Ah ja ik zie het, gisteren avond was het ook nog niet 100% geteld denk ik. Same hierquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik dacht hoger... Hier 53% geloof ik.
Vond het vooral grappig om te zien hoe iedereen ging stemmen met de landelijke partijen in het achterhoofd in plaats van lokaal. Hier heeft echt een kutpartij gewonnen, gewoon omdat het een lokale partij is en mensen dat niet begrijpen. De SP had zelfs een plaatje op FB gezet met allerlei punten en welke partijen dat wel en niet hadden, waren stuk voor stuk landelijke punten zoals afschaffing OV en weet ik hetFucking triest.
Ja is altijd hetzelfde verhaal. Als de landelijke partijen het volgens iedereen slecht doen krijgen die lokale ballenpartijen ineens de meeste stemmen, ook als het programma van de grotere partijen gewoon vele malen beter is. Hopen dat de coalitie in ieder geval een beetje fatsoenlijk is want ze zaten hier eindelijk eens een keer op de goede weg zo vlak voor de verkiezingen. Nu komt er weer zo'n trage kutpartij voor in de plaats en gebeurt er weer niks. Kan ik me gewoon echt aan ergeren terwijl het me niet eens echt veel interesseertquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah ja ik zie het, gisteren avond was het ook nog niet 100% geteld denk ik. Same hier))) lokale kut partij die met geld loopt te smijten.
Niemand die snapt dat gemeente nu belangrijker is ofzo.
hahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
chick links boven zou raken midden beneden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:53 schreef 2NutZ het volgende:
pvv gestemd, wil Che_ het land uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is helaas algemeen bekend dat jij niet in Almere of Den Haag woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pvv gestemd, wil Che_ het land uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking retardjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pvv gestemd, wil Che_ het land uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ik snapte de grap, je noemde haar dik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat niet.
hihaho
slechtquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat niet.
hihaho
heb wel eens een aflevering gezien en die zijn wel vermakelijk. Vraag me alleen af of het de moeite is om te downloaden en te volgen.quote:
toen wist ik ook wel genoeg jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon al meteen de eerste minuut zo'n cringe-worthy zeik nummer
Whehe.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
KLB / Geen les: leraar geschorst want kon zijn handen niet thuis houden :')
Gvd, ik word leraar!
Worth itquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe.
Mijn docent economie was er zo een. Is toen 3 jaar in de bak beland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |