Tsja, zeggen dat je een basisinkomen wel een goed plan vindt, is ook wel heel iets anders dan racistische uitspraken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja, ultra-links gezeik mag dan weer wel op FOK!
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Trebo het volgende:
[..]
Al die sigaretten en halve liters leveren de staat best wat op hoor.quote:
Laat hem maar zeggen wat hij wil, ben benieuwd wat hij over mij te vertellen heeftquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, zeggen dat je een basisinkomen wel een goed plan vindt, is ook wel heel iets anders dan racistische uitspraken.
Plant het zaad, groei de plant, oogst het zaad en herhaal?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Al die sigaretten en halve liters leveren de staat best wat op hoor.
Danny is anders nogal 'n Geertaanbidder dus zou me verbazen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Trebo het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, zeg het als je wordt gebant ga ik meequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef Trebo het volgende:
Ik zal trouwens maar niet m'n mening geven.. dan mag ik weer een weekje op vakantie denk ik
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Mag hopen dat ie er Mohammed L. van maakt dat "van der" klinkt zo Nederlands dat gaan zelfs tokkies doorhebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Haha!en dan geeft ie Mohammed van der L. zeker de schuld.
Grondwetswijzigingen zijn toch alleen met meer dan 'gewoon' de meerderheid pas mogelijk? Twee derde of zo, dacht ik. Gaat ie niet redden.
quote:
Idd. Snap niet waarom mensen het niet eens zijn met Geert. Eigenlijk zijn die allemaal het Nederlanderschap onwaardig. Vind je niet?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef Trebo het volgende:
[..]
Je hebt er blijkbaar weinig van begrepen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, zeg het als je wordt gebant ga ik mee
Nee hoor, dit was puur deadprezje pesten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat serieus was, heb ik denk ik ook wel een aardig idee over je mening
Waar betaal je dat van?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Al die sigaretten en halve liters leveren de staat best wat op hoor.
Oke, pussy.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je hebt er blijkbaar weinig van begrepen.
Vrijheid van meningsuiting heeft betrekking op de relatie burger-overheid. Wanneer iemand een dienst aanbiedt is hij vrij om jou van de dienst te weren omdat jij je niet aan de regels houdt die de aanbieder heeft opgesteld.
hosselen a mattiequote:
Omdat je zelfs op een forum je mening niet durft te gevenquote:
Gratis bier en sigarettenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Van geld van de staat, en zo is het cirkeltje weer rond.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal niks, hoezo?
Wie durft dat niet?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Omdat je zelfs op een forum je mening niet durft te geven
Deed hij dat dan niet? Volgens mij wel hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Omdat je zelfs op een forum je mening niet durft te geven
[..]
Gratis bier en sigaretten
Oh, ik dacht dat trebo dat zeiquote:
Vogeltjesdans is overigens nog steeds niet in gegaan op je artikel over Bulgaren en coquote:
Het was ook een reactie op een post van BlauweTijger geloof ik, niet van vogeltjesdans.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vogeltjesdans is overigens nog steeds niet in gegaan op je artikel over Bulgaren en co.
Nou vooruit dan maar.quote:
Dit verklaard wel het een en ander jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het was ook een reactie op een post van BlauweTijger geloof ik, niet van vogeltjesdans.
verklaardquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit verklaard wel het een en ander ja![]()
.
deel 2?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ben zo te zien weer te laat voor de discussie....
Goed ideequote:
jaquote:
quote:
Ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:55 schreef capricia het volgende:
Maar goed, ontopic:
Wie wil er nu niet minder Marokkanen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |