PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
sorry...quote:
True, maar niet allemaal toch?quote:
En gewoon gymnasium doen hequote:
Nu dan. Xbox?quote:
Ik vind meneer Bakkert nog wel meevallen. Van sommigen snap ik inderdaad niet hoe ze hun wachtwoord kunnen onthouden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En gewoon gymnasium doen hezegt ook echt niks gewoon. Snap echt niet hoe dit soort mongolen hier terecht weten te komen
Zoals ik ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind meneer Bakkert nog wel meevallen. Van sommigen snap ik inderdaad niet hoe ze hun wachtwoord kunnen onthouden.
land en competitie = groene lijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
True, maar niet allemaal toch?
Hoeveel moet je er in je team hebben voor chemistry 9 en krijg je alleen groene lijnen als ze en uit dezelfde competitie komen en hetzelfde land?
zeg maar Thyequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit is toch een flinke tegenvaller voor mij Thye. Of moet ik Ritsjie zeggen?
Dude, ik ben zelf smoother dan Biebertje.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Lindje, zet dit op @ de joetjoeps als ze binnenkomt dan kan jij ook meteen naar binnen omdat ze zo je slaapkamer in zal glibberen
Het niveau van dit topic tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Even een lieve medemens uithangen: Als je getagd wordt op Facebook, waarna via een Facebook pop-up wordt gevraagd of je FB Black wilt installeren (anders kun je je tag niet zien), 100% virus. Heb al meerdere domme wichten in mijn timeline gezien die het wel gedaan hebben.
Al denk ik dat het niveau hier gemiddeld wel iets hoger ligt.
Dan had je straks naar de NOS moeten kijken. Habemus wedstrijd ftwquote:
Ik heb geen vrienden, laat staan dat ik getagd wordquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Even een lieve medemens uithangen: Als je getagd wordt op Facebook, waarna via een Facebook pop-up wordt gevraagd of je FB Black wilt installeren (anders kun je je tag niet zien), 100% virus. Heb al meerdere domme wichten in mijn timeline gezien die het wel gedaan hebben.
Heb jij FB dan? Hoezo heb ik jou dan nog niet op mijn FB?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
2 op PS3...quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is nog steeds maar 1 IF Okugo op de markt. Hoe zeldzaam is hij op de PS3?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hey Toefjes, hoe is t in je nieuwe crib
quote:
Je kunt me vinden via de ik-kan-staand-plassen pagina.quote:Hoezo heb ik jou dan nog niet op mijn FB?
'habemus papam' , stomme kutkerkquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan had je straks naar de NOS moeten kijken. Habemus wedstrijd ftw
Gelukkig heeft niemand dit gelezenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[..]
Je kunt me vinden via de ik-kan-staand-plassen pagina.
Als dat soort pagina's er zouden zijn hadden we DS2 iig zo gevondenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat klinkt meer als een Hyves groepquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb je toch al gevondenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, dat was onaardig. Grapje DS2. Ik deel mijn Facebook niet met internetmatties.
Ik weet het nog niet, ik heb die vrienden al een paar dagen niet gesproken, want we zitten op andere scholen...quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga jij nou met eigen vervoer of met de bus?
I knew itquote:
Al die gehandicapten worden toch opgehaald met van die busjes.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga jij nou met eigen vervoer of met de bus?
We zijn welkom in de binnenstad van Rotterdam, dus ik ga lekker de hele dag bieren op het Stadhuispleinquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik heb die vrienden al een paar dagen niet gesproken, want we zitten op andere scholen...
Ik denk dat we wel met de bus zullen gaan, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |