SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Dit doet me vermoeden dat de gundam-franchise een soort van robot-pokémon is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef Kyubey het volgende:
http://gundam.wikia.com/wiki/GF13-066NO_Nether_Gundam
Wat is dezen
Gundam build fightersquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit doet me vermoeden dat de gundam-franchise een soort van robot-pokémon is.
Deze moet je bekend voorkomen:
http://gundam.wikia.com/wiki/KUMA-03_Beargguy_III
Neequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
...
really? Die ene aflevering kon er niet meer bij?
Oeh, nee. Even in de lijst mikken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook de film gezien?
http://myanimelist.net/an(...)Yamato:_Fukkatsu-hen
Hij staat ook in de on hold lijstquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan kun je hem meteen in je dropped lijst zetten
Ook handig is het programma MalUpdater. In plaats van naar de site te gaan kun je met een klik bestanden selecteren en doorgeven dat je hem hebt gezien.
Beide, ik kijk vaak bij suggesties voor nieuwe series, werkt okay.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je MAL voor ook voor haar database zou gebruiken zou je jouw lijst gaandeweg kunnen bewerken, maar als je het alleen voor het overzicht gebruikt dan is het inderdaad het beste om door te bijten en het in een keer te doen.
Iddquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit doet me vermoeden dat de gundam-franchise een soort van robot-pokémon is.
Deze moet je bekend voorkomen:
http://gundam.wikia.com/wiki/KUMA-03_Beargguy_III
Sowieso zijn alle schepen gewoonquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh, nee. Even in de lijst mikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILER: SchipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watquote:
SPOILER: bootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle schepen gewoonnetzoals de characters
Ik ben echt een sucker voor tof ruimteschip-design de laatste tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat plaatje geeft me een beetje de neiging om drie characters onder een volle maan te photoshoppen
🐙
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef Arashimashou het volgende:
Wat een randige TTIk las dat als: Ayn Randige TT.SPOILER: SchipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Uh oh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik las dat als: Ayn Randige TT.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
watBehoort dat schip tot een van deze twee klassen?SPOILER: bootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/My%C5%8Dk%C5%8D-class_cruiser
http://en.wikipedia.org/wiki/Takao-class_cruiser
Dat klopt het zijn de Kirishima en de Atagoquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Behoort dat schip tot een van deze twee klassen?
http://en.wikipedia.org/wiki/My%C5%8Dk%C5%8D-class_cruiser
http://en.wikipedia.org/wiki/Takao-class_cruiser
SPOILER: nog 2 botenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef Arashimashou het volgende:
NagatoKheb nog veel meer boten en tanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ja, Fillers kun je wel skippen als je geen zin daar in hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Het is 2014 en iemand is nu pas begonnen met One Piece kijken lol zo dadelijk ga ik aflevering 3 kijken tot nu toe wel super leuke anime.![]()
Daarvoor altijd beetje de zelfde series en sinds vandaag besloten wat andere te gaan kijken waaronder One Piece dus. Is Bleach ook een goeie anime?
Kantai collectionquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
Inb4 moe geantropomorfiseerde oorlogsschepen anime.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
Er ligt hier een NGE rebuild 1.0 blu-ray mij aan te staren, maar ik heb er vrijdag pas tijd voor
Ik kijk One Piece online is de manga en de anime beetje hetzelfde? Volgens mij de eerste aflevering niet bijvoorbeeld en ik haat meestal fillers ze kunnen soms behoorlijk irritant zijn. Bleach ziet er wel goed uit ja ik bleef heel single minded door alleen maar Dragon ball Z te kijken, maar besloot ook andere animes een kans te geven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja, Fillers kun je wel skippen als je geen zin daar in hebt.
Bleach is ergens geeindigt bij 360 nog eits en daarna kun je de manga oppakken
De anime van One Piece volgt de manga, manga loopt momenteel best voor. Duurt overigens een aardige tijd voordat One Piece bij de fillers aankomt, http://onepiece.wikia.com/wiki/Category:Filler_Episodes weet alleen niet of deze up to date is omdat ik al een tijdje bij ep 540 hangquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Ik kijk One Piece online is de manga en de anime beetje hetzelfde? Volgens mij de eerste aflevering niet bijvoorbeeld en ik haat meestal fillers ze kunnen soms behoorlijk irritant zijn. Bleach ziet er wel goed uit ja ik bleef heel single minded door alleen maar Dragon ball Z te kijken, maar besloot ook andere animes een kans te geven.
Dat wou ik al een tijdje doen, maar sinds vandaag echt besloten om te doen en was gelijk al weg van One Piece Is er een goeie site dan waar je kan zien welke afleveringen fillers zijn en welke niet?
Actie, avontuur shounen achtige drama comedy anime met powersquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef Chizu het volgende:
Ik heb dingen gehoord in mijn vriendenkring over One Piece. Wat is het voor anime?
Gruwelijke serie momenteel super populair in Japan! One Piece zowel de anime als de manga heeft zelfs de populariteit van Dragon Ball Z overmeesterd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef Chizu het volgende:
Ik heb dingen gehoord in mijn vriendenkring over One Piece. Wat is het voor anime?
Eigenlijk zowat alle shounen animes volgen de manga counterpart ik geloof dat de manga van One Piece al bij chapter 800 zit ofzo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De anime van One Piece volgt de manga, manga loopt momenteel best voor. Duurt overigens een aardige tijd voordat One Piece bij de fillers aankomt, http://onepiece.wikia.com/wiki/Category:Filler_Episodes weet alleen niet of deze up to date is omdat ik al een tijdje bij ep 540 hang.
Bleach is overigens ook best vet valt wel in hetzelfde genre shounen net als One Piece.
De gevechten in bleach vond ik persoonlijk wel hartstikke vet en het verhaal ook.
De anime van bleach volgt ook de manga alleen is de anime van bleach momenteel gestopt omdat er te weinig materiaal was van de manga.
[..]
Actie, avontuur shounen achtige drama comedy anime met powers
Bleach heb ik eerst alles van gekeken dus ook de fillersquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:16 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Eigenlijk zowat alle shounen animes volgen de manga counterpart ik geloof dat de manga van One Piece al bij chapter 800 zit ofzo.![]()
Bleach lijk zeker vet ja! Ook de manga daarvan gelezen? En online of gewoon gekocht via winkel/internet?
De enige manga die ik tot nu toe online had gelezen was Dragon Ball, maar hadden super slechte scans waardoor ik geneigd was om het bijna gewoon te kopen, maar ken haast geen goeie winkels die manga's verkoopt en ben niet bepaald een fan van online bestellenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Bleach heb ik eerst alles van gekeken dus ook de fillers, daarna heb ik de manga opgepakt waar de anime is gestopt. Lees het online wil het wel ooit gaan kopen.
Dragon Ball is toch ook nog steeds alleen maar gecensureerd verkrijgbaar? Treurig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
De enige manga die ik tot nu toe online had gelezen was Dragon Ball, maar hadden super slechte scans waardoor ik geneigd was om het bijna gewoon te kopen, maar ken haast geen goeie winkels die manga's verkoopt en ben niet bepaald een fan van online bestellen
Download je sjinese tekenfilms!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Ik kijk One Piece online is de manga en de anime beetje hetzelfde? Volgens mij de eerste aflevering niet bijvoorbeeld en ik haat meestal fillers ze kunnen soms behoorlijk irritant zijn. Bleach ziet er wel goed uit ja ik bleef heel single minded door alleen maar Dragon ball Z te kijken, maar besloot ook andere animes een kans te geven.
Dat wou ik al een tijdje doen, maar sinds vandaag echt besloten om te doen en was gelijk al weg van One Piece Is er een goeie site dan waar je kan zien welke afleveringen fillers zijn en welke niet?
Twitter is de tweede deur links.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef Chizu het volgende:
Vooruit dan maar, ik zal er aan beginnen![]()
#ButThatMainstreamTho
Hm, een stuk voordeliger dan die Tsutsukakushi.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:53 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
http://goodsmile-global.ecq.sc/top/gscnenwd00407.html
aww
Daarom wachten op kwaliteit van oa underwaterquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar de eerste subs die uitkomen zijn altijd rips van CR
Ik las er op Kotaku over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:31 schreef outcast_within het volgende:
http://imgur.com/a/nzdWg#2
[ afbeelding ]
Het is Japan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef Xaryna het volgende:
Laatst Seitokai Yakuindomo afgekeken, maar denk niet dat ik de sequel ga zien. Te absurde humor en te veel sekshumor voor mij.
Otaku Mindsetquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik las er op Kotaku over.
http://kotaku.com/crimeas(...)e-fan-art-1547001178
Ze is kawaď als een tierelier.
Een Stella Jogakuin meldt zich.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zitten hier nog Girls und Panzer fans?
Stella Jogakuin lijkt er wel wat op.
* De_Dakgoot Meldt zichquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog een stella meldt zichquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een Stella Jogakuin meldt zich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stella Jogakuin lijkt er wel wat op.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
Late la Late. Zal wel weer morgenochtend worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat vóór of na episode 16?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:56 schreef robin007bond het volgende:
Iemand uit mijn klas was ook van mening dat het overgewaardeerd is. Hij heeft het gedropped.Helemaal super.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
ArasuLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heup-pumpen deed beetje aan dat stukje met Colbert en Heisenberg denken, op 'Get Lucky'![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]Voor volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Was dat vóór of na episode 16?
Ik heb hem gelijk Samurai Flamenco aangeraden!
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2014 19:50:19 ]
Als al het Sword Art Online materiaal opgebruikt is. En dat is jammer want ik ben meer aan Knorretje gehecht dan aan Kazuto.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:47 schreef mschol het volgende:
Accel world heb ik mij goed mee vermaakt
die Ending in de laatste ep trouwens..
wanneer S2?
ik had wel wat meer verwacht van de relatie tussen Haru en Snow t.b.h...quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Accel world is gewoon ebter dan SAO.
Betere OST
en al die overige shit
Fuck yeah.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Kyubey het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)rl-anime-gets-sequel
Engrish desu desu desu!
Fuck yeah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
Inari Konkon afgekekenAnime original einde. De manga gaat verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Zo, is dat ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Anime original einde. De manga gaat verder
http://terror-in-tokyo.com/quote:This is the serious anime that Watanabe said he was working on way back when, alongside the "comedy by Bones" that ended up being Space Dandy.
Ben benieuwd. Whehe, het stadhuis van Tokyo staat in de brand op de site en het vluur gloeit zachtjes o de achtergrond. Neato.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:57 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe anime (zomer 2014) van Watanabe Shinichirou.
[..]
http://terror-in-tokyo.com/
PV:
Ziet er tof uit! Hopelijk kunnen ze het thriller gehalte hoog houden!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:57 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe anime (zomer 2014) van Watanabe Shinichirou.
[..]
http://terror-in-tokyo.com/
PV:
Ik ga maar weer eens verder met het kijken van Psycho-Passquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef Qunix het volgende:
Nog een trailer gereleased voor seizoen "fall 2014"
Psycho Pass 2
Auwsoomsaus, ik prees mijzelf vorig schooljaar al gelukkig toen ik in een klas terecht kwam waarin er mensen waren die wisten dat er in Japan tekenfilms gemaakt werden en een paar die Naruto volgden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nieuwe klas, zitten gewoon 12 mensen in die anime kijken of manga lezen
Gelukkig wel mensen die naruto of bleach lezen tenminste wat over te pratenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Auwsoomsaus, ik prees mijzelf vorig schooljaar al gelukkig toen ik in een klas terecht kwam waarin er mensen waren die wisten dat er in Japan tekenfilms gemaakt werden en een paar die Naruto volgden.
Weetje hoe chill mij dat lijkt ken super weinig mensen in mijn omgeving die van de anime en manga zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nieuwe klas, zitten gewoon 12 mensen in die anime kijken of manga lezen
Succes... Ik zie je wel bij 633.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:51 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Vandaag episode 7 van One Piece gekeken en tot nu toe een toffe leuke serie zal het weekend meer van kijken
Eens. Plus nog een hoop nieuwe series (zoals hierboven)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
2014 wordt een goed jaar.
Gundam unicorn, Gundam Reconguista in G, en the origin was dacht ik ook in 2014
Mooi handgetekend.quote:
Ew, dat is echt ouderwets. En ook de reden dat ik, de waarschijnlijk populaire, Knights of Sidonia niet ga volgen deze lente. Handgetekende troep.quote:
quote:
Ja maar die anime (Aku no Hana) is gerotoscoped, wat er belachelijk uit ziet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De manga schijnt vrij goed te zijn, maar ik hou gewoon niet van handgetekende personages. Handgetekende mecha kan ik nog wel uitstaan. (Hoewel Mecha.) Ik had hetzelfde probleem met Les Fleurs du Mal (Aku no Hana.)
Die komt uit de OP en is wel okay:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:27 schreef Quotidien het volgende:
Hallo waarom de fuck is anime zo populair en wat is goed om mee te beginnen
Heb Death Note en die met dat meisje met onzichtbare tentakels al gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe mecha original van XEBEC Arge Vollen
http://yaraon.blog109.fc2.com/blog-entry-22726.html
Terraformers wordt de volgende SnK
Aldnoah Zero Door de enige echte Gen Urobuchi
http://www.dailymotion.com/video/x1is98g
M3
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Boku no Pico is erg populair.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 05:07 schreef Quotidien het volgende:
Iets vergelijkbaar met Breaking Bad/Thrones qua populariteit?
[ Bericht 21% gewijzigd door Kyubey op 22-03-2014 11:26:01 ]Helemaal super.
Fuck man, aankomend seizoen toch? Dragonball Kai en de Buu sagaquote:
Dat was echt schitterendquote:
Ik wil Nui wurgen. Inb4 jullie zeggen dat dat mijn guilty pleasure is; loli's wurgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was echt schitternd
Die cutesy Nui in de stijl van de ED eerst ook
Nuisancequote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:49 schreef DeZwabber het volgende:
Iedereen wilt Nui wurgen.
Geeft een hele nieuwe betekenis aan het woord 'Nuisance'.
Met zware cencuur!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Fuck man, aankomend seizoen toch? Dragonball Kai en de Buu sagaAnime being saved.
https://www.google.nl/#q=fate+zero+game+of+thrones&safe=offquote:Op zaterdag 22 maart 2014 05:07 schreef Quotidien het volgende:
Iets vergelijkbaar met Breaking Bad/Thrones qua populariteit?
One Piece is alleen onheus populair in Japan en dan ook nog vooral de stripserie. Daarbuiten zou het me niet verbazen als Bleach geliefder is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 05:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Qua populariteit?
Qua adventure/komedie is One Piece ongeslagen koning als je naar populariteit kijkt.
Shingeki no Kyojin (aka Attack on Titan) is toch wel de hype van vorig jaar, ben er zelf geen fan van maar 't is immens populair.
Gelukkig seizoen 2 over een half jaarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
Laatste aflevering, here we go
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gelukkig seizoen 2 over een half jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er dan al genoeg LN materiaal?
*verschuift bril*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilt u beweren dat Mamare niet geweldig genoeg is om snel meer te schrijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
*verschuift bril*
Wilt u beweren dat Mamare niet geweldig genoeg is om snel meer te schrijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
Oh noes, wat heb ik gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Dandy, Horizon, Free... Het kan niet op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
Space Dandy S2 in juli
http://www.animenewsnetwo(...)air-in-july-in-japan
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
Free! nooit gezien eigenlijk. Was dat niet die fanservice-voor-vrouwen anime?
Die van Dragon Ball waren op een gegeven moment inderdaad verschrikkelijk, maar van andere shonen zijn er doorgaans wel goede scans te vinden, vooral omdat ze nog bezig zijn en populair zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:22 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Ik zit momenteel bij episode 10 van One Piece, maar wat ik voornamelijk zie en lees op het internet is dat mensen eerder de manga lezen dan de anime klopt dat? Is de manga veel beter dan de anime dan?
Scheelt wel een hoop fillers, maar dan vraag ik me af waar je goeie manga stores kan vinden in Nederland en wat de prijs daarvan is etc en liefst in mijn omgeving en dat is in Amsterdam.
Ik ben ene kant best wel nieuwsgierig hoe dat is om manga te lezen. De enige manga die ik tot nu toe had gelezen was Dragon Ball en dat was ook nog online, maar waren zulke slechte onduidelijk scans dat het niet te doen was. Plus lijkt het toch beter dat je zo boek in je handen hebt dan dat je op het internet aan het lezen bent.
Dan waren die van Dragon Ball blijkbaar de enige of van de weinig die zulke slechte scans hadden. Ik had de manga ook niet volledig gelezen alleen van de Saiyan arc tot de Majin Buu arc dus de Z gedeelte alleen gelezen. Vooral bij de Majin Buu arc waren er super slechte scans was haast niet te lezen gewoon.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die van Dragon Ball waren op een gegeven moment inderdaad verschrikkelijk, maar van andere shonen zijn er doorgaans wel goede scans te vinden, vooral omdat ze nog bezig zijn en populair zijn.
Genoeg mangasites, en manga-apps (MangaRock voor iOS is mijn favoriet, die heeft iets van 7 bronsites).
Omdat mangawinkels vaak alleen populaire reeksen verkopen lees ik toch liever via internet. In Amsterdam is denk ik wel het grootste aantal mangawinkels of mangasecties... ik weet niet of Henk nog bestaat, maar hier is een goede link. http://aniway.nl/forum/viewtopic.php?t=3678&start=0
Ik vind die Henks comic shop wel duur hoor! Vind ik dan tenminste ik zag de manga exemplaren van One Piece allemaal in de 9 euroquote:
Ehh, 9 euro is de prijs waar de meeste manga's rond zitten?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:53 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Ik vind die Henks comic shop wel duur hoor! Vind ik dan tenminste ik zag de manga exemplaren van One Piece allemaal in de 9 euro
Hoelang ben je dan daarmee zoet? Niet dat je binnen 5 minuten al alles hebt uitgelezenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh, 9 euro is de prijs waar de meeste manga's rond zitten?
Niet heel lang. Je kan er makkelijk een paar op een dag lezen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:24 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Hoelang ben je dan daarmee zoet? Niet dat je binnen 5 minuten al alles hebt uitgelezen
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:53 schreef PinkBlossom het volgende:
End of Evangelion net met mijn Robin gezien.
Naruto is geliefder in 'Murrica.quote:[..]
One Piece is alleen onheus populair in Japan en dan ook nog vooral de stripserie. Daarbuiten zou het me niet verbazen als Bleach geliefder is.
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Fuck man, aankomend seizoen toch? Dragonball Kai en de Buu sagaAnime being saved.
Ik hoop dat Scheltema (nu Polare vestiging #586) snel een goeie nieuwe eigenaar vindt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die van Dragon Ball waren op een gegeven moment inderdaad verschrikkelijk, maar van andere shonen zijn er doorgaans wel goede scans te vinden, vooral omdat ze nog bezig zijn en populair zijn.
Genoeg mangasites, en manga-apps (MangaRock voor iOS is mijn favoriet, die heeft iets van 7 bronsites).
Omdat mangawinkels vaak alleen populaire reeksen verkopen lees ik toch liever via internet. In Amsterdam is denk ik wel het grootste aantal mangawinkels of mangasecties... ik weet niet of Henk nog bestaat, maar hier is een goede link. http://aniway.nl/forum/viewtopic.php?t=3678&start=0
Volgens mij is hij al verkocht hoor. Blijft gewoon bestaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik hoop dat Scheltema (nu Polare vestiging #586) snel een goeie nieuwe eigenaar vindt.
Ik loop vier dagen achter, zie ik net, maar toch, klinkt dit nieuws als muziek in mijn oren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al verkocht hoor. Blijft gewoon bestaan.
manga winkels n shit volgens die link van kyubeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Het heeft gewoon veel meer gevechten nodig manquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
We bijten niet. Maar vinden wel dat je Boku no Pico zou moeten zien. Een meesterlijke existentiële thriller.quote:
Reken er maar niet op, ik heb een keer in Zwolle rondgedoold omdat de winkel waar ik naar op zoek was al failliet was.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
manga winkels n shit volgens die link van kyubey
Ik vind het eng dat jij de klassieker Boku no Pico nog niet hebt gezien.quote:
Zwollywood de bestequote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, ik heb een keer in Zwolle rondgedoold omdat de winkel waar ik naar op zoek was al failliet was.
Klopt ik heb zelf ook wat manga in Leiden gekocht. O.a. death note!!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
manga winkels n shit volgens die link van kyubey
Het internet is een goede plek om te beginnen.quote:Op zondag 23 maart 2014 05:13 schreef Quotidien het volgende:
Waar kan ik anime downloaden? Ik denk dat ik Attack On Titan eens probeer om in te komen.
nyaa.sequote:Op zondag 23 maart 2014 05:13 schreef Quotidien het volgende:
Waar kan ik anime downloaden? Ik denk dat ik Attack On Titan eens probeer om in te komen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dandy, Horizon, Free... Het kan niet op.
Ik heb de manga gelezen en dit staat er wel in... Na dit komt er niets meer. De serie stopt na de 'oudjes'.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:20 schreef gniffie het volgende:
De backstories van die twee oudjes uit Hajime no Ippo is wel heel erg care, heb nu al 3 eps moeten skippen
wat een shitzooi zegquote:Op zondag 23 maart 2014 05:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Core_Magazine
In July 2013, the head editor, Akira Ota, and the two staff members are arrested for having their manga shown partially uncensored. He pleaded guilty in December 2013 and apologized for his irresponsibility.
Sindsdien zijn zowat elke H-magazines en doujinshi nog verder in cencuur gevallen(bijna alle mangakas doen dat),uit angst om invallen van politie te krijgen.Maar er staat altijd 18+ of R18 of "This is real erotic comix. Do not read under eighteen" e.d in het groot op voorkant!![]()
Zelfs reguliere animes zijn niet meer veillig,want alleen BD versie is bijna altijd ongecensuurd.
Te veel eer en trots om een fucking censuurwet uit 1905(of eerder) te veranderen,wat een schaamtecultuur. Moraal ridders!
Die onderste is wel mooi getekend. Die hele omgeving enzoquote:Op zondag 23 maart 2014 00:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Gelukkig bijna S2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Amsterdam heb je ook de American Book Centre zitten, die hebben ook een grote kast vol met manga en volgens mij alle One Piece. Verder zijn er een hoop Manga apps te downloaden voor op de tablet en smartphone, ietsje goedkoper me dunktquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:22 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Ik zit momenteel bij episode 10 van One Piece, maar wat ik voornamelijk zie en lees op het internet is dat mensen eerder de manga lezen dan de anime klopt dat? Is de manga veel beter dan de anime dan?
Scheelt wel een hoop fillers, maar dan vraag ik me af waar je goeie manga stores kan vinden in Nederland en wat de prijs daarvan is etc en liefst in mijn omgeving en dat is in Amsterdam.
Ik ben ene kant best wel nieuwsgierig hoe dat is om manga te lezen. De enige manga die ik tot nu toe had gelezen was Dragon Ball en dat was ook nog online, maar waren zulke slechte onduidelijk scans dat het niet te doen was. Plus lijkt het toch beter dat je zo boek in je handen hebt dan dat je op het internet aan het lezen bent.
De gevechten in de anime zijn vet manquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:22 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Ik zit momenteel bij episode 10 van One Piece, maar wat ik voornamelijk zie en lees op het internet is dat mensen eerder de manga lezen dan de anime klopt dat?
Was super leuk!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:53 schreef PinkBlossom het volgende:
End of Evangelion net met mijn Robin gezien.
Ik heb de manga app gedownload en ik moet zeggen dat ik het wat prettiger vind dan de anime geen idee waarom.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De gevechten in de anime zijn vet man
Senpai noticed usquote:Op zondag 23 maart 2014 17:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die ondertitels.Ze schijnt Russische animefanspraak te bezigen. En deel haar mening dat ze inderdaad geen pokémon is.
Nu je dat toch aant kijken bent... raad eens waar de naam van Kyuubi in Naruto vandaan komt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En die ouderwetse stijl trekt mij ook niet zo.
Zo, nu verder met Yu Yu Hakusho
Ik ben al helemaal bij en heb net ep 23 gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niet spoileren, ze moet nog de beste serie kijken
2deep4uquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik hoor dat die hele serie zit te janken om Shinji's moeder? Pass.
Weet niet, lijkt mij niks dat Evangelion.
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:49 schreef PinkBlossom het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal bij en heb net ep 23 gezien![]()
Schrok me rot in de ending
Het draait dan ook allemaal om Haruhiquote:Op zondag 23 maart 2014 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat ze voor Mikuru het hele seizoen de stemactrice één keer "whčččč" hebben laten zeggen en dat nu alle afleveringen recyclen. Het is praktisch de enige tekst die ze heeft
oh reallyquote:Op zondag 23 maart 2014 21:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het draait dan ook allemaal om Haruhi
database? log horizon?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
SOA krijgt een S2, Database krijgt een S2, Accel waarschijnlijk ook maar nog niks voor dit![]()
[ afbeelding ]
Yes. En het plaatje is Btooom! Maar Btooom! moet eerst nog even wat meer bronmateriaal krijgen.quote:
aha, staat nog op de planning....quote:
de btooom! release die ik hier heb wilde op mijn htpc niet goed afspelen, dus uiteindelijk nog steeds niet verder dan ep 2quote:En het plaatje is Btooom! Maar Btooom! moet eerst nog even wat meer bronmateriaal krijgen.
Het is echt een open einde van hier naar tokioquote:Op zondag 23 maart 2014 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. En het plaatje is Btooom! Maar Btooom! moet eerst nog even wat meer bronmateriaal krijgen.
Mja, maar een S2 zal, wat, nog een jaar of twee duren?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het is echt een open einde van hier naar tokio
Dragonball Kai is verder gecensureerd vergelijken met originele tv versie.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat lijkt mij opzich nog geen shitzooi, maarja ergens klopt het wel ja
Niet eens Mushishi? Niets gezien dat er uit springt voor jou?quote:
Jeetje wat een borstenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
SOA krijgt een S2, Database krijgt een S2, Accel waarschijnlijk ook maar nog niks voor dit![]()
[ afbeelding ]
huh?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje... Japanners en borsten.
Ze kan er zo een kind een blauw oog mee slaan.
Het zal wel de zwaartekracht zijn, Japanners en zwaartekracht zijn moeilijk te begrijpenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Volgens mij draagt ze ook geen bh... Of ga ik er nu te serieus op in?.
quote:
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ja, hier zien ze er juist weer redelijk normaal uit. Wel groot, maar niet zo erg als in dat andere plaatje.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het zal wel de zwaartekracht zijn, Japanners en zwaartekracht zijn moeilijk te begrijpen
[ afbeelding ]
quote:
Gainaxingquote:
Zoek eens op Tanaka Hitomiquote:Op zondag 23 maart 2014 23:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:
Witch Craft Works,hele toffe seinen mahou manga.quote:
Whehe, today I learned.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Net klaar met aangifte doen van inkomstenbelasting 2013
[..]
[..]
Gainaxing
Ik ga de manga misschien maar eens lezen als de anime afgelopen is. De laatste aflevering is al uitgezonden, de subs zullen wel morgen komen of zo.quote:[..]
Zoek eens op Tanaka Hitomi
[..]
[..]
Witch Craft Works,hele toffe seinen mahou manga.
Jezus, dat ze dat zo tot in het detail uitwerkenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Net klaar met aangifte doen van inkomstenbelasting 2013
[..]
[..]
Gainaxing
Oja, gravure idols... ik herinner me opeens Ourei Harada weer. Maar die heeft inmiddels een borstverkleining ondergaan en een andere artiestennaam.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zoek eens op Tanaka Hitomi
Kan wel, maar je zult waarschijnlijk al vroeg in je leven rugproblemen ontwikkelen die je tot je dood zullen pijnigen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet meer rechtop lopen
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe, today I learned.
[..]
Ik ga de manga misschien maar eens lezen als de anime afgelopen is. De laatste aflevering is al uitgezonden, de subs zullen wel morgen komen of zo.
Tvtropes is altijd goed om te lezen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jezus, dat ze dat zo tot in het detail uitwerken.
[..]
Oja, gravure idols... ik herinner me opeens Ourei Harada weer. Maar die heeft inmiddels een borstverkleining ondergaan en een andere artiestennaam.
Ik denk dat ik blij moet zijn dat die niet langer mijn voorbeeld is.
Oh, dat had ik toen ik Robotech best leuk vondquote:Op maandag 24 maart 2014 00:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ok Kill la Kill is na een paar extra afleveringen toch best leuk geworden.
Ik ben nu best aan mijn eigen smaak aan het twijfelen
Mecha series heb ik mij nog niet aan gewaagdquote:Op maandag 24 maart 2014 00:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat had ik toen ik Robotech best leuk vond.
daarom is de "related Anime" van ANN zo goed:quote:Op maandag 24 maart 2014 00:46 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga eens beginnen met One Piece, welke van de tig versies moet ik hebben?
Al die anime zijn zo vaag, er zijn films series, zijseries etc van gemaakt dat je als leek niet weet wat je moet.
blauw oog is niks joh:quote:Op zondag 23 maart 2014 23:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:>>What does your imouto think of Log Horizon? In the volume 4 afterword you mentioned that she bought it too.
>She told me that "You did somewhat well, for someone of your kind".
>That's the greatest word of praise I've received from her in ten years.
quote:>Hug your imouto tell her you love her report back what happened.
橙乃の妹は橙乃にハグしません。橙乃もハグしません。
たまに蹴飛ばしたり、もっとまれに食事を作ってくれるだけです。
Does not hug his sister, she will kick him and only sometimes cooks now.
quote:Also, also, 4chan!! My little sister isn't "tsundere" or "awesome" at ALL! That kind of stuff is only in novels! It's an illusion! She's not like that AT ALL!
Dank je voor de heads up. Ik ga de draad even doorlezen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:59 schreef Kyubey het volgende:
Mamare van Log Horizon was op 4chan
[..]
[..]
Lekker is dat dan, wat een anti-climax.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb de manga gelezen en dit staat er wel in... Na dit komt er niets meer. De serie stopt na de 'oudjes'.
En dan minstens 5 jaar wachten op een vervolg.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lekker is dat dan, wat een anti-climax.
oh gutquote:Op maandag 24 maart 2014 18:00 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
yesquote:Op maandag 24 maart 2014 20:45 schreef Kyubey het volgende:
Zvezda en Dandy hebben deze week geweldige episodes
quote:Witch Craft Works durf ik niet te kijken uit angst voor een teleurstellingHet was oké, maar een extra aflevering om dingen een beetje meer vlees te geven was misschien wel mooi geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Heb je iets dat je kwijt wilt?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:54 schreef mschol het volgende:
http://myanimelist.net/anime/9624/30-sai_no_Hoken_Taiiku
waarom staat dat op mijn harddisk..
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:54 schreef mschol het volgende:
http://myanimelist.net/anime/9624/30-sai_no_Hoken_Taiiku
waarom staat dat op mijn harddisk..
nope, ik ben zelf ook verbaasd dat hij op m'n disk staat..quote:
mooi, kan ik binnenkort een batch binnenhengelen van KlKquote:Op maandag 24 maart 2014 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
Deze week de final Dandy, en de laatste Kill la Kill. De grote leegte begint.
Is that your...quote:Op maandag 24 maart 2014 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
Deze week de final Dandy, en de laatste Kill la Kill. De grote leegte begint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Is that your...yeah, sure, final dandySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op naar S2
🐙
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yeah, sure, final dandyS2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op naar S2![]()
Helemaal super.
Furries with a mission whut.quote:
quote:You have been banned from all boards for posting >>>/v/..., a violation of Global Rule 3:
Posting the following outside of /b/: Trolls, flames, racism, off-topic replies, uncalled for catchphrases, macro image replies, indecipherable text (example: "lol u tk him 2da bar|?"), anthropomorphic ("furry"), grotesque ("guro"), post number GETs ("dubs"), or loli/shota pornography. Keep /pol/ in /pol/.
Your ban was filed on March 24th, 2014 and expires on March 27th, 2014 at 14:18 ET, which is 2 days and 21 hours from now.
According to our server, your IP is: . The name you were posting with was Anonymous.
Because of the short length of your ban, you may not appeal it. Please check back when your ban has expired.
Dat zal het dan wel zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hm.
Het is allemaal de schuld van mijn onii-chan.
haha, ruru post shotacon.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hm.
Het is allemaal de schuld van mijn onii-chan.
Volgend seizoen volg je niks?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over een week van nu volg ik alleen nog maar Hunter x Hunter, Nagi no Asukara (nog een aflevering) en sporadisch Naruto. In die wetenschap, voel ik me goed.
komen de eerste lente series volgende week al binnen? Ik heb nog niet op Haruhichan gekeken, maar ik zal wel een paar series volgen ja. Hopelijk niet alleen Mushishi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |