Mortaxx?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft die vadsige trol uit KLB de waarheid gezegd.
Jack van Gelder op fok ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft die vadsige trol uit KLB de waarheid gezegd.
KLB / Mezelf verwond tijdens het kokenquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik keek op haar fobo maar zag geen foto
Ik kan me vaag herinneren dat ik daar ooit een foto van heb gezien, gewoon een normaal iemand.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
KLB / Mezelf verwond tijdens het koken
En volgens GGMM was haar hoofd ook al niet veel aan.
Hij kwam trouwens voor jou op beetje laf dat je alleen zo'n laf statement achterlaat nu.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me vaag herinneren dat ik daar ooit een foto van heb gezien, gewoon een normaal iemand.
Maar in iedereen kan een Japan hater verscholen zitten, dat blijkt maar weer.
Sjarrel78quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
KLB / Mezelf verwond tijdens het koken
En volgens GGMM was haar hoofd ook al niet veel aan.
Ik zeg wat ik vind, en wat jij er van vindt interesseert Knut en mij geen ene reet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kwam trouwens voor jou op beetje laf dat je alleen zo'n laf statement achterlaat nu.
http://www.listenonrepeat(...)hd=1&autoplay=1&fs=1quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:24 schreef Pascalus het volgende:
Ik zet de hele dag Heino op ter nagedachtenis aan onze held.
Wat is de relatie tussen al die namen precies?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sjarrel78
Sluitspiermusketier
Sluitspiermusketier
Mansjester
Tarado
Voltreffer
Helpmefok
r8v2
KnutdeIJsbeer
Mafcoso
De laatste bedpartners van die mod.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen al die namen precies?
IJsberen zijn gevoelige schepsels zie het meer als een vrijblijvend advies dan een mening.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik vind, en wat jij er van vindt interesseert Knut en mij geen ene reet.
laatste voyeurs.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen al die namen precies?
Helpmefok geloof ik wel maar Knut zou zich nooit verlagen tot zo'n vadsig mokkeltje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De laatste bedpartners van die mod.
Nou goed, appelflap.
Misschien is het dan waar zij het mee zou willen doen, maar helaas onbereikbaar natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Helpmefok geloof ik wel maar Knut zou zich nooit verlagen tot zo'n vadsig mokkeltje.
haha. nooit HMF's chickie gezien obviousquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Helpmefok geloof ik wel maar Knut zou zich nooit verlagen tot zo'n vadsig mokkeltje.
Dat was een dwerg toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haha. nooit HMF's chickie gezien obvious
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |