Ik denk dat er nog wel wat meer diplomatieke haken en ogen aan zitten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jawel hoor. gewoon wetsvoorstel indienen. als het langs de tweede en eerste kamer komt is het volkomen legaal.
Goh, ik heb ze toch regelmatig gezien bij de bedrijven waar ik heb gewerkt (in de randstad).quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat is het percentage hoogopgeleide Marokkanen want ik zie ze nooit en ik kom toch bij heel wat gerenommeerde bedrijven in NL.
Nee. Het is niet zo makkelijk om wetten die nadelig zijn voor specifieke bevolkingsgroepen er doorheen te krijgen. Die zijn niet grondwettelijk en komen de eerste kamer niet door.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jawel hoor. gewoon wetsvoorstel indienen. als het langs de tweede en eerste kamer komt is het volkomen legaal.
Dan lijkt me dat toch wel een reden om er wat 'drama van te maken'.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hangt af van hoe de wet vormgegeven wordt. zijn genoeg mogelijkheden hoor. kijk maar naar europese wetgevingdat hangt van bedrog aan elkaar vast soms.
Een wet opstellen waarmee het mogelijk wordt Nederlandse onderdanen te deporteren naar aanleiding van misdrijven lijkt mij vrij lastig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hangt af van hoe de wet vormgegeven wordt. zijn genoeg mogelijkheden hoor. kijk maar naar europese wetgevingdat hangt van bedrog aan elkaar vast soms.
Zonde dat dit wetsvoorstel na ronde 1 al in de kliko verdwijnt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Wilders past gewoon de grondwet aan of laat de tweede kamer in brand steken ofzo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Het is niet zo makkelijk om wetten die nadelig zijn voor specifieke bevolkingsgroepen er doorheen te krijgen. Die zijn niet grondwettelijk en komen de eerste kamer niet door.
Is al eerder geprobeerd.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Als ik een Marokkaans meisje was zou ik nu beginnen aan een dagboek. Wordt een bestseller!
En als ik jou was, zou ik maar alvast een open ticket kopen richting Zuid-Amerika en me voorbereiden op berechting als oorlogsmisdadiger/verrader.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Als ik een Marokkaans meisje was zou ik nu beginnen aan een dagboek. Wordt een bestseller!
Godverdommequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon het Binnenhof in de fik en de vermeende vijand de schuld geven. Bleek begin vorige eeuw een zeer succesvolle manier.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wilders past gewoon de grondwet aan of laat de tweede kamer in brand steken ofzo.
ahaha pussyquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef Trebo het volgende:
Ik zal trouwens maar niet m'n mening geven.. dan mag ik weer een weekje op vakantie denk ik
Niks mis met vakanties.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef Trebo het volgende:
Ik zal trouwens maar niet m'n mening geven.. dan mag ik weer een weekje op vakantie denk ik
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee man, dan moet hij ook beveiliging van onze belastingcenten.
Haha!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wilders past gewoon de grondwet aan of laat de tweede kamer in brand steken ofzo.
Vertel het maar. Ik zal je niet TR'en.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef Trebo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |