Laatst lukte het me in 1 minuut.quote:
Wow.quote:
Was je ex zo kort johquote:
quote:
Recordtijd.quote:
Soms is t niet meer te stoppen, heb ik wel eens begrepen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Waarom zo'n haast? Als het echt moet lukt het wel maar zie de toegevoegde waarde niet.
Ben trots op je.quote:
Omdat je dan nog net tijd hebt om bier en hapjes bij te halen voor de tweede helft begint natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Waarom zo'n haast? Als het echt moet lukt het wel maar zie de toegevoegde waarde niet.
Dank je. Betekent veel voor me.quote:
Niet over hapjes beginnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je dan nog net tijd hebt om bier en hapjes bij te halen voor de tweede helft begint natuurlijk.
quote:
Aha Zonder plastisch te worden, wanneer begint bij jou de meter te lopen? Vanaf knuffelen of vanaf eeuu nou zeg maar penetratie? In laatste geval komt 0 minuten wel voor ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Soms is t niet meer te stoppen, heb ik wel eens begrepen.
quote:
Jouw wolf?quote:
Oh my, ben je er zo een.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:11 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Aha Zonder plastisch te worden, wanneer begint bij jou de meter te lopen? Vanaf knuffelen of vanaf eeuu nou zeg maar penetratie? In laatste geval komt 0 minuten wel voor ja.
Ja, natuurlijk. Kun je gewoon in de Aldi kopen.quote:
Beetje kaas mag wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je ook kaas en komkommer er bij?
Gaafquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Kun je gewoon in de Aldi kopen.
Eeuu ik heb gevoel in een verkeerd hokje gestopt te worden. Heb ik weer. Ik bedoelde binnen 10 minuten.quote:
Goed zo. Gisteren ook al 2/3 van een chocolate chip cookie weggegeven aan iemand anders. Anders eet ik het zelf op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje is goed, des te meer voor mij.
Geen idee, ik niet in ieder geval.quote:
Ben je over je muis en toetsenbord gekomen, ja?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn toetsenbord en muis al 5 keer schoon gemaakt.
Het blijft plakkerig voelen
Chocolate chip cookiesquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed zo. Gisteren ook al 2/3 van een chocolate chip cookie weggegeven aan iemand anders. Anders eet ik het zelf op.
Nee. Het voelt gewoon viesquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je over je muis en toetsenbord gekomen, ja?
Geknoeid?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn toetsenbord en muis al 5 keer schoon gemaakt.
Het blijft plakkerig voelen
Dat is niet lang, ik zit meestal tussen de 10 en de 15 minuten, met uitschieters naar boven en beneden. Maar binnen de 5 minuten is toch echt uitzonderlijk voor mij.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet lang, ik zit meestal tussen de 10 en de 15 minuten, met uitschieters naar boven en beneden. Maar binnen de 5 minuten is toch echt uitzonderlijk voor mij.
Dikzak.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Chocolate chip cookies
Kan ik zo een heel pak van opeten
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
Ik zit meestal tussen de 10078 en 10079 minuten.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
Jeetje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
Wat een werk. Wil ik niet aan beginnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een werk. Wil ik niet aan beginnen.
Wat maakt het verschil?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
Met en zonder tepelklemmen. :$quote:
quote:
Jij met je tepelklemmen.quote:
Weet je in ieder geval wat je op jullie meet te wachten staat.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval wat je op jullie meet te wachten staat.
Geëpileerde wenkbrauwen, yoghurt, tepelklemmen ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval wat je op jullie meet te wachten staat.
En leuke youtube-filmpjes natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Geëpileerde wenkbrauwen, yoghurt, tepelklemmen ...
Doe eens een voorbeeldquote:
En we gaan ergens vreten als zwijnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Goede eerste meet wel. Probeer dat maar eens te overtreffen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
En we gaan ergens vreten als zwijnen.
Nee inderdaad. Je bent vast een saaie muts IRL.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:52 schreef Fascination het volgende:
Maar we moeten niet te enthousiast zijn, want dan valt het vaak wat tegen. De leukste meets waren de meets waarvan ik van te voren dacht: oh oh, zal dat wel goed gaan.
Hmm, daar heb je een punt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:52 schreef Fascination het volgende:
Maar we moeten niet te enthousiast zijn, want dan valt het vaak wat tegen. De leukste meets waren de meets waarvan ik van te voren dacht: oh oh, zal dat wel goed gaan.
Dat kan nooit goed eindigen als iets telkens probeert te overtreffen. Voor je weet eindig je met een een honkbalknuppel in je komt genageld aan een kruis met kaarsvet ondergedruppeldquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede eerste meet wel. Probeer dat maar eens te overtreffen.
Ik zie daar niets positiefs aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan nooit goed eindigen als iets telkens probeert te overtreffen. Voor je weet eindig je met een een honkbalknuppel in je komt genageld aan een kruis met kaarsvet ondergedruppeld
Vraag me af of we wel door bepaalde steegjes kunnen met haar dijen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je een punt.
Probeer snel wat negatiefs te verzinnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Nat geworden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan nooit goed eindigen als iets telkens probeert te overtreffen. Voor je weet eindig je met een een honkbalknuppel in je komt genageld aan een kruis met kaarsvet ondergedruppeld
Dat was ook het puntquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vraag me af of we wel door bepaalde steegjes kunnen met haar dijen.
OW SNAP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Alweer? Hoe hou je t vol?quote:
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
Zag eens een foto van een man met een honkbalknuppel in z'n aars. Was wel geinig.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vraag me af of we wel door bepaalde steegjes kunnen met haar dijen.
Waarom wil jij een steegje in dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Is dat Brit?quote:
Ja, veel briljante gifjes van haar.quote:
quote:
Ik hou van gifjes. Ik mis Rokje, die spamde de SC vol met gifjes.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, veel briljante gifjes van haar.
Ik mis haar om andere redenenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou van gifjes. Ik mis Rokje, die spamde de SC vol met gifjes.
Ja, gvd ik wil haar ook terug.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou van gifjes. Ik mis Rokje, die spamde de SC vol met gifjes.
Ik verzin een alibi voor je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, gvd ik wil haar ook terug.Even haar vriendin vermoorden, brb.
![]()
Ik mis haar liefheid.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, gvd ik wil haar ook terug.Even haar vriendin vermoorden, brb.
![]()
Fas was toch bij feer tijdens de moord?quote:
No worries, ik heb Dexter gezien.quote:
Jaquote:
Nat gewordenquote:Neem haar plaats in.
Nee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Fas was toch bij feer tijdens de moord?
Ow, oké. Top.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
No worries, ik heb Dexter gezien.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
No worries, ik heb Dexter gezien.
Ja dat werkt wel inderdaad, en nu plaats delictquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]Daar ga je het niet mee redden, de praktijk is echt compleet anders dan tv-series
Maar ik wil je wel een tip geven om van een lijk af te komen : voer het aan de varkens
Sorry fas, dat is mijn beroepsdeformatiequote:
Hoe krijg je bloedvlekken het beste uit kleding?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry fas, dat is mijn beroepsdeformatie
Lekker aan het scharen enz.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Fas was toch bij feer tijdens de moord?
Verse vlekken met koud water, oude vlekken met ammoniaquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe krijg je bloedvlekken het beste uit kleding?
Ja, dat gaat met onze dijen wel lukken.quote:
Dat was ervoorquote:
Als we zweten krijg je van die vieze glij en sopgeluiden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat gaat met onze dijen wel lukken.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Als we zweten krijg je van die vieze glij en sopgeluiden.
TMIquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Schwop sop schwopquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Ik zag vandaag een foto en daarbij is tubgirl spontaan geil en sexy!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
Zag eens een foto van een man met een honkbalknuppel in z'n aars. Was wel geinig.
Denk dat ik dan niet meer kan slapen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een foto en daarbij is tubgirl spontaan geil en sexy!!
Wil je zien?
En je wil de komende week ook niets meer eten danquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat ik dan niet meer kan slapen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je zien?
Maar vertel eens wat je ziet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je wil de komende week ook niets meer eten dan
Maar: zou mono zijn wenkbrauwen optrekken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je zien?
Ja zeg, ik vraag jou toch ook niet of er leven op mars is?quote:
Ja zeg, ik antwoord toch ook niet dat ik dat niet weet, maar dat er misschien nog een kans is ook. Al is het maar minimaal, minuscuul enzoquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ja zeg, ik vraag jou toch ook niet of er leven op mars is?
VA.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zeg, ik antwoord toch ook niet dat ik dat niet weet, maar dat er misschien nog een kans is ook. Al is het maar minimaal, minuscuul enzo
O, hai.quote:
Hoe is 't?quote:
Whoa, op wie?quote:
Zo'n meisje dat ik op mijn eigen feestje ontmoet heb. We zijn allebei net zulke kuthipsters en over anderhalve week komt ze dus spongebob kijken.quote:
Mocht je willen.quote:
Niet aan die friendzone denken, gewoon voor gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo'n meisje dat ik op mijn eigen feestje ontmoet heb. We zijn allebei net zulke kuthipsters en over anderhalve week komt ze dus spongebob kijken.
Er zit een friendzone situatie in, maar we spreken elkaar zo fucking veel ook vandaag en het klikt opzich wel pittig goed
Toch niet die chick die begeleid woont hè?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo'n meisje dat ik op mijn eigen feestje ontmoet heb. We zijn allebei net zulke kuthipsters en over anderhalve week komt ze dus spongebob kijken.
Er zit een friendzone situatie in, maar we spreken elkaar zo fucking veel ook vandaag en het klikt opzich wel pittig goed
Dat was toch via Tinder?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch niet die chick die begeleid woont hè?
Ik zou me vereerd voelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mocht je willen.
Of niet.
Ik denk van niet
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch niet die chick die begeleid woont hè?
Beetje aftasten dan (niet letterlijk)quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet aan die friendzone denken, gewoon voor gaan.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje aftasten dan (niet letterlijk)
Gewoon op de bek pakken.quote:
In principe denk ik niet dat die bestaat. Er zijn mensen die je tof vind en er zijn mensen die je echt leuk vind. Klaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:56 schreef yats het volgende:
Just go for it! Niet te lang wachten inderdaad, anders kom je inderdaad in de friendzone.
Het is geen permanente gevangenis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In principe denk ik niet dat die bestaat. Er zijn mensen die je tof vind en er zijn mensen die je echt leuk vind. Klaar.
Ik heb al meerdere scenario's in gedachten hoe ik dat ga doenquote:
Die bestaat gewoon hoor. Eentje wil vrienden blijven, de ander wil meer. Klaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In principe denk ik niet dat die bestaat. Er zijn mensen die je tof vind en er zijn mensen die je echt leuk vind. Klaar.
Hey chief, wassup?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die bestaat gewoon hoor. Eentje wil vrienden blijven, de ander wil meer. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |