quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
btw:
"Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth " (en ja, die heb ik gejat uit de sig van een Fok!ster)
daar staat dan ook achter tussen haakjes (geldt alleen voor groepsreis). Dus niet voor jouquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:27 schreef Hik het volgende:
Wel vaag trouwens, als ik op de site van www.visum.nl kijk, dan heb je voor een toeristenvisum een "package tour confirmatie" nodig.
Sttt!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:40 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
zou dit nou je eerste kennismaking met Azie worden, gij afvallige Latino?![]()
nee.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 05:51 schreef BeardedDragon het volgende:
Hoort zich goed aan...
Ik ben van plan om ook vrij snel naar Myanmar te reizen vanuit Bangkok...
is het zo dat je van te voren geen visum hoeft te regelen en je als je aankomt een v.o.a. eenvoudig kan regelen...?
de rest kom ik nog wel op terug, maar je kan in elke stad internetten, en voor een prikkiequote:Op maandag 29 juni 2009 18:29 schreef Babbelzz het volgende:en kan je nu inmiddels al ergens sporadisch internetten in dat land? anders bereid ik me vast voor op een hevige afkicktijd
Wat hij zegt... fuck die politiek.. die mensen zijn GEWELDIG!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik ben net terug van 3 maanden azie, waarvan 28 dagen Myanmar. Deze post ter herinnering dat ik tzt een (beknopt of niet) reisverslag post. Tranen in m'n ogen van de lieve mensen in Myanmar, en in het bijzonder in het gat wat Thaton heet. Waar kom je nog tegen dat als je geen slaapplaats kunt vinden gewoon iemand zegt: you can sleep at my home, no need money here. Vervolgens met je alle guesthouses afrijdt, ook degenen zonder vergunning, je met eindeloos geduld probeert binnen te lullen, vervolgens je de rekening van het theehuis kwijtscheldt, waarna een vriend/riskja driver zonder er iets voor te hebben je naar je guesthouse vervoert (al vloekend op het regime). Toeval? Daags erna kregen we na een bestelling in een beerstation een briefje van de eigenaresse dat luidde: "welcome, food for free, drink more beer". More onderstreept. Vervolgens wordt de hele tafel volgezet.
Zo kut als het regime is, zo zuiver, puur en onvoorstelbaar vriendelijk zijn de mensen, de gewonen mensen. Onbevattelijk.
Ow kijk das mooi, werkt t zo dat je dagje naar Breda gaat? paspoort geeft en later die dag kunt ophalen?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:33 schreef Byte_Me het volgende:
ik had mn visum van te voren al geregeld, kun je zo krijgen in breda.
das leuk dat t wel kan! dat t niet altijd vlekkeloos verloopt is niet erg, was in Bangladesh, india, Nepal etc ook nietquote:overal heb je internet cafeetjes, al is de verbinding vaak slecht. ik weet trouwens niet hoe het na de recente toestanden zit met internet, kan goed zijn dat het weer een stuk beperkter is. maar ik ontvang nog steeds emails uit birma, dus het kan zeker.
grappig, maar hij bleek er ook al geweest te zijn, maar staat er wel voor open er nog eens heen te gaan...ga maar eens een landkaart aanschaffen, die had ie niet (meer)quote:misschien kunnen jij en je vriend naar hsipaw gaan, daar is hij zo te zien ook nog niet geweest. leuke treinreis! wel licht bepakt reizen, anders houdt de brug het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |