Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 20-03-2014 22:17:31 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op woensdag 19 maart 2014 19:56 schreef MaleDuck het volgende: Kijk ik op nos.nl naar de info over de verkiezingen, zie ik een tweet van gup voorbij komen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Juist nog harder klagen, want ons is niets gevraagd toen die natsjaken uit Den Haag die börgemister hier dumpten....
volgens mij hebben die natsjaken er niets mee te maken... een burgemeester wordt toch benoemt door de Koning?
Zo. Ik ging lekker niet lopen vandaag. Blaartjes nog wat extra herstel geven na gisteren en heb niet genoeg gegeten vandaag voor 'n heuveltraining, merkte ik net. Daarbij kan ik denk ik na een lange dag op de uni en in de auto wel beter een loopje gebruiken, dus ik bewaar 'm lekker voor dan!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet hoeveel beter je rondje en snelheid enzo worden bijgehouden en hartslag vind ik ook heel gaaf. In het begin (eerste 4min rennen) had hij mijn hart nog niet gevonden, later wel. Wat mij opvalt aan mijn hartslag: rond de 175 ren ik lekker, maar na een minuut of 3 stijgt mijn hartslag dan boven de 180 en wordt het ook echt zwaarder!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet hoeveel beter je rondje en snelheid enzo worden bijgehouden en hartslag vind ik ook heel gaaf. In het begin (eerste 4min rennen) had hij mijn hart nog niet gevonden, later wel. Wat mij opvalt aan mijn hartslag: rond de 175 ren ik lekker, maar na een minuut of 3 stijgt mijn hartslag dan boven de 180 en wordt het ook echt zwaarder!
kwam het wedstrijdschema van Killian Jornet net tegen op FB.... ogelovelijk wat die jongen aan races in een half jaar kan proppen...
SPOILER
Op woensdag 19 maart 2014 20:16 schreef rechtsedirecte het volgende: kwam het wedstrijdschema van Killian Jornet net tegen op FB.... ogelovelijk wat die jongen aan races in een half jaar kan proppen...
SPOILER
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Give or take 10% inderdaad. Dan zou d'r d1 tempo zelfs op ergens rond de 165 kunnen liggen.
dan lijkt het me heel goed om dat te bepalen, ik zal binnenkort even helemaal losgaan en dan meten. Mijn hartslag stijgt wel razendsnel dus gewoon even kijken hoe hoog ik hem kan krijgen voordat ik sterf Maar dan vraag ik me ook heel erg af hoe die zones zitten!
dan lijkt het me heel goed om dat te bepalen, ik zal binnenkort even helemaal losgaan en dan meten. Mijn hartslag stijgt wel razendsnel dus gewoon even kijken hoe hoog ik hem kan krijgen voordat ik sterf Maar dan vraag ik me ook heel erg af hoe die zones zitten!
running, nobody said that it was gonna be easy...!!
running, nobody said that it was gonna be easy...!!
nee gelukkig maar, anders zou ik mijn doorzetterigheid verliezen
ik ben ondertussen ook bezig met kantbreien. Dat is net zoiets kuts eigenlijk als hardlopen, schiet weinig op, vereist volledige concentratie, je moet het perfect doen (ik maak veel foutjes) en het resultaat laat op zich wachten
maar vergeet niet.....
ik ben ondertussen ook bezig met kantbreien. Dat is net zoiets kuts eigenlijk als hardlopen, schiet weinig op, vereist volledige concentratie, je moet het perfect doen (ik maak veel foutjes) en het resultaat laat op zich wachten
Geef mij maar hardlopen. Dat is beter geschikt voor lomperikjes als ik
Als je dat doet kun je er beter een eind aan breien.
en als je dan wel vol overgave train, geen steekjes laten vallen
Ik kan nog wel meer humor in dit forum insteken maar de stemming moet niet omslaan en te lang doorhalen en we moeten niet teveel van het onderwerp afglijden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Op woensdag 19 maart 2014 21:22 schreef Daywalk3r het volgende: Ik kan nog wel meer humor in dit forum insteken maar de stemming moet niet omslaan en te lang doorhalen en we moeten niet teveel van het onderwerp afglijden.
Volgens mij kun jij wel een aardig steekje breien!