SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Dit doet me vermoeden dat de gundam-franchise een soort van robot-pokémon is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef Kyubey het volgende:
http://gundam.wikia.com/wiki/GF13-066NO_Nether_Gundam
Wat is dezen
Gundam build fightersquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit doet me vermoeden dat de gundam-franchise een soort van robot-pokémon is.
Deze moet je bekend voorkomen:
http://gundam.wikia.com/wiki/KUMA-03_Beargguy_III
Neequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
...
really? Die ene aflevering kon er niet meer bij?
Oeh, nee. Even in de lijst mikken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook de film gezien?
http://myanimelist.net/an(...)Yamato:_Fukkatsu-hen
Hij staat ook in de on hold lijstquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan kun je hem meteen in je dropped lijst zetten
Ook handig is het programma MalUpdater. In plaats van naar de site te gaan kun je met een klik bestanden selecteren en doorgeven dat je hem hebt gezien.
Beide, ik kijk vaak bij suggesties voor nieuwe series, werkt okay.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je MAL voor ook voor haar database zou gebruiken zou je jouw lijst gaandeweg kunnen bewerken, maar als je het alleen voor het overzicht gebruikt dan is het inderdaad het beste om door te bijten en het in een keer te doen.
Iddquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit doet me vermoeden dat de gundam-franchise een soort van robot-pokémon is.
Deze moet je bekend voorkomen:
http://gundam.wikia.com/wiki/KUMA-03_Beargguy_III
Sowieso zijn alle schepen gewoonquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh, nee. Even in de lijst mikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILER: SchipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watquote:
SPOILER: bootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle schepen gewoonnetzoals de characters
Ik ben echt een sucker voor tof ruimteschip-design de laatste tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat plaatje geeft me een beetje de neiging om drie characters onder een volle maan te photoshoppen
🐙
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef Arashimashou het volgende:
Wat een randige TTIk las dat als: Ayn Randige TT.SPOILER: SchipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Uh oh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik las dat als: Ayn Randige TT.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
watBehoort dat schip tot een van deze twee klassen?SPOILER: bootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/My%C5%8Dk%C5%8D-class_cruiser
http://en.wikipedia.org/wiki/Takao-class_cruiser
Dat klopt het zijn de Kirishima en de Atagoquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Behoort dat schip tot een van deze twee klassen?
http://en.wikipedia.org/wiki/My%C5%8Dk%C5%8D-class_cruiser
http://en.wikipedia.org/wiki/Takao-class_cruiser
SPOILER: nog 2 botenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef Arashimashou het volgende:
NagatoKheb nog veel meer boten en tanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ja, Fillers kun je wel skippen als je geen zin daar in hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Het is 2014 en iemand is nu pas begonnen met One Piece kijken lol zo dadelijk ga ik aflevering 3 kijken tot nu toe wel super leuke anime.![]()
Daarvoor altijd beetje de zelfde series en sinds vandaag besloten wat andere te gaan kijken waaronder One Piece dus. Is Bleach ook een goeie anime?
Kantai collectionquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
Inb4 moe geantropomorfiseerde oorlogsschepen anime.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
Er ligt hier een NGE rebuild 1.0 blu-ray mij aan te staren, maar ik heb er vrijdag pas tijd voor
Ik kijk One Piece online is de manga en de anime beetje hetzelfde? Volgens mij de eerste aflevering niet bijvoorbeeld en ik haat meestal fillers ze kunnen soms behoorlijk irritant zijn. Bleach ziet er wel goed uit ja ik bleef heel single minded door alleen maar Dragon ball Z te kijken, maar besloot ook andere animes een kans te geven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja, Fillers kun je wel skippen als je geen zin daar in hebt.
Bleach is ergens geeindigt bij 360 nog eits en daarna kun je de manga oppakken
De anime van One Piece volgt de manga, manga loopt momenteel best voor. Duurt overigens een aardige tijd voordat One Piece bij de fillers aankomt, http://onepiece.wikia.com/wiki/Category:Filler_Episodes weet alleen niet of deze up to date is omdat ik al een tijdje bij ep 540 hangquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Ik kijk One Piece online is de manga en de anime beetje hetzelfde? Volgens mij de eerste aflevering niet bijvoorbeeld en ik haat meestal fillers ze kunnen soms behoorlijk irritant zijn. Bleach ziet er wel goed uit ja ik bleef heel single minded door alleen maar Dragon ball Z te kijken, maar besloot ook andere animes een kans te geven.
Dat wou ik al een tijdje doen, maar sinds vandaag echt besloten om te doen en was gelijk al weg van One Piece Is er een goeie site dan waar je kan zien welke afleveringen fillers zijn en welke niet?
Actie, avontuur shounen achtige drama comedy anime met powersquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef Chizu het volgende:
Ik heb dingen gehoord in mijn vriendenkring over One Piece. Wat is het voor anime?
Gruwelijke serie momenteel super populair in Japan! One Piece zowel de anime als de manga heeft zelfs de populariteit van Dragon Ball Z overmeesterd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef Chizu het volgende:
Ik heb dingen gehoord in mijn vriendenkring over One Piece. Wat is het voor anime?
Eigenlijk zowat alle shounen animes volgen de manga counterpart ik geloof dat de manga van One Piece al bij chapter 800 zit ofzo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De anime van One Piece volgt de manga, manga loopt momenteel best voor. Duurt overigens een aardige tijd voordat One Piece bij de fillers aankomt, http://onepiece.wikia.com/wiki/Category:Filler_Episodes weet alleen niet of deze up to date is omdat ik al een tijdje bij ep 540 hang.
Bleach is overigens ook best vet valt wel in hetzelfde genre shounen net als One Piece.
De gevechten in bleach vond ik persoonlijk wel hartstikke vet en het verhaal ook.
De anime van bleach volgt ook de manga alleen is de anime van bleach momenteel gestopt omdat er te weinig materiaal was van de manga.
[..]
Actie, avontuur shounen achtige drama comedy anime met powers
Bleach heb ik eerst alles van gekeken dus ook de fillersquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:16 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Eigenlijk zowat alle shounen animes volgen de manga counterpart ik geloof dat de manga van One Piece al bij chapter 800 zit ofzo.![]()
Bleach lijk zeker vet ja! Ook de manga daarvan gelezen? En online of gewoon gekocht via winkel/internet?
De enige manga die ik tot nu toe online had gelezen was Dragon Ball, maar hadden super slechte scans waardoor ik geneigd was om het bijna gewoon te kopen, maar ken haast geen goeie winkels die manga's verkoopt en ben niet bepaald een fan van online bestellenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Bleach heb ik eerst alles van gekeken dus ook de fillers, daarna heb ik de manga opgepakt waar de anime is gestopt. Lees het online wil het wel ooit gaan kopen.
Dragon Ball is toch ook nog steeds alleen maar gecensureerd verkrijgbaar? Treurig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
De enige manga die ik tot nu toe online had gelezen was Dragon Ball, maar hadden super slechte scans waardoor ik geneigd was om het bijna gewoon te kopen, maar ken haast geen goeie winkels die manga's verkoopt en ben niet bepaald een fan van online bestellen
Download je sjinese tekenfilms!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Ik kijk One Piece online is de manga en de anime beetje hetzelfde? Volgens mij de eerste aflevering niet bijvoorbeeld en ik haat meestal fillers ze kunnen soms behoorlijk irritant zijn. Bleach ziet er wel goed uit ja ik bleef heel single minded door alleen maar Dragon ball Z te kijken, maar besloot ook andere animes een kans te geven.
Dat wou ik al een tijdje doen, maar sinds vandaag echt besloten om te doen en was gelijk al weg van One Piece Is er een goeie site dan waar je kan zien welke afleveringen fillers zijn en welke niet?
Twitter is de tweede deur links.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef Chizu het volgende:
Vooruit dan maar, ik zal er aan beginnen![]()
#ButThatMainstreamTho
Hm, een stuk voordeliger dan die Tsutsukakushi.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:53 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
http://goodsmile-global.ecq.sc/top/gscnenwd00407.html
aww
Daarom wachten op kwaliteit van oa underwaterquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar de eerste subs die uitkomen zijn altijd rips van CR
Ik las er op Kotaku over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:31 schreef outcast_within het volgende:
http://imgur.com/a/nzdWg#2
[ afbeelding ]
Het is Japan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef Xaryna het volgende:
Laatst Seitokai Yakuindomo afgekeken, maar denk niet dat ik de sequel ga zien. Te absurde humor en te veel sekshumor voor mij.
Otaku Mindsetquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik las er op Kotaku over.
http://kotaku.com/crimeas(...)e-fan-art-1547001178
Ze is kawaï als een tierelier.
Een Stella Jogakuin meldt zich.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zitten hier nog Girls und Panzer fans?
Stella Jogakuin lijkt er wel wat op.
* De_Dakgoot Meldt zichquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog een stella meldt zichquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een Stella Jogakuin meldt zich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stella Jogakuin lijkt er wel wat op.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
Late la Late. Zal wel weer morgenochtend worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat vóór of na episode 16?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:56 schreef robin007bond het volgende:
Iemand uit mijn klas was ook van mening dat het overgewaardeerd is. Hij heeft het gedropped.Helemaal super.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
ArasuLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heup-pumpen deed beetje aan dat stukje met Colbert en Heisenberg denken, op 'Get Lucky'![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]Voor volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Was dat vóór of na episode 16?
Ik heb hem gelijk Samurai Flamenco aangeraden!
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2014 19:50:19 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |