Volgens mij is het ook ondertussen heel normaal om alles via Whats app te doen. kan er niet een apart subforum voor worden gemaakt R&Wh of zoquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:10 schreef zarGon het volgende:
What the fuck.. Alsof je het heel normaal vindt om zo behandeld te worden.
.
Hoe oud zijn jullie dan?
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:09 schreef -Hellshooter- het volgende:
En wat hebben jullie toen gedaan?
de internetgeneratie tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:16 schreef Karina het volgende:
Wat een kutwijf.
Ik had trouwens net gedaan alsof ik het niet had gelezen, vertel het maar in mijn gezicht, lafbek.
Dubbel Dit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:16 schreef Karina het volgende:
Wat een kutwijf.
Ik had trouwens net gedaan alsof ik het niet had gelezen, vertel het maar in mijn gezicht, lafbek.
Lol..quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:19 schreef -Hellshooter- het volgende:
Ik ben zelf 22, zij is 20. Dus heel erg groot was het verschil nou ook weer niet. Ik had het zelf alleen wel wat prettiger gevonden als het me gewoon werd medegedeeld. Snap gewoon niet waarom ik zoiets op twitter moet tegenkomen, per toeval. Ik kijk namelijk niet erg vaak op twitter.
hoezoquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:16 schreef Karina het volgende:
Wat een kutwijf.
Ze gedraagt zich alsof ze 12 is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:19 schreef -Hellshooter- het volgende:
Ik ben zelf 22, zij is 20. Dus heel erg groot was het verschil nou ook weer niet. Ik had het zelf alleen wel wat prettiger gevonden als het me gewoon werd medegedeeld. Snap gewoon niet waarom ik zoiets op twitter moet tegenkomen, per toeval. Ik kijk namelijk niet erg vaak op twitter.
Het verschil doet er geen klote toe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:19 schreef -Hellshooter- het volgende:
De vraag die ik mijzelf eerder stel is waarom jij er zo relaxt op reageert.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:23 schreef -Hellshooter- het volgende:
Ik maak geen grap. Jammer genoeg niet. Wat ik eigenlijk bedoel met alles. Waarom doet zij dit via twitter? Ik dacht dat boven de 18 mensen wel eens een stuk volwassener zouden worden door het gewoon te zeggen, en het liefst dan nog wel f2f. Da's niet zo heel gek, lijk mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |