lieve medemens uithangen: Als je getagd wordt op Facebook, waarna via een Facebook pop-up wordt gevraagd of je FB Black wilt installeren (anders kun je je tag niet zien), 100% virus. Heb al meerdere domme wichten in mijn timeline gezien die het wel gedaan hebben.
Al denk ik dat het niveau hier gemiddeld wel iets hoger ligt.
Dan had je straks naar de NOS moeten kijken. Habemus wedstrijd ftwquote:
Ik heb geen vrienden, laat staan dat ik getagd wordquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Even een lieve medemens uithangen: Als je getagd wordt op Facebook, waarna via een Facebook pop-up wordt gevraagd of je FB Black wilt installeren (anders kun je je tag niet zien), 100% virus. Heb al meerdere domme wichten in mijn timeline gezien die het wel gedaan hebben.
Heb jij FB dan? Hoezo heb ik jou dan nog niet op mijn FB?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
2 op PS3...quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is nog steeds maar 1 IF Okugo op de markt. Hoe zeldzaam is hij op de PS3?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hey Toefjes, hoe is t in je nieuwe crib
quote:
Je kunt me vinden via de ik-kan-staand-plassen pagina.quote:Hoezo heb ik jou dan nog niet op mijn FB?
'habemus papam' , stomme kutkerkquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan had je straks naar de NOS moeten kijken. Habemus wedstrijd ftw
Gelukkig heeft niemand dit gelezenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[..]
Je kunt me vinden via de ik-kan-staand-plassen pagina.
Als dat soort pagina's er zouden zijn hadden we DS2 iig zo gevondenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat klinkt meer als een Hyves groepquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb je toch al gevondenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, dat was onaardig. Grapje DS2. Ik deel mijn Facebook niet met internetmatties.
Ik weet het nog niet, ik heb die vrienden al een paar dagen niet gesproken, want we zitten op andere scholen...quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga jij nou met eigen vervoer of met de bus?
I knew itquote:
Al die gehandicapten worden toch opgehaald met van die busjes.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga jij nou met eigen vervoer of met de bus?
We zijn welkom in de binnenstad van Rotterdam, dus ik ga lekker de hele dag bieren op het Stadhuispleinquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik heb die vrienden al een paar dagen niet gesproken, want we zitten op andere scholen...
Ik denk dat we wel met de bus zullen gaan, maar dat weet ik niet 100% zeker.
ik ben dan ook nog 15quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn welkom in de binnenstad van Rotterdam, dus ik ga lekker de hele dag bieren op het Stadhuisplein
IF Chiellini?quote:
Ibra? Bizar hoe zulke spelers blijven stijgen dit jaar.quote:
wowquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Peterke.
[..]
Sla dan Ibrahimovic.
Dat wordt zo'n feestquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ben dan ook nog 15
vrienden zijn wel 16 en broertje is nog 13
maar jij woont toch ook in Rotterdam?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat wordt zo'n feestVerheug ik me net zoveel op als de wedstrijd zelf. Moet er niet aan denken om in een bus te zitten en dan direct het stadion in te moeten
quote:
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar jij woont toch ook in Rotterdam?
als we winnen, zou ik dat toch prachtig vindenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
JaIk weet niet wat ik doe bij winst. Of ik dan gewoon de trein naar Alkmaar pak en gewoon daar een hotelletje ga proberen te zoeken. Maar ik ga waarschijnlijk met een dame. Dus misschien afterparty bij mij thuis. Ook leuk
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
JaIk weet niet wat ik doe bij winst. Of ik dan gewoon de trein naar Alkmaar pak en gewoon daar een hotelletje ga proberen te zoeken. Maar ik ga waarschijnlijk met een dame. Dus misschien afterparty bij mij thuis. Ook leuk
Tegen Ajax hadden we niet veel keuze. Ik blijf er bij dat we deze finale kado hebben gekregen.We verdedigden omdat we niet veel meer konden. Verder hebben we veel geluk gehad met de loting. Maar lekker belangrijk ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als we winnen, zou ik dat toch prachtig vinden![]()
als we maar niet als een stelletje moraalridders lopen te voetballen zoals tegen RKC. Gewoon zoals tegen Ajax, lekker verdedigend en counteren
klopt, en AZ MOET dit seizoen eigenlijk gewoon goed weten te maken, als we dan ook nog degraderen, zou het al helemaal raar zijn. Jupiler-club in de ELquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegen Ajax hadden we niet veel keuze. Ik blijf er bij dat we deze finale kado hebben gekregen.We verdedigden omdat we niet veel meer konden. Verder hebben we veel geluk gehad met de loting. Maar lekker belangrijk ookAls Heerenveen van PSV kan winnen, dan kan het ons ook lukken. Bekerwedstrijden zijn toch wedstrijden op zich
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet een van deze he
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik had een keer bij NAC uit veel bier in de business box gedronken. Had ik mn nummer aan een AZ supportster gegeven. Was te dronken, en ze was me toch lelijk
Nooit meer iets terug gestuurd. Een jaar later stuurde ze nog af en toe een smsje
Nee man, ff sparen en Messi erinquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
Heb even mijn aantal coins geteld en als ik al mijn gouden en silvers zou verkopen, dan kom ik op zo'n 1.14 miljoen + deze teams aan kleingeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnenkort alles maar weer eens verkopen en een monsterteam bouwen.
Daarom drink ik zelden alcohol meer. Ga ik domme dingen van doen. Maar ja, met de bekerfinale mag het. Als de PSV en AZ supporters niet gescheiden worden kunnen we een biertje doen 9 mei in Rotterdamquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Herken ikAls ik door mijn contacten op whatsapp zit te kijken kom ik ook van die foto's tegen waarvan ik dan denk, waarom heb ik die ooit mijn nummer gegeven
![]()
1.7 miljoen ja. Koekoek.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, ff sparen en Messi erin
Haha ik zou wel willen, maar ik ga sowieso met de bus, en volgens mij kunnen we dan niet de stad inquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom drink ik zelden alcohol meer. Ga ik domme dingen van doen. Maar ja, met de bekerfinale mag het. Als de PSV en AZ supporters niet gescheiden worden kunnen we een biertje doen 9 mei in Rotterdam
Vriendschapsverzoek gestuurd.quote:
Wat, dat scheelt een hoopquote:
Ik zie het. Waarom?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
vriendschapsverzoek gestuurd.
Dan zal het beleid zijn dat alleen AZ'ers mogen. Jammer. Denk dat het best wel zou kunnen om zij aan zij een feestje te bouwen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha ik zou wel willen, maar ik ga sowieso met de bus, en volgens mij kunnen we dan niet de stad in
Jammâh.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil even koekeloeren
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jammâh.
Nu heb ik wel Kevin's Facebook. Godnondesju wat een lichaam.
PSV'ers en AZ'ers kunnen het nog niet eens zo slecht met elkaar vinden over het algemeen, maar je hebt overal mensen die dit soort dingen verpesten...quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zal het beleid zijn dat alleen AZ'ers mogen. Jammer. Denk dat het best wel zou kunnen om zij aan zij een feestje te bouwen.
ja, na 20 bier ga je vanzelf knokken met elkaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSV'ers en AZ'ers kunnen het nog niet eens zo slecht met elkaar vinden over het algemeen, maar je hebt overal mensen die dit soort dingen verpesten...
sinds deze week bij AHquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze ook die flesjes?(Ja, in Friesland natuurlijk weer niet)
Spreek bij het afrekenen eens een kasjerre aan. Of kasjier, net waar je voorkeur ligt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar moet ik dan binnenkort maar even heen
Ik zeg altijd 'mag ik even pinnen'quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Spreek bij het afrekenen eens een kasjerre aan. Of kasjier, net waar je voorkeur ligt.
Wij hebben hem al een paar wekenquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'mag ik even pinnen'
Wat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'mag ik even pinnen'
Ik heb vrijdag les van 8:30 tot 16:45 en mijn tas is dan te zwaar. Dan kan ik eigenlijk niet nog meer in die tas kwijt.
En ik zeg hoi als die achter de kassa ook hoi zegt. Ja, ik ben wat socialer dan je had verwacht.quote:
Nou, mijn tas zit dan vol met boeken. Dan kan ik niet nog even naar de supermarkt wat halen omdat dat niet meer in de tas past en omdat ik zo lang les hebquote:
Neem een zinnetje in je hoofd dat je morgen gaat zeggen. Yolo man. Wel bij het leukste kassameisje gaan staan natuurlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ik zeg hoi als die achter de kassa ook hoi zegt. Ja, ik ben wat socialer dan je had verwacht.
[..]
Nou, mijn tas zit dan vol met boeken. Dan kan ik niet nog even naar de supermarkt wat halen omdat dat niet meer in de tas past en omdat ik zo lang les heb
Het kassameisje:quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neem een zinnetje in je hoofd dat je morgen gaat zeggen. Yolo man. Wel bij het leukste kassameisje gaan staan natuurlijk.Iets van:
"Hallo ik ben darksonic en ik zag dat de bonen in de aanbieding waren helaas stond er maar 1 blik toen ik aan kwam en iemand anders wilde het pakken maar gelukkig was ik eerder ha ha sommige mensen letten echt niet op dus zin om ergens wat te drinken ik kan alleen niet te lang in het café vanwege omstandigheden met het toilet maar dan kunnen we ook even naar huis en weer terug dat is geen probleem nou ja ik hoor het wel maar ik moet snel naar huis want over exact tweehonderveertien seconden loopt er een auction af van oemtietie in for for toe doei [ afbeelding ] "
Sig-waardig ditquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neem een zinnetje in je hoofd dat je morgen gaat zeggen. Yolo man. Wel bij het leukste kassameisje gaan staan natuurlijk.Iets van:
"Hallo ik ben darksonic en ik zag dat de bonen in de aanbieding waren helaas stond er maar 1 blik toen ik aan kwam en iemand anders wilde het pakken maar gelukkig was ik eerder ha ha sommige mensen letten echt niet op dus zin om ergens wat te drinken ik kan alleen niet te lang in het café vanwege omstandigheden met het toilet maar dan kunnen we ook even naar huis en weer terug dat is geen probleem nou ja ik hoor het wel maar ik moet snel naar huis want over exact tweehonderveertien seconden loopt er een auction af van oemtietie in for for toe doei [ afbeelding ] "
trouwens, ik zou wel echt 'smleno' zeggen, en niet de hele zin. Dan is het effect waarschijnlijk nog mooierquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog zien of ik vrijdag al wat kan halen maar ik zal dit niet vergeten. Ik hoop wel dat ik niet helemaal naar de AH XL moet.
Ik zeg in het echt ook altijd hardop SMLENO als ik weer een deal vindquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
trouwens, ik zou wel echt 'smleno' zeggen, en niet de hele zin. Dan is het effect waarschijnlijk nog mooier
Hektor > Ajax, want Peloponnesische oorlogquote:
anders mag je niet naar buiten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Of nog een beter idee: ik zeg dat ik morgen naar school moet voor een gesprek o.i.d. en dan ga ik gewoon naar de AH. Dan ben ik ook een paar uur van mijn dagelijkse 6 uren kwijt.
ja, maar daar zijn waarschijnlijk geen anderen bij, je moet het recht in zijn/haar gezicht zeggen hihhiquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg in het echt ook altijd hardop SMLENO als ik weer een deal vind
wat, mag je niet naar buiten als je geen geldige reden op geeft?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Of nog een beter idee: ik zeg dat ik morgen naar school moet voor een gesprek o.i.d. en dan ga ik gewoon naar de AH. Dan ben ik ook een paar uur van mijn dagelijkse 6 uren kwijt.
Nee, ik moet binnen blijven en daar studeren. Ik mag wel naar de winkel of met de hond uit o.i.d.quote:
praat je er wel eens over met je ouders, dat dit bij bijna niemand anders ook zo is?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik moet binnen blijven en daar studeren.
Lees de editquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
praat je er wel eens over met je ouders, dat dit bij bijna niemand anders ook zo is?
Mijn moeder riep net dat ik stil moest zijn, omdat ze wilde slapen. Ik lachte zo hard om jouw tekstje netquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest harder lachen dan ik wilde.![]()
had 'm nog geëditquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest harder lachen dan ik wilde.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn moeder riep net dat ik stil moest zijn, omdat ze wilde slapen. Ik lachte zo hard om jouw tekstje net
quote:
eigenlijk best wel triest...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:28 schreef detennismaster het volgende:
![]()
![]()
DS2 zijn verhaal wordt steeds bizarder.Ja, bizarder klopt gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik weet niet meer wat ik nou bij YOLO moet denken bij jou.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga morgen in de tijd dat ik moet studeren toch gewoon bronze packs openen want YOLO
Ohja je klokje gaat over 2 minuten af.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar het komt ook doordat ik in het 4e jaar zit en dat ik vakken van het 2e jaar nog moet halen (+ bijna alles van het 4e jaar) Ik heb de afgelopen jaren te weinig gedaan. Ja, ik heb het erg zwaar de komende wekenMaar nu ga ik slapen gr gr
Maar je had wel een Oemtietie voor 600c! Niet je propedeuse, maar wel een Oemtietie. Trusten knul.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar het komt ook doordat ik in het 4e jaar zit en dat ik vakken van het 2e jaar nog moet halen (+ bijna alles van het 4e jaar) Ik heb de afgelopen jaren te weinig gedaan. Ja, ik heb het erg zwaar de komende wekenMaar nu ga ik slapen gr gr
trustenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
succes danquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Inmiddels met mijn kloon aangemeld, dan ga ik met deze offline. Tsjuus.quote:
KPD time!quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inmiddels met mijn kloon aangemeld, dan ga ik met deze offline. Tsjuus.
Nee, gewoon mijn StijnDa account.quote:
quote:
hoax want mattiesquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:45 schreef vandermar het volgende:
Wtf
Ik en nog wat matties moeten nog cadeaus halen voor morgen, alleen zouden we het bestellen maar dat hebben we nog niet gedaan. Morgen met lege handen dus
Well that escalated quicklyquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, gewoon mijn StijnDa account.
Oké, zonder jokes; ik ga weer eens een goed nachtje maken. Tot later.![]()
quote:
Jou ook al? Bij mij kreeg ik eerst geen bevestiging van mn aankoop, daarna was drie keer het aankoopbedrag afgeschreven en het product zou de volgende dag geleverd moeten worden maar is nu (zon 3 maand later) nog niet binnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 01:28 schreef poker4lifee het volgende:
gamecardmarkt.nl heeft mij gescamd voor een miljoenkut site
Heyquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind meneer Bakkert nog wel meevallen. Van sommigen snap ik inderdaad niet hoe ze hun wachtwoord kunnen onthouden.
Dat hangt er vanaf wat jij spannend noemt?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:16 schreef FCsuarez het volgende:
moguh![]()
nog spannende dingen gebeurd hier ?
laat ik het zo zeggen. (net een hele discussie gelezen over drinken kopen bij de AH wat voor jou een hele onderneming blijkt.) het leven dat jij hebt vind ik niet spannendquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat jij spannend noemt?
Ik ben nu alleen thuis tot 12 uur ofzo dus ik zou nu ook weg kunnen gaanIk twijfel nog.
Dat deed ik vorige week, toen ging ik ook proberen wat deals te vinden maar dat lukte niet echtquote:
Ik moet om bij de AH XL te komen eerst met de trein naar Leeuwarden en dan met de bus naar de straat waar die AH XL zit. Dan moet ik ook weer terug en de tijden sluiten niet goed aan. In totaal ben ik dan wel ongeveer 2 uur kwijt dus de vraag is of ik dat de moeite waard vind of niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen. (net een hele discussie gelezen over drinken kopen bij de AH wat voor jou een hele onderneming blijkt.) het leven dat jij hebt vind ik niet spannend
iemand nog een messi in ze pack bijvoorbeeld wel
Ik heb geen laptop meegenomen en kan dus alleen op de mobiele app. Dan maar een dag niet SMLENO's vindenquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat deed ik vorige week, toen ging ik ook proberen wat deals te vinden maar dat lukte niet echt
zie post hier bovenquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat deed ik vorige week, toen ging ik ook proberen wat deals te vinden maar dat lukte niet echt
[..]
Ik moet om bij de AH XL te komen eerst met de trein naar Leeuwarden en dan met de bus naar de straat waar die AH XL zit. Dan moet ik ook weer terug en de tijden sluiten niet goed aan. In totaal ben ik dan wel ongeveer 2 uur kwijt dus de vraag is of ik dat de moeite waard vind of niet.
Dan zou ik eerst even bellen of ze het bij de plaatselijke AH wel hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet om bij de AH XL te komen eerst met de trein naar Leeuwarden en dan met de bus naar de straat waar die AH XL zit. Dan moet ik ook weer terug en de tijden sluiten niet goed aan. In totaal ben ik dan wel ongeveer 2 uur kwijt dus de vraag is of ik dat de moeite waard vind of niet.
Maar als ik een IF Okugo in een pack krijg post ik daar liever over
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen![]()
@DS. De plaatselijke AH zou het moeten hebben, want het is een paar weken geleden landelijk in het assortiment geplaatst.
Haha, ja, diegene die het verzonnen heeft lacht zich helemaal krom. Zo'n grap maakt ie nooit meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:45 schreef Johnbon het volgende:
Het verhaal van gister over de supercup in Qatar blijkt een verzonnen verhaal!
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:45 schreef Johnbon het volgende:
Het verhaal van gister over de supercup in Qatar blijkt een verzonnen verhaal!
Inderdaad. Die heeft er een leuk verhaal bij voor in de kroeg. Maar snap ook wel dat het aandacht heeft gekregen opzich. Niks is te gek meer daar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, diegene die het verzonnen heeft lacht zich helemaal krom. Zo'n grap maakt ie nooit meer
Btw over wat je gisteren zei. Ik weet niet of de PSV- Fans niet welkom zijn, maar wanneer je gewoon met de bus gaat ga je na de wedstrijd weer weg, dus kan je de stad niet inquote:
Snap ik, de buscombi reis is ook alleen de wedstrijd bezoeken. Dat lijkt me dus echt helemaal niks, ook als je uit Alkmaar komt. Heb wel eens het feest op het Stadhuisplein van Twente supporters gezien voor een bekerfinale, dat is gewoon erg vet. Sinds die dag wilde ik perse zo'n dag meemaken. Toen AZ tegen ajax in de bekerfinale stond was ik ziek. Dit jaar dus herkansingquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Btw over wat je gisteren zei. Ik weet niet of de PSV- Fans niet welkom zijn, maar wanneer je gewoon met de bus gaat ga je na de wedstrijd weer weg, dus kan je de stad niet inDat bedoelde ik.
Maar dat feest is dan ook in Eindhovenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Snap ik, de buscombi reis is ook alleen de wedstrijd bezoeken. Dat lijkt me dus echt helemaal niks, ook als je uit Alkmaar komt. Heb wel eens het feest op het Stadhuisplein van Twente supporters gezien voor een bekerfinale, dat is gewoon erg vet. Sinds die dag wilde ik perse zo'n dag meemaken. Toen AZ tegen ajax in de bekerfinale stond was ik ziek. Dit jaar dus herkansing
Is zondag daarna de laatste competitiewedstrijd? En tegen wie moet PSV dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dat feest is dan ook in Eindhoven. Maar hier leeft de beker sowieso niet echt, zeker als de zondag nog spannend wordt denk ik niet dat er een groot feest komt.
Ja, Twente uitquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is zondag daarna de laatste competitiewedstrijd? En tegen wie moet PSV dan?
Dan zullen jullie ons eerst moeten laten winnen in aprilquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met de bus of eigen vervoer?![]()
@ Turner: Dan moet PSV zich maar sparen denk ik
Hoe ga jij het doen met de kaarten? Ik moet volgens mij naar Alkmaar rijden om daar een voucher in te wisselen voor tickets..quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:11 schreef Der_Rudi het volgende:
Met eigen vervoer. Ik woon tegenwoordig in Gelderland dus als ik eerst naar Alkmaar zou moeten en vanaf daar naar Rotterdam wordt me iets te gek
quote:
Dat moet ik met Ernest Steward overleggen, ik kom er op terug.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan zullen jullie ons eerst moeten laten winnen in april
Ohja? Daar had ik dan weer niets van gehoord.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe ga jij het doen met de kaarten? Ik moet volgens mij naar Alkmaar rijden om daar een voucher in te wisselen voor tickets..
Oh, zou hij mij tegen die tijd ook kunnen helpen? Ik vind het raar om voor kaartjes voor de Kuip helemaal naar Alkmaar te moeten rijden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:16 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ohja? Daar had ik dan weer niets van gehoord.
Echter werkt mijn vader bij AZ en die zou ik sowieso gaan meeten in Rotterdam dus kan hij ze mooi meenemen ofzo denk ik.
Ik ga zondag die kant weer op voor de verjaardag van mijn nichtje. Ik kan het hem wel eens even vragen hoe dat zit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, zou hij mij tegen die tijd ook kunnen helpen? Ik vind het raar om voor kaartjes voor de Kuip helemaal naar Alkmaar te moeten rijden.
You dont have to walk the streets for moneyquote:
keurige reactiequote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:41 schreef Rijst het volgende:
roxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanne
In een van de tofste Community episodesquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
In een van de tofste Community episodes
Wazmetjou?quote:
Niet eens vermelden dat het een van de tofste nummers van The Police isquote:
Kan mij dat nou schelen, daar had ik het toch niet overquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:58 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Niet eens vermelden dat het een van de tofste nummers van The Police is
Kan jij mij nog één keer het spannende verhaal vertellen over hoe je op het lumineuze idee bent gekomen om een flesje Mountain Dew te halen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik ben weer terug van de AH en ze hadden hetNu zal ik er niet meer over posten.
Kut Totw-> weinig packs -> weinig Ibarbo'squote:Op donderdag 14 maart 2013 12:00 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom is IF Ibarbo zo belachelijk duur...
De laatste keer dat ik het had was vorig jaar april ofzo. Ik wilde het wel weer een keer halen en omdat ze het nu ook bij de AH hebben kwam ik op het geniale idee om daarvoor naar Leeuwarden te gaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan jij mij nog één keer het spannende verhaal vertellen over hoe je op het lumineuze idee bent gekomen om een flesje Mountain Dew te halen?
Wat is Mountain Dew?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het had was vorig jaar april ofzo. Ik wilde het wel weer een keer halen en omdat ze het nu ook bij de AH hebben kwam ik op het geniale idee om daarvoor naar Leeuwarden te gaan.
WTF jonge. Ik zit net in een lobby met Nuketown he. Ronde 10 zijn we, ik ga down als ik iemand anders probeer te redden, heb al 10 revives. Is het einde van de ronde, gaan ze allemaal firesale doen redden ze me niet eensquote:
Nice wat voor iets?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:05 schreef Revontulet het volgende:
Ik ga een nieuwe auto kopen! (met steun van m'n ouders dat wel)
Road trip woohooooquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het had was vorig jaar april ofzo. Ik wilde het wel weer een keer halen en omdat ze het nu ook bij de AH hebben kwam ik op het geniale idee om daarvoor naar Leeuwarden te gaan.
Ik denk dat ze nog wel duurder gaan worden. Dat maakt bronze packs openen deze week wel extra leuk vanwege die 2 IFs + die Ieren die allemaal wel iets opleverenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil mijn kut Ieren wel voor 400c bin lozen hoor
niemand?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:05 schreef UltimateTeam het volgende:
Iemand een idee dit af te maken?
http://www.futhead.com/fifa/squads/7333232/#squad-player
Ik heb zelf niet heel veel kennis van bronze spelers of andere tips in dit team, budget maakt niet uit.
Het is moeilijk om dit af te maken omdat de CAM + ST bij dezelfde club moeten spelen. Ik ben nog wat dingen aan het uitproberen.quote:
Van mij mag het ook anders bijvoorbeeld andere CF en CDM alleen leken mij deze spelers vrij goed, heb alleen zoals al gezegd vrij weinig verstand van bronze spelers.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is moeilijk om dit af te maken omdat de CAM + ST bij dezelfde club moeten spelen. Ik ben nog wat dingen aan het uitproberen.
DOMBOquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:15 schreef Alziend-Oog het volgende:
Opgelicht op marktplaats door iemand die Black Ops 2 aanbood![]()
Marktplaats
#SMLENOquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:15 schreef Alziend-Oog het volgende:
Marktplaats
Die Berre ken ik niet, Landu Landu en Johansen gebruik ik zelf maar Johansen heb ik op CAM. Er zijn weinig goede Noorse STs, verder heb je nog Ingelsten in die competitie maar die krijgt geen 9 chem op ST. Maar ik heb dit bedacht: http://www.futhead.com/fifa/squads/7333710/quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:13 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Van mij mag het ook anders bijvoorbeeld andere CF en CDM alleen leken mij deze spelers vrij goed, heb alleen zoals al gezegd vrij weinig verstand van bronze spelers.
Netjes ziet er wel goed uit denk dat ik dit maar eens ga maken eind van de week.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Berre ken ik niet, Landu Landu en Johansen gebruik ik zelf maar Johansen heb ik op CAM. Er zijn weinig goede Noorse STs, verder heb je nog Ingelsten in die competitie maar die krijgt geen 9 chem op ST. Maar ik heb dit bedacht: http://www.futhead.com/fifa/squads/7333710/
Gulbrandsen heeft helaas maar 2*
De verdediging heeft wel duidelijk meer pace dan de rest van het team. Het is maar afwachten of dat een probleem is of niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:25 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Netjes ziet er wel goed uit denk dat ik dit maar eens ga maken eind van de week.
Je doet je naam geen eer aan dan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:15 schreef Alziend-Oog het volgende:
Marktplaats
Je moet ook gewoon niet met randoms gaan spelen..quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:04 schreef vandermar het volgende:
Noobs met zombies
Godmiljaar, ik haalde ronde 21 op Nuketown met 3 man. Helaas begonnen we met 4 en kapte die ene na ronde 13
Die andere 2 gingen aan het begin van elke ronde down
Af en toe is wel leuk hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon niet met randoms gaan spelen..
Straks doen ik en Jules meequote:
gewoon negeren die gasten en even lekker bakkie koffie gaan zetten. game af en de volgende.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb de controller weggelegd..stond 4-1 achter en hij bleef maar achterin rondtikken en pauzeren om mijn familie ziektes toe te wensen..dan ben ik er wel klaar mee. Hij heeft in die 15 minuten nog wel 4x kunnen scoren, dus het was mijn grootste Fifa nederlaag ooit uiteindelijk. Genot.
Speel de laatste tijd wat vaker overdag en wat minder in de avond..voor mijn gevoel is het niveau veeeeeeel lager in het algemeen, maar is het percentage mongolen ook een stuk groter..Dat soort kinderen moeten normaal na Sesamstraat naar bed denk ik.
het is wel een baas hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:51 schreef Tim86 het volgende:
Sinds ik heb gepost dat het niveau zo laag ligt heb ik wel 2x op rij verloren..eerste potje met IF Chiellini en ik krijg er meteen 5 tegen. 3x verloor hij een kopduel van Reus, 1x schoot de bal van zijn voet af waardoor de tegenstander zo door kon lopen. Lekker begin
Olave en Gamberini, maar Olave moest ik er nog uit halen voor Perea/Ogbonna.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het is wel een baas hoorwie heb je er naast staan ?
Fucking vetquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:15 schreef Revontulet het volgende:
Het is definitiefVanaf zaterdag trotse eigenaar van een Ford Mustang
Nice!quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:15 schreef Revontulet het volgende:
feliquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:15 schreef Revontulet het volgende:
Nice man!quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:21 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bouwjaar 1994
nog nooit zo veel zin in het weekend gehad!
Die zijn wat minder ja, maar voor de rest...quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:23 schreef FCsuarez het volgende:
mooi ding hoor.
zou er alleen wel een paar knappe velgen onder zetten
gif of jpg? Jpg kan online wel als je zoekt naar image resizer geloof ik. Ben zelf ook niet zo handig met dat soort dingen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die voor mij een plaatje kan verkleinen? Vind mijn UI maar beetje saai nu.
jpg. Ik zal eens gaan zoeken. thx!quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gif of jpg? Jpg kan online wel als je zoekt naar image resizer geloof ik. Ben zelf ook niet zo handig met dat soort dingen.
Speel je dat serieus ?quote:
Vriendencompetitie van school. Vermaak je je nog enigzins in de lessen door te praten over dit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Speel je dat serieus ?
Ik heb nog een account met met meer dan 1000 seizoenkaart dagen.
Ja inderdaad ga denk ik maar mijn account verkopen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:29 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Vriendencompetitie van school. Vermaak je je nog enigzins in de lessen door te praten over dit.
Maar het is een kansloos spel ja.
Vraag me af of daar belangstelling voor is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja inderdaad ga denk ik maar mijn account verkopen.
meer dan 1000 dagen seizoenkaart denk ik wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:30 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Vraag me af of daar belangstelling voor is.
Ja, heb je gelijk in. Je betaalt nu bijna 40 euro voor 578 dagen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
meer dan 1000 dagen seizoenkaart denk ik wel.
Ik zal wel eens even kijken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:33 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, heb je gelijk in. Je betaalt nu bijna 40 euro voor 578 dagen.
Ik ben al bijna alles kwijtquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie is Tim Liefers? Die heeft een comment geplaatst bij mijn laatste video.
De random bronzen Ieren gaan nu al voor 450
Daar zal vast een manier voor zijn.quote:
Omdat papa het toch wel zal betalen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Daar zal vast een manier voor zijn.
Waarom zou je voor ongeveer 150 euro seizoenskaarten kopen?
bij mij gaan ze allemaal vanavond in de verkoopquote:
Ohja vergetenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Omdat papa het toch wel zal betalen.
Reactie van zijn vader: Djeetje wat een hoge rekening. The story behind the name.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ohja vergeten![]()
Of hij heeft stiekem gebeld met de telefoon van zijn vader.
Nog steeds SMLENOquote:
Ja ok, maar SMLENO kent z'n oorsprong in het feit dat mensen niet/te weinig bieden op een speler. Deze kerel biedt teveel op een speler.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |