Laatst lukte het me in 1 minuut.quote:
Wow.quote:
Was je ex zo kort johquote:
quote:
Recordtijd.quote:
Soms is t niet meer te stoppen, heb ik wel eens begrepen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Waarom zo'n haast? Als het echt moet lukt het wel maar zie de toegevoegde waarde niet.
Ben trots op je.quote:
Omdat je dan nog net tijd hebt om bier en hapjes bij te halen voor de tweede helft begint natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Waarom zo'n haast? Als het echt moet lukt het wel maar zie de toegevoegde waarde niet.
Dank je. Betekent veel voor me.quote:
Niet over hapjes beginnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je dan nog net tijd hebt om bier en hapjes bij te halen voor de tweede helft begint natuurlijk.
quote:
Aha Zonder plastisch te worden, wanneer begint bij jou de meter te lopen? Vanaf knuffelen of vanaf eeuu nou zeg maar penetratie? In laatste geval komt 0 minuten wel voor ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Soms is t niet meer te stoppen, heb ik wel eens begrepen.
quote:
Jouw wolf?quote:
Oh my, ben je er zo een.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:11 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Aha Zonder plastisch te worden, wanneer begint bij jou de meter te lopen? Vanaf knuffelen of vanaf eeuu nou zeg maar penetratie? In laatste geval komt 0 minuten wel voor ja.
Ja, natuurlijk. Kun je gewoon in de Aldi kopen.quote:
Beetje kaas mag wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je ook kaas en komkommer er bij?
Gaafquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Kun je gewoon in de Aldi kopen.
Eeuu ik heb gevoel in een verkeerd hokje gestopt te worden. Heb ik weer. Ik bedoelde binnen 10 minuten.quote:
Goed zo. Gisteren ook al 2/3 van een chocolate chip cookie weggegeven aan iemand anders. Anders eet ik het zelf op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje is goed, des te meer voor mij.
Geen idee, ik niet in ieder geval.quote:
Ben je over je muis en toetsenbord gekomen, ja?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn toetsenbord en muis al 5 keer schoon gemaakt.
Het blijft plakkerig voelen
Chocolate chip cookiesquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed zo. Gisteren ook al 2/3 van een chocolate chip cookie weggegeven aan iemand anders. Anders eet ik het zelf op.
Nee. Het voelt gewoon viesquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je over je muis en toetsenbord gekomen, ja?
Geknoeid?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn toetsenbord en muis al 5 keer schoon gemaakt.
Het blijft plakkerig voelen
Dat is niet lang, ik zit meestal tussen de 10 en de 15 minuten, met uitschieters naar boven en beneden. Maar binnen de 5 minuten is toch echt uitzonderlijk voor mij.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet lang, ik zit meestal tussen de 10 en de 15 minuten, met uitschieters naar boven en beneden. Maar binnen de 5 minuten is toch echt uitzonderlijk voor mij.
Dikzak.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Chocolate chip cookies
Kan ik zo een heel pak van opeten
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
Ik zit meestal tussen de 10078 en 10079 minuten.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
Jeetje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
Wat een werk. Wil ik niet aan beginnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een werk. Wil ik niet aan beginnen.
Wat maakt het verschil?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
Met en zonder tepelklemmen. :$quote:
quote:
Jij met je tepelklemmen.quote:
Weet je in ieder geval wat je op jullie meet te wachten staat.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval wat je op jullie meet te wachten staat.
Geëpileerde wenkbrauwen, yoghurt, tepelklemmen ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval wat je op jullie meet te wachten staat.
En leuke youtube-filmpjes natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Geëpileerde wenkbrauwen, yoghurt, tepelklemmen ...
Doe eens een voorbeeldquote:
En we gaan ergens vreten als zwijnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Goede eerste meet wel. Probeer dat maar eens te overtreffen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
En we gaan ergens vreten als zwijnen.
Nee inderdaad. Je bent vast een saaie muts IRL.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:52 schreef Fascination het volgende:
Maar we moeten niet te enthousiast zijn, want dan valt het vaak wat tegen. De leukste meets waren de meets waarvan ik van te voren dacht: oh oh, zal dat wel goed gaan.
Hmm, daar heb je een punt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:52 schreef Fascination het volgende:
Maar we moeten niet te enthousiast zijn, want dan valt het vaak wat tegen. De leukste meets waren de meets waarvan ik van te voren dacht: oh oh, zal dat wel goed gaan.
Dat kan nooit goed eindigen als iets telkens probeert te overtreffen. Voor je weet eindig je met een een honkbalknuppel in je komt genageld aan een kruis met kaarsvet ondergedruppeldquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede eerste meet wel. Probeer dat maar eens te overtreffen.
Ik zie daar niets positiefs aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan nooit goed eindigen als iets telkens probeert te overtreffen. Voor je weet eindig je met een een honkbalknuppel in je komt genageld aan een kruis met kaarsvet ondergedruppeld
Vraag me af of we wel door bepaalde steegjes kunnen met haar dijen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je een punt.
Probeer snel wat negatiefs te verzinnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Nat geworden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan nooit goed eindigen als iets telkens probeert te overtreffen. Voor je weet eindig je met een een honkbalknuppel in je komt genageld aan een kruis met kaarsvet ondergedruppeld
Dat was ook het puntquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vraag me af of we wel door bepaalde steegjes kunnen met haar dijen.
OW SNAP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Alweer? Hoe hou je t vol?quote:
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
Zag eens een foto van een man met een honkbalknuppel in z'n aars. Was wel geinig.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vraag me af of we wel door bepaalde steegjes kunnen met haar dijen.
Waarom wil jij een steegje in dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Is dat Brit?quote:
Ja, veel briljante gifjes van haar.quote:
quote:
Ik hou van gifjes. Ik mis Rokje, die spamde de SC vol met gifjes.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, veel briljante gifjes van haar.
Ik mis haar om andere redenenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou van gifjes. Ik mis Rokje, die spamde de SC vol met gifjes.
Ja, gvd ik wil haar ook terug.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou van gifjes. Ik mis Rokje, die spamde de SC vol met gifjes.
Ik verzin een alibi voor je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, gvd ik wil haar ook terug.Even haar vriendin vermoorden, brb.
![]()
Ik mis haar liefheid.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, gvd ik wil haar ook terug.Even haar vriendin vermoorden, brb.
![]()
Fas was toch bij feer tijdens de moord?quote:
No worries, ik heb Dexter gezien.quote:
Jaquote:
Nat gewordenquote:Neem haar plaats in.
Nee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Fas was toch bij feer tijdens de moord?
Ow, oké. Top.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
No worries, ik heb Dexter gezien.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
No worries, ik heb Dexter gezien.
Ja dat werkt wel inderdaad, en nu plaats delictquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]Daar ga je het niet mee redden, de praktijk is echt compleet anders dan tv-series
Maar ik wil je wel een tip geven om van een lijk af te komen : voer het aan de varkens
Sorry fas, dat is mijn beroepsdeformatiequote:
Hoe krijg je bloedvlekken het beste uit kleding?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry fas, dat is mijn beroepsdeformatie
Lekker aan het scharen enz.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Fas was toch bij feer tijdens de moord?
Verse vlekken met koud water, oude vlekken met ammoniaquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe krijg je bloedvlekken het beste uit kleding?
Ja, dat gaat met onze dijen wel lukken.quote:
Dat was ervoorquote:
Als we zweten krijg je van die vieze glij en sopgeluiden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat gaat met onze dijen wel lukken.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Als we zweten krijg je van die vieze glij en sopgeluiden.
TMIquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Schwop sop schwopquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Ik zag vandaag een foto en daarbij is tubgirl spontaan geil en sexy!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
Zag eens een foto van een man met een honkbalknuppel in z'n aars. Was wel geinig.
Denk dat ik dan niet meer kan slapen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een foto en daarbij is tubgirl spontaan geil en sexy!!
Wil je zien?
En je wil de komende week ook niets meer eten danquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat ik dan niet meer kan slapen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je zien?
Maar vertel eens wat je ziet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je wil de komende week ook niets meer eten dan
Maar: zou mono zijn wenkbrauwen optrekken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je zien?
Ja zeg, ik vraag jou toch ook niet of er leven op mars is?quote:
Ja zeg, ik antwoord toch ook niet dat ik dat niet weet, maar dat er misschien nog een kans is ook. Al is het maar minimaal, minuscuul enzoquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ja zeg, ik vraag jou toch ook niet of er leven op mars is?
VA.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zeg, ik antwoord toch ook niet dat ik dat niet weet, maar dat er misschien nog een kans is ook. Al is het maar minimaal, minuscuul enzo
O, hai.quote:
Hoe is 't?quote:
Whoa, op wie?quote:
Zo'n meisje dat ik op mijn eigen feestje ontmoet heb. We zijn allebei net zulke kuthipsters en over anderhalve week komt ze dus spongebob kijken.quote:
Mocht je willen.quote:
Niet aan die friendzone denken, gewoon voor gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo'n meisje dat ik op mijn eigen feestje ontmoet heb. We zijn allebei net zulke kuthipsters en over anderhalve week komt ze dus spongebob kijken.
Er zit een friendzone situatie in, maar we spreken elkaar zo fucking veel ook vandaag en het klikt opzich wel pittig goed
Toch niet die chick die begeleid woont hè?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo'n meisje dat ik op mijn eigen feestje ontmoet heb. We zijn allebei net zulke kuthipsters en over anderhalve week komt ze dus spongebob kijken.
Er zit een friendzone situatie in, maar we spreken elkaar zo fucking veel ook vandaag en het klikt opzich wel pittig goed
Dat was toch via Tinder?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch niet die chick die begeleid woont hè?
Ik zou me vereerd voelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mocht je willen.
Of niet.
Ik denk van niet
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch niet die chick die begeleid woont hè?
Beetje aftasten dan (niet letterlijk)quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet aan die friendzone denken, gewoon voor gaan.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje aftasten dan (niet letterlijk)
Gewoon op de bek pakken.quote:
In principe denk ik niet dat die bestaat. Er zijn mensen die je tof vind en er zijn mensen die je echt leuk vind. Klaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:56 schreef yats het volgende:
Just go for it! Niet te lang wachten inderdaad, anders kom je inderdaad in de friendzone.
Het is geen permanente gevangenis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In principe denk ik niet dat die bestaat. Er zijn mensen die je tof vind en er zijn mensen die je echt leuk vind. Klaar.
Ik heb al meerdere scenario's in gedachten hoe ik dat ga doenquote:
Die bestaat gewoon hoor. Eentje wil vrienden blijven, de ander wil meer. Klaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In principe denk ik niet dat die bestaat. Er zijn mensen die je tof vind en er zijn mensen die je echt leuk vind. Klaar.
Hey chief, wassup?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die bestaat gewoon hoor. Eentje wil vrienden blijven, de ander wil meer. Klaar.
3 foto'squote:
Die zou gaan lachen denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar: zou mono zijn wenkbrauwen optrekken?
Hoe komt het?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwuh staat al een tijd niet omhoog...
Verder op zich aardig.
En met U?
Daar hebben ze pilletjes voor fax.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwuh staat al een tijd niet omhoog...
Verder op zich aardig.
En met U?
Same old shit hequote:Op donderdag 20 maart 2014 08:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Vakantie voor dit jaar gepland?
Goed hoor, volgende maand roadtripje naar Berlijn.
Even het pedaal helemaal naar beneden duwen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:22 schreef Faxie het volgende:
Same old shit he
Wellicht in oktober naar cumbuco maar nog niet zeker
Roadtrips zijn tofWellicht doe ik dat ook ooit nog eens
Keer Engeland geweest en dat beviel wel.
Damn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3 foto's
Op foto 1: een man die een zeer indrukwekkende drol zijn anus uitwerkt
Op foto 2: een schaal vol poep in diverse condooms gepropt
Op foto 3: een man die 1 van die gevulde condooms bij zijn mond houdt.
Bon apetit
Echt ranzig!!quote:
Lijkt me terecht. Na twee maanden geduld hebben mag je toch wel verwachten dat het probleem eindelijk opgelost wordt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:00 schreef PeuRac het volgende:
Leuk klanten die bellen met een super ingewikkeld probleem, wat al 2 maanden speelt en dan melden ze het een week voordat het opgelost moet zijn![]()
![]()
Dat is geheel terecht, ware het niet, dat ze het pas nu net melden en niet een maand terug.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lijkt me terecht. Na twee maanden geduld hebben mag je toch wel verwachten dat het probleem eindelijk opgelost wordt?
Ok, dan is t wel een beetje ongeduldig...quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is geheel terecht, ware het niet, dat ze het pas nu net melden en niet een maand terug.
Liefst hebben ze mensen die telepatisch zijn en problemen opsporen voordat ze zich voordoen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is geheel terecht, ware het niet, dat ze het pas nu net melden en niet een maand terug.
Dus jullie hebben passief af zitten wachten? Geef maar toe!quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen budget = minimale servicequote:Op donderdag 20 maart 2014 13:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dus jullie hebben passief af zitten wachten? Geef maar toe!
Inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Liefst hebben ze mensen die telepatisch zijn en problemen opsporen voordat ze zich voordoen.
Geen budget voor foutherstel?quote:
Ze betalen per uur, maar willen tegelijk niks uitgevenquote:
Geen zin in mooi weer? Of heb je het druk?quote:
Nah, beetje aan het koken en aan het bloggen. Maar ben sowieso niet zo'n buiten mens.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen zin in mooi weer? Of heb je het druk?
Nee, inderdaad. Anders had ik nu ook wel op een terras gezeten. Maar ben al met de honden wezen wandelen, op de fiets naar de sportschool geweest. Maar veel last van kramp, dus nu toch maar binnen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, beetje aan het koken en aan het bloggen. Maar ben sowieso niet zo'n buiten mens.![]()
Nouja, ik ga graag naar het terras in het zonnetje zitten met een wijntje. Maar zonder geld is dat niet zo tof.
Nee inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Anders had ik nu ook wel op een terras gezeten. Maar ben al met de honden wezen wandelen, op de fiets naar de sportschool geweest. Maar veel last van kramp, dus nu toch maar binnen.Ik weet op een gegeven moment ook niet meer wat ik verder kan doen buiten.
Nou, dag hoor.quote:
Echt ruk is dat. Laatst weer een vacature, meteen gesolliciteerd op de dag dat hij geplaatst was. Een dag of twee later al een mailtje dat ze iemand anders hadden gevonden. Hoe kan dat zo snel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee inderdaad.alles kost zo snel geld. En normale mensen zijn nu ook aan het werk natuurlijk, dus er is ook niemand om mee op te trekken.
En ik vermaak me binnen ook prima.
En hoe ging het sporten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Anders had ik nu ook wel op een terras gezeten. Maar ben al met de honden wezen wandelen, op de fiets naar de sportschool geweest. Maar veel last van kramp, dus nu toch maar binnen.Ik weet op een gegeven moment ook niet meer wat ik verder kan doen buiten.
Owjaquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:01 schreef Myraela het volgende:
Morgen mijn citroen meringue taartjes nog eens bakken en inleveren voor de bakwedstrijd.
Awwww, wat lief. <3quote:
Herkenbaar. Heb alweer een lading vacatures verzameld voor vakantiewerk. Maar ik zie issues met m'n reistijd en de werktijden. Heel vroeg in de ochtend.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zit stiekem een beetje te wachten op het gesprek volgende week. Kan nu echt geen motivatie vinden om op onzin functies te reageren. Die random afwijzingen altijd.Ben er een beetje moe van.
Wel goed, nog niet heel intensief geweest. Vooral tests gedaan om vetpercentage en dergelijke te meten. Moet waarschijnlijk een keer opnieuw vanwege m'n menstruatie. Daardoor wijken de resultaten een beetje af. Dus heb verder alleen cardio gedaan. Gefietst, op de crosstrainer en op de roeimachine. Zondag nieuwe afspraak, dan krijg ik mijn eerste krachttraining.quote:
Niet te verwarren met huisvrouw, trouwens.quote:
500 euro aan bakspullen. Maar het is drie weekenden. Ik zou al blij zijn als ik bij de beste 10 hoor, want dan mag je het nog een keer maken en presenteren aan een jury.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja
Daar kon je toch dikke prijzen mee winnen?
`quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
500 euro aan bakspullen. Maar het is drie weekenden. Ik zou al blij zijn als ik bij de beste 10 hoor, want dan mag je het nog een keer maken en presenteren aan een jury.
Maar ik schat de kans niet al te hoog in, wat ze vorig weekend allemaal maakte zag er ook wel lekker uit. Al hoop ik toch wel van zo'n gevuld eitje te winnen.
[ afbeelding ]
Klinkt al goed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel goed, nog niet heel intensief geweest. Vooral tests gedaan om vetpercentage en dergelijke te meten. Moet waarschijnlijk een keer opnieuw vanwege m'n menstruatie. Daardoor wijken de resultaten een beetje af. Dus heb verder alleen cardio gedaan. Gefietst, op de crosstrainer en op de roeimachine. Zondag nieuwe afspraak, dan krijg ik mijn eerste krachttraining.
Haha, zo'n gevuld ei kan ik zelfs nog makenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
500 euro aan bakspullen. Maar het is drie weekenden. Ik zou al blij zijn als ik bij de beste 10 hoor, want dan mag je het nog een keer maken en presenteren aan een jury.
Maar ik schat de kans niet al te hoog in, wat ze vorig weekend allemaal maakte zag er ook wel lekker uit. Al hoop ik toch wel van zo'n gevuld eitje te winnen.
[ afbeelding ]
Ik schrok wel van mijn belabberde resultaten. Voel me sindsdien wel een beetje down daarover.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt al goed.
[..]
Haha, zo'n gevuld ei kan ik zelfs nog maken
Whoa. En heel erg mooi.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
Voor deze ben ik wel een beetje bang. Die zien er wel erg lekker uit.
[ afbeelding ]
Zijn gewoon soesjes met slagroom en een aardbei?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, het wordt vanzelf beter.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik schrok wel van mijn belabberde resultaten. Voel me sindsdien wel een beetje down daarover.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn gewoon soesjes met slagroom en een aardbei?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet wel dat dat een framboos is toch?
Zou t m'n hond nog niet laten opeten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is waar. Maar m'n 'echte' leeftijd was ... 37quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn gewoon soesjes met slagroom en een aardbei?
[..]
Ach, het wordt vanzelf beter.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou t m'n hond nog niet laten opeten.
Chocola, hè.
Jeetje. Is dat afhankelijk van je sportprestaties?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar m'n 'echte' leeftijd was ... 37
Nee, van m'n gewicht en vetpercentage. Sporttest kwam later pas.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje. Is dat afhankelijk van je sportprestaties?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, van m'n gewicht en vetpercentage. Sporttest kwam later pas.
Ze meten elke acht weken, dus we gaan het zien.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ben benieuwd hoe snel je jonger wordt.
Haha, Buurmeisje is verliefd?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat gevoelens en ik wil ze er allemaal uit slaan
Aan het worden. Jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, Buurmeisje is verliefd?
Ik stond onder de douche en ik gleed uitquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:28 schreef Fascination het volgende:
Had trouwens even gegoogled op one man one jar en hij heeft het incident wel overleefd. Schijnbaar staat er een interview met hem op YouTube waarin hij het voorval bespreekt. Toen die pot brak wilde hij z'n vrouw, die in een kamer ernaast lag, niet wakker maken, dus hield hij z'n schreeuw in en ging hij stiekem naar het ziekenhuis. Daar is het gehecht en het gaat prima met m.
Dus Feer.
Vraag me alleen af wat hij de dokter heeft verteld.
Ohh, dat gaat pijn doen wanneer het niet blijkt te werken.quote:
Ja, nou, preciesquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, dat gaat pijn doen wanneer het niet blijkt te werken./optimist
Nee, ik zie hem niet als scharrel. Nog maar 1 date gehad, 2e staat in de planning. Maar wel dagelijks contact en een paar keer geskyped. Hij is zo leukquote:
Best wel snel, ja. Staat hij er hetzelfde in? Inb4 artelligence.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem niet als scharrel. Nog maar 1 date gehad, 2e staat in de planning. Maar wel dagelijks contact en een paar keer geskyped. Hij is zo leukIk wil alleen echt niet verliefd worden. Niet nu al. Gaat veelste snel
Nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Best wel snel, ja. Staat hij er hetzelfde in? Inb4 artelligence.
Oh.quote:
Nouja, het is wel heel vroeg nu nog, natuurlijk. Daarom baal ik ook dat ik al wel verliefd word. Ik verwacht ook niets en wilde juist rustig aan doen enzulks. Komen daar ineens mijn gevoelens om de hoekquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was net een heel positief verhaal aan het typen, maar dit maakt het wel wat lastiger.
Nieuwe auto erbij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:43 schreef PeuRac het volgende:
Lijkt een trend te worden, ik heb een nieuwe baan en nu wil ik ook verhuizen![]()
Neh, die blijft nog evenquote:
Autsjquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar m'n 'echte' leeftijd was ... 37
Ach daar wen je vanzelf aan /realistquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, dat gaat pijn doen wanneer het niet blijkt te werken./optimist
En nu?quote:
Neequote:
De zon stond aan de verkeerde kant. Het enige terras net Guinness op de tap kag in de schaduw.quote:
Zondequote:Op donderdag 20 maart 2014 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De zon stond aan de verkeerde kant. Het enige terras net Guinness op de tap kag in de schaduw.
ik ben naar weer naar huis gegaan.
Vond ik ook. Met een Guinness in de zon zou ik wel tevreden zijn geweest.quote:
Je kan niet alles hebben, en zelf in de tuin/balkon een guiness drinken was geen optie?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vond ik ook. Met een Guinness in de zon zou ik wel tevreden zijn geweest.
daarom ben ik ook weer naar huis gegaan. Een Guinness op het balkon.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben, en zelf in de tuin/balkon een guiness drinken was geen optie?
Dus Fas.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:28 schreef Fascination het volgende:
Had trouwens even gegoogled op one man one jar en hij heeft het incident wel overleefd. Schijnbaar staat er een interview met hem op YouTube waarin hij het voorval bespreekt. Toen die pot brak wilde hij z'n vrouw, die in een kamer ernaast lag, niet wakker maken, dus hield hij z'n schreeuw in en ging hij stiekem naar het ziekenhuis. Daar is het gehecht en het gaat prima met m.
Dus Feer.
Vraag me alleen af wat hij de dokter heeft verteld.
Jaquote:
Genoten van het lekkere weer vandaag?quote:
Jawel. Gefietst en met de honden buiten geweest.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoten van het lekkere weer vandaag?
Lekker, ik moest werken enzo dus weinig van het mooie weer kunnen genietenquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel. Gefietst en met de honden buiten geweest.
Dat is wel balen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker, ik moest werken enzo dus weinig van het mooie weer kunnen genieten
Ja, ach toen ik naar huis fietste was het nog lekkerquote:
Pics.quote:
En jij?quote:
Is het zo erg?quote:
Ik ben ongesteld en ongeschoren.quote:
Dit.quote:
Dan kom ik na het weekend wel terugquote:
Duurt 6 zes dagen bij mij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kom ik na het weekend wel terug
Hoeveel dagen nog?quote:
Leugens.quote:
Dit is dag 1.quote:
Ja, dat is een leugen. Dat wil je niet.quote:
Twee woorden: oraal, anaal.quote:
Heb je volgende week donderdag tijd?quote:
Hm... nee waarschijnlijk niet in die staat neequote:Op donderdag 20 maart 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is een leugen. Dat wil je niet.
oh ja vergetenquote:
Je wilde toch alleen pics? Wat is dit nu weer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je volgende week donderdag tijd?
Hij wil ze zelf schieten denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wilde toch alleen pics? Wat is dit nu weer.
Gelukkig. Ik probeer zo afstotelijk mogelijk te zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm... nee waarschijnlijk niet in die staat nee
Hij wil wel meer schieten denk ik.quote:
Dat lukt je niet zo bestquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik probeer zo afstotelijk mogelijk te zijn.
Ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wilde toch alleen pics? Wat is dit nu weer.
Leuk idee voor een meet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ookmaar dan wil ik wel zelf maken
'Lach eens naar het vogeltje'quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
S&G stijl of KPD stijl?quote:
Ach, sommige mensen zijn snel tevreden.quote:
Eerst maar bewijzen dat je een goede fotograaf bent en niet een vies ventje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zal ik mij eerst douchen voor ik jou ga meetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen zijn snel tevreden.
[..]
Eerst maar bewijzen dat je een goede fotograaf bent en niet een vies ventje.
Dat kan geregeld worden. Wil je wat andere "natuurfoto's" zien die ik wel es heb gemaakt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
Eerst maar bewijzen dat je een goede fotograaf bent en niet een vies ventje.
Juist.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zal ik mij eerst douchen voor ik jou ga meeten
Jij niet. Jou vind ik eng.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden. Wil je wat andere "natuurfoto's" zien die ik wel es heb gemaakt?
Dat bedoelde je zeker niet?quote:
Bah, nee. Veel te intiem.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter samen douchen en de camera op zelfontspanner zetten
Ik hoef die shit nu niet.quote:
Terecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |