Wat een lelijke hontquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Wat doe je als je een nieuwe lens hebt? Juist ja. Uitproberen op de hond
[ afbeelding ]
best goed voor een 100 euro lensje
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die hond deed me aan deze denken
[ http://img830.imageshack.us/img830/6834/gradje.jpg (copy/paste deze link) ]
Je bent zelf een lelijke ijsbeerquote:
elastiekje door t knoopsgat en om de knoopquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:37 schreef xuryah het volgende:
Nee dat over die kilo was niet serieus natuurlijk.
maar zou wel fijn zijn als er iets af gaat nog
Heb trouwens al een oplossing gevonden gelukkig. Niks aan de hand dus!
En mooie foto van die hond idd
hahaquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
elastiekje door t knoopsgat en om de knoop
Wow! Ja toen ik in Zuid Korea was at ik ook alleen maar noodles, kimchi en rundvlees. Toen was ik echt slank! Hier in NL eten ze gewoon anders. Vaak komt het ook door bijvoorbeeld brood, das helemaal niet zo goed voor je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:42 schreef Ener-G het volgende:
Ik ben in Vietnam in 3 weken tijd een kilo of 4 kwijtgeraaktKwestie van (veel) minder eten en een dieet van rijstnoedels en rundvlees met wat groenten
![]()
Vooral nu ik weer terug ben valt me op hoe veel we eigenlijk gewend waren om te eten in NL, ben er nu nog letterlijk misselijk van. Eet nu echt veel minder dan voor de vakantie gebruikelijk was.
Je moet je eten gewoon goed over de dag verdelen, vrouwen hebben in ieder geval 2000 kcal nodig per dag.. Wanneer je sport eigenlijk nog meer, je moet in ieder geval nooit onder de 1500 gaan zitten dan breek je veel dingen af (en echt geen vet want alles wat je dan eet dat zuigen je vetcellen juist meteen op omdat ze denken: eindelijk eten).. het liefst 7 maaltijden per dag zodat je verbrandingsoven de hele dag bezig isquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wow! Ja toen ik in Zuid Korea was at ik ook alleen maar noodles, kimchi en rundvlees. Toen was ik echt slank! Hier in NL eten ze gewoon anders. Vaak komt het ook door bijvoorbeeld brood, das helemaal niet zo goed voor je.
Helaas eet ik juist te weinig en moet ik juist meer calorieën binnen krijgen. Daar heb ik echt moeite mee. Ja ik kan een burger halen bij de Mac, dan zit ik meteen wel aan die extra calorieën denk ikmaar wil gezonde calorieën binnen krijgen.
Ik ga 6 weken naar Australië maar vrees dat ik eerder 10 kg aankom dan 4 kilo kwijtraakquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:42 schreef Ener-G het volgende:
Ik ben in Vietnam in 3 weken tijd een kilo of 4 kwijtgeraaktKwestie van (veel) minder eten en een dieet van rijstnoedels en rundvlees met wat groenten
![]()
Vooral nu ik weer terug ben valt me op hoe veel we eigenlijk gewend waren om te eten in NL, ben er nu nog letterlijk misselijk van. Eet nu echt veel minder dan voor de vakantie gebruikelijk was.
6 weken , gaaf!!!! Daar zou ik ook wel een keer heen willenquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga 6 weken naar Australië maar vrees dat ik eerder 10 kg aankom dan 4 kilo kwijtraak
toch wil ik er ooit in mijn leven een keer heen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:13 schreef Ener-G het volgende:
Ha, cool. Als hoorde ik van de mensen die er geweest waren toen ik in Vietnam zat wel gemengde verhalen, dat het bijvoorbeeld echt geen backpackersland (meer) is, en dat hotels echt tyfusduur zijn.
Tsja, ga er heen voor een bruiloft. Daarna vanaf Sydney naar Cairns toe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:13 schreef Ener-G het volgende:
Ha, cool. Als hoorde ik van de mensen die er geweest waren toen ik in Vietnam zat wel gemengde verhalen, dat het bijvoorbeeld echt geen backpackersland (meer) is, en dat hotels echt tyfusduur zijn.
Ik in Sydneyquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:34 schreef Ener-G het volgende:
Ah, tof![]()
Ik zal er ook nog wel een keer eindigen, heb wat famlie die naar Perth is uitgewaaierd
Leuk wanneer ga je? Texel is awesomequote:Op woensdag 19 maart 2014 15:52 schreef Flipmoehoe het volgende:
hmm, kom ik aan met een tripje naar Texel
De laatste keer met z'n tweeën een weekendje weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |