Koert Cobain ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig is Koert ook een blouse liefhebber.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat terugkerende verhaal blijft ook dezelfde logica hebben als zijn plotselinge besluit toch maar niet in Texas te willen wonen
terechtquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds ze met de PVV in zee gingen niet meer.
Hij wilde met zijn statement de lokale politiek van Texas voor het blok zetten: of ze schaffen de doodstraf af, óf Johan komt niet, maar zijn politieke chantage had niet het verwachte resultaat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat terugkerende verhaal blijft ook dezelfde logica hebben als zijn plotselinge besluit toch maar niet in Texas te willen wonen
Oh ja omdat hij tegen de doodstraf is, misschien ziet zijn vrouw het gewoon niet zo zitten daar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar komt ie na 60 jaar achterquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een plek waar ze de doodstraf hebben wil ik niet wonen.
Is dat muziekprogramma van hem al gestart?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wilde met zijn statement de lokale politiek van Texas voor het blok zetten: of ze schaffen de doodstraf af, óf Johan komt niet, maar zijn politieke chantage had niet het verwachte resultaat.
Waarschijnlijk gaat dat 21 april van start, zie MUZ / Johan Derksen krijgt muziekprogramma bij RTL7quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat muziekprogramma van hem al gestart?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:12 schreef Pascalus het volgende:
Ik zie Johan al Soccer International presenteren vanuit de studio in Texas.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:12 schreef Pascalus het volgende:
Johan is zo commercieel, als ze hem vragen voor het eurovisie songfestival Dana International te presenteren doet hij het.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:12 schreef Pascalus het volgende:
Ik overweeg Nasi à la Johannes à la Knut ter nagedachtenis aan mijn heldquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Ik doe aardappels, witte bonen in tomatensaus en wurst
Is Knut weer weg?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik overweeg Nasi à la Johannes à la Knut ter nagedachtenis aan mijn held
#freeknut
Macaroni van Knorr.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Ik doe aardappels, witte bonen in tomatensaus en wurst
Mortaxx?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft die vadsige trol uit KLB de waarheid gezegd.
Jack van Gelder op fok ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft die vadsige trol uit KLB de waarheid gezegd.
KLB / Mezelf verwond tijdens het kokenquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik keek op haar fobo maar zag geen foto
Ik kan me vaag herinneren dat ik daar ooit een foto van heb gezien, gewoon een normaal iemand.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
KLB / Mezelf verwond tijdens het koken
En volgens GGMM was haar hoofd ook al niet veel aan.
Hij kwam trouwens voor jou op beetje laf dat je alleen zo'n laf statement achterlaat nu.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me vaag herinneren dat ik daar ooit een foto van heb gezien, gewoon een normaal iemand.
Maar in iedereen kan een Japan hater verscholen zitten, dat blijkt maar weer.
Sjarrel78quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
KLB / Mezelf verwond tijdens het koken
En volgens GGMM was haar hoofd ook al niet veel aan.
Ik zeg wat ik vind, en wat jij er van vindt interesseert Knut en mij geen ene reet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kwam trouwens voor jou op beetje laf dat je alleen zo'n laf statement achterlaat nu.
http://www.listenonrepeat(...)hd=1&autoplay=1&fs=1quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:24 schreef Pascalus het volgende:
Ik zet de hele dag Heino op ter nagedachtenis aan onze held.
Wat is de relatie tussen al die namen precies?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sjarrel78
Sluitspiermusketier
Sluitspiermusketier
Mansjester
Tarado
Voltreffer
Helpmefok
r8v2
KnutdeIJsbeer
Mafcoso
De laatste bedpartners van die mod.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen al die namen precies?
IJsberen zijn gevoelige schepsels zie het meer als een vrijblijvend advies dan een mening.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik vind, en wat jij er van vindt interesseert Knut en mij geen ene reet.
laatste voyeurs.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen al die namen precies?
Helpmefok geloof ik wel maar Knut zou zich nooit verlagen tot zo'n vadsig mokkeltje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De laatste bedpartners van die mod.
Nou goed, appelflap.
Misschien is het dan waar zij het mee zou willen doen, maar helaas onbereikbaar natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Helpmefok geloof ik wel maar Knut zou zich nooit verlagen tot zo'n vadsig mokkeltje.
haha. nooit HMF's chickie gezien obviousquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Helpmefok geloof ik wel maar Knut zou zich nooit verlagen tot zo'n vadsig mokkeltje.
Dat was een dwerg toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haha. nooit HMF's chickie gezien obvious
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |